Hoi! Hoe gaat het met jou?
+20
Parel
Lady4
Bosjesvrouw
Jeanette
Shisha
Pommes
Snirp
Toet
Pompoen
Printje
GreenGrass
Mees
Slakje
Taeda
Elliot
Sarah1985
Mermaid
Kowalski
Chocolate Cookie
Marin
24 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Hoi! Hoe gaat het met jou?
En van mij!
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Oh dan bied ik me ook aan haha, sinds m`n zwangerschap zijn het maar een stel verlepte theezakjes geworden.
Verder zit ik hier even in een dip. Zit niet lekker in m`n vel en ben werkloos. Ik wordt ontzettend moedeloos van al die afwijzingen
Verder zit ik hier even in een dip. Zit niet lekker in m`n vel en ben werkloos. Ik wordt ontzettend moedeloos van al die afwijzingen
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Met mij gaat het prima! Ik ben wel een beetje moe en ik heb wat last van harde buiken af en toe dus ik doe het rustig aan.
Toet: Je mag ook wel wat van mij. Ik ben zo'n 2 cupmaten gegroeid tijdens de zwangerschap.
Toet: Je mag ook wel wat van mij. Ik ben zo'n 2 cupmaten gegroeid tijdens de zwangerschap.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Goed, al word ik het klussen beu.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Met mij gaat het goed! Heb vanmorgen lekker een uurtje gesport. Vanmiddag aan m'n beroepsproduct werken. Dinsdag is de deadline.
Gast- Gast
Met mij gaat het wel goed. Heb mooi weer op m'n verjaardag! Dus wat wil je nog meer.
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Bosjesvrouw, gefeliciteerd!
Het gaat goed met mij. Net heerlijk in het zonnetje geluncht met mijn vriend en stiefzoontje. Nu zit ik heerlijk in het zonnetje in de achtertuin voordat ik zometeen moet werken.
Het gaat goed met mij. Net heerlijk in het zonnetje geluncht met mijn vriend en stiefzoontje. Nu zit ik heerlijk in het zonnetje in de achtertuin voordat ik zometeen moet werken.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Bosjesvrouw, gefeliciteerd!
Pippa, wellicht brutaal, maar hebben jullie het nu kunnen hebben over jullie kinderwens etc? Je lijkt me zo'n lieve knutselmama.
Taeda, ik duim voor je!
Hier gaat het op zich goed, ik baal alleen van mijn werk en bijbehorende opleiding, de motivatie is 0, maar ik moet iig het eerste jaar afmaken.
Pippa, wellicht brutaal, maar hebben jullie het nu kunnen hebben over jullie kinderwens etc? Je lijkt me zo'n lieve knutselmama.
Taeda, ik duim voor je!
Hier gaat het op zich goed, ik baal alleen van mijn werk en bijbehorende opleiding, de motivatie is 0, maar ik moet iig het eerste jaar afmaken.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Haha! Ja, we hebben het overal over kunnen hebben.. al wist ik het antwoord al wel! Dit jaar nog even niet, we maken lekker het huis af eerst en vriend moet werk vinden.. dus het knutselen komt vanzelf
Gast- Gast
Hier gaat het prima. Ben op een paar ons na 10 kilo kwijt en ik kon vandaag een kledingmaat minder aan!
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Hier gaat het zn gangetje! Ik heb lekker vakantie en doe veel leuke dingen deze week. Ook veel gesport en geskatet. Zodadelijk komt er een vriendin die ik al anderhalf jaar niet heb gezien en we gaan op stap, dus ik ben benieuwd!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Leuk dit topic!
Lady gaat het weer helemaal goed met je werk?
Parel bevalt de opleiding en het werk je niet?
Lady gaat het weer helemaal goed met je werk?
Parel bevalt de opleiding en het werk je niet?
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Limburg, de collega's, bewoners en werkplek zijn erg leuk, ik vind alleen de onregelmatigheid, het leerlingensalaris, de verpleegtechnische vaardigheden die eraan komen volgend jaar, het feit dat ik 32 uur werk en dat ik nog 3 jaar naar school zou moeten niet leuk. Ook mijn vriend heeft er meer moeite mee dan hij dacht, veel van de zorg komt op zijn schouders neer waar we het voorheen samen deden. Mijn gezin is mij gewoon te kostbaar, dus als ik het eerste jaar af heb (diploma helpende ---> ouderenzorg) dan wil ik ermee stoppen.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Gaat zijn gangetje. Ben nog steeds wat dippig negatief, maar ik kan het ook wel weer ombuigen naar positieve dingen. Heb ook wat meer last van mijn aanhechtingen en wat meer moe, dus ik neem wat meer rust met sporten en probeer beter te slapen. Ik heb chronisch een slaapprobleem, maar omdat ik toch af en toe goed moet slapen neem ik een slaappil.
In mijn relatie gaat het gelukkig wel goed en denken we over kindjes na.
In mijn relatie gaat het gelukkig wel goed en denken we over kindjes na.
Gast- Gast
Heb even een dipje.
Ben bezig met het organiseren van een babyshower voor mijn liefste vriendin, morgen is de grote dag.
Ben ontzettend druk bezig geweest met alles regelen en doen, vond het super leuk en heb vanalles gemaakt en bedacht.
En nu is alles af, en zit ik op de bank en overvalt me ineens een gevoel van verdriet en een soort steek van jaloezie.
Want, terwijl zij druk bezig was met het plannen van mijn babyshower, ben ik bevallen. Maandag was B daar, en die zaterdag zou mijn babyshower plaatsvinden.
En hoe gaaf ik het ook vind dat ik dit voor haar mag doen, hoe leuk ik het ook vindt alles te organiseren en maken.. Ergens steekt het en maakt het me toch weer verdrietig.
En komen weer al die dingetjes die ik gemist heb door de vroeggeboorte naar boven drijven..
Bah
Ben bezig met het organiseren van een babyshower voor mijn liefste vriendin, morgen is de grote dag.
Ben ontzettend druk bezig geweest met alles regelen en doen, vond het super leuk en heb vanalles gemaakt en bedacht.
En nu is alles af, en zit ik op de bank en overvalt me ineens een gevoel van verdriet en een soort steek van jaloezie.
Want, terwijl zij druk bezig was met het plannen van mijn babyshower, ben ik bevallen. Maandag was B daar, en die zaterdag zou mijn babyshower plaatsvinden.
En hoe gaaf ik het ook vind dat ik dit voor haar mag doen, hoe leuk ik het ook vindt alles te organiseren en maken.. Ergens steekt het en maakt het me toch weer verdrietig.
En komen weer al die dingetjes die ik gemist heb door de vroeggeboorte naar boven drijven..
Bah
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Wat is het eerste wat je gaat doen als je zo van Yes gaat?
» Hoe gaat het met.......?
» Hoe gaat het met....?
» Hoe gaat het met...
» Hoe gaat het met.......?
» Hoe gaat het met....?
» Hoe gaat het met...
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: