Wat is er in jouw omgeving te doen voor kinderen
+17
Flower_L
Floor
Thunder
Juutjepetuutje
kwak
Jade
Tania
Mom-Of-3
PapillonRose
Parisienne
Annie24
Happydobby
-Ieniemienie-
Fenna
M@niek
Susan
Twellie
21 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wat is er in jouw omgeving te doen voor kinderen
Nu l wat groter wordt, is het leuker om mee dingen te ondernemen met hem. Misschien moet ik het hier nog ontdekken hoor, maar heb idee dat we hier niet heel veel in directe omgeving hebben.
In woonplaats zelf ballorig, zwembad en kinderboerderij. qua parken liggen burgers zoo, apenheul, en kon.julianatoren meest in de buurt.
Wat hebben jullie allemaal in de nabije omgeving voor kinderen? Musea, parken, etc...
In woonplaats zelf ballorig, zwembad en kinderboerderij. qua parken liggen burgers zoo, apenheul, en kon.julianatoren meest in de buurt.
Wat hebben jullie allemaal in de nabije omgeving voor kinderen? Musea, parken, etc...
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Re: Wat is er in jouw omgeving te doen voor kinderen
Ongeveer hetzelfde . En we gaan wel eens naar een indoorspeeltuin.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
In deze stad zijn heel veel grote speeltuinen waar je ook ijs, chips, limonade, et cetera kan kopen en waar openbare toiletten zijn. Soms moet je 50 eurocent entree betalen per kind, soms is het gratis. In sommige speeltuinen is in de zomer zelfs een zwemgelegenheid, bijvoorbeeld een klein zwembad of een zwemplas. Er zijn ook tientallen kleinere speeltuinen. Verder zijn er twee openluchtzwembaden, drie overdekte zwembaden, er is een indoorspeeltuin, er zijn twee gewone kinderboerderijen en in een dorp verderop is nog een geitenboerderij die open is voor publiek en waar kinderen de geitjes kunnen voeren en een flesje kunnen geven, waar je op een pony kunt rijden en in de zomer zelfs een roeibootje kunt huren en kunt kamperen. Er zijn ook veel musea. Je kunt met de bus naar het strand.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Hier in de stad, ballorig, zwembad, kinderboerderij, grote speeltuin, bos, park. Op een half uurtje rijden de efteling waar wij ook een abonnement op hebben.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Susan schreef:In deze stad zijn heel veel grote speeltuinen waar je ook ijs, chips, limonade, et cetera kan kopen en waar openbare toiletten zijn. Soms moet je 50 eurocent entree betalen per kind, soms is het gratis. In sommige speeltuinen is in de zomer zelfs een zwemgelegenheid, bijvoorbeeld een klein zwembad of een zwemplas. Er zijn ook tientallen kleinere speeltuinen. Verder zijn er twee openluchtzwembaden, drie overdekte zwembaden, er is een indoorspeeltuin, er zijn twee gewone kinderboerderijen en in een dorp verderop is nog een geitenboerderij die open is voor publiek en waar kinderen de geitjes kunnen voeren en een flesje kunnen geven, waar je op een pony kunt rijden en in de zomer zelfs een roeibootje kunt huren en kunt kamperen. Er zijn ook veel musea. Je kunt met de bus naar het strand.
Dit dus
Gast- Gast
Ongeveer hetzelfde wel, ballorig (en nog een paar indoorspeeltuinen), zwembad, kinderboerderij (meerdere), geitenboerderij zoals Susan vertelt (misschien dezelfde wel ), strand, bos. Ik woon dichtbij Drievliet, Duinrell en Blijdorp. Als mijn dochter iets groter is, willen we daar een abonnement op nemen. Op Blijdorp bedoel ik, niet alle drie haha.
Fenna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 70
Punten : 75
Registratiedatum : 19-01-11
In westen zie je toch meer openbare speeltuinen als ik dat lees, ideaal voor de zomer lijkt me. Hier zijn het vaak kleine speeltoestellen ergens in een woonwijk.
Flower_L- Ratel
Hier in het 'dorp' zelf hebben we een zwembad, speeltuin (betaalde) en een 'hertenkamp' een kleine kinderboerderij. Maar je kunt er niet in. Je kunt alleen achter het hek kijken.
Als we wat verder weg gaan kijken (tot 30min rijden) zit er een ballorig, zwembaden, de speeldernis (natuurspeeltuin), diergaarde blijdorp en de intratuin (met de kerstuitstalling vinden mn kids dat een geweldig uitje ).
Als we wat verder weg gaan kijken (tot 30min rijden) zit er een ballorig, zwembaden, de speeldernis (natuurspeeltuin), diergaarde blijdorp en de intratuin (met de kerstuitstalling vinden mn kids dat een geweldig uitje ).
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Hier 2 grote indoorspeeltuinen. Er is ook een grote buitenspeeltuin(gratis). Verder meerdere kinderboerderijen. Meerdere zwembaden. In onze wijk zitten weinig speeltuinen, die in onze straat is pas wel een gedeelte vernieuwd maar de zandbak is weg
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
In onze woonplaats: zwembad, speeltuintjes, grote speel/watertuin, diverse kinderboerderijen. Op een minuutjes of 10 rijden ook nog Blijdorp en een binnenspeeltuin.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Susan, wat is er bij jullie veel zeg! Ik denk dat N. en ik toch maar een keertje jouw kant op komen.. genoeg te doen!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Als je een auto hebt dan is hier in de omgeving genoeg te doen. In onze woonplaats zelf valt het een beetje tegen, maar in omliggende plaatsen is er ook nog vanalles.
Hier in de woonplaats: kinderboerderij, grote speeltuin (maar alleen in de zomer open), zwembad.
In de omgeving: nog veel meer kinderboerderijen, zwembaden, diverse indoorspeeltuinen, blijdorp, een bos, grotere parken.
Hier in de woonplaats: kinderboerderij, grote speeltuin (maar alleen in de zomer open), zwembad.
In de omgeving: nog veel meer kinderboerderijen, zwembaden, diverse indoorspeeltuinen, blijdorp, een bos, grotere parken.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Hier pukkemuk vlakbij (5 minuten met de auto), de Efteling ( 10 minuten), beekse bergen, zwembad verder kan ik er ff niet opkomen vast nog meer haha
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
In de plaats zelf een zwembad, indoorspeeltuin, een bos, veel kleine speeltuintjes overal en een kinderboerderij.
In de buurt nog meer indoorspeeltuinen, bos, geitenboerderij, de linnaeushof, Schiphol (vliegtuigen kijken is altijd goed hier ).
In de buurt nog meer indoorspeeltuinen, bos, geitenboerderij, de linnaeushof, Schiphol (vliegtuigen kijken is altijd goed hier ).
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Juliana Toren, Apenheul, Parken, Bos, Indoorspeeltuin, Speeltuinen ( groot en klein)
In de buurt, dierenparken, musea
Gast- Gast
hier in het dorp hebben we een zwembad en een kinderboerderij.
Een dorp verderop zit ballorig en ik geloof ook een bioscoop.
Een dorp verderop zit ballorig en ik geloof ook een bioscoop.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Ponyo schreef:Juliana Toren, Apenheul, Parken, Bos, Indoorspeeltuin, Speeltuinen ( groot en klein)
Ohja ok zwembaden.
Gast- Gast
Bar weinig.. Ja bos en strand, dorpsspeeltuin, indoorspeeltuin (niet zo groot) en zwembad op 20 min rijden een kinderboerderij op 25 min rijden, dat was ut
Atractiepark of dierentuin is op minimaal 1 1/2 uur rijden.
Atractiepark of dierentuin is op minimaal 1 1/2 uur rijden.
Gast- Gast
Parisienne schreef:Susan, wat is er bij jullie veel zeg! Ik denk dat N. en ik toch maar een keertje jouw kant op komen.. genoeg te doen!
Ja, is leuk! Alleen is die geitenboerderij nog wel een eindje weg, we hebben het een keer gefietst, maar dat was echt heel ver. De rest is wel wat makkelijker te bereiken.
Susan- Lady Post-a-lot
Je moet eigenlijk komen als het huis van Sinterklaas er is, dat is helemaal leuk.
Susan- Lady Post-a-lot
in dit dorp zit een kinderboerderij en een binnen en buiten zwembad.
in een straal van een half uur rijden zijn er 3 indoor speeltuinen, 2 pretparken, speelbos, kinderboerderij met speeltuin en misschien nog meer maar dat weet ik niet.
in een straal van een half uur rijden zijn er 3 indoor speeltuinen, 2 pretparken, speelbos, kinderboerderij met speeltuin en misschien nog meer maar dat weet ik niet.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Wat is er een hoop bij jullie in de buurt! Wij wonen echt aan het eind vh land, dus moeten het meer van de plaatselijke dingen hebben, zitten totaal niet centraal.
We hebben bos en strand, kunnen met de boot naar een waddeneiland, daar is wel een zeehondencreche. Verder hebben we een kinderboerderij en ballorig en een zwembad dat was het denk wel zo'n beetje..
We hebben bos en strand, kunnen met de boot naar een waddeneiland, daar is wel een zeehondencreche. Verder hebben we een kinderboerderij en ballorig en een zwembad dat was het denk wel zo'n beetje..
Juutjepetuutje- Prater
- Aantal berichten : 662
Punten : 693
Flower, je woont in Z. toch? We kunnen ook een keer samen naar Ballorig, kunnen de jongens samen spelen.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
In mijn woonwijk zitten een paar kleine speelveldjes (zo'n groen stukje met 3 speeltoestellen erop). Op ongeveer 25 minuten lopen (ander kant van het dorp) zit een kinderboerderij, zelf wonen we 5 minuten lopen bij de bossen vandaan.
Een zwembad is er in een stad in de buurt (+/-20 minuten met de auto), een binnen/buitenspeeltuin is er in een andere plaats (+/- 30 minuten met de auto).
Een zwembad is er in een stad in de buurt (+/-20 minuten met de auto), een binnen/buitenspeeltuin is er in een andere plaats (+/- 30 minuten met de auto).
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Rataplan schreef:Flower, je woont in Z. toch? We kunnen ook een keer samen naar Ballorig, kunnen de jongens samen spelen.
Yup! Denk dat ballorig tijdens mijn verlof geregeld bezocht gaat worden. L vindt het helemaal leuk en leeft zich fijn uit, en ik heb even rust al moest ik vorige week nog wel mee van de glijbaan
Flower_L- Ratel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» zijn er mensen in jouw omgeving....
» Feest voor volwassenen, wat te doen voor de kinderen?
» Wat zou je graag nog eens doen, maar is meer voor kinderen?
» Tips omgeving Eindhoven met kinderen
» DVD-spel Kinderen voor Kinderen
» Feest voor volwassenen, wat te doen voor de kinderen?
» Wat zou je graag nog eens doen, maar is meer voor kinderen?
» Tips omgeving Eindhoven met kinderen
» DVD-spel Kinderen voor Kinderen
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: