Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Korte broekjes, too much?

+54
Roza
Ilovethe90s
Cimic
Atelier Madame
Rouge
_Lana_
Bacio
Sea of Trees
marjoleinnn
Luce
Charles
Thunder
Mystique
ThinkPink
Lavendel
SDL
xxlisaxx
Rizzie
Aziraphale
Nathalie
Fortissimo
Carra
Floor
Mees
Muus
Kat1980
Arwyn
June
luisa
Ragazza
Davinia
Saga
Parel
Paper Crown
minoessepoes
Laurientje
Rush
Jeanette
Lady4
Nyx
La Senza
Coco
Zwerver
Lot
Melis_je
Twellie
Mamsie
Catwoman79
Tiara
Bliss
Kowalski
Blond
Minx
Slakje
58 plaatsers

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Korte broekjes, too much? - Pagina 4 Empty Re: Korte broekjes, too much?

Bericht  Carra zo 28 apr 2013 - 23:38

Dat eerste broekje staat je echt fantastisch. Wow!

Ik zou dit nooit dragen omdat mijn benen véél te wit zijn, maar ik vind het absoluut niet ordinair of aanstootgevend. Hooguit voel ik ergenis van jaloezie!
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Fortissimo zo 28 apr 2013 - 23:41

Mijn vriend vind de 1e wel ordi, de tweede ging wel.. Wink
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Nathalie zo 28 apr 2013 - 23:45

Mijn vriend vindt het leuk en zeker niet ordinair,ik zou het gewoon mogen dragen. Ik zou mezelf er alleen niet prettig in voelen dus draag het niet. Alleen op vakantie.

Dat andere mannen kijken zou hij niet erg vinden, hij weet dat ik met hem mee naar huis ga. Hij zou alleen maar trots zijn op de aandacht die ik krijg!

Conclusie van mijn vriend: je vriend is jaloers en bang dat je hem verlaat.

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 28 apr 2013 - 23:48

Floor schreef:Ik vind je broekjes te kort, te sexy en daardoor aanstootgevend. Het wekt bij mij ergernis op.
maar ik ben niet zo best in NL dus misschien begrijp ik het woord verkeerd.
maar hoe dan ook, het maakt toch niks uit. Jij voelt je er toch goed in dan kan je het toch prima dragen. Ik voel me goed in mijn lange broeken dus die hou ik lekker aan.
Het wekt bij jou ergenis op als ik zo'n broekje draag? Wat bijzonder smile

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 28 apr 2013 - 23:49

Nathalie schreef:Mijn vriend vindt het leuk en zeker niet ordinair,ik zou het gewoon mogen dragen. Ik zou mezelf er alleen niet prettig in voelen dus draag het niet. Alleen op vakantie.

Dat andere mannen kijken zou hij niet erg vinden, hij weet dat ik met hem mee naar huis ga. Hij zou alleen maar trots zijn op de aandacht die ik krijg!

Conclusie van mijn vriend: je vriend is jaloers en bang dat je hem verlaat.
Haha Very Happy Denk niet dat hij bang is dat ik hem verlaat, maar beetje jaloers is ie wel ja!

Gast
Gast

Bericht  Floor zo 28 apr 2013 - 23:56

Carrie als ik je zou tegen komen wel ja. Niet via het forum.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 28 apr 2013 - 23:59

Floor schreef:Carrie als ik je zou tegen komen wel ja. Niet via het forum.
Ja dat begrijp ik Very Happy Dus als je mij zag lopen zou je denken "jeetje wat een kort broekje, daar kan ik me nou echt aan ergeren" Laughing

Gast
Gast

Bericht  Floor ma 29 apr 2013 - 0:02

hahaha grappig omschreven maar ja zo zou het wel zijn.
ik zou me ergeren aan dat het te kort en te sexy is. (mijn mening dan he, die is volgens mij zo te lezen heel anders dan wat hier allemaal nog meer staat).
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Aziraphale ma 29 apr 2013 - 0:06

Ik vind die met Aztec print erg leuk voor op vakantie of als het echt lekker warm is voor op een festival oid. Die zwarte vind ik niet zo leuk maar ik houd niet van steentjes.
Mijn shortjes zijn denk ik 2 cm langer en die draag ik ook gewoon hoor, ook in NL Korte broekjes, too much? - Pagina 4 561177 Mijn vriend vindt daar overigens weinig van. En meestal als hij iets echt niet mooi vindt (ordinair vindt hij het nooit en ik draag vrij basic dingen vind ik) dan koop/draag ik het gewoon en style het zoals ik het bedoeld heb en dan vindt hij het vaak ineens toch leuk Wink
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  minoessepoes ma 29 apr 2013 - 0:09

Floor schreef:Ik vind het te kort en daardoor ordinair/sexy/aanstootgevend.
Ik zou zoiets nooit dragen en mijn man heeft dezelfde mening, hij vind het te aanstootgevend en daardoor zou ik het van hem ook niet aan mogen.

Maar als jij het toch mooi vind en je voelt je er goed in. En de mening van je vriend kan je naast je neerleggen dan is het toch prima dat je het aan doet.

Ik vind het dik gedrukte echt heel vreemd.

Natuurlijk kan mijn man aangeven dat hij iets te bloot vind, ordinaire of niet mooi. In het eerste geval zou ik rekening houden met zijn wensen, in het tweede geval zou ik zelf nog eens kritisch kijken maar als ik het niet met hem eens ben de kleding gewoon dragen en in het laatste geval draag ik het gewoon niet als we met zijn tweeen op stap zijn, maar hou ik er verder geen rekening mee.

Maar als mijn man mij zou verbieden om iets te dragen, dan heb je aan mij echt een verkeerde, je bent toch een volwassen vrouw, je man heeft toch niks over je te zeggen?

Of neem ik deze post nu te letterlijk?
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

Bericht  Gast ma 29 apr 2013 - 0:10

Floor schreef:hahaha grappig omschreven maar ja zo zou het wel zijn.
ik zou me ergeren aan dat het te kort en te sexy is. (mijn mening dan he, die is volgens mij zo te lezen heel anders dan wat hier allemaal nog meer staat).
Ja jouw mening en dat mag hoor. Vroeg ook om eerlijke reacties smile

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 29 apr 2013 - 0:13

Ik vind dat het prima kan, op warme, zonnige dagen. Ik draag ook wel eens een kort broekje met panty naar de kroeg. Ja, het is sexy, maar het is toch niet verboden om er sexy uit te zien? Mijn man heeft daar trouwens ook geen problemen mee. Wij komen beiden regelmatig in Florida en als je ziet wat de meiden daar allemaal dragen, dan is dit nog hartstikke netjes!! Ik zou me daar persoonlijk dan weer niet prettig bij voelen, maar wat jij aan hebt op de foto valt voor mij nog heel netjes binnen de grenzen! En trouwens, je hebt er ook het lichaam voor. Als iemand te dik is, of bijvoorbeeld gigantische borsten heeft, dan vind ik sexy kleding al veel sneller ordinair staan, maar bij jou (en bij mezelf) niet.

Gast
Gast

Bericht  Aziraphale ma 29 apr 2013 - 0:15

minoessepoes schreef:
Floor schreef:Ik vind het te kort en daardoor ordinair/sexy/aanstootgevend.
Ik zou zoiets nooit dragen en mijn man heeft dezelfde mening, hij vind het te aanstootgevend en daardoor zou ik het van hem ook niet aan mogen.

Maar als jij het toch mooi vind en je voelt je er goed in. En de mening van je vriend kan je naast je neerleggen dan is het toch prima dat je het aan doet.

Ik vind het dik gedrukte echt heel vreemd.

Natuurlijk kan mijn man aangeven dat hij iets te bloot vind, ordinaire of niet mooi. In het eerste geval zou ik rekening houden met zijn wensen, in het tweede geval zou ik zelf nog eens kritisch kijken maar als ik het niet met hem eens ben de kleding gewoon dragen en in het laatste geval draag ik het gewoon niet als we met zijn tweeen op stap zijn, maar hou ik er verder geen rekening mee.

Maar als mijn man mij zou verbieden om iets te dragen, dan heb je aan mij echt een verkeerde, je bent toch een volwassen vrouw, je man heeft toch niks over je te zeggen?

Of neem ik deze post nu te letterlijk?

Eens hoor Wink Kan me er echt niets bij voorstellen dat mijn vriend me iets verbied te dragen en al helemaal niet dat ik daar dan naar luister.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456

Bericht  Rush ma 29 apr 2013 - 0:21

Mijn vriend is ook niet echt moeilijk, maar als ik van plan zou zijn om met shorts, tieten uit het shirt en op hoge hakken de deur uit te gaan zou hij me opsluiten in de kelder bij wijze van spreken haha. Het is maar net hoe je het draagt, maar zo gaat Carrie de deur ook niet uit.

Helaas zie je het genoeg. Neutral

Je kan niet zeggen shortjes zijn ordinair of iets, het gaat erom hoe je het combineert (en of het je staat). Wij zijn bevriend met een stel waarvan de vrouw ook eigenlijk gewoon alles fout doet op een avondje stappen, alles net te kort, net te bloot, inclusief blauwe oogschaduw en roze lippen. M`n vriend zegt dan wel eens dat hij zo niet met mij over straat wil. En dat meent hij wel echt. Maar goed, zo zou ik zelf ook nooit over straat gaan, haha.

*Goed, wat was m`n punt ook alweer? Korte broekjes, too much? - Pagina 4 1578173417
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Rizzie ma 29 apr 2013 - 0:25

Ik vind ze ook niet ordinair. Ik heb zelf ook zo'n shortjes en draag die ook gewoon maar voornamelijk op vakantie, als ik ga zwemmen of in de tuin ga zitten. Maar dat is meer omdat ik het voor mezelf te kort vind om bijvoorbeeld mee naar de stad te gaan. Ik zie altijd genoeg meiden in zo'n shortjes lopen trouwens.
Mijn vriend vind zo'n shortjes juist heel leuk en wil altijd dat ik zoiets aan doe als het warm is Laughing
Rizzie
Rizzie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 51
Punten : 55

Bericht  Gast ma 29 apr 2013 - 0:26

Ik vind die eerste trouwens echt heel tof, zeker voor een festival!

Gast
Gast

Bericht  xxlisaxx ma 29 apr 2013 - 0:38

Ik heb laatst ook zo'n broekje gekocht en mijn vriend vindt het ook helemaal niks. Eerder kreeg ik hetzelfde commentaar op een rokje met nepleren stukken. Volgens hem is dat ook te sexy. Hij zegt dat wij als vrouwen dat niet goed kunnen beoordelen omdat wij zelf niet op die manier naar onszelf en vrouwen kijken. Hij als man weet hoe mannen naar dit soort kleding kijken en daarom heeft hij die mening Korte broekjes, too much? - Pagina 4 878948377. Hij vond me ook te oud voor de lengte van het broekje (ik ben 29).... Jammer dan haha, mijn vriendinnen zijn allemaal fan maar leuk is anders. Heb liever dat hij mijn kleding ook leuk vindt.
Overigens draag ik het broekje alleen om en rond het huis en op vakantie omdat ik er nog een beetje onzeker over ben. Wat betreft jou, Carrie, het staat jouw fantastisch, wel sexy maar niet ordinair Korte broekjes, too much? - Pagina 4 561177

xxlisaxx
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 68
Punten : 70
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Kowalski ma 29 apr 2013 - 2:18

Jonguh nu krijg ik helemaal zin in de zomer! Zin om hele korte shortjes te gaan dragen! Korte broekjes, too much? - Pagina 4 3079029344

Het is al 100x gezegd, maar het ligt er zoveel aan hoe je ze combineert en wat voor type je bent. Ik bedoel, ik heb zelf nogal korte benen en als ik dan ook maar een iets langere short aan doe, dan ziet het er bij mij echt uit alsof ik net uit de jeep stap in de jungle. Ik moet gewoon een kort-kort broekje aan. Maar bil zal je niet zien hoor! En zo sexy als bij Carrie is het bij mij toch niet Korte broekjes, too much? - Pagina 4 394967
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  SDL ma 29 apr 2013 - 2:25

Ik kan me de reactie van je vriend wel voorstellen. Je hebt prachtige benen maar ik vind de broekjes ook wel kort-kort. Leuk voor op vakantie maar erg kort om dagelijks te gebruiken. Als ik je zou zien, zou ik je waarschijnlijk vragen of je vergeten bent je aan te kleden Wink.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Bericht  Mamsie ma 29 apr 2013 - 2:35

Wanneer zijn we zo preuts geworden? 10 jaar geleden liep iedereen in een hot pants, mini rokjes, buiktruitjes etc etc.
Oké met het hoge buikjes gehalte van tegenwoordig ben ik blij dat die buiktruitjes verleden tijd zijn maar hè als je gewoon een killer body hebt mag je dit dragen.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  Lavendel ma 29 apr 2013 - 2:50

Eens met Mamsie! Wat een burgertruttengedoe van je vriend haha. Tuurlijk trek je dit aan als het 30 graden is! Oke, niet naar je werk maar dat had je zelf ook al bedacht. Je hebt er de benen voor en het kleurtje dus waarom niet als je een dagje gaat terassen of barbecuen of winkelen. Als je nou in je bikini over straat wilde had ik iets anders gezegd maar het is gewoon een kort broekje! Ik vind het echt niet aso, de verdere aankleding kan het aso maken, maar dat is het broekje zelf echt niet!

Ik heb trouwens hetzelfde als koko, bij moeten ze ook echt kortkort anders is het al bijna een knie broek haha.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  ThinkPink ma 29 apr 2013 - 3:15

Ik vind ze ook niet ordinair.
Ik heb ook een aantal effen shorts gekocht voor op vakantie. Zou er nooit zo mee over straat gaan (maar dat geldt sowieso voor elke korte broek). Bovendien wordt ik nooit bruin dus echt een mooi gezicht is het niet. Maar ja, op vakantie kent niemand mij Korte broekjes, too much? - Pagina 4 394967

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720

Bericht  Gast ma 29 apr 2013 - 3:19

SDL schreef:Ik kan me de reactie van je vriend wel voorstellen. Je hebt prachtige benen maar ik vind de broekjes ook wel kort-kort. Leuk voor op vakantie maar erg kort om dagelijks te gebruiken. Als ik je zou zien, zou ik je waarschijnlijk vragen of je vergeten bent je aan te kleden Wink.
Ja? Flauw laughcry

Gast
Gast

Bericht  Mystique ma 29 apr 2013 - 3:53

Mamsie schreef:Wanneer zijn we zo preuts geworden? 10 jaar geleden liep iedereen in een hot pants, mini rokjes, buiktruitjes etc etc.
Oké met het hoge buikjes gehalte van tegenwoordig ben ik blij dat die buiktruitjes verleden tijd zijn maar hè als je gewoon een killer body hebt mag je dit dragen.

Helemaal mee eens, als iemand zich eraan ergert kijkt diegene toch lekker een andere kant op? Ik zie het probleem niet hoor. Ik kan me de mening van je vriend ook niet echt voorstellen, je ziet er in mijn ogen zeker niet ordinair uit. Juist sexy op een stijlvolle manier!
Mystique
Mystique
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 152
Punten : 156
Registratiedatum : 04-01-11

Bericht  Catwoman79 ma 29 apr 2013 - 4:22

Ik heb mijn man ook nog gevraagd.
Zijn antwoord was : het staat haar erg mooi, maar als ik een dochter had mocht ze zo niet de straat op
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: