Te schattig :)
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Re: Te schattig :)
Die van die 4-ling kende ik al, maar die blijft geweldig! Zo aanstekelijk, die lachjes!
En wat een schattig meisje!
En wat een schattig meisje!
Gast- Gast
Aaaahh hier krijg je echt een big smile van, zelfs als je verdrietig bent. Zo lief!
Gast- Gast
Die bovenste is echt heel grappig. Ik begrijp alleen niet hoe die moeder zo vrolijk kan zijn met 4 baby's.
Gast- Gast
Haha, Bye! Bijna iedereen reageert er ook op, super leuk. Die baby's kende ik al, maar toch
Gast- Gast
Sunprincess schreef:Die bovenste is echt heel grappig. Ik begrijp alleen niet hoe die moeder zo vrolijk kan zijn met 4 baby's.
Hoezo niet? Moet ze verdrietig zijn omdat ze vier van die lieverds heeft? Het lijkt me flink vermoeiend, maar juist dit soort momentjes lijkt me het ontzettend waard maken.
Laatst aangepast door Marin op wo 18 jan 2012 - 7:19; in totaal 1 keer bewerkt
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Sunprincess schreef:Die bovenste is echt heel grappig. Ik begrijp alleen niet hoe die moeder zo vrolijk kan zijn met 4 baby's.
Hoezo niet? Toch een rijkdom? En je kunt er beter om lachen dan om huilen
Gast- Gast
Aaaaahhh, dat onderste meisje is echt te schattig!!
Tinkebell- Fluisteraar
- Aantal berichten : 49
Punten : 49
Registratiedatum : 19-05-11
Ze zal er ook heus niet de hele dag zo vrolijk bijliggen . Maar ook met vier kindjes zul je heus wel genietmomentjes hebben.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
hahaha wat leuk!!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Pippa schreef:Sunprincess schreef:Die bovenste is echt heel grappig. Ik begrijp alleen niet hoe die moeder zo vrolijk kan zijn met 4 baby's.
Hoezo niet? Toch een rijkdom? En je kunt er beter om lachen dan om huilen
Idd! Ik moet zeggen dat ik bij 2 nog vrolijker ben dan bij 1. Ok, dat zijn er nog geen 4, maar het is gewoon geweldig om die lachjes en alles dubbel te krijgen, laat staan 4x! En ze zal uiteraard ook wel haar mindere momentjes hebben, maar wat een rijkdom!
Laatst aangepast door _MamaRosa_ op wo 18 jan 2012 - 7:31; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Tania schreef:Sunprincess schreef:Die bovenste is echt heel grappig. Ik begrijp alleen niet hoe die moeder zo vrolijk kan zijn met 4 baby's.
Ze zal er ook heus niet de hele dag zo vrolijk bijliggen . Maar ook met vier kindjes zul je heus wel genietmomentjes hebben.
Dat zou toch wat zijn dat ze er de hele dag zo bij zou liggen
Tuurlijk heeft ze haar geniet momenten, ik had er ook een smiley áchter moeten zetten.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: