Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Korte broekjes, too much?

+54
Roza
Ilovethe90s
Cimic
Atelier Madame
Rouge
_Lana_
Bacio
Sea of Trees
marjoleinnn
Luce
Charles
Thunder
Mystique
ThinkPink
Lavendel
SDL
xxlisaxx
Rizzie
Aziraphale
Nathalie
Fortissimo
Carra
Floor
Mees
Muus
Kat1980
Arwyn
June
luisa
Ragazza
Davinia
Saga
Parel
Paper Crown
minoessepoes
Laurientje
Rush
Jeanette
Lady4
Nyx
La Senza
Coco
Zwerver
Lot
Melis_je
Twellie
Mamsie
Catwoman79
Tiara
Bliss
Kowalski
Blond
Minx
Slakje
58 plaatsers

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Korte broekjes, too much? - Pagina 2 Empty Re: Korte broekjes, too much?

Bericht  Gast zo 28 apr 2013 - 10:41

Lennox schreef:
Carrie schreef:
Catwoman79 schreef:Mijn man zou het ook geweldig vinden hoor als ik dit aan zou kunnen.
Maar ik denk niet dat hij blij zou zijn als ik dit aan trek als ik het huis uit ga.

Met bepaald publiek bedoel ik mensen/mannen die denken dat je een makkeljke prooi bent.
Meerdere mannen zullen het erg geil vinden en weg lopen maar er is natuurlijk ook een groep die niet weg loopt. Nu zal dat overdags nog wel mee vallen
Wow! Ik respecteer je mening hoor, maar ben het niet met je eens. Dat er mannen zijn die dan denken dat ik een makkelijke prooi ben door het broekje bedoel ik. Zouden wel domme mannen zijn dan. Hmm. En het geil vinden? Ik loop toch niet in mijn onderbroek. Als ze dát al geil vinden. Geil, dat woord alleen in deze context Very Happy

Haha, nouja, mooie lange benen zijn voor sommige mannen wel een reden om een spontane erectie te krijgen, hoor Wink
Ja dat zou best kunnen, maar dat is dan ook als een vrouw in een jurkje loopt. Om dat nou meteen geil te noemen.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Catwoman79 zo 28 apr 2013 - 10:44

Carrie schreef:
Catwoman79 schreef:Mijn man zou het ook geweldig vinden hoor als ik dit aan zou kunnen.
Maar ik denk niet dat hij blij zou zijn als ik dit aan trek als ik het huis uit ga.

Met bepaald publiek bedoel ik mensen/mannen die denken dat je een makkeljke prooi bent.
Meerdere mannen zullen het erg geil vinden en weg lopen maar er is natuurlijk ook een groep die niet weg loopt. Nu zal dat overdags nog wel mee vallen
Wow! Ik respecteer je mening hoor, maar ben het niet met je eens. Dat er mannen zijn die dan denken dat ik een makkelijke prooi ben door het broekje bedoel ik. Zouden wel domme mannen zijn dan. Hmm. En het geil vinden? Ik loop toch niet in mijn onderbroek. Als ze dát al geil vinden. Geil, dat woord alleen in deze context Very Happy

Ligt er misschien ook aan waar je woont. Als ik met jouw figuur in zo'n broekje hier rond zou lopen ... geen goeie combi, hihi. Zegt meer over de omgeving dan over jou trouwens.
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 28 apr 2013 - 10:44

In het Nederlandse klimaat is dit gewoon iets wat we niet echt gewend zijn waardoor er vast veel naar je gekeken wordt. Maar ordinair vind ik het niet nee. In Florida is dit een standaard item in elke garderobe, hier zien mensen het al snel als te bloot, zo zou het ook voor mij voelen maar meer om het bekijks zeg maar.

Gast
Gast

Bericht  Zwerver zo 28 apr 2013 - 10:53

Nou ik vind het totaal niet ordinair en vind het echt super leuk. Vooral het zwart witte broekje I love you Zelf ben ik zo'n mierenneuker die het niet aan zou durven, maar weer wel in het buitenland Very Happy
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Coco zo 28 apr 2013 - 10:58

Ik vind het ordinair wanneer het gedragen wordt op de momenten waarbij de temperatuur er nog totaal niet naar is. Zolang de temperatuur en de locatie er naar zijn en er niet iets te bloot bovenop gedragen wordt, moet het kunnen lijkt mij. Ik zou er dan weer geen wijder vallend shirt/top op dragen met een tijgerprint oid.

Ik begrijp het overigens wel van je vriend, ik vind het ook stom als mijn man zijn witte doorschijnende blouse draagt Korte broekjes, too much? - Pagina 2 394967
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Gast zo 28 apr 2013 - 11:12

Ok de meningen zijn iets verdeeld, maar over het algemeen vindt men het niet ordinair en sommigen begrijpen mijn vriend wel. Zouden jullie de broekjes wel gewoon dragen ook al vindt je vriend het niet leuk?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 28 apr 2013 - 11:13

Coco schreef:
Ik begrijp het overigens wel van je vriend, ik vind het ook stom als mijn man zijn witte doorschijnende blouse draagt Korte broekjes, too much? - Pagina 2 394967
Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 28 apr 2013 - 11:23

Carrie schreef:Ok de meningen zijn iets verdeeld, maar over het algemeen vindt men het niet ordinair en sommigen begrijpen mijn vriend wel. Zouden jullie de broekjes wel gewoon dragen ook al vindt je vriend het niet leuk?

Ik niet nee.

Gast
Gast

Bericht  Coco zo 28 apr 2013 - 11:30

Carrie schreef:Zouden jullie de broekjes wel gewoon dragen ook al vindt je man het niet leuk?
Bij iets wat hij niet leuk vind wel, bij te bloot niet, denk ik. Ligt er ook een beetje aan waar ik naartoe zou gaan. Niet naar mijn schoonfamilie in ieder geval. Very Happy
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Gast zo 28 apr 2013 - 11:39

Coco schreef:
Carrie schreef:Zouden jullie de broekjes wel gewoon dragen ook al vindt je man het niet leuk?
Bij iets wat hij niet leuk vind wel, bij te bloot niet, denk ik. Ligt er ook een beetje aan waar ik naartoe zou gaan. Niet naar mijn schoonfamilie in ieder geval. Very Happy
Hahajq dat snap ik, ze zien je aankomen Very Happy Het zou bij mijn moeder of schoonfamilie wel kunnen.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 28 apr 2013 - 11:40

Zus schreef:
Carrie schreef:Ok de meningen zijn iets verdeeld, maar over het algemeen vindt men het niet ordinair en sommigen begrijpen mijn vriend wel. Zouden jullie de broekjes wel gewoon dragen ook al vindt je vriend het niet leuk?

Ik niet nee.
Nee, dat dacht ik al smile

Gast
Gast

Bericht  La Senza zo 28 apr 2013 - 11:56

Haha, ik heb er nooit zo over nagedacht. Ik draag ook zulke broekjes en denk er niet eens over na eigenlijk of mensen dat aanstootgevend of ordinair o.i.d. zouden vinden. Nu heb ik ook geen vriend, dus ook niemand die er over kan zeuren, maar toch Korte broekjes, too much? - Pagina 2 394967
Carrie, het staat je hartstikke mooi. Ik zou het gewoon aantrekken als ik jou was. Hoe zou jij het andersom trouwens vinden als jouw vriend iets aandoet wat jij niet leuk vindt?
La Senza
La Senza
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 189
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-13

Bericht  Gast zo 28 apr 2013 - 12:02

La Senza schreef:Haha, ik heb er nooit zo over nagedacht. Ik draag ook zulke broekjes en denk er niet eens over na eigenlijk of mensen dat aanstootgevend of ordinair o.i.d. zouden vinden. Nu heb ik ook geen vriend, dus ook niemand die er over kan zeuren, maar toch Korte broekjes, too much? - Pagina 2 394967
Carrie, het staat je hartstikke mooi. Ik zou het gewoon aantrekken als ik jou was. Hoe zou jij het andersom trouwens vinden als jouw vriend iets aandoet wat jij niet leuk vindt?
Dat zou ik ook niet leuk vinden laughcry Hij liep vroeger standaard op Nike Air Max, en dat vond ik ook niet geweldig, en daar zei ik ook wel eens wat van. Maar ik werd er natuurlijk niet boos om. Als mijn vriend iets van mij lelijk zou vinden zou ik het gewoon aantrekken. Maar nu vind ik het anders omdat hij het ordinair vindt.

Gast
Gast

Bericht  La Senza zo 28 apr 2013 - 12:16

Nee, das waar. Hij mag er idd niet boos om worden, daar heb je wel gelijk in. En ordinair is idd ook weer anders dan lelijk. Ok, ik moet niet meer posten als ik teveel heb gedronken. silent
Edit: en Nike Air Max zijn ook echt heel lelijk.
La Senza
La Senza
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 189
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-13

Bericht  Gast zo 28 apr 2013 - 12:46

La Senza schreef:Nee, das waar. Hij mag er idd niet boos om worden, daar heb je wel gelijk in. En ordinair is idd ook weer anders dan lelijk. Ok, ik moet niet meer posten als ik teveel heb gedronken. silent
Edit: en Nike Air Max zijn ook echt heel lelijk.
Haha!

Gast
Gast

Bericht  Nyx zo 28 apr 2013 - 12:50

Sja, wat kan ik zeggen.

Op het meisje oogt het niet sexy. Ze is meer een towngirl, meer girl next door gevoel. Op jou staat het gewoon ongelofelijk sexy. Ik snap jouw vriend wel. Al kan jij er niets aan doen dat je gewoon veel te sexy bent. Korte broekjes, too much? - Pagina 2 3079029344 Gewoon lekker dragen, minder kun je toch niet doen. Je blijft sexy met de broekjes. Sja en dan?
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Bericht  Gast zo 28 apr 2013 - 17:05

Carrie schreef:
Zus schreef:

Ik niet nee.

Nou ja ik begrijp wel dat meiden gewoon iets zouden dragen wat hun vriend niet leuk vindt hoor maar als hij iets echt ordinair vindt, vind ik dat wel iets dat ik zou respecteren. Tot op zekere hoogte uiteraard, ik ga niet in een burka lopen Wink. Anyway, ik zou dan ook niet echt een boodschap hebben aan wat anderen vinden, hij vindt het tenslotte ordinair, waarom zou je het dan nog willen dragen? Ik zou me niet meer op mijn gemak voelen in een kledingstuk met dat in mijn achterhoofd.

Gast
Gast

Bericht  Lady4 zo 28 apr 2013 - 18:16

Helemaal niet too much of ordinair, maar mooi en hip!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jeanette zo 28 apr 2013 - 19:14

Ik vind het juist mooi staan, helemaal niet ordinair! Juist leuk voor in de zomer, op vakantie of op een festival.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Rush zo 28 apr 2013 - 19:18

Nyx schreef:Sja, wat kan ik zeggen.

Op het meisje oogt het niet sexy. Ze is meer een towngirl, meer girl next door gevoel. Op jou staat het gewoon ongelofelijk sexy. Ik snap jouw vriend wel. Al kan jij er niets aan doen dat je gewoon veel te sexy bent. Korte broekjes, too much? - Pagina 2 3079029344 Gewoon lekker dragen, minder kun je toch niet doen. Je blijft sexy met de broekjes. Sja en dan?
Ja dit inderdaad!

Ik vind die zwarte met die studjes ook meer sexy dan die zwart witte of een spijker shortje. Die met studjes zou ik denk ik niet aan doen naar een terras.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Laurientje zo 28 apr 2013 - 19:23

God Carrie als ik zo'n mooi lijf had deed ik t ook beslist aan! Alleen dan wel in en om mijn huis en niet echt buiten de deur maar dat is niet omdat ik het niet vind kunnen maar meer omdat ik mezelf daar dan niet prettig bij zou voelen, tikkeltje onzeker dus.

Verder ben ik het wel eens met Blond

Enne wat je vriend betreft ik denk dat hij gewoon een beetje jaloers is, en dat snap ik wel hoor, jij bent echt een sexy lady! :cheering:
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Bericht  Gast zo 28 apr 2013 - 19:23

Zus schreef:
Carrie schreef:
Zus schreef:

Ik niet nee.

Nou ja ik begrijp wel dat meiden gewoon iets zouden dragen wat hun vriend niet leuk vindt hoor maar als hij iets echt ordinair vindt, vind ik dat wel iets dat ik zou respecteren. Tot op zekere hoogte uiteraard, ik ga niet in een burka lopen Wink. Anyway, ik zou dan ook niet echt een boodschap hebben aan wat anderen vinden, hij vindt het tenslotte ordinair, waarom zou je het dan nog willen dragen? Ik zou me niet meer op mijn gemak voelen in een kledingstuk met dat in mijn achterhoofd.
Ik denk dat wij daarin verschillen. Hij vindt het ordinair ja, maar dat betekent niet dat ik het niet meer zou willen dragen. Ik vraag de meningen hier om te peilen of hij nou zo 'ouderwets' is of dat het alleen in mijn hoofd zit dat er zat meiden in korte broekjes lopen. (Hij zei namelijk dat hij het zelden zag). Er zal misschien wel vaker iets zijn qua kleding en ik ga er niet elke keer in mee. Vorige keer heb ik de legging niet gedragen en de top teruggestuurd. Ik vind de broekjes echt heel leuk, en deze gaan niet terug. En ik wilde mijn vriend ook laten zien dat ik heus niet de enige ben die ze draagt en dat degenen die het dragen geen Barbie van Oh Oh Cherso zijn maar leuke hippe meiden zoals Punk'd, Sugarfall en nog veel meer.

Gast
Gast

Bericht  minoessepoes zo 28 apr 2013 - 19:24

Ik vind het ook niet ordinair. Ik heb zelf ook een jumpsuit waarvan het broekje zo kort is, nooit overna gedacht dat dat niet zou kunnen (en mijn man ook nooit over gehoord eigenlijk). Maar inderdaad wel op de juiste manier gecombineerd en bij de juiste temperatuur. Ik draag die jumpsuit dan ook alleen als het rond de 30 graden is en ik op vakantie ben, naar het strand ga of naar het park of zo, als ik daarvoor nog even boodschappen ga doen vind ik dat ook prima kunnen en als we na een stand dag uit eten gaan op een terras vind ik dat ook prima kunnen. Maar zoals je zelf al zegt, niet naar mijn werk, een afspraak bij de bank, op bezoek bij mijn schoonoma enz.

Het zwarte broekje met de studs is minder mijn smaak, het bovenste broekje vind ik leuker en ook minder "ordinair"op de een of andere manier, ik denk dat dat door de studs komt en het printje van het andere broekje.

Ik draag trouwens gewoon dingen die mijn man niet mooi vind, daar trek ik me vrij weinig van aan. Wel hou ik er rekening mee dat ik het niet draag als wij bijvoorbeeld een datenight hebben samen.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

Bericht  Gast zo 28 apr 2013 - 19:26

Rush schreef:
Nyx schreef:Sja, wat kan ik zeggen.

Ja dit inderdaad!

Ik vind die zwarte met die studjes ook meer sexy dan die zwart witte of een spijker shortje. Die met studjes zou ik denk ik niet aan doen naar een terras.
Nee? Ik vond 'm juist zo schattig met die studjes Very Happy zijn meer steentjes ipv puntjes trouwens. Hmm.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown zo 28 apr 2013 - 19:30

Nee ordi vind ik t niet. Maar dit soort shorts draag ik eigenlijk alleen op vakantie. Ik vind ze bijv niet geschikt voor een dagje terrassen, daar heb ik leukere wat langere broekjes voor, ik vind die persoonlijk net even wat fijner.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: