Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Babycook

+15
_Jet
CCC
Wennes
Shopaholic
tweeling
PapillonRose
Mida4you
Annie24
Printje
Muus
snoezel
Lejow
xxjojootjexx
Dora
Paper Crown
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Babycook - Pagina 2 Empty Re: Babycook

Bericht  CCC ma 29 apr 2013 - 7:44

Mida4you schreef:Ik heb ook alles zelf in de pan gemaakt. Dat wil prima. Alles bij elkaar, laten afkoelen en dan verdelen over bakjes en zo de vriezer in.
Same here, vind het dikke onzin om aan te schaffen. Vooral voor die kleine tijd dat je het gebruikt. N. at al snel mee met ons, en bij dingen die ze nog niet mag krijgt ze een ander potje gemaakt door onszelf.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Printje ma 29 apr 2013 - 7:55

chococupcake schreef:
Mida4you schreef:Ik heb ook alles zelf in de pan gemaakt. Dat wil prima. Alles bij elkaar, laten afkoelen en dan verdelen over bakjes en zo de vriezer in.
Same here, vind het dikke onzin om aan te schaffen. Vooral voor die kleine tijd dat je het gebruikt. N. at al snel mee met ons, en bij dingen die ze nog niet mag krijgt ze een ander potje gemaakt door onszelf.

hahahaha idd, ik vind het echt zonde van mijn geld. Gewoon verse spullen, hup de pan in en klaar.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  _Jet ma 29 apr 2013 - 7:57

Hier ook de Beaba! Geen seconde spijt van gehad. Veel gebruik van gemaakt en ook bij nr 2 ben ik van plan om hem weer veel te gaan gebruiken. Ik heb dat van het mandje ook totaal niet als lastig ervaren. Je gooit het mandje om en hup pureren maar.
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Sterrin_ ma 29 apr 2013 - 9:49

Lejow schreef:
Annie24 schreef:
Paper Crown schreef:Ik neig naar Avent omdat die zo leuk klein en compact lijkt.. maar vind de Beaba mooier..

Beaba!!!! Babycook - Pagina 2 281626781Babycook - Pagina 2 281626781Babycook - Pagina 2 281626781

Avent!!

Beaba!

Tuurlijk kun je ook in een pan klaarmaken, maar ik vond het ideaal dat ik de aardappels, groente en vlees oid gewoon allemaal bij elkaar in kon doen en er dan verder geen omkijken eer naar had, na 10 min. Ongeveer is het klaar en kunje het evt mixen.
Ontdooien heb ik erg veel gebruikt. Ik maakte vaak meerdere porties, deed dit in ronde bakjes die precies in het stoommandje pasten, en zo kon ik het een volgende keer zo even ontdooien, ook geen omkijken meer naar.
Het ding heeft hier z'n geld wel opgebracht met 4 ki deren,

Elke morgen mikte ik er vers fruit n en mixen maar. (Fruit stoomde ik niet) Elke dag een lekkere fruithap.

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Bericht  Fearie ma 29 apr 2013 - 10:52

Printje schreef:Ik zou dan idd iets kopen waar je zelf ook iets aan hebt, met eigen eten dus. Binnen het jaar eet hij al gewoon mee met de pot dus zou er niet veel aan uitgeven. Ik kook alles gewoon in een pan.

Dat heb ik me ook bedacht en uiteindelijk niets gekocht. Ik had nog een pannenset met stoompan en maakte daarmee 's avonds en in het weekend een lading potjes. Dat icm een staafmixer werkte voor mij prima.
Maar dat is ook per persoon verschillend.

Als ik zou mogen kiezen was ik zelf voor de Avent gegaan, net wat compacter op mn aanrecht. En ook als blender voor smoothies te gebruiken haha smile

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Snoes ma 29 apr 2013 - 23:08

Wij hebben de Beaba, maar nog niet gebruikt haha. Maar enkele mensen in mijn omgeving hebben hem ook en zijn er heel tevreden over.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  lente di 30 apr 2013 - 4:05

Hier ook de Beaba. Alleen nog wat 'proefhapjes' in gemaakt haha, M. krijgt vanaf volgende week groente. Maar ik vind het een handig ding! Heb het niet als vervelend of lastig ervaren dat ik het mandje om moet kiepen om het te pureren. In m'n omgeving zijn mensen ook positief over de Beaba, over de Avent heb ik dan weer wat mindere dingen gehoord. Maar dat hou je altijd haha.
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud