Comfort food en emo shoppen.
+11
Arwyn
bolus26
Fayebella
silly-one
Marin
Kaboutertje
Caresses
Pompoen
Caroow
Gympie
Mamsie
15 plaatsers
Pagina 1 van 1
Comfort food en emo shoppen.
Ik doe dit altijd wanneer ik me bagger voel. Dan ga ik lekker dingen kopen en wil ik shoppen. Hoeft niet eens iets heel bijzondes te zijn maar gewoon de kruidvat inlopen en iets kleins kopen om dan daar vervolgens even gelukkig van te worden. Het liefst ook zo goedkoop mogelijk.
Eigenlijk heel triest maar ik kan het niet helpen. De drang naar iets leuks of lekkers blijft net zo lang tot ik er aan toe geef.
Gelukkig voel ik me niet vaak bagger maar toch.
Wat doe jij waar je niet trost op bent of wat je eigenlijk heel sneu vindt van jezelf.
Eigenlijk heel triest maar ik kan het niet helpen. De drang naar iets leuks of lekkers blijft net zo lang tot ik er aan toe geef.
Gelukkig voel ik me niet vaak bagger maar toch.
Wat doe jij waar je niet trost op bent of wat je eigenlijk heel sneu vindt van jezelf.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Comfort food en emo shoppen.
Ja, ik doe dat ook. En dan vind ik ook echt dat ik dat verdiend heb.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Haha, ik heb hetzelfde. Ik kan echt dolgelukkig worden van shoppen. Ook van andere dingen hoor, zoals gewoon `s avonds even bij de kindjes gaan staan kijken.
Maar shoppen.... Heerlijk. En dat hoeft dan ook echt niet iets te zijn wat ik ga gebruiken maar gewoon voor de heb
Maar shoppen.... Heerlijk. En dat hoeft dan ook echt niet iets te zijn wat ik ga gebruiken maar gewoon voor de heb
Gast- Gast
Heel herkenbaar, ik ga ook comfort shoppen. Als ik het allemaal even niet meer weet, met mijn ziel onder mijn arm loop dan helpt het (tijdelijk) om even er op uit te gaan. Gewoon een rondje door het winkelcentrumpje aan de overkant, of op de fiets naar de hema. Ik koop dan meestal wat onzinnige en onnodige dingen en dan ben ik weer tevreden.
Haha zelfs mijn man komt er af en toe mee, dan loop ik met mijn ziel onder mijn arm door het huis te stiefelen en vraagt hij of ik niet moet gaan shoppen...pfff .
Haha zelfs mijn man komt er af en toe mee, dan loop ik met mijn ziel onder mijn arm door het huis te stiefelen en vraagt hij of ik niet moet gaan shoppen...pfff .
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Heerlijk! En ook wel eens kopen om het kopen. Mensen zijn soms best vreemd.
Gast- Gast
Eten, omdat ik verdrietig was heb ik weleens gedaan. Emo shoppen, doe ik niet aan. Daarvoor denk ik te veel na. Heb ik het echt nodig? Wat als ik me morgen niet meer verdrietig voor, gebruik ik het dan ook? Is het eigenlijk niet veel te duur? Heb ik niets aan om me goed door te voelen.
Gast- Gast
Heerlijk, allerlei prut kopen bij winkels als de blokker en het kruidvat. Daar knap ik echt van op.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Caroow schreef:Heerlijk, allerlei prut kopen bij winkels als de blokker en het kruidvat. Daar knap ik echt van op.
Ja ik loop hier ook vaak gewoon de zeeman en de blokker even door om gewoon te kijken of ze nog een nieuw prul hebben wat ik kan kopen. Haha of ik koop gewoon wol bij de zeeman ofzo... ben ik ook weer blij.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Zo herkenbaar Mamsie, maar ook sowieso als ik een vrije dag heb, dan moet ik vaak toch even de deur uit om maar iets te kopen.
Wat ik sneu vind van mezelf is: soms heb ik echt een vreetkick. Dan koop ik bijvoorbeeld een pakje verse koekjes. Met de intentie om op zijn minst één koekje over te laten voor mijn vriend, maar tegen de tijd dat hij thuis is, is het hele pakje al op.
Of ik koop een pak koekjes, eet me misselijk, en gooi de rest van de koekjes weg zodat ik die niet meer kan opeten.
Wat ik sneu vind van mezelf is: soms heb ik echt een vreetkick. Dan koop ik bijvoorbeeld een pakje verse koekjes. Met de intentie om op zijn minst één koekje over te laten voor mijn vriend, maar tegen de tijd dat hij thuis is, is het hele pakje al op.
Of ik koop een pak koekjes, eet me misselijk, en gooi de rest van de koekjes weg zodat ik die niet meer kan opeten.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Ik kan ook gelukkig worden van shoppen
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Ja die twee dingen. Maar ik ben heel erg aan het opletten dat ik beide niet doe en eigenlijk word ik daar nóg gelukkiger van
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik deed dat heel erg. Mijn moeder wist ook weer hoe laat het was op het moment dat ik met een stapel disney dvd's thuis kwam haha. Ik kocht dan altijd wel iets wat al heel lang op mijn lijstje stond ( ik wil gewoon alle Classics van Disney).
Tegenwoordig doe ik het bijna niet. Scheelt een hoop geld haha.
Tegenwoordig doe ik het bijna niet. Scheelt een hoop geld haha.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Ja hoor, heel herkenbaar. En dan inderdaad allemaal van die prut waar je niks aan hebt.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
De Action is daar ook zo;n goede winkel voor! Of Hema, al is het maar een mascara (die ik al 3 op voorraad heb liggen...).
Of sokken, of zo;n hotdog pakket. (ookal mag ik die nu niet eten)
Of bij de Zeeman wasmiddel halen... Of van die oma onderbroeken die tijdens mijn menstruatie echt heerlijk zitten.
Of sokken, of zo;n hotdog pakket. (ookal mag ik die nu niet eten)
Of bij de Zeeman wasmiddel halen... Of van die oma onderbroeken die tijdens mijn menstruatie echt heerlijk zitten.
Gast- Gast
jaa ik word daar ook happy van!
nog een rare tic: ik vind het heerlijk om een nieuwe agenda of kalender te kopen en dan netjes in te schrijven. verjaardagen met rood, afspraken met zwart of blauw ,werkdingen met groen etc... zeker als ik me rot voel is dit echt pure ontspanning voor mij!
nog een rare tic: ik vind het heerlijk om een nieuwe agenda of kalender te kopen en dan netjes in te schrijven. verjaardagen met rood, afspraken met zwart of blauw ,werkdingen met groen etc... zeker als ik me rot voel is dit echt pure ontspanning voor mij!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Ja, zo herkenbaar! Ik ga dan meestal naar de Action of Xenos om te shoppen. Scoor ik daar weer allerlei troep, voel ik mij goed en de volgende dag valt het wel mee met de spijt omdat het niet zo duur is!
Gast- Gast
Als ik me niet happy voel ga ik sporten. Nu sport ik heel vaak dus dan zou ik vaak niet happy moeten zijn maar zo erg is het niet. Sporten is voor mij een uitlaatklep om even lekker mijn hoofd leeg te maken naar een drukke dag of bij een baaldag.
Het shoppen is ook wel herkenbaar maar dat doe ik minder vaak. Eten kan ik helemaal niet, als ik me erg rot voel lijkt het wel alsof ik een steen in mijn maag heb zitten want nou niet bepaald lekker weg eet.
Het shoppen is ook wel herkenbaar maar dat doe ik minder vaak. Eten kan ik helemaal niet, als ik me erg rot voel lijkt het wel alsof ik een steen in mijn maag heb zitten want nou niet bepaald lekker weg eet.
Gast- Gast
Shoppen hoeft van mij niet perse (dat doe ik sowieso wel ), maar comfort food is heel herkenbaar.
Vooral als ik moe ben, hoofdpijn heb, rotdag heb gehad, gaat de chocola er wel in hoor.
Vooral als ik moe ben, hoofdpijn heb, rotdag heb gehad, gaat de chocola er wel in hoor.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Wel herkenbaar hoor, volgens mij is dat echt een vrouwending. Ik kan op zulke dagen ook genieten van een paar uurtjes languit op de bank, met een dekentje, thee, chocolade, een goed boek en/of Friends of SATC dvd's.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ik ga dan altijd winkelen en allemaal leuke onzin prullen kopen. Ook koop ik bijna altijd wat lekkers voor mezelf op zo'n moment. Maar dat kan ook bv. een fles vers sap zijn
Gast- Gast
Gister was ik stront-chagrijnig, toen heb ik een grote zak m&m's gekocht, die gelukkig nog niet helemaal op is.
Als ik zó chagrijnig ben, moet ik haast wel iets lekkers eten om die bui weg te laten gaan.
en hopelijk ga ik morgen naar de intratuin, ikea en prenatal.
Daar heb ik ook zin in aangezien ik nu niet zo makkelijk meer ergens heenga, lekker spulletjes kopen
Als ik zó chagrijnig ben, moet ik haast wel iets lekkers eten om die bui weg te laten gaan.
en hopelijk ga ik morgen naar de intratuin, ikea en prenatal.
Daar heb ik ook zin in aangezien ik nu niet zo makkelijk meer ergens heenga, lekker spulletjes kopen
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
shoptherapie!
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
Ik doe dat ook. Waarom? Geen idee.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Doe dat ook, beide. Het vervelende is dat het maar zo kort helpt!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Uiterlijk vs comfort
» Ervaring met friso comfort?
» friso comfort klaarmaken
» Overstappen nutrilon omneo comfort 1 naar....?
» Wie weet waar dit wordt verkocht (bama silky comfort)?
» Ervaring met friso comfort?
» friso comfort klaarmaken
» Overstappen nutrilon omneo comfort 1 naar....?
» Wie weet waar dit wordt verkocht (bama silky comfort)?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: