*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+89
Laced
slaatje
Laurientje
Razz
Eppie
Stitch
Kalishi
Nijntje
Muppetje
liesje
Jade
mosio
Katrien
Lousanne
Burn
Lies
Coco
Moonlight
_Poppy_
dolfijntje24
Zora
Lindsya
PapillonRose
Takkie
Weegschaal
Earane
Shy
Aagje!
Steep
Burgemeester Esmee
Exogenesis
Luce
JustMeDaan
Joli86
Susan
Aimee
_Sneeuwwitje_
Parel
Rituals_
Ooh La La!
mouette
kajaka88
Le Chat Noir
Paper Crown
CCC
bloemenkrans
Biechtje
Taeda
Stokstaartje
Lejow
Printje
Linnepinnie
nillis
Penélope
Amber-
chocolate
koNijntje
Papillio
Puggle
Clapperdie
mzcharlotte
Vlinderjoy
Marin
iloverose
vlinder-2011
love
Happydobby
Sanne
Twellie
Flower_L
chipa
Caroow
Tsjip
Dora
Filoria
Knillis
Dolphinne
ShallY
Fortissimo
Aardbei
Muurvlindertje
Snoes
yes1984
Suus
Annemie
Wandtegeltje
kwebbeltje
Caresses
Jasmine
93 plaatsers
Pagina 37 van 43
Pagina 37 van 43 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 43
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
PapillonRose, vervelend is die misselijkheid he. Ik heb ook heel erg last van. Ik vind ook zo rot naar mijn zoontje toe, vind het moeilijk om s'morgens voor hem te zorgen. Vandaag wordt ik weer door de huisarts gebeld voor iets anders dus ik ben benieuwd wat ik ga krijgen. Ach wat lief van je dochtertje.
Lies, gefeliciteerd. Leuk dat je bijna ga trouwen.
Poppy, succes vandaag met het gesprek met je ex.
Dolfijntje, daarom zeg ik ook waarschijnlijk maar het hoef inderdaad niet eerder geboren te worden. Mijn zoontje was wel eerder maar we zien wel.
Lies, gefeliciteerd. Leuk dat je bijna ga trouwen.
Poppy, succes vandaag met het gesprek met je ex.
Dolfijntje, daarom zeg ik ook waarschijnlijk maar het hoef inderdaad niet eerder geboren te worden. Mijn zoontje was wel eerder maar we zien wel.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Lindsya: ben ook zo blij voor jou! Heb je je zoon al verteld dat hij een broertje of een zusje krijgt?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Een vruchtzakje met ring en klein vruchtje tegen de wand geplakt, passend bij 5,5 week zwanger zijn. En dan wordt het nu spannend, want op dit moment gaat het iedere keer mis. Over 4 weken een volgende echo, na onze vakantie.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Spannend, weegschaal! Hopelijk gaat alles goed, maar daar gaan we gewoon vanuit!
Ik heb de hele dag honger ongelofelijk. Voorheen at ik twee boterhammen tijdens de lunch en over de hele dag 2 a 3, dat red ik nu bij lange na niet. Ik dacht ik ben zo 3 kg aangekomen, maar tot nu toe juist afgevallen heel bizar allemaal.
Ik heb de hele dag honger ongelofelijk. Voorheen at ik twee boterhammen tijdens de lunch en over de hele dag 2 a 3, dat red ik nu bij lange na niet. Ik dacht ik ben zo 3 kg aangekomen, maar tot nu toe juist afgevallen heel bizar allemaal.
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
Wat fijn dat jullie goede echo's hebben gehad, Razz en Lindsya!
Weegschaal: Ik hoop van harte dat je na je vakantie weer een goede echo zult hebben. Gelukkig heb je wat afleiding de komende weken. Je vroeg me nog of ik een echo heb gehad. In overleg met de vk besloten om geen echo te doen omdat ik waarschijnlijk alles verloren ben. Ik mocht wel een echo laten maken, maar voel me hier beter bij.
Weegschaal: Ik hoop van harte dat je na je vakantie weer een goede echo zult hebben. Gelukkig heb je wat afleiding de komende weken. Je vroeg me nog of ik een echo heb gehad. In overleg met de vk besloten om geen echo te doen omdat ik waarschijnlijk alles verloren ben. Ik mocht wel een echo laten maken, maar voel me hier beter bij.
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
Weegschaal, ik hoop dat het vruchtje blijft plakken. De komende weken wordt het dus afwachten voor je. Ik blijft voor je duimen.
Katrien- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12
Even snel weer een ego berichtje van mij. Lang achter de iPad zitten lukt me op dit moment niet echt want ik ben wel zo misselijk de laatste tijd. Nu lig ik op de bank omdat alles zo draait. Ik was vanmiddag nog even met de auto weggeweest maar ik was blij om weer thuis te zijn. Bah ik heb dit bij S. nog geen seconden gehad en ik lijk het nu in te halen ofzo haha. Verder gaat alles goed en voel me op en top zwanger. Ik heb een pukkelinvasie op m'n boven rug en gezicht, ben ontzettend moe en chagrijnig en m'n buik is al behoorlijk opgezwollen.
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Wat fijn dat het er voor nu goed uitzag weegschaal! Ik zal voor je duimen dat het jullie deze keer eindelijk gegund is en alles goed mag blijven gaan.
Razz: Heel herkenbaar helaas, hopelijk zijn we er gauw vanaf. Ik herken het wel van de vorige keer helaas
Ik ben er volgens mij niet zo voor gemaakt om zwanger te zijn, zo ziek ben ik in het begin. Tot overmaat van ramp ook nog migraine gehad gisteravond en vannacht, nu is het nog sluimerend op de achtergrond aanwezig. Heb nog mazzel dat het redelijk is weggetrokken met paracetamol, want eigenlijk heb ik doorgaans wat sterkers nodig. Alleen dat mag nu uiteraard niet, dus dat doe ik ook niet. Morgen bij de gyn toch maar weer even aangeven dat het net als de vorige keer echt helemaal nergens meer over gaat, kan echt bijna niks meer. Het is nu vooral overleven en zorgen dat ik het ziekenhuis niet in hoef. Bah, had wel gehoopt deze keer minder last te hebben en in het begin meer te kunnen genieten. Denk ook dat we het na morgen maar bekend gaan maken aan de vrienden en kennissen, want het is bijna niet meer verborgen te houden. Vooral mijn vriend moet veel dingen afzeggen met vage smoesjes, en ik kom amper onder de mensen. Hopelijk morgen bij de gyn even spieken met de echo (ga het wel vragen) en als alles nog goed is, dan denk ik dat we er goed aan doen het gewoon maar vast te vertellen.
Razz: Heel herkenbaar helaas, hopelijk zijn we er gauw vanaf. Ik herken het wel van de vorige keer helaas
Ik ben er volgens mij niet zo voor gemaakt om zwanger te zijn, zo ziek ben ik in het begin. Tot overmaat van ramp ook nog migraine gehad gisteravond en vannacht, nu is het nog sluimerend op de achtergrond aanwezig. Heb nog mazzel dat het redelijk is weggetrokken met paracetamol, want eigenlijk heb ik doorgaans wat sterkers nodig. Alleen dat mag nu uiteraard niet, dus dat doe ik ook niet. Morgen bij de gyn toch maar weer even aangeven dat het net als de vorige keer echt helemaal nergens meer over gaat, kan echt bijna niks meer. Het is nu vooral overleven en zorgen dat ik het ziekenhuis niet in hoef. Bah, had wel gehoopt deze keer minder last te hebben en in het begin meer te kunnen genieten. Denk ook dat we het na morgen maar bekend gaan maken aan de vrienden en kennissen, want het is bijna niet meer verborgen te houden. Vooral mijn vriend moet veel dingen afzeggen met vage smoesjes, en ik kom amper onder de mensen. Hopelijk morgen bij de gyn even spieken met de echo (ga het wel vragen) en als alles nog goed is, dan denk ik dat we er goed aan doen het gewoon maar vast te vertellen.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
PapillonRose, ik moet ook echt opletten met mijn kleding. Ik heb al een buikje van mezelf en die kan ik normaal redelijk verdoezelen maar nu zie je gewoon dat het al wat strakker zit. En migraine...helaas hartstikke herkenbaar. Tot nu toe 1x zware hoofdpijn gehad (nog net geen migraine) en die heb redelijk onder controle kunnen houden. Ik mijn vorige zwangerschap heb ik denk ik 3 zware aanvallen gehad. De laatste was met 38 weken en pfoe dat viel echt zwaar!
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
he dames ik zou meeschrijfen maar heb der geen puf voor gehad , de laaste weken zo verschrikkelijk moe .Heb nu nog vakantie dus lekker niet veel doen
Ik ga na het andere topic ik ben nu 12+2 zwanger vorige week echo gehad alles was goed .
Ik ga na het andere topic ik ben nu 12+2 zwanger vorige week echo gehad alles was goed .
iloverose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12
Ik heb sinds de zwangerschap snel last van mijn maag en harde buik. Als je op m'n bovenbuik drukt is t pijnlijk. Dit is voornamelijk na t avondeten. Herkent iemand dit?
Ook heb ik regelmatig hoofdpijn de afgelopen dagen.
Aan mijn buik zie je nog niets. De omvang van mijn beha's worden wel strakker en je ziet een afdruk van mijn onderbroek.
Ook heb ik regelmatig hoofdpijn de afgelopen dagen.
Aan mijn buik zie je nog niets. De omvang van mijn beha's worden wel strakker en je ziet een afdruk van mijn onderbroek.
dolfijntje24- Prater
Gisteren bij verloskundige geweest, oude bekende verloskundige gezien van de zwangerschap van ons zoontje. Alles zag er verder goed uit, toen we naar buiten stapte werd man gebeld door zijn broer dat zijn vader weer naar de ic moest, waarschijnlijk zit er een gaatje in zijn long. We zijn daar gisteravond geweest, zoontje was ook mee maar jeetje dat was moeilijk. Hij lag te slapen en lag er verschrikkelijk sneu bij, ik heb even gekeken en ben toen huilend naar de gang gegaan.
Een lieve verpleegster kwam mij even troosten. Daarna toch nog even gekeken en toen was hij wakker, toen we weg gingen zei hij tegen mij dag lieverd. Ik dacht als dit het moet zijn..
Zo is het weer een hele rare emotionele dag geworden, en weer zo herkenbaar van mijn vorige zwangerschap. Het is altijd verdriet en geluk heel dicht bij elkaar. Ik vind het gek
Een lieve verpleegster kwam mij even troosten. Daarna toch nog even gekeken en toen was hij wakker, toen we weg gingen zei hij tegen mij dag lieverd. Ik dacht als dit het moet zijn..
Zo is het weer een hele rare emotionele dag geworden, en weer zo herkenbaar van mijn vorige zwangerschap. Het is altijd verdriet en geluk heel dicht bij elkaar. Ik vind het gek
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Even snel een egobericht (zit met een stuiterende peuter naast me): we hebben net een afspraak bij de gynaecoloog gehad en die heeft nog even gekeken met de echo! Zag er allemaal prima uit, mooi kloppend hartje en zelfs de navelstreng kon ze al onderscheiden. Wel even heel mooi om weer te zien, toch weer een oppepper voor me omdat ik me verder zo slecht voel.
PapillonRose- Ratel
Wat fijn PR! Hoop dat je je snel weer wat beter voelt. Ook al is het voor een goed doel, je zo ellendig voelen is gewoon waardeloos.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Ik meld me hier ook in dit topic. Ik heb 3 dagen gelezen zeer onverwacht positief getest. Ben nog erg pril zwanger, ik denk een week of 4/5/6. Het voelt nog ontzettend onwerkelijk voor mij en m'n vriend, omdat het niet gepland was en omdat ik dus echt nergens last van heb. Ik voel me net als anders.. Durf me ook nog niet echt over te geven aan het 'hoera ik ben zwanger en zo blij en moet babykleertjes kopen' gevoel, ik denk omdat het nog zo onwerkelijk voelt.
Vanaf welke week waren jullie misselijk? En hebben jullie ook andere klachten?
En ik ben echt een nitwit op zwangerschapsgebied.. ik moet denk ik binnenkort een keer de verloskundige bellen he? Wanneer hadden jullie de eerste echo?
Sterkte voor alle meiden die zo misselijk zijn!
Vanaf welke week waren jullie misselijk? En hebben jullie ook andere klachten?
En ik ben echt een nitwit op zwangerschapsgebied.. ik moet denk ik binnenkort een keer de verloskundige bellen he? Wanneer hadden jullie de eerste echo?
Sterkte voor alle meiden die zo misselijk zijn!
Lousanne- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12
PapillonRose, gelukkig dat alles goed was. Ik kan je echt een hand geven, we hebben dezelfde klachten. Echt vreselijk is het, sterkte.
Razz, sterkte jij ook met de misselijkheid. Minder van je migraine, ik moet even afkloppen ik heb nog geen aanval gehad tijdens de zwangerschap maar dat kan nog komen.
Lousanne, welkom en gefeliciteerd. Bij mijn eerste zwangerschap begon het met 9 weken en deze zwangerschap al vroeg bij 6 á 7 weken. Maar bij mij is het extreem, ik heb ook twee keer in het ziekenhuis gelegen voor uitdroging bij mijn eerste zwangerschap maar ik hoop dat nu te voorkomen. Ik had wel buikpijn bij mijn eerste zwangerschap, bij deze niet, verder eigenlijk geen klachten. Hoe voel je je? Ik ben zwangerschap geworden via ivf allebei de keren en ik kreeg de eerste echo tussen de 7 en 8 weken. Hoe voel je je? Ben je misselijk of dat niet?
Shy, sterkte met je schoonvader.
Ik ben nog steeds heel erg misselijk. IK doe rustig aan, overdag en s'middags is het erg. S'avonds knap ik wel wat op maar ik moet echt niet veel doen. Ik hoop dat dat wat minder gaat worden want ik kan haast niks doen in het huishouden of met mijn zoontje. Even door bijten deze weken. We hebben ook besloten om niet naar het buitenland op vakantie te gaan want dat gaat helemaal niks worden dus ik hoop dat ik in oktober opgeknapt ben dan gaan we dan.
Groetjes
Razz, sterkte jij ook met de misselijkheid. Minder van je migraine, ik moet even afkloppen ik heb nog geen aanval gehad tijdens de zwangerschap maar dat kan nog komen.
Lousanne, welkom en gefeliciteerd. Bij mijn eerste zwangerschap begon het met 9 weken en deze zwangerschap al vroeg bij 6 á 7 weken. Maar bij mij is het extreem, ik heb ook twee keer in het ziekenhuis gelegen voor uitdroging bij mijn eerste zwangerschap maar ik hoop dat nu te voorkomen. Ik had wel buikpijn bij mijn eerste zwangerschap, bij deze niet, verder eigenlijk geen klachten. Hoe voel je je? Ik ben zwangerschap geworden via ivf allebei de keren en ik kreeg de eerste echo tussen de 7 en 8 weken. Hoe voel je je? Ben je misselijk of dat niet?
Shy, sterkte met je schoonvader.
Ik ben nog steeds heel erg misselijk. IK doe rustig aan, overdag en s'middags is het erg. S'avonds knap ik wel wat op maar ik moet echt niet veel doen. Ik hoop dat dat wat minder gaat worden want ik kan haast niks doen in het huishouden of met mijn zoontje. Even door bijten deze weken. We hebben ook besloten om niet naar het buitenland op vakantie te gaan want dat gaat helemaal niks worden dus ik hoop dat ik in oktober opgeknapt ben dan gaan we dan.
Groetjes
Lindsya- Kletskop
Dolfijntje, vervelend dat je wat klachten hebt!
Iloverose, 12 weken alweer, gaat hard! Tot binnenkort in het andere topic.
Shy, heel veel sterkte met je schoonvader! Klinkt allemaal heel dubbel zo inderdaad, verdriet en blijdschap bij elkaar.
Lousanne, gefeliciteerd en welkom hier! Had het gelezen inderdaad, kan me voorstellen dat het onverwachte nieuws nog even moet inwerken. Qua misselijkheid, de vorige keer had ik dat al lichtjes voordat ik testte (ook een van de redenen geweest om te testen) en deze keer vanaf 6 weken. Vorige zwangerschap ook met uitdroging opgenomen geweest. Verder een beetje moe, en nog geen andere kwaaltjes. Eerste echo had ik vorige keer met ruim 7 weken tijdens de eerste ziekenhuisopname. Nu met 7+3. Ik loop wel in het ziekenhuis, daar zijn ze vaak wat vroeger met de echo's heb ik gehoord. Ik zou als ik jou was denk ik de verloskundige bellen en je verhaal doen, ook omdat je niet zeker weet hoe ver je bent. Dan kunnen zij bepalen wat een handige termijn voor een eerste echo is, denk ik.
Lindsya: klinkt allemaal heel herkenbaar helaas, wat je hebt. Sterkte! Hopelijk zijn we er snel vanaf. Tot wanneer had jij het de vorige keer? Ik tot 16 weken heel heftig, daarna nam het af en met 20 weken was het zo ongeveer weg op de meeste dagen.
Iloverose, 12 weken alweer, gaat hard! Tot binnenkort in het andere topic.
Shy, heel veel sterkte met je schoonvader! Klinkt allemaal heel dubbel zo inderdaad, verdriet en blijdschap bij elkaar.
Lousanne, gefeliciteerd en welkom hier! Had het gelezen inderdaad, kan me voorstellen dat het onverwachte nieuws nog even moet inwerken. Qua misselijkheid, de vorige keer had ik dat al lichtjes voordat ik testte (ook een van de redenen geweest om te testen) en deze keer vanaf 6 weken. Vorige zwangerschap ook met uitdroging opgenomen geweest. Verder een beetje moe, en nog geen andere kwaaltjes. Eerste echo had ik vorige keer met ruim 7 weken tijdens de eerste ziekenhuisopname. Nu met 7+3. Ik loop wel in het ziekenhuis, daar zijn ze vaak wat vroeger met de echo's heb ik gehoord. Ik zou als ik jou was denk ik de verloskundige bellen en je verhaal doen, ook omdat je niet zeker weet hoe ver je bent. Dan kunnen zij bepalen wat een handige termijn voor een eerste echo is, denk ik.
Lindsya: klinkt allemaal heel herkenbaar helaas, wat je hebt. Sterkte! Hopelijk zijn we er snel vanaf. Tot wanneer had jij het de vorige keer? Ik tot 16 weken heel heftig, daarna nam het af en met 20 weken was het zo ongeveer weg op de meeste dagen.
PapillonRose- Ratel
Dank je Lindsya en PapillonRose, twee jaar terug toen ik zwanger was kwam mijn zwager om het leven in de vakantie. Waren met de hele familie in het buitenland (hij dus ook) toen het gebeurde. En nu ben ik zwanger en dan dit weer, soms denk ik kan het nooit is normaal gaan? Soms weet ik niet eens of ik moet lachen of huilen
Sterkte voor de dames met de misselijkheid, hier ook nog wel last maar niet zo erg dat ik weinig kan doen. Was wel even in de etos en de verkoopster zei dat vitamine b6 vaak wel helpt, misschien wat om uit te proberen?
Sterkte voor de dames met de misselijkheid, hier ook nog wel last maar niet zo erg dat ik weinig kan doen. Was wel even in de etos en de verkoopster zei dat vitamine b6 vaak wel helpt, misschien wat om uit te proberen?
Shy- Kletskop
Filoria, ja mijn zoontje weet dat hij een broertje of zusje krijgt. Hij vind het geweldig.
PapilonRose, ik had het tot 26 weken in mijn eerste zwangerschap dus ik hoop dat het bij deze niet zo lang gaat duren.
Shy, dat is allebei niet zo fijne zwangerschap door omstandigheden. Wat heeft je schoonvader precies? Als jet het niet wil vertellen snap ik het wel.
PapilonRose, ik had het tot 26 weken in mijn eerste zwangerschap dus ik hoop dat het bij deze niet zo lang gaat duren.
Shy, dat is allebei niet zo fijne zwangerschap door omstandigheden. Wat heeft je schoonvader precies? Als jet het niet wil vertellen snap ik het wel.
Lindsya- Kletskop
Hij heeft kanker, en daarbij nu bijna twee weken geleden een dubbele longontsteking. Gewoon teveel nu alles bij elkaar.Lindsya schreef:Filoria, ja mijn zoontje weet dat hij een broertje of zusje krijgt. Hij vind het geweldig.
Vorige zwangerschap verder wel goed doorgelopen hoor naarmate ik verder was qua weken en misselijkheid voorbij was. alleen als je dan test en 5 dagen later gaat je zwager dood dan weet je niet waar je het zoeken moet. Stond ik daar ook zwanger op de crematie, dat was zo gek.
Ik ben nu trouwens ook heel bang dat mijn schoonvader het niet red, weet ook niet wat ik ermee aan moet. Erover praten met mijn man in ieder geval niet.
Shy- Kletskop
Succes met de misselijkheid meiden!
Sterkte Shy, heftig weer in zo'n situatie te zitten.
Ik heb sinds eergisteren last van rage rugpijn. Dit associeer ik met mn miskramen, dus ben bang dat het geen goed teken is. Helemaal nu het weer begonnen is vanaf het kritische moment van 6 weken. Maar geen bloed is goed, dus kan er nog niks over zeggen. We vertrekken morgen op vakantie, dus hopelijk kom ik over 3 weken vertellen dat ik nog steeds geen bloed verloren ben!
Sterkte Shy, heftig weer in zo'n situatie te zitten.
Ik heb sinds eergisteren last van rage rugpijn. Dit associeer ik met mn miskramen, dus ben bang dat het geen goed teken is. Helemaal nu het weer begonnen is vanaf het kritische moment van 6 weken. Maar geen bloed is goed, dus kan er nog niks over zeggen. We vertrekken morgen op vakantie, dus hopelijk kom ik over 3 weken vertellen dat ik nog steeds geen bloed verloren ben!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Weegschaal, ik heb in het begin van mijn zwangerschap ook veel lage rugpijn gehad. Ik hoop dat het bij jou ook een zwangerschaps kwaaltje is! Fijne vakantie!
Penélope- Prater
- Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10
Weet niet of t je geruststelt, Weegschaal, maar ik had de eerste weken ook lage rugpijn. Zeker in t begin dacht ik dat ik ongesteld moest worden. Heb er nu gelukkig minder last van.
Shy, sterkte!
Shy, sterkte!
dolfijntje24- Prater
Sterkte Shy, met je schoonvader.
Lindsya, dat is inderdaad nog best lang, tot 26 weken. Ik had het tot 20 weken vorige keer. Hopen dat we er deze keer eerder vanaf zijn. Bijvoorbeeld met 12 weken zoals je bij veel mensen hoort.
Weegschaal, fijne vakantie en sterkte/succes met wachten hoe het deze keer zal verlopen. Ik heb geen ervaring met een miskraam gelukkig, maar ken wel de lage rugpijn van de vorige en deze zwangerschap. Dus het zou ook zomaar kunnen dat het deze keer wel een goed teken is! Ik hoop het zo voor je!
Hier wordt het er helaas niet beter op. Vannacht bijna de hele nacht wakker geweest omdat ik zo ontzettend misselijk was. Nu is mijn vriend er vanmorgen vroeg uit gegaan met A. en ze zijn nu naar de kinderboerderij. Kon ik toch nog even wat slapen. Morgen zouden we naar de Efteling gaan, maar dat zie ik helaas niet zitten, dus de rest van de groep gaat wel, maar A. en ik blijven thuis. Vind het wel heel sneu voor haar, ze zou het prachtig vinden daar.. Zie nu ook wel op tegen de vakantie, we gaan vrijdag voor twee weken naar de Ardennen. Mijn vriend gaat niet mee op een paar dagen na, omdat hij zijn vrije dagen gebruikt voor familiebezoek in Amerika dit jaar. Ondanks dat er familie mee is, zal ik toch veel zelf moeten doen (logisch ook wel). Zie niemand om 7 uur opstaan met A. die wakker is namelijk We gaan het wel zien..
Lindsya, dat is inderdaad nog best lang, tot 26 weken. Ik had het tot 20 weken vorige keer. Hopen dat we er deze keer eerder vanaf zijn. Bijvoorbeeld met 12 weken zoals je bij veel mensen hoort.
Weegschaal, fijne vakantie en sterkte/succes met wachten hoe het deze keer zal verlopen. Ik heb geen ervaring met een miskraam gelukkig, maar ken wel de lage rugpijn van de vorige en deze zwangerschap. Dus het zou ook zomaar kunnen dat het deze keer wel een goed teken is! Ik hoop het zo voor je!
Hier wordt het er helaas niet beter op. Vannacht bijna de hele nacht wakker geweest omdat ik zo ontzettend misselijk was. Nu is mijn vriend er vanmorgen vroeg uit gegaan met A. en ze zijn nu naar de kinderboerderij. Kon ik toch nog even wat slapen. Morgen zouden we naar de Efteling gaan, maar dat zie ik helaas niet zitten, dus de rest van de groep gaat wel, maar A. en ik blijven thuis. Vind het wel heel sneu voor haar, ze zou het prachtig vinden daar.. Zie nu ook wel op tegen de vakantie, we gaan vrijdag voor twee weken naar de Ardennen. Mijn vriend gaat niet mee op een paar dagen na, omdat hij zijn vrije dagen gebruikt voor familiebezoek in Amerika dit jaar. Ondanks dat er familie mee is, zal ik toch veel zelf moeten doen (logisch ook wel). Zie niemand om 7 uur opstaan met A. die wakker is namelijk We gaan het wel zien..
PapillonRose- Ratel
Goedemiddag
Inmiddels ben ik de 12 weken wel echt voorbij, dus tijd om afscheid te nemen van dit topic. Hier gaat alles goed, vandaag de echo van de combinatietest gehad waarbij we een kloppend hartje hebben gezien en gehoord en de nekplooi goed was. Nu nog een paar dagen geduld op de uiteindelijke uitslag in combinatie met het bloedonderzoek.
Tot gauw allemaal in het volgende topic!
@ weegschaal: goede vakantie en ik hoop heel hard je in het wintertopic terug te zien.
@ alle misselijke meiden: wat een narigheid, ik hoop voor jullie dat het binnenkort af gaat nemen, hier was dat wel het geval, er is dus hoop!
Inmiddels ben ik de 12 weken wel echt voorbij, dus tijd om afscheid te nemen van dit topic. Hier gaat alles goed, vandaag de echo van de combinatietest gehad waarbij we een kloppend hartje hebben gezien en gehoord en de nekplooi goed was. Nu nog een paar dagen geduld op de uiteindelijke uitslag in combinatie met het bloedonderzoek.
Tot gauw allemaal in het volgende topic!
@ weegschaal: goede vakantie en ik hoop heel hard je in het wintertopic terug te zien.
@ alle misselijke meiden: wat een narigheid, ik hoop voor jullie dat het binnenkort af gaat nemen, hier was dat wel het geval, er is dus hoop!
mouette- Fluisteraar
- Aantal berichten : 311
Punten : 315
Registratiedatum : 31-05-12
Pagina 37 van 43 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 43
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken