Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Babycook

+15
_Jet
CCC
Wennes
Shopaholic
tweeling
PapillonRose
Mida4you
Annie24
Printje
Muus
snoezel
Lejow
xxjojootjexx
Dora
Paper Crown
19 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Babycook Empty Babycook

Bericht  Paper Crown zo 28 apr 2013 - 22:38

Ik wil een babycook bestellen voor mijn kleine man, ik zie alleen twee soorten en na wat googlen kwam ik erachter dan het verschil zit in dat de duurdere uitvoering ook een ontdooifunctie heeft. Heb ik die echt nodig?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Babycook Empty Re: Babycook

Bericht  Dora zo 28 apr 2013 - 22:39

Heb je een magnetron? Want dan lijkt mij de ontdooifunctie niet nodig...
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Paper Crown zo 28 apr 2013 - 22:42

Ja heb een magnetron, maar alles in een lijkt best handig tot ik me afvroeg wat voor bevroren dingen ik erin wil gooien... Haast niets.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Paper Crown zo 28 apr 2013 - 22:46

Nu zit ik te twijfelen tussen de Beaba en de Avent. Wie heeft ervaring mee?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  xxjojootjexx zo 28 apr 2013 - 22:47

Volgens mij kun je die ontdooi stand gebruiken wanneer je porties in de vriezer hebt gedaan, zodat je ter portie weer kan opwarmen.
Opzich makkelijk voor wanneer jullie niet voor jezelf koken en iets bestellen oid, en toch een gezonde maaltijd voor j willen hebben. Voor dit soort gevallen hadden wij iig altijd porties in de vriezer.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  Gast zo 28 apr 2013 - 22:48

Dat ligt er aan... als je van plan bent om alles vers te geven dan niet. Wil je bijv. ook diepvriesgroente geven of een stukje vis/vlees wat uit de vriezer komt, dan kan het handig zijn. Ontdooien in een babycook zou mijn voorkeur hebben boven ontdooien in een magnetron. Daar vind ik een magnetron echt een onding voor. De helft is nog koud en de andere helft al half gaar.
Ik heb zelf geen babycook en heb het ook nooit gemist. Ik kook gewoon 1x in de week alles vers en dat gaat prima zo. Maar dat vroeg je niet Wink...

Gast
Gast

Bericht  Lejow zo 28 apr 2013 - 22:48

Wij hebben die van Avent en ik vind het een ideaal ding!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Paper Crown zo 28 apr 2013 - 22:50

xxjojootjexx schreef:Volgens mij kun je die ontdooi stand gebruiken wanneer je porties in de vriezer hebt gedaan, zodat je ter portie weer kan opwarmen.
Opzich makkelijk voor wanneer jullie niet voor jezelf koken en iets bestellen oid, en toch een gezonde maaltijd voor j willen hebben. Voor dit soort gevallen hadden wij iig altijd porties in de vriezer.

He, dat is inderdaad wel handig aangezien ik wel in de vriezer ga stoppen. Babycook 281626781
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  snoezel zo 28 apr 2013 - 22:52

Wij hadden die van Beaba... IDEAAL ding.. Ik heb er altijd heel veel lol mee gehad, werkt gewoon goed. Lekker kleine porties maken, gewoon gezond, geen zooi. Ik heb hem zo veel gebruikt, dat ik bij een eventuele tweede toe ben aan een nieuwe denk ik Laughing

Geen ontdooifunctie. Maar dat deed ik gewoon altijd in de magnetron. Anders moet je dat hele ding weer schoonmaken... Nee, zie de meerwaarde daar niet van. Je ontdooit toch niet iets, om vervolgens te moeten pureren ofzo...?
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Bericht  Paper Crown zo 28 apr 2013 - 22:54

snoezel schreef:Wij hadden die van Beaba... IDEAAL ding.. Ik heb er altijd heel veel lol mee gehad, werkt gewoon goed. Lekker kleine porties maken, gewoon gezond, geen zooi. Ik heb hem zo veel gebruikt, dat ik bij een eventuele tweede toe ben aan een nieuwe denk ik Laughing

Geen ontdooifunctie. Maar dat deed ik gewoon altijd in de magnetron. Anders moet je dat hele ding weer schoonmaken... Nee, zie de meerwaarde daar niet van. Je ontdooit toch niet iets, om vervolgens te moeten pureren ofzo...?

Thnx voor je reactie Snoezel. Ik lees op internet als nadeel:: dat je het mandje om moet kiepen om het te laten pureren, hoe heb jij dat ervaren?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Muus zo 28 apr 2013 - 23:03

Ik wilde laatst de stomer van Avent kopen, over de babycook heb ik meer nadelen dan voordelen gehoord.
Een tijd geleden heb ik een stoomkoker van Philips besteld met 9l inhoud.
Nu stoom ik onze groentes ook. (Wij eten sowieso veel verse groentes)

Muus
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10

Bericht  Paper Crown zo 28 apr 2013 - 23:05

Muus - dat is het juist, ik lees zoveel.. Babycook 394967
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Printje zo 28 apr 2013 - 23:07

Ik zou dan idd iets kopen waar je zelf ook iets aan hebt, met eigen eten dus. Binnen het jaar eet hij al gewoon mee met de pot dus zou er niet veel aan uitgeven. Ik kook alles gewoon in een pan.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Annie24 zo 28 apr 2013 - 23:16

Hier de babycook en groooot fan! We hebben in het begin veel problemen gehad met de bak waar scheurtjes inkwamen. Heb 3x een nieuwe gehad en hij bleef maar kapot gaan, echt binnen 3 weken ofzo. In 2012 hebben ze het materiaal veranderd en vanaf toen heb ik er geen last meer van gehad. Ik heb hem toen op de negenmaandenbeurs gekocht bij Baby Pien en hun service vind ik dus echt top. Zodra ik een foto opstuurde van de bak met scheurtjes kreeg ik kostenloos een nieuwe toegestuurd, ondanks dat dus al de 2e of de 3e keer was.

We gebruikten hem tot Y. ongeveer 1,5 was elke dag. Nu eet hij meestal gewoon met ons mee, maar groenten doen we meestal nog steeds in de babycook, ook voor onszelf. Vind het gestoomd véél lekkerder Laughing Mijn vriend en ik wisselen elkaar wbt werktijden af, dus ik gebruik hem met regelmaat ook voor mezelf: snel en ik heb toch een gezonde maaltijd ipv iets wat ik in de magnetron op moet warmen.

De ontdooifunctie hebben wij ook, maar die heb ik nog nooit gebruikt. Ik haalde het 's morgens uit de vriezer en dan was het 's avonds ontdooid.

Hier blijft hij dus nog wel een tijdje in gebruik Babycook 281626781
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Mida4you zo 28 apr 2013 - 23:34

Ik heb ook alles zelf in de pan gemaakt. Dat wil prima. Alles bij elkaar, laten afkoelen en dan verdelen over bakjes en zo de vriezer in.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  PapillonRose zo 28 apr 2013 - 23:38

Ik ben fan van die van Beaba, vond het een ideaal ding! Veel gebruikt voor het maken van zowel fruithapjes als avondeten. Ontdooifunctie zat er ook op, en die gebruikte ik om een ingevroren hapje mee te ontdooien. Maar dat kan natuurlijk ook in de magnetron, al is die van mij een onding dus deed ik het in de babycook.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Annie24 zo 28 apr 2013 - 23:47

Ooowww je kan er trouwens ook mee mixen Laughing Wij hebben geen mixer, dus als ik dan deeg wilde maken (wel een kleine portie natuurlijk of de babycook een paar keer aanzetten) deed ik het daar in Very Happy
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Bericht  snoezel zo 28 apr 2013 - 23:54

Paper Crown schreef:
snoezel schreef:Wij hadden die van Beaba... IDEAAL ding.. Ik heb er altijd heel veel lol mee gehad, werkt gewoon goed. Lekker kleine porties maken, gewoon gezond, geen zooi. Ik heb hem zo veel gebruikt, dat ik bij een eventuele tweede toe ben aan een nieuwe denk ik Laughing

Thnx voor je reactie Snoezel. Ik lees op internet als nadeel:: dat je het mandje om moet kiepen om het te laten pureren, hoe heb jij dat ervaren?

Ja, dat klopt. Totaal niet als last ervaren. Je doet toch het een eerst en dan het ander... Om het dan even leeg te kiepen vond ik niet storen. Ik denk dat ik sowieso gewoon een fan ben van zo'n stoomapparaat, over een ander merk was ik waarschijnlijk ook lovend geweest. Wat ik wel vind, en ook vaker heb gehoord is dat ik dit ding bv niet meer kan verkopen, ding is echt verbruikt. Het ringetje is redelijk verteerd door de hitte, waardoor hij niet meer 100% afsluit en ook bij mij aan de onderkant wat haarscheurtjes. Maar ja, ik heb dat ding zo vaak gebruikt... Fruithapjes, avondeten.. jum! Onze dochter heeft er lang uit gegeten. Wij eten 2 a 3 keer in de week niet op en top en gezond, of iets wat ik onze dochter gewoon nog niet wilde geven... Dus dan maakte ik gewoon iets van aardappeltjes en groente...
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Bericht  tweeling ma 29 apr 2013 - 0:38

Paper Crown schreef:Nu zit ik te twijfelen tussen de Beaba en de Avent. Wie heeft ervaring mee?

Ik heb de avent. Ik raad hem je echt aan, ideaal! Heel makkelijk in gebruik en je kan hem ook goed schoon maken. Je kan het eten 5, 10, 15 of 20 minuten stomen. Fruit doe ik soms even erin, daarna pureren klaar. Groenten en vlees etc allemaal bij elkaar in, 20 min stomen en klaar ben je!
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Shopaholic ma 29 apr 2013 - 0:53

tweeling schreef:
Paper Crown schreef:Nu zit ik te twijfelen tussen de Beaba en de Avent. Wie heeft ervaring mee?

Ik heb de avent. Ik raad hem je echt aan, ideaal! Heel makkelijk in gebruik en je kan hem ook goed schoon maken. Je kan het eten 5, 10, 15 of 20 minuten stomen. Fruit doe ik soms even erin, daarna pureren klaar. Groenten en vlees etc allemaal bij elkaar in, 20 min stomen en klaar ben je!
+1 Babycook 281626781
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Bericht  Paper Crown ma 29 apr 2013 - 1:56

Ik neig naar Avent omdat die zo leuk klein en compact lijkt.. maar vind de Beaba mooier..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Annie24 ma 29 apr 2013 - 3:00

Paper Crown schreef:Ik neig naar Avent omdat die zo leuk klein en compact lijkt.. maar vind de Beaba mooier..

Beaba!!!! Babycook 281626781Babycook 281626781Babycook 281626781
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow ma 29 apr 2013 - 4:29

Annie24 schreef:
Paper Crown schreef:Ik neig naar Avent omdat die zo leuk klein en compact lijkt.. maar vind de Beaba mooier..

Avent!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Annie24 ma 29 apr 2013 - 7:26

Lejow schreef:
Annie24 schreef:

Avent!!

Joh, ga taarten of cupcakes maken Razz Laughing
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Bericht  Wennes ma 29 apr 2013 - 7:30

Die van beaba is super!
Wij hebben hem zoveel gebruikt dat hij bijna 'overleden' is.

Na het stomen komt er grijze/zwarte korreltjes mee. Als ik hem ontkalk lijkt het 1x weg te zijn en dan is het weer. Herkenbaar voor iemand?
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud