broekjes en rokjes te wijd???
+9
Liadan
Sjonno
Lala
moepie
PapillonRose
loesje
Pussycat
Susan
duckie
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
broekjes en rokjes te wijd???
ik heb voor mn dochtertje een aantal broekjes en rokjes die rond haar middel echt veeeeeeeeeeel te wijd zijn, ze kan er bij wijze van wel 2x in. zelfs als er binnenin van dat verstelbare elastiek zit is het nog te wijd
is hier een oplossing voor?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: broekjes en rokjes te wijd???
duckie schreef:ik heb voor mn dochtertje een aantal broekjes en rokjes die rond haar middel echt veeeeeeeeeeel te wijd zijn, ze kan er bij wijze van wel 2x in. zelfs als er binnenin van dat verstelbare elastiek zit is het nog te wijd
Een kleiner maatje kopen?
Gast- Gast
Minneke schreef:duckie schreef:ik heb voor mn dochtertje een aantal broekjes en rokjes die rond haar middel echt veeeeeeeeeeel te wijd zijn, ze kan er bij wijze van wel 2x in. zelfs als er binnenin van dat verstelbare elastiek zit is het nog te wijd
Een kleiner maatje kopen?
Wachten tot ze gegroeid is?
Gast- Gast
niet echt een oplossing want in de lengte is ze ze wel nodig
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
een ceintuurtje van stof kopen/maken, die door de lusjes heen van de broekjes/rokjes en dan kun je die aantrekken.
of wasbare luiers gaan gebruiken, dat zorgt ook wel voor extra vulling.
of wasbare luiers gaan gebruiken, dat zorgt ook wel voor extra vulling.
Gast- Gast
Een ander kledingmerk proberen, sommige merken vallen smaller dan andere.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Hier ook 2 smalle lange kids.. Voor Lynn koop ik voornamelijk, noppies, vergino kwa broeken die zitten echt heel mooi. Ook Zara is een lang en smal merk.
Gast- Gast
ooww jaa... heel irritant.
Ik wacht al vanaf haar geboorte tot ik haar een rokje maat 62 kan aan doen
Maar nog steeds veeeeel te wijd.
Echt flauw en die vind ik juist zo leuk hahaha.
Terwijl ze van allerlei gewone broekjes maar 62 makkelijk past bijna te strak zelfs.
En dit rokje is gewoon een hema rokje maat 62....en past dus nog steeds niet en ze is al bijna 4 maand.
Ik wacht al vanaf haar geboorte tot ik haar een rokje maat 62 kan aan doen
Maar nog steeds veeeeel te wijd.
Echt flauw en die vind ik juist zo leuk hahaha.
Terwijl ze van allerlei gewone broekjes maar 62 makkelijk past bijna te strak zelfs.
En dit rokje is gewoon een hema rokje maat 62....en past dus nog steeds niet en ze is al bijna 4 maand.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Volgens mij valt Petit Bateau ook smal.
Susan- Lady Post-a-lot
Mexx valt ook vrij klein/smal. Is in ieder geval allemaal te smal/klein voor mijn dochter. Die heeft van Mexx een maat groter aan dan waar ze normaal in zit.
Gast- Gast
mijn zoontje had dat ook met broekjes die zaten hem allemaal te wijd alleen de broekjes van v&d zaten nog redelijk. nu hij bijvoeding krijgt is heeft hij baby vet gekregen en passen de zeeman/wibra/hema broekjes hem wel:)
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Ik heb het ook hier. Ik heb van de week weer wat kleertjes uitgezocht en merk dat ze nu ook wel wat broeken in maat 68 aan kan qua lengte. Alleen in de breedte verzuipt ze er echt in! Gelukkig zijn het broeken met verstelbaar elastiek van binnen, dat scheelt al. Maar eentje is dan nog veel te groot. Die heeft wel riemlusjes dus ik denk dat het een ceintuur erom gaat worden. Ik merk dat ze het bij heel veel broekjes heeft trouwens, en vanaf het begin ook al. Alleen nu bij de overgang van 62 naar 68 lijkt het wel het ergst te zijn, wat zijn de meeste broekjes breed zeg!
Van rokjes heeft ze meestal gewoon een kleiner maatje en dat gaat prima zolang de rokjes niet extreem kort zijn.
Van rokjes heeft ze meestal gewoon een kleiner maatje en dat gaat prima zolang de rokjes niet extreem kort zijn.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik ken het probleem ook! Het verstelbare elastiek wat soms aan de binnenkant zit moet ik meestal al op z'n strakst doen en dan nog zit het wat los. Het verschilt ook wel heel erg per merk en soms verschilt het zelfs van hetzelfde merk. Vaak blijft het wel een beetje hangen op de luier haha.
Nu is mijn dochtertje al wat ouders, dus ik doe haar nu gewoon een riempje om.
Heb dus niet echt een oplossing voor je....
Nu is mijn dochtertje al wat ouders, dus ik doe haar nu gewoon een riempje om.
Heb dus niet echt een oplossing voor je....
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb deze voor mijn zoontje gekocht op een webwinkel via internet (welke webwinkel weet ik helaas niet meer)
Het is eigenlijk een korte riem van elastiek en dit is ideaal.
Dit is de site van de riem: http://www.dappersnappers.com
Het is eigenlijk een korte riem van elastiek en dit is ideaal.
Dit is de site van de riem: http://www.dappersnappers.com
Lala- Fluisteraar
- Aantal berichten : 60
Punten : 63
Haha bij ons is het eigenlijk precies andersom, bij zijn middel zit alles altijd goed, alleen de lengte is echt supeeerlang!
Gast- Gast
FoolishSam schreef:Haha bij ons is het eigenlijk precies andersom, bij zijn middel zit alles altijd goed, alleen de lengte is echt supeeerlang!
Hier ook! Mja mama is klein dus de lengte zal bij Y. altijd een probleem vermoedelijk blijven, mja wie weet draait dat allemaal wel weer bij natuurlijk..in de wijdte dus goed mja qua lengte dus te groot hihi..
Gast- Gast
Dromertje schreef:Mexx valt ook vrij klein/smal. Is in ieder geval allemaal te smal/klein voor mijn dochter. Die heeft van Mexx een maat groter aan dan waar ze normaal in zit.
Ik vind Mexx dus vrij breed vallen, Bij Lisa passen die broeken qua middel perfect als ze al tekort zijn.
Voor Rick heb ik vaak broeken van Eager beaver. Die vallen ook vrij smal.
Sjonno- Fluisteraar
- Aantal berichten : 468
Punten : 487
.
Laatst aangepast door Coco op ma 20 jun 2011 - 7:46; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hier heb ik ook altijd dat probleem gehad, maar bij rokjes doe ik dan gewoon een maat kleiner aan. Maar mijn dochter is smal en klein dus de lengte was dan ook nog wel goed. Ze heeft nu nog steeds een aantal rokjes in maat 74 die ze nog makkelijk aan kan. Verder koop ik kleren van bepaalde merken/winkels waarvan ik weet dat ze smal vallen. Broeken van H&M hoef ik bv. niet te kopen want die zijn sowieso veel te wijd. De spijkerbroekjes van Hema vallen vrij smal en van noppies ook, sommige van name it ook. Maar ook die broekjes moet ik met het elastiek dat er in zit smaller maken.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Hier is het juist precies andersom.
Mijn zoontje is vrij stevig en de spijkerbroeken van de Hema zijn hem dus al snel te strak. Helemaal nu hij in de wat grotere maten komt (hij zit nu in 98). Die broeken lijken er op gemaakt om geen luier meer aan te hebben. Ik krijg ze op zn grootst nog net dicht. Bij maat 92 lukt dat net niet meer, terwijl die van lengte nu net goed zit.
Hopelijk gaat in de zomer de luier weg, dan zal het vast wel weer passen .
Mijn zoontje is vrij stevig en de spijkerbroeken van de Hema zijn hem dus al snel te strak. Helemaal nu hij in de wat grotere maten komt (hij zit nu in 98). Die broeken lijken er op gemaakt om geen luier meer aan te hebben. Ik krijg ze op zn grootst nog net dicht. Bij maat 92 lukt dat net niet meer, terwijl die van lengte nu net goed zit.
Hopelijk gaat in de zomer de luier weg, dan zal het vast wel weer passen .
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
S zit nu kwa broekjes en rokjes in maat 80. Maar ik moet echt kijken als ik een broekje/rokje koopt of het verstelbaar is. Dan past het meestal wel. Ze heeft een smalle taille en ook korte beentjes terwijl haar romp weer lang is.
Ze kan wel vrijwel elk merk kwa broekje/rokje aan als er maar elastiek in zit.
Ze kan wel vrijwel elk merk kwa broekje/rokje aan als er maar elastiek in zit.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Sjonno schreef:Dromertje schreef:Mexx valt ook vrij klein/smal. Is in ieder geval allemaal te smal/klein voor mijn dochter. Die heeft van Mexx een maat groter aan dan waar ze normaal in zit.
Ik vind Mexx dus vrij breed vallen, Bij Lisa passen die broeken qua middel perfect als ze al tekort zijn.
broekjes weet ik eigenlijk zo niet, met shirtjes vind ik dat wel. De shirtjes van mexx die kan ik altijd als eerste weer uit de kast halen omdat ze niet meer passen.
Hier is het precies andersom. In de lengte is het nog te lang, terwijl ze de breedte al wel moet hebben.
Gast- Gast
Dromertje schreef:Sjonno schreef:Dromertje schreef:Mexx valt ook vrij klein/smal. Is in ieder geval allemaal te smal/klein voor mijn dochter. Die heeft van Mexx een maat groter aan dan waar ze normaal in zit.
broekjes weet ik eigenlijk zo niet, met shirtjes vind ik dat wel. De shirtjes van mexx die kan ik altijd als eerste weer uit de kast halen omdat ze niet meer passen.
Hier is het precies andersom. In de lengte is het nog te lang, terwijl ze de breedte al wel moet hebben.
De broekjes van Mexx vind ik redelijk normaal vallen, maar die shirtjes zijn inderdaad erg smal voor ons ventje met z'n boedha buik
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Laatst aangepast door Sneeuwwitje op di 31 mei 2011 - 5:58; in totaal 1 keer bewerkt
Sneeuwwitje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 82
Punten : 95
Liadan schreef:Broeken van H&M hoef ik bv. niet te kopen want die zijn sowieso veel te wijd.
Er zijn bij H&M nu wel allerlei soorten spijkerbroeken voor kinderen, volgens mij ook juist modellen zijn die smaller zijn bij de benen en kont.
Susan- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Smal vallende broekjes
» welke broekjes?
» Korte broekjes, too much?
» Hoe vallen broekjes van Noppies
» Dunne katoene broekjes?
» welke broekjes?