Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Help! Kleuter problemen..

5 plaatsers

Ga naar beneden

Help! Kleuter problemen.. Empty Help! Kleuter problemen..

Bericht  xxjojootjexx zo 28 apr 2013 - 22:57

Echt, k haalt het bloed onder mijn nagels vandaan.
Normaal is ze best wel eigenwijs, dat vind ik prima, ik hou ervan dat ze een eigen mening heeft en hier ook voor uit komt. Maar momenteel gaat ze echt overal tegenin!
Ze heeft een ontzettende grote mond, alles wat zij wil moet meteen gebeuren en precies zoals zij het wil. Gebeurd dat niet, dan schopt, slaat en scheldt ze alles bij elkaar.
Ik ken haar helemaal niet zo, haar juf herkent het ook niet, op school is ze ook helemaal niet zo. Ik begrijp dat ze thuis haar frustraties kwijt moet, maar dit gaat te ver zo.
Ik ben absoluut niet van het straffen, maar zo langzamerhand weet ik niet meer hoe dit op te lossen..

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help! Kleuter problemen.. Empty Re: Help! Kleuter problemen..

Bericht  Balloon zo 28 apr 2013 - 23:00

Hier al weken hetzelfde. Nog niet met schoppen en schelden maar zo ontzettend dwars en boos.

Weet het zo langzamerhand ook niet meer.
Balloon
Balloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13

Bericht  Filoria zo 28 apr 2013 - 23:26

Wat vervelend voor jullie zeg! Is het 's ochtends ook al? Tomas kan ook zo doen (oostindisch doof, brutaal, driftig, gekke bekken trekken etc), maar dat is vooral als hij moe is.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Balloon zo 28 apr 2013 - 23:49

Hier begint het meteen 's morgens al. Vaak begint het met ruzie met z'n broertje en daarna is hij niet te genieten.
Balloon
Balloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13

Bericht  Aoi ma 29 apr 2013 - 0:39

Hier is het ook de laatste tijd raak. En niks lijkt hem te bereiken, we kunnen zeggen wat we willen, hij belooft beterschap en een minuut later duwt hij zijn zus weer om, bijvoorbeeld. En maar plagen en pesten en dingen zeggen waar ze verdrietig van wordt. Wij hebben een paar avonden geleden toen hij maar niet ophield terwijl ze al in bed lagen, de middelste weggehaald en haar in ons bed gelegd. Toen moest hij dus alleen slapen, vond hij echt niet leuk, maar na veel uitleg en erover praten is het kwartje wel gevallen en sindsdien is hij wat rustiger. Ik merk ook dat hij zijn best doet om liever te zijn, hij heeft sindsdien een paar keer zelf gezegd dat hij probeert om niet meer te plagen.

Hier werkte straffen dus wel. Misschien het proberen waard toch.

Aoi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 259
Punten : 231
Registratiedatum : 24-12-12

Bericht  Manderijn ma 29 apr 2013 - 1:20

Hmmm, het is hier ook al een paar weken mis. Echt een brutaal nest bij vlagen. Ik merk wel dat het nu alweer op zijn retour is, maar helaas heb ik een na-aper van 2.5 jaar die het overneemt. Echt erg!
Ik heb vandaag alleen de jongste thuis, (de oudste is een dagje met mijn schoonmoeder mee) en het is echt even bijkomen.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12

Bericht  Gast ma 29 apr 2013 - 2:28

Hoe zie jij straffen voor je dan? Ik vind het in de hoek zetten eigenlijk wel werken namelijk.

Gast
Gast

Bericht  Aoi ma 29 apr 2013 - 2:41

In de hoek zetten werkt hier echt niet. Ik zet ze wel eens helemaal apart, in de gang, om ze even af te laten koelen (de oudste in elk geval) als ik niet door lijk te dringen. Maar dat is meer een rustmoment dan een straf. Wat we laatst dus deden, zn zusje weghalen, dat voelde hij denk ik als een straf.

Aoi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 259
Punten : 231
Registratiedatum : 24-12-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: