Hoeveel voorraad melk?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoeveel voorraad melk?
Ik moet over 1,5 maand toch echt weer aan het werk en vroeg me af hoeveel voorraad melk jullie in de vriezer hadden toen je weer begon met werken?
Ik kolf natuurlijk straks ook wel op mijn werk, maar ik weet van eerder dat ze vaak meer drinken op een dag als dat ik kolfde (soms wordt er ook wat weggegooid als je teveel verwarmd hebt enzo) dus liep de voorraad langzaam in...
Ik kolf natuurlijk straks ook wel op mijn werk, maar ik weet van eerder dat ze vaak meer drinken op een dag als dat ik kolfde (soms wordt er ook wat weggegooid als je teveel verwarmd hebt enzo) dus liep de voorraad langzaam in...
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Hoeveel voorraad melk?
Ik heb 2 diepvrieslades helemaal vol liggen, geen idee hoeveel het is. Maar ik kolf dan ook al alles af en de eerste weken kolfde ik veel meer als S.ara dronk.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
Oef, dan mag ik nog wel flink een voorraadje aan leggen voor januari als ik weer moet gaan werken.. Ik heb denk ik nu een voeding of 10 in de vriezer liggen... Maar goed, ze gaat maar 3 dagen naar oppas/kdv in de week. Dus ALS ze dan erg inloopt heb ik altijd nog 4 dagen om weer wat extra aan te maken voor haar...
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Maximaal een liter en dat was genoeg. Wat ik kolfde was genoeg voor de borstvoeding die ze miste.
Gast- Gast
Ik had liters in de vriezer liggen voordat ik ging werken, maar ik heb ook een hele tijd na de ochtendvoeding gekolfd en dan kolfde ik steeds ongeveer 350cc in 1 keer. Op mijn werk kolfde ik in het begin 3 keer en dan kolfde ik wel telkens iets minder dan ik nodig had voor mijn dochter. Maar omdat ik zo'n voorraad had heeft mijn dochter tot bijna 1,5 jaar een flesje gekolfde melk op het kdv/bij oma gehad.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel melk (bv) op voorraad?
» hoeveel melk hebben jullie op voorraad ingevroren?
» Hoeveel halfvolle melk?
» Hoeveel afgekolfde melk doe je in een flesje?
» hoeveel melk drinken met 2 jaar?
» hoeveel melk hebben jullie op voorraad ingevroren?
» Hoeveel halfvolle melk?
» Hoeveel afgekolfde melk doe je in een flesje?
» hoeveel melk drinken met 2 jaar?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: