Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Door de reclame vd Mac...

+31
Arwyn
Fortissimo
Alex
Lady Starstruck
Snoes
*Lookie*
Razz
Mermaid
Sissi
Paper Crown
Marin
Caroow
Davinia
Ragazza
Blond
minoessepoes
ekjir@M
Fayebella
Sanne
Lejow
PiP
Nyx
Caribbeanlover
Saga
Tamagotchi
sanne-84
Summerlovin
CCC
Rush
Twellie
Printje
35 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 3 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Lejow ma 29 apr 2013 - 0:56

Weet je wat het is Kim. Er zijn er meer die zeggen dat ze de Mac niet te pruimen vinden, prima. Maar bij jou krijg ik altijd het gevoel dat je er net even boven wilt staan, met je 'meuk' en 'eigen gemaakte, gezonde hamburgers' die 'pas lekker' zijn.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 3 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Blond ma 29 apr 2013 - 0:59

Lejow schreef:Weet je wat het is Kim. Er zijn er meer die zeggen dat ze de Mac niet te pruimen vinden, prima. Maar bij jou krijg ik altijd het gevoel dat je er net even boven wilt staan, met je 'meuk' en 'eigen gemaakte, gezonde hamburgers' die 'pas lekker' zijn.

Ik krijg juist het gevoel alsof Kim weinig kan zeggen zonder dat iedereen weer over haar heen valt.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 3 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Lejow ma 29 apr 2013 - 1:38

Blond schreef:
Lejow schreef:Weet je wat het is Kim. Er zijn er meer die zeggen dat ze de Mac niet te pruimen vinden, prima. Maar bij jou krijg ik altijd het gevoel dat je er net even boven wilt staan, met je 'meuk' en 'eigen gemaakte, gezonde hamburgers' die 'pas lekker' zijn.

Ik krijg juist het gevoel alsof Kim weinig kan zeggen zonder dat iedereen weer over haar heen valt.

Dat mag, maar daar heeft ze het naar mijn inziens dan ook wel zelf naar gemaakt.
Bij alles komt een uitgebreide analyse en haar mening over wat dan wel perfect/goed/what ever is
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 3 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Caroow ma 29 apr 2013 - 1:52

Ik word intens verdrietig van alle posts over Mac Donalds. Het is Mc Donald's. En ik vind het zo lekker dat ik het elke dag wel kan eten. Ik droom zelfs over de Greek Mac.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 3 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Gast ma 29 apr 2013 - 1:59

Lejow schreef:
Blond schreef:
Lejow schreef:Weet je wat het is Kim. Er zijn er meer die zeggen dat ze de Mac niet te pruimen vinden, prima. Maar bij jou krijg ik altijd het gevoel dat je er net even boven wilt staan, met je 'meuk' en 'eigen gemaakte, gezonde hamburgers' die 'pas lekker' zijn.

Ik krijg juist het gevoel alsof Kim weinig kan zeggen zonder dat iedereen weer over haar heen valt.

Dat mag, maar daar heeft ze het naar mijn inziens dan ook wel zelf naar gemaakt.
Bij alles komt een uitgebreide analyse en haar mening over wat dan wel perfect/goed/what ever is
Ik geef mijn persoonlijke mening, daar hoef jij je toch niks van aan te trekken. Persóónlijk vind ik een eigen gemaakte hamburger veel lekkerder, maar als jij liever naar de Mac gaat, prima toch. Ieder zijn meug.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 3 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Marin ma 29 apr 2013 - 2:03

Ik vind m'n eigen gemaakte hamburgers lekker. Maar Mac hamburgers 'ranzig lekker'.
Soms is dat gewoon lekker, van die dingen die eigenlijk zo ranzig zijn dat het lekker is.

Maar ik zweer nog steeds bij de Chili cheese nuggets van de BK. in geen maaaanden gehad trouwens.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 3 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Paper Crown ma 29 apr 2013 - 2:33

Ik heb volgens mij nog nooit zoveel Mc Donalds gegeten als in mijn zwangerschap. Ik lustte elke dag wel een Big Mac en er is een periode geweest dat mijn man en ik ELKE avond naar de Mc gingen voor een Mc flurry. Echt als je mij die zag eten, net een big, ik at zo snel dat ik wel 4x een brainfreeze van 1 Flurry kreeg. I love you I love you I love you

Parraapappaaaa, I'm looooooooooving it. Door de reclame vd Mac... - Pagina 3 281626781
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 3 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Gast ma 29 apr 2013 - 2:34

Ik hou ook van McDonalds. Een eigen gemaakte hamburger en de Macdo zijn gewoon niet te vergelijken. Af en toe moet je gewoon wat BigMacs en kipnuggets naar binnen werken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 3 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Marin ma 29 apr 2013 - 2:42

Harrison schreef:Ik hou ook van McDonalds. Een eigen gemaakte hamburger en de Macdo zijn gewoon niet te vergelijken. Af en toe moet je gewoon wat BigMacs en kipnuggets naar binnen werken!

Haha ja precies, ik zie het ook gewoon als twee verschillende dingen. Die allebei lekker zijn.

Maar ik heb door zo'n reclame dan niet ineens zin om naar de Mc te gaan, dan kan ik me wel goed inhouden gelukkig. Kom er niet zo vaak. Maar soms is het even heerlijk!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 3 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Gast ma 29 apr 2013 - 2:47

Als ik om 4 uur 's nachts de kroeg uit rol en de Mac roept mijn naam, dán heb ik er wel opeens zin in, haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 3 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Gast ma 29 apr 2013 - 6:16

Caroow schreef:Ik word intens verdrietig van alle posts over Mac Donalds. Het is Mc Donald's. En ik vind het zo lekker dat ik het elke dag wel kan eten. Ik droom zelfs over de Greek Mac.

Oeps.. Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 3 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Lejow ma 29 apr 2013 - 6:18

Paper Crown schreef:Ik heb volgens mij nog nooit zoveel Mc Donalds gegeten als in mijn zwangerschap. Ik lustte elke dag wel een Big Mac en er is een periode geweest dat mijn man en ik ELKE avond naar de Mc gingen voor een Mc flurry. Echt als je mij die zag eten, net een big, ik at zo snel dat ik wel 4x een brainfreeze van 1 Flurry kreeg. I love you I love you I love you

Parraapappaaaa, I'm looooooooooving it. Door de reclame vd Mac... - Pagina 3 281626781

Jup ik ook, ik was verslaaaafd aan de 1955 burger, een van de weinige dingen die ik gewoon kon hebben zonder groen uit te slaan van misselijkheid.
Na mijn zwangerschap was de 1955 helaas weer uit het assortiment, tot afgelopen november. Ik was al door meerdere mensen ingelicht dat hij weer zou komen, ik ziels gelukkig natuurlijk gelijk een 1955 burger gehaald..
Ik nam een hap en bereidde me al voor op violenmuziek....... maar helaas.. ja hij was nog steeds erg lekker.. maar het echte ultieme goddelijke jammie gevoel wat ik had tijdens mijn zwangerschap had ik niet meer :nopompom:
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 3 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Sissi ma 29 apr 2013 - 8:33

Ik mis de McRib? Als die weer op het menu zou staan, zou ik er veel vaker komen, denk ik. Ook had je jaren geleden de McItalian, met een of andere rode saus, ook zo lekkerDoor de reclame vd Mac... - Pagina 3 253468018
Sissi
Sissi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 230
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 3 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Mermaid ma 29 apr 2013 - 8:36

Door dit topic krijg ik bijna zin in MC donald's. Ik ben er echt al lang niet meer geweest.
Maar eigenlijk heb ik de hele dag gewoon al geen in in eten, weet ook niet waarom.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 3 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Printje ma 29 apr 2013 - 8:42

Ow PC heeeeeeeeeeeeeeel herkenbaar, ik vrat echt zoveel big macs toen ik zwanger was. De keren dat we s'avonds iets gingen halen waren neit meer te tellen.

En nu wil ik nog steeds een Big mac grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Cry Cry Cry Cry Cry
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 3 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Razz ma 29 apr 2013 - 19:58

Er reed net een rode vrachtwagen van MC Donalds voorbij ons huis...

Het is nog maar 9 uur maar ik kreeg gelijk trek Embarassed

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 3 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  *Lookie* ma 29 apr 2013 - 23:49

Mc Flurry is heerlijk inderdaad, net als de Mc Chicken en de friet met frietsaus. En de Chicken Sensation. Maar ik hoef het niet elke week, ik denk dat ik er hooguit 1 tot 2 x per jaar kom. Het geeft me altijd wel een heel erg ongezond gevoel, maar dat geeft de snackbar me ook. Maar als je er af en toe eens komt, is niets ergs aan toch?

Je moet alleen niet te veel nadenken over sommige verhalen die je weleens hoort, zoals van die man die een jaar lang alleen maar Mc Donalds at en ook erg ziek werd. Of laatst op Discovery iemand die een broodje hamburger 30 jaar had bewaard en dat zag er nog hetzelfde uit (!). Voor beide verhalen geldt dan wel: wie doet dat nou? Ik voel me niet geroepen...
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 3 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Snoes di 30 apr 2013 - 2:40

Ik heb zondag nog Mc Donalds gegeten. We moesten snel zijn en zijn snel door de drive-in gereden. Was zeker weer een halfjaar geleden ofzo. Nu heb ik er voorlopig ook geen zin meer in.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 3 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Lady Starstruck di 30 apr 2013 - 2:52

Ik ben gek op de Mc Donalds. Alleen ik eet er niet vaak voor je mij zo kan wegrollen. Ik ben gek op een quarter pouder, een big mac eigenlijk alle burgers wel behalve de vis burger daar zit geen smaak aan. En ook de saus de patat en de milkshakes zijn goddelijk. Ben al jaren fan. De Burger king vind ik niks daar stoppen ze rauwe tomaten tussen de burgers. En ik houd niet van tomaten is gelijk de hele burger verpest Door de reclame vd Mac... - Pagina 3 1270000679 En nu wil ik naar de Mac.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 3 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Caroow di 30 apr 2013 - 6:19

Door de reclame vd Mac... - Pagina 3 Bigtasty_477x355
Door de reclame vd Mac... - Pagina 3 Chicken-sensation-477x355px_0
Door de reclame vd Mac... - Pagina 3 477x355_png_0002_mcwrap_honingmosterd

Niet alleen de BK heeft burgers met rauwe tomaten Wink
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 3 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Lady Starstruck di 30 apr 2013 - 6:22

Ik heb ze er bij de mac nog nooit tussen gehad. Maar ik denk dat ik ze onbewust expres niet bestel Door de reclame vd Mac... - Pagina 3 253468018
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 3 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Alex di 30 apr 2013 - 6:47

Lady Starstruck schreef:Ik heb ze er bij de mac nog nooit tussen gehad. Maar ik denk dat ik ze onbewust expres niet bestel Door de reclame vd Mac... - Pagina 3 253468018

Je kan ze ook zonder tomaat bestellen. Ze zijn namelijk echt de moeite van het proberen waard!
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 3 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Lady Starstruck di 30 apr 2013 - 6:49

Alex schreef:
Lady Starstruck schreef:Ik heb ze er bij de mac nog nooit tussen gehad. Maar ik denk dat ik ze onbewust expres niet bestel Door de reclame vd Mac... - Pagina 3 253468018

Je kan ze ook zonder tomaat bestellen. Ze zijn namelijk echt de moeite van het proberen waard!

Dan ga ik ze een keer proberen zonder tomaat erop.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 3 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Alex di 30 apr 2013 - 6:50

Sissi schreef:Ik mis de McRib? Als die weer op het menu zou staan, zou ik er veel vaker komen, denk ik. Ook had je jaren geleden de McItalian, met een of andere rode saus, ook zo lekkerDoor de reclame vd Mac... - Pagina 3 253468018

McRib I love you I love you I love you

In Duitsland hebben ze 'm nog wel, over een paar weken ga ik 'm daar weer halen (dan gaan we op vakantie en komen we door Duitsland).
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 3 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Caroow di 30 apr 2013 - 6:53

De McRib zit varken in toch? Volgens mij is hij daarom niet meer verkrijgbaar in Nederland, dan moet er een aparte grill komen omdat anders het rundvlees er mee in aanraking komt. Bacon wordt ook alleen maar met handschoenen aangeraakt, dat is niet Halal.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 3 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum