*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+89
Laced
slaatje
Laurientje
Razz
Eppie
Stitch
Kalishi
Nijntje
Muppetje
liesje
Jade
mosio
Katrien
Lousanne
Burn
Lies
Coco
Moonlight
_Poppy_
dolfijntje24
Zora
Lindsya
PapillonRose
Takkie
Weegschaal
Earane
Shy
Aagje!
Steep
Burgemeester Esmee
Exogenesis
Luce
JustMeDaan
Joli86
Susan
Aimee
_Sneeuwwitje_
Parel
Rituals_
Ooh La La!
mouette
kajaka88
Le Chat Noir
Paper Crown
CCC
bloemenkrans
Biechtje
Taeda
Stokstaartje
Lejow
Printje
Linnepinnie
nillis
Penélope
Amber-
chocolate
koNijntje
Papillio
Puggle
Clapperdie
mzcharlotte
Vlinderjoy
Marin
iloverose
vlinder-2011
love
Happydobby
Sanne
Twellie
Flower_L
chipa
Caroow
Tsjip
Dora
Filoria
Knillis
Dolphinne
ShallY
Fortissimo
Aardbei
Muurvlindertje
Snoes
yes1984
Suus
Annemie
Wandtegeltje
kwebbeltje
Caresses
Jasmine
93 plaatsers
Pagina 4 van 43
Pagina 4 van 43 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 23 ... 43
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Wat jammer Wandtegeltje, ik denk idd dat ze zo trots is dat ze het daarom erop gezet heeft. Mijn moeder is ook zo flapuit, toen ik zwanger was van N had ze het ook al tegen allerlei vriendinnen gezegd en op fb zo'n vaag bericht waarvan je al wat kon afleiden. Ik dacht ach ja, niet leuk maar ik ken haar en het was niet kwaad bedoeld maar in dr blijdschap.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Penélope, wat vervelend dat je zo onzeker bent! Een echo neemt een stuk onzekerheid weg. En wat leuk dat iedereen zo leuk reageert!
Wat een ontzettend lieve reacties!
*weg*
Oh Printje dat is ook niet leuk! Was je eerst niet boos? Ik vind het heel knap dat je er zo over kunt denken. Ik ben op dit moment alleen maar boos..
Wat een ontzettend lieve reacties!
*weg*
Oh Printje dat is ook niet leuk! Was je eerst niet boos? Ik vind het heel knap dat je er zo over kunt denken. Ik ben op dit moment alleen maar boos..
Laatst aangepast door Wandtegeltje op zo 28 apr 2013 - 21:31; in totaal 1 keer bewerkt
Wandtegeltje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 62
Punten : 62
Registratiedatum : 16-07-12
Ik was aan de ene kant ook echt wel boos hoor maar ik ken ons mam al langer dan vandaag dus het het zelf wel kunnen inschatten van tevoren. Ze is dan zo blij dat ze het moet vertellen aan iemand...en nog iemand...en nog iemand....
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik krijg echt kriebels van het gedrag van je zusje en je moeder eigenlijk ook Wandtegeltje. Ik hoop dat het opgelost of uitgepraat kan worden. Lijkt me namelijk echt niet leuk zo.
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Printje als je het al een beetje verwacht had is het natuurlijk ook wel anders.
*weg*
*weg*
Laatst aangepast door Wandtegeltje op zo 28 apr 2013 - 21:43; in totaal 1 keer bewerkt
Muurvlindertje, gefeliciteerd en welkom hier!
Wandtegeltje, wat een rotstreek van je zusje (en moeder). Ik snap ook echt niet dat ze zelfs als je het vraagt het er niet eens vanaf wil halen. Ik zou er ook erg boos om worden.
Penelope, wij wilden eigenlijk ook wachten met vertellen tot na de eerste echo, maar omdat mijn buik zo enorm hard groeit was dat geen doen meer. (vooral niet omdat ik in het zwembad werk en met een badpak aan er weinig te verbergen valt haha).
Hier alles goed. Vanochtend gewerkt en zometeen naar mijn ouders. Mijn vader is vandaag 60 geworden. Hij wil het niet groot vieren (hij is afgelopen week begonnen met bestralingen tegen prostaatkanker), maar de naaste familie komt wel vandaag. Een groot feest vieren we dan wel als alle ziekenhuisbezoeken achter de rug zijn.
Een rustig weekje verder. Mijn zoontje is de hele week bij zijn vader en ik hoef maar 2 dagen te werken (ma en do).
En dan vrijdag eindelijk de echo!
Wandtegeltje, wat een rotstreek van je zusje (en moeder). Ik snap ook echt niet dat ze zelfs als je het vraagt het er niet eens vanaf wil halen. Ik zou er ook erg boos om worden.
Penelope, wij wilden eigenlijk ook wachten met vertellen tot na de eerste echo, maar omdat mijn buik zo enorm hard groeit was dat geen doen meer. (vooral niet omdat ik in het zwembad werk en met een badpak aan er weinig te verbergen valt haha).
Hier alles goed. Vanochtend gewerkt en zometeen naar mijn ouders. Mijn vader is vandaag 60 geworden. Hij wil het niet groot vieren (hij is afgelopen week begonnen met bestralingen tegen prostaatkanker), maar de naaste familie komt wel vandaag. Een groot feest vieren we dan wel als alle ziekenhuisbezoeken achter de rug zijn.
Een rustig weekje verder. Mijn zoontje is de hele week bij zijn vader en ik hoef maar 2 dagen te werken (ma en do).
En dan vrijdag eindelijk de echo!
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Caresses, alvast veel succes voor morgen. Hoe laat mag je?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Dolphinne, jeetje heftig zeg van je vader. Hopelijk wordt hij beter en heeft hij vanavond een fijne verjaardag.
Filora, dankje om één uur. Heb er echt zin in!! Ook heb ik het idee dat je al een buikje ziet. (Nu heb ik al weken een opgeblazen buik van m'n darmen, maar nu zie ik onder het randje van m'n slipje ook een kleine verhoging tevoorschijn komen, geen idee of dat de baby is maar zou anders ook niet weten waar dat vandaan komt .
Wat leuk dat jij de baby al voelt, echt wel snel, super!
Filora, dankje om één uur. Heb er echt zin in!! Ook heb ik het idee dat je al een buikje ziet. (Nu heb ik al weken een opgeblazen buik van m'n darmen, maar nu zie ik onder het randje van m'n slipje ook een kleine verhoging tevoorschijn komen, geen idee of dat de baby is maar zou anders ook niet weten waar dat vandaan komt .
Wat leuk dat jij de baby al voelt, echt wel snel, super!
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Nog een paar uurtjes! Heel veel succes en plezier. En tof dat je ook al een buikje krijgt
Filoria- Ratel
Caresses, succes vanmiddag!
Penélope- Prater
- Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Na 3 dagen achter elkaar een positieve test vind ik het wel tijd worden dat ik mee aanmeld bij dit topic!!!!!! Want ik ben zwanger! Zo ontzettend blij!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Gefeliciteerd Jolie!!!
Succes vandaag Caresses!
Succes vandaag Caresses!
Steep- Kletskop
Hallo meiden,
Ik ben nu over de magische grens van 12 weken. En ga op zoek naar het vervolgtopic. Ik hoop dat de meiden van hier ook snel kunnen overstappen. En voor de meiden waarbij het net weer is misgegaan hoop ik dat je je hier weer snel aan kunt melden.
Liefs van mij!
Ik ben nu over de magische grens van 12 weken. En ga op zoek naar het vervolgtopic. Ik hoop dat de meiden van hier ook snel kunnen overstappen. En voor de meiden waarbij het net weer is misgegaan hoop ik dat je je hier weer snel aan kunt melden.
Liefs van mij!
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Wat leuk om jou hier te zien! Dus de clomid 150 sloeg aan? Gefeliciteerd!Joli86 schreef:Na 3 dagen achter elkaar een positieve test vind ik het wel tijd worden dat ik mee aanmeld bij dit topic!!!!!! Want ik ben zwanger! Zo ontzettend blij!
Filoria- Ratel
Filoria schreef:Wat leuk om jou hier te zien! Dus de clomid 150 sloeg aan? Gefeliciteerd!Joli86 schreef:Na 3 dagen achter elkaar een positieve test vind ik het wel tijd worden dat ik mee aanmeld bij dit topic!!!!!! Want ik ben zwanger! Zo ontzettend blij!
Jaaa, eerste ronde meteen raak!! Net een afspraak gemaakt voor de eerste echo op 17 mei! Kan nu al niet wachten!!
Joli86- Prater
@joli: super gefeliciteerd zeg! Echt super!
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
@ joli, gefeliciteerd
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Thxs dames! We zijn er zo ontzettend blij mee!
Joli86- Prater
Dolphinne, wat is het toch een rotziekte he. Hopelijk kunnen jullie heel snel een groot feest geven!
Caresses, succes straks!
Joli, gefeliciteerd!
Yes, wat fijn! Gefeliciteerd!
Caresses, succes straks!
Joli, gefeliciteerd!
Yes, wat fijn! Gefeliciteerd!
Ik heb me net opgegeven voor moeders voor moeders. Nog meer hier die daaraan meedoen en mij kunnen vertellen hoe het precies gaat? Ja piesen in een potje haha. Maar brengen jullie het weg of wordt het opgehaald? En gaat dat ophalen dan wel discreet?
Steep- Kletskop
Joli86, gefeliciteerd
Steep, je krijgt een soort van maatbeker waar je in plast. Dit giet je over in blauwe flessen. Deze worden 1x per week opgehaald. Dan moet ik ze voor de deur zetten (als ik thuis ben bellen ze aan). Iemand die bekend is met mvm zal het herkennen, anderen zullen zich hoogstens afvragen wat er in de flessen zit.
Als je het vervelend vind dat het niet discreet genoeg is dan kan je het volgens mij zelf ook weg brengen.
Steep, je krijgt een soort van maatbeker waar je in plast. Dit giet je over in blauwe flessen. Deze worden 1x per week opgehaald. Dan moet ik ze voor de deur zetten (als ik thuis ben bellen ze aan). Iemand die bekend is met mvm zal het herkennen, anderen zullen zich hoogstens afvragen wat er in de flessen zit.
Als je het vervelend vind dat het niet discreet genoeg is dan kan je het volgens mij zelf ook weg brengen.
Caresses- Kletskop
Joli: Gefeliciteerd! Wat fijn zeg! En snel ook, de eerste ronde dat hij aansloeg!
Caresses: Hoe was het???
Caresses: Hoe was het???
Aardbei- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12
De echo was superleuk!! De baby zag er helemaal goed uit en was lekker bewegelijk Ik moest helemaal lachen van blijdschap en nog steeds realiseer ik mij nog niet helemaal dat er een baby'tje in mij aan het groeien is.
Maar ik ga vanaf nu verder schrijven in het najaar 2013 topic.
Maar ik ga vanaf nu verder schrijven in het najaar 2013 topic.
Caresses- Kletskop
Joli, wat een fijn nieuws zeg! Gefeliciteerd!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Thnx voor de info Caresses! Fijn dat jullie echo goed was!
Steep- Kletskop
Pagina 4 van 43 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 23 ... 43
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken