Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Door de reclame vd Mac...

+31
Arwyn
Fortissimo
Alex
Lady Starstruck
Snoes
*Lookie*
Razz
Mermaid
Sissi
Paper Crown
Marin
Caroow
Davinia
Ragazza
Blond
minoessepoes
ekjir@M
Fayebella
Sanne
Lejow
PiP
Nyx
Caribbeanlover
Saga
Tamagotchi
sanne-84
Summerlovin
CCC
Rush
Twellie
Printje
35 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 4 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Alex di 30 apr 2013 - 6:58

Klopt, het is inderdaad varkensvlees. Ik vind het echt jammer dat ie eruit is. Net als het appelgebak, dat was toen 'gevaarlijk' omdat de vulling zo heet was en mensen daardoor hun mond brandden.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 4 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Caroow di 30 apr 2013 - 7:07

Je moet ook niet te enthousiast een McKroket eten, dan heb je ook je mond vol blaren. Die fout heb ik vaak gemaakt aan het eind van mijn zwangerschap, dan had ik zoveel trek en mocht ik snel iets eten.. Trauma's heb ik er van smile
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 4 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Sissi di 30 apr 2013 - 8:39

Ik wist niet dat de McRib er om die reden uit is. Maar ik woon vlakbij de Duitse grens, dus binnenkort maar eens een bezoekje brengen aan onze oosterburenDoor de reclame vd Mac... - Pagina 4 253468018
Sissi
Sissi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 230
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 4 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Fortissimo di 30 apr 2013 - 9:15

Ik ben er vandaag weer ingetrapt.. Ik dacht: "Laat ik eens de Greek Mac bestellen". Ik bestel nooit iets met rund bij de Mc, omdat het altijd zo onwijs droog is.. Nu dus ook weer. Ik blijf maar gewoon bij de kip en anders maar naar de KFC. Trouwens, in Spanje heb je Pans&Company. Dat is nog zoveeeeeel lekkerder dan de Mc en KFC samen! I love you
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 4 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Ragazza di 30 apr 2013 - 21:56

Fortissimo schreef: Trouwens, in Spanje heb je Pans&Company. I love you

Door de reclame vd Mac... - Pagina 4 281626781Yeah hier ook een fan van Pans!
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 4 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Fortissimo di 30 apr 2013 - 21:58

Ik wilde het al naar Nederland halen :P Doe je mee? Ik begin wel een zaakje hier in de stad. Laughing
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 4 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Marin di 30 apr 2013 - 22:00

Ragazza schreef:
Fortissimo schreef: Trouwens, in Spanje heb je Pans&Company. I love you

Door de reclame vd Mac... - Pagina 4 281626781Yeah hier ook een fan van Pans!

Oh die vond ik echt tegenvallen! Nou ja, dat kwam met name omdat ik een ijskoffie had besteld en ik echt een ijskoffie formaat espresso kreeg :P Maar 't broodje vond ik ook niet heel bijzonder.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 4 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Jelin di 30 apr 2013 - 23:21

Caroow schreef:Je moet ook niet te enthousiast een McKroket eten, dan heb je ook je mond vol blaren. Die fout heb ik vaak gemaakt aan het eind van mijn zwangerschap, dan had ik zoveel trek en mocht ik snel iets eten.. Trauma's heb ik er van smile

Ik had ook een McKroket verslaving tijdens mijn zwangerschap en dan is het niet goed als je 5 dagen per week werkt haha..


Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 4 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Caribbeanlover di 30 apr 2013 - 23:24

Caroow schreef:De McRib zit varken in toch? Volgens mij is hij daarom niet meer verkrijgbaar in Nederland, dan moet er een aparte grill komen omdat anders het rundvlees er mee in aanraking komt. Bacon wordt ook alleen maar met handschoenen aangeraakt, dat is niet Halal.
Dat is het sowieso nooit aangezien ze het niet eten.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 4 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Caribbeanlover di 30 apr 2013 - 23:27

Lady Starstruck schreef:Ik ben gek op de Mc Donalds. Alleen ik eet er niet vaak voor je mij zo kan wegrollen. Ik ben gek op een quarter pouder, een big mac eigenlijk alle burgers wel behalve de vis burger daar zit geen smaak aan. En ook de saus de patat en de milkshakes zijn goddelijk. Ben al jaren fan. De Burger king vind ik niks daar stoppen ze rauwe tomaten tussen de burgers. En ik houd niet van tomaten is gelijk de hele burger verpest Door de reclame vd Mac... - Pagina 4 1270000679 En nu wil ik naar de Mac.
Rauwe tomaten zijn niet rauw, maar onrijp en groen dus ze doen er altijd rode op ook bij de BK.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 4 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Caribbeanlover di 30 apr 2013 - 23:28

*Lookie* schreef:Mc Flurry is heerlijk inderdaad, net als de Mc Chicken en de friet met frietsaus. En de Chicken Sensation. Maar ik hoef het niet elke week, ik denk dat ik er hooguit 1 tot 2 x per jaar kom. Het geeft me altijd wel een heel erg ongezond gevoel, maar dat geeft de snackbar me ook. Maar als je er af en toe eens komt, is niets ergs aan toch?

Je moet alleen niet te veel nadenken over sommige verhalen die je weleens hoort, zoals van die man die een jaar lang alleen maar Mc Donalds at en ook erg ziek werd. Of laatst op Discovery iemand die een broodje hamburger 30 jaar had bewaard en dat zag er nog hetzelfde uit (!). Voor beide verhalen geldt dan wel: wie doet dat nou? Ik voel me niet geroepen...
Was laatst op in/het nieuws van een van 14 jr, maar da's niks begrijp ik nu.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 4 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Arwyn wo 1 mei 2013 - 7:11

Zeg Caroow, wat vriendlief zich hier opeens afvroeg: zijn er nou echt mensen die 's ochtends vroeg als de Mc opengaat al een Big Tasty met bacon oid gaan halen? Of is het dan echt de koffie en het ontbijt en zo.
We zagen die reclame van de big 5 oid waarin ze zeggen dat die burgers altijd klaar liggen..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 4 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Fortissimo wo 1 mei 2013 - 7:51

Dat ontbijt is ranzig joh! No Dan begrijp ik wel waarom je direct voor een Big Mac gaat!
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 4 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Jelin wo 1 mei 2013 - 10:33

Arwyn schreef:Zeg Caroow, wat vriendlief zich hier opeens afvroeg: zijn er nou echt mensen die 's ochtends vroeg als de Mc opengaat al een Big Tasty met bacon oid gaan halen? Of is het dan echt de koffie en het ontbijt en zo.
We zagen die reclame van de big 5 oid waarin ze zeggen dat die burgers altijd klaar liggen..

Ja hoor die mensen zijn er. Zijn zelfs ouders die om 9.00 uur een happy meal komen halen met kind. Maar vanaf 9.00 uur kun je alles bestelken, dus ook een BigTasty met bacon. Al moet je daar dan wel op wachten aangezien deze dan nog gemaakt moet worden.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 4 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Lejow wo 1 mei 2013 - 20:27

Caribbeanlover schreef:
Lady Starstruck schreef:Ik ben gek op de Mc Donalds. Alleen ik eet er niet vaak voor je mij zo kan wegrollen. Ik ben gek op een quarter pouder, een big mac eigenlijk alle burgers wel behalve de vis burger daar zit geen smaak aan. En ook de saus de patat en de milkshakes zijn goddelijk. Ben al jaren fan. De Burger king vind ik niks daar stoppen ze rauwe tomaten tussen de burgers. En ik houd niet van tomaten is gelijk de hele burger verpest Door de reclame vd Mac... - Pagina 4 1270000679 En nu wil ik naar de Mac.
Rauwe tomaten zijn niet rauw, maar onrijp en groen dus ze doen er altijd rode op ook bij de BK.

You've got to be kidding me..

Een rauwe tomaat is een tomaat zo van de plant, rood dus, ongebakken/ongekookt/ongewhat ever.
Zo in plakjes gesneden en op een hamburger gekletterd.
Heeft geen fluit met onrijpheid te maken.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 4 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Shisha wo 1 mei 2013 - 20:32

McFlurry. I love you
Daar kun je mij echt voor wakker maken. En de milkshake appel/peer.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 4 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Saga wo 1 mei 2013 - 22:37

Ik heb gisteren de mcflurry snickers gehad, erg lekker!
En een mckroket, daar ben ik stiekem een beetje verslaafd aan.
Saga
Saga
Prater
Prater

Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 4 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Gast do 2 mei 2013 - 9:28

Jelin schreef:
Arwyn schreef:Zeg Caroow, wat vriendlief zich hier opeens afvroeg: zijn er nou echt mensen die 's ochtends vroeg als de Mc opengaat al een Big Tasty met bacon oid gaan halen? Of is het dan echt de koffie en het ontbijt en zo.
We zagen die reclame van de big 5 oid waarin ze zeggen dat die burgers altijd klaar liggen..

Ja hoor die mensen zijn er. Zijn zelfs ouders die om 9.00 uur een happy meal komen halen met kind. Maar vanaf 9.00 uur kun je alles bestelken, dus ook een BigTasty met bacon. Al moet je daar dan wel op wachten aangezien deze dan nog gemaakt moet worden.

Er zijn genoeg mensen die dat doen. Toen ik de eerste keer een ochtend werkte werd ik gewoon misselijk ervan als ik de broodjes en friet rook. Wij hebben ook veel aanloop van scholieren die in de tussenuren, dus ook in de ochtend, komen eten. Vaak hamburgers en kipnuggets.

Dat klaar liggen is onzin, want zoals Jelin zegt worden ze zo vroeg op bestelling gemaakt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 4 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Jeanette do 2 mei 2013 - 22:25

Ik ben gisteren los gegaan bij de MAC, was er al zoooo lang niet meer geweest!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 4 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Shisha do 2 mei 2013 - 22:51

Ik was gister ook bij de mac maar ik heb helemaal niks gehaald. Alleen even snel naar het toilet geweest. Vind ik toch wel weer erg knap van mijzelf. Door de reclame vd Mac... - Pagina 4 2474380249
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 4 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  SarahKey do 2 mei 2013 - 23:32

Jaya schreef:
Jelin schreef:
Arwyn schreef:Zeg Caroow, wat vriendlief zich hier opeens afvroeg: zijn er nou echt mensen die 's ochtends vroeg als de Mc opengaat al een Big Tasty met bacon oid gaan halen? Of is het dan echt de koffie en het ontbijt en zo.
We zagen die reclame van de big 5 oid waarin ze zeggen dat die burgers altijd klaar liggen..

Ja hoor die mensen zijn er. Zijn zelfs ouders die om 9.00 uur een happy meal komen halen met kind. Maar vanaf 9.00 uur kun je alles bestelken, dus ook een BigTasty met bacon. Al moet je daar dan wel op wachten aangezien deze dan nog gemaakt moet worden.

Er zijn genoeg mensen die dat doen. Toen ik de eerste keer een ochtend werkte werd ik gewoon misselijk ervan als ik de broodjes en friet rook. Wij hebben ook veel aanloop van scholieren die in de tussenuren, dus ook in de ochtend, komen eten. Vaak hamburgers en kipnuggets.

Dat klaar liggen is onzin, want zoals Jelin zegt worden ze zo vroeg op bestelling gemaakt.

Wij hebben dat ook een keer gedaan Laughing We hadden om 9:40 toen de 10 weken echo en daar waren we zoooo zenuwachtig voor. Gelukkig een goede echo en ik had opeens zin in de mac. Daar heeft mijn man toen dankbaar gebruik van gemaakt want zo vaakl gebeurt dat niet. Dus om 10:30 zaten wij aan de hamburgers. Moet er nu in normale conditie niet aan denken.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 4 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Jelin do 2 mei 2013 - 23:43

Jaya schreef:

Er zijn genoeg mensen die dat doen. Toen ik de eerste keer een ochtend werkte werd ik gewoon misselijk ervan als ik de broodjes en friet rook. Wij hebben ook veel aanloop van scholieren die in de tussenuren, dus ook in de ochtend, komen eten. Vaak hamburgers en kipnuggets.

Dat klaar liggen is onzin, want zoals Jelin zegt worden ze zo vroeg op bestelling gemaakt.

Ik werk voornamelijk in de avond (nu ff niet, maar over 2 weken moet ik weer)., maar heb ook ochtenden gewerkt. Hier gaat de drukke periode weer aanbreken met bussen en vakantiegangers.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 4 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum