Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Feest voor volwassenen, wat te doen voor de kinderen?

+10
Sarah1985
Lejow
Winegum
Arcade
rapa nui
TukTuk
Snoopy
Schaapke
Sweety
Mari
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Feest voor volwassenen, wat te doen voor de kinderen? - Pagina 2 Empty Re: Feest voor volwassenen, wat te doen voor de kinderen?

Bericht  Susan di 22 feb 2011 - 21:41

Wie zegt nou dat kinderen tikkertje gaan spelen, gaan vervelen, etteren, et cetera? Ik ben als kind met mijn neefjes en nichtjes echt naar heel wat late feesten geweest (want grote familie van mijn moeders kant, dus veel bruiloften, et cetera) en wij vonden het altijd vooral heel gezellig. Het is prima om iets leuks voor de kinderen te organiseren als de reden is dat je dat leuk vindt voor die kinderen zelf, maar als je dat alleen maar doet uit angst dat ze je tot last zijn dan denk ik ook dat je ze beter gewoon niet kan vragen. Of je vertrouwt er gewoon op dat de ouders van die kinderen best in staat zijn om hun kind te corrigeren als dat nodig is.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Feest voor volwassenen, wat te doen voor de kinderen? - Pagina 2 Empty Re: Feest voor volwassenen, wat te doen voor de kinderen?

Bericht  VeryCherry di 22 feb 2011 - 21:47

Is het niet een idee om op een gegeven moment buiten een vuurkorf buiten te zetten en de kinderen marshmellows/broodjes op een stok te laten roosteren? Daar moet dan uiteraard een volwassene bij zijn, maar aangezien veel mannen gek zijn op vuur moet dat niet zo'n probleem zijn Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum