Hoi! Hoe gaat het met jou?
+20
Parel
Lady4
Bosjesvrouw
Jeanette
Shisha
Pommes
Snirp
Toet
Pompoen
Printje
GreenGrass
Mees
Slakje
Taeda
Elliot
Sarah1985
Mermaid
Kowalski
Chocolate Cookie
Marin
24 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Hoi! Hoe gaat het met jou?
Slim Pippa! Wij gaan van de zomer dus naar de bruiloft van vriendinnetje van me in Hamburg en dan nog naar Berlijn waarschijnlijk er voor of er na (hopelijk er voor, want dat betekent dat ik de baan heb gekregen en per augustus begin!). Ook echt nu al zo veel zin in! En ik ga voor die tijd nog zelf een keertje naar Hamburg toe in m'n eentje om die vriendin te zien (al 3 a 4 jaar niet meer gezien!) en lekker bruidsdingen bespreken en met haar lieve puppy te wandelen. Good times
PC: Kan het me voorstellen.
PC: Kan het me voorstellen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Klinkt ook goed/heerlijk! Als het meezit (ligt aan werk van beide) gaan we einde van de zomer nog een weekje weg.
Gast- Gast
Marin; dankje, ik heb zelf de hoop ergens al een beetje opgegeven. Ik heb gewoon een opleiding gedaan waar ik nu niks aan blijk te hebben en mijn cv is blijkbaar ook slecht. Maar ja ik blijf maar stug doorgaan en gelukkig kan ik me financieel nog steeds redden met klusjes van het uzb. Maar die flexibiliteit breekt me soms zo op. Pas een paar uur van te voren gebeld worden of je kan werken. Elke keer ergens anders terecht komen. T is best uitputtend, maar het moet. Blijkbaar willen bedrijven nu even geen kans meer geven aan wat jongere minder ervaren mensen.
PC: dan slaat het helemaal nergens op dat ik dat idee heb. Ben al jaren niet meer in die stad geweest. Doe nu zelf soms invalwerk bij g.gz instellingen dus kan me wel wat voorstellen bij hoe je je voelt.
PC: dan slaat het helemaal nergens op dat ik dat idee heb. Ben al jaren niet meer in die stad geweest. Doe nu zelf soms invalwerk bij g.gz instellingen dus kan me wel wat voorstellen bij hoe je je voelt.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
PFoe ja dat kan ik me voorstellen. Je mag al blij zijn dat je dat soort werk kan doen, en dat je daardoor wel zo flexibel bent dat je bijv met je vriend mee hebt kunnen reizen (even positief benaderen hè ) maar ik kan me voorstellen dat het je opbreekt. Die sollicitatiestress weet ik alles van. Hopelijk vind je gauw iets wat vaster is.
Marin- Lady Post-a-lot
O dat positief benaderen doe ik meestal ook hoor, er zijn weinig werklozen die 2,5 maand kunnen cruisen zonder er wat voor te betalen (en nog geld toe te krijgen ook) Maar soms zou het zo lekker zijn om wat meer vastigheid te hebben. Hoewel ik het dan wel weer moeilijk zou vinden om die vrijheid op te geven.
Ach ik probeer wat sollicitatiebrieven te schrijven vandaag maar ben zo inspiratieloos, terwijl 1 vacature eigenlijk precies is wat ik al tijden zoek. Maar juist omdat ik dan zo graag wil komt er gewoon niks en dan baal ik weer van mezelf. Ik weet gewoon dat ik het kan maar weet niet meer hoe ik een bedrijf daar ook van kan overtuigen.
Ach ik probeer wat sollicitatiebrieven te schrijven vandaag maar ben zo inspiratieloos, terwijl 1 vacature eigenlijk precies is wat ik al tijden zoek. Maar juist omdat ik dan zo graag wil komt er gewoon niks en dan baal ik weer van mezelf. Ik weet gewoon dat ik het kan maar weet niet meer hoe ik een bedrijf daar ook van kan overtuigen.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Ja dat is zo lastig! Aan de ene kant is het schrijven voor een perfecte vacature makkelijk, omdat het goed aansluit, maar daardoor wordt de druk ook weer verhoogd.
Maar nog erger vond ik de brieven voor banen waarvoor je eigenlijk helemaal niet zo gemotiveerd bent. Ik wil hier graag werken omdat tja... het moet?!
Dat werkt niet!
Neem maar even afstand anders, en schrijf morgen die brief, eerst alle punten op papier zetten waarom die vacature goed bij je past, of praat er even met iemand (je vriend?) over. Dan kan je het vast al beter structureren.
Maar nog erger vond ik de brieven voor banen waarvoor je eigenlijk helemaal niet zo gemotiveerd bent. Ik wil hier graag werken omdat tja... het moet?!
Dat werkt niet!
Neem maar even afstand anders, en schrijf morgen die brief, eerst alle punten op papier zetten waarom die vacature goed bij je past, of praat er even met iemand (je vriend?) over. Dan kan je het vast al beter structureren.
Marin- Lady Post-a-lot
Veel aan mijn hoofd Pippa maar das verder geen forumvoer . Vannacht had ik een oude telefoon met lege batterij die ik niet uitkreeg en waarvan het alarm elk uur uitging. Kon de wekker ook niet uitzetten want het scherm is kapot. Serieus, ik voelde me net Phoebe met haar brandalarm...
Gast- Gast
Huh, dat klinkt eng? Kon je de batterij er niet gewoon uithalen dan?
Gast- Gast
Hoi Pipster! Leuke vakantie gehad? Met mij gaat het wel goed, heb alleen nog geen nieuws van de garage over mijn auto en dat maakt me nerveus.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Pippa schreef:Huh, dat klinkt eng? Kon je de batterij er niet gewoon uithalen dan?
Dat lukte pas bij mijn poging om 6 uur vanmorgen Ik kreeg dat ding niet open haha!
Gast- Gast
Pippa: Stage moet wel lukken. Ga stage lopen op een reisbureau, dus voornamelijk zittend werk.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Wat 'leuk' om te lezen hoe het met iedereen gaat. Sommigen dingen weet ik wel, maar skms ontgaan zaken me ook (of zijn ze nergens geschreven). Dus even een algemeen hoe-is-het-topic is wel handig zo af en toe
Wat fijn om te lezen dat jullie een goede tijd hebben gehad Pippa, dat laadt dan echt even op!
Marin, spannend! Ik duim echt voor je, met name voor je baan, maar ook voor je rijbewijs. En natuurlijk voor mooi weer zondag
CC, hopen dat je nu een fijne stage hebt. Het heeft je de afgelopen keren niet mee gezeten! Heb je er zin in?
Kowalski, balen! Betekent di ook studievertraging of is dat te beperken?
Zus, wat lekker al die reizen! Wel stom van die telefoon, ik zou echt in staat zijn hem uit het raam te gooien.
Mermaid, lastig zeg. De huidige banenmarkt laat wel te wensen over op het moment...
Sarah, ook al een fijne vakantie! Lekker
Mees, krijgen we nog een voor en na foto te zien van je tuin? Harde werker!
PC, wat naar! Ik weet niet waarvoor je opgenomen bent, maar wil je veel sterkte wensen
Elliot, echt zo balen van je auto. Ik zou dat ook spannend vinden, hopen dat er nog iets te maken valt.
Hier gaat het wel goed. Ik ben nog aan het nagenieten van vijf dagen Krakau met mijn moeder, echt genoten. Inmiddels een beetje spanning of het deze ronde raak is, na zeven maanden word ik een beetje ongeduldig. Al weet ik ook dat ik me nog lang geen zorgen hoef te maken, maar wachten duurt lang.
Op het werk is mijn contract aangevraagd en ligt het inmiddels bij de laatste goedkeuring. Spannend! Als mijn contract binnen is, gaan we ook kijken voor een koophuis. Dus veel grote dingen in het verschiet, ook al zijn sommigen een jarenplan.
Wat fijn om te lezen dat jullie een goede tijd hebben gehad Pippa, dat laadt dan echt even op!
Marin, spannend! Ik duim echt voor je, met name voor je baan, maar ook voor je rijbewijs. En natuurlijk voor mooi weer zondag
CC, hopen dat je nu een fijne stage hebt. Het heeft je de afgelopen keren niet mee gezeten! Heb je er zin in?
Kowalski, balen! Betekent di ook studievertraging of is dat te beperken?
Zus, wat lekker al die reizen! Wel stom van die telefoon, ik zou echt in staat zijn hem uit het raam te gooien.
Mermaid, lastig zeg. De huidige banenmarkt laat wel te wensen over op het moment...
Sarah, ook al een fijne vakantie! Lekker
Mees, krijgen we nog een voor en na foto te zien van je tuin? Harde werker!
PC, wat naar! Ik weet niet waarvoor je opgenomen bent, maar wil je veel sterkte wensen
Elliot, echt zo balen van je auto. Ik zou dat ook spannend vinden, hopen dat er nog iets te maken valt.
Hier gaat het wel goed. Ik ben nog aan het nagenieten van vijf dagen Krakau met mijn moeder, echt genoten. Inmiddels een beetje spanning of het deze ronde raak is, na zeven maanden word ik een beetje ongeduldig. Al weet ik ook dat ik me nog lang geen zorgen hoef te maken, maar wachten duurt lang.
Op het werk is mijn contract aangevraagd en ligt het inmiddels bij de laatste goedkeuring. Spannend! Als mijn contract binnen is, gaan we ook kijken voor een koophuis. Dus veel grote dingen in het verschiet, ook al zijn sommigen een jarenplan.
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Hoi!
Ik ben helemaal ontspannen! Mijn vriendinnen hadden me in januari een prenatal arrangement in de thermen cadeau gedaan en die ben ik nu eindelijk gaan doen! Oh god, hmmmmmmmmm. Heb toen mezelf getrakteerd op een lekkere lunch (met mijn vriend zijn bankkaart) en 2 mutsjes voor de nieuwe.
Ik ben helemaal ontspannen! Mijn vriendinnen hadden me in januari een prenatal arrangement in de thermen cadeau gedaan en die ben ik nu eindelijk gaan doen! Oh god, hmmmmmmmmm. Heb toen mezelf getrakteerd op een lekkere lunch (met mijn vriend zijn bankkaart) en 2 mutsjes voor de nieuwe.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Spannend Teada!
Ik zal wel foto's plaatsen als het helemaal af is. Nu is er nog niet zoveel aan te zien..behalve een deels leeggehaalde tuin.
Ik zal wel foto's plaatsen als het helemaal af is. Nu is er nog niet zoveel aan te zien..behalve een deels leeggehaalde tuin.
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Wat een wisselende verhalen met hoe het gaat zeg! Ik zie heel positieve dingen (rijexamen, vakantie) maar ook wat mindere dingen (studie-, werkgerelateerd).
Hier gaat het wel goed! Ik heb samen met mijn vriend een huis gekocht en de hypotheek rondkrijgen was eigenlijk best makkelijk. Nu de maanden aftellen tot we de sleutel krijgen en dan aan de slag! Op naar ons eigen plekje!
Mijn eerste baan (bijna half jaar nu bezig) bevalt ook best goed. Ik krijg steeds mee verantwoordelijkheden en de afwisseling wordt steeds groter. Gaat dus best prima!
Hier gaat het wel goed! Ik heb samen met mijn vriend een huis gekocht en de hypotheek rondkrijgen was eigenlijk best makkelijk. Nu de maanden aftellen tot we de sleutel krijgen en dan aan de slag! Op naar ons eigen plekje!
Mijn eerste baan (bijna half jaar nu bezig) bevalt ook best goed. Ik krijg steeds mee verantwoordelijkheden en de afwisseling wordt steeds groter. Gaat dus best prima!
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
PinkCoelho
Voor de geïnteresseerden: Het zal inderdaad studievertraging betekenen, al proberen we nu vanalles te regelen om zo min mogelijk van het werk dat we al gedaan hebben te verliezen. Maar het zal lastig zijn. De apparatuur die we konden gebruiken was extern, waar onze begeleider connecties mee had, zonder die connecties kunnen we daar niet terecht.
En dat is balen, maar er zijn veel ergere dingen
Voor de geïnteresseerden: Het zal inderdaad studievertraging betekenen, al proberen we nu vanalles te regelen om zo min mogelijk van het werk dat we al gedaan hebben te verliezen. Maar het zal lastig zijn. De apparatuur die we konden gebruiken was extern, waar onze begeleider connecties mee had, zonder die connecties kunnen we daar niet terecht.
En dat is balen, maar er zijn veel ergere dingen
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Pinkcoelho Dat is zeker een hele tijd dan, misschien een stomme vraag maar stel dat je dat totaal niet zo willen mag je dan wel gaan? Niet dat je dat moet doen hoor want ze hebben natuurlijk het beste met je voor maar ik heb geen idee hoe zoiets gaat zeg maar.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
PC, knuffel van mij! Ik vind het rot voor je dat het zo'n langdurig is en dat dat nodig is! Hopelijk heb je er uiteindelijk wel wat aan en knap je op!
Mermaid, balen he dat dat gesolliciteer nu gewoon doodleuk weer verder gaat! Maakt terugkomen van zo'n mooie lange reis natuurlijk ook niet makkelijker! Komt A. niet zelf ook al bijna terug? Hoe is het met je gezondheid?
Hier alles goed, ben doodmoe maar dat schijnt te horen als je een kleine baby hebt... Merk wel dat ik ook gewoon nog totaal niet fit ben en geen conditie heb. Bah!! Helaas schijnt dat allemaal ook wel bij de naweeën van een zwangerschapsvergiftiging te horen.
Ik ben wel erg gelukkig met mijn lieve L. maar af en toe overschaduwt de vermoeidheid de roze wolk wel. Het is ook wel erg zwaar dat ik het grotendeels alleen moet doen.
Mermaid, balen he dat dat gesolliciteer nu gewoon doodleuk weer verder gaat! Maakt terugkomen van zo'n mooie lange reis natuurlijk ook niet makkelijker! Komt A. niet zelf ook al bijna terug? Hoe is het met je gezondheid?
Hier alles goed, ben doodmoe maar dat schijnt te horen als je een kleine baby hebt... Merk wel dat ik ook gewoon nog totaal niet fit ben en geen conditie heb. Bah!! Helaas schijnt dat allemaal ook wel bij de naweeën van een zwangerschapsvergiftiging te horen.
Ik ben wel erg gelukkig met mijn lieve L. maar af en toe overschaduwt de vermoeidheid de roze wolk wel. Het is ook wel erg zwaar dat ik het grotendeels alleen moet doen.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
PinkCoelho als je je ei kwijt wilt, staat mijn PM open
Pippa gecondoleerd.
Zus, ik had dat ding echt stuk gegooid!
Hier gaat het wel goed, morgen contract bespreking op mijn nieuwe werk. Dus ben benieuwd.
Voor de rest heb ik er ondertussen al ruim 6 uur psychologisch onderzoek opzitten, waarvan 2 met mijn moeder. Was best raar, want ze gaf me ook complimenten die ik nooit heb gehoord! Maar ook veel dingen van vroeger weet ze niet meer, ik heb nu volgende maand nog een keer 2 uur. Dus het wordt het echt uitgebreid gedaan en daar ben ik blij om. Ik heb volgende week ook een afspraak met de psychiater staan.
Het weekend een druk weekend, maar ik heb echt besloten dat ik even lekker los mag gaan, dus ook met vriend afgesproken dat ik gewoon echt 3 dagen ga feesten (kermis) en hij de kinderen doet. Ze gaan sowieso van zaterdag op zondag logeren en op maandag naar de oppas. Want we gaan maandagochtend de kroeg al in. Dus mijn lever kan ik daarna ook weer uitwringen. Ik heb er wel veel zin in, vooral de maandag, dan ga ik met mijn broertje ouderwets samen "deunen". Daarin merk ik wel dat ik me weer beter voel, want anders was 1 avondje genoeg geweest.
Oh en natuurlijk eind deze maand krijgen we onze pup
Pippa gecondoleerd.
Zus, ik had dat ding echt stuk gegooid!
Hier gaat het wel goed, morgen contract bespreking op mijn nieuwe werk. Dus ben benieuwd.
Voor de rest heb ik er ondertussen al ruim 6 uur psychologisch onderzoek opzitten, waarvan 2 met mijn moeder. Was best raar, want ze gaf me ook complimenten die ik nooit heb gehoord! Maar ook veel dingen van vroeger weet ze niet meer, ik heb nu volgende maand nog een keer 2 uur. Dus het wordt het echt uitgebreid gedaan en daar ben ik blij om. Ik heb volgende week ook een afspraak met de psychiater staan.
Het weekend een druk weekend, maar ik heb echt besloten dat ik even lekker los mag gaan, dus ook met vriend afgesproken dat ik gewoon echt 3 dagen ga feesten (kermis) en hij de kinderen doet. Ze gaan sowieso van zaterdag op zondag logeren en op maandag naar de oppas. Want we gaan maandagochtend de kroeg al in. Dus mijn lever kan ik daarna ook weer uitwringen. Ik heb er wel veel zin in, vooral de maandag, dan ga ik met mijn broertje ouderwets samen "deunen". Daarin merk ik wel dat ik me weer beter voel, want anders was 1 avondje genoeg geweest.
Oh en natuurlijk eind deze maand krijgen we onze pup
Gast- Gast
Hoi! Met mij gaat het NIET GOED. Ik heb vandaag een dieptepunt bereikt. Ik heb zojuist nieuwe BH's gekocht.. Cup A. Ik vind het echt niet leuk (ik had ooit 70D/75C)
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Toet schreef:Hoi! Met mij gaat het NIET GOED. Ik heb vandaag een dieptepunt bereikt. Ik heb zojuist nieuwe BH's gekocht.. Cup A. Ik vind het echt niet leuk (ik had ooit 70D/75C)
Wil je een maatje of 2 van mij?
Gast- Gast
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
En van mij ook
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Wat is het eerste wat je gaat doen als je zo van Yes gaat?
» Hoe gaat het met.......?
» Hoe gaat het met....?
» Hoe gaat het met...
» Hoe gaat het met.......?
» Hoe gaat het met....?
» Hoe gaat het met...
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: