Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Door de reclame vd Mac...

+31
Arwyn
Fortissimo
Alex
Lady Starstruck
Snoes
*Lookie*
Razz
Mermaid
Sissi
Paper Crown
Marin
Caroow
Davinia
Ragazza
Blond
minoessepoes
ekjir@M
Fayebella
Sanne
Lejow
PiP
Nyx
Caribbeanlover
Saga
Tamagotchi
sanne-84
Summerlovin
CCC
Rush
Twellie
Printje
35 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 2 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Gast zo 28 apr 2013 - 8:55

Ik snap die liefde voor MacDonalds totaal niet. Eigenlijk zijn het toch gewoon ranzige, smaakloze hamburgers op een veel te zoet en chemisch broodje? Als ik zelf hamburgers maak, dan maak ik ze 10x lekkerder! Met goede verse kruiden door het gehakt, gebakken uitjes en champignons erbij en een zacht wit broodje met sesamzaad. Dát is pas lekker. Niet die meuk van de Mac. Heb misschien 5x in mijn leven bij de Mac gegeten en dat was noodgedwongen (in de auto langs de kant van de weg, zonder alternatief), maar nee, begrijp al die ophef nooit zo....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 2 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Lejow zo 28 apr 2013 - 9:00

Hulde voor jou Kim. Had ook niet verwacht dat je wel van de mac zou houden trouwens, past natuurlijk niet in jouw plaatje.

Ik :cheering: :cheering: de mac.

Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 2 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Gast zo 28 apr 2013 - 9:02

O heerlijk af en toe. Ik heb vorige week zo'n mc chicken honing mosterd gegeten. Daar ga ik zelf echt de moeite niet voor doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 2 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Saga zo 28 apr 2013 - 9:21

Heerlijk af en toe, zo'n baggervette burger Yes :cheering:
Saga
Saga
Prater
Prater

Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 2 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Sanne zo 28 apr 2013 - 9:43

Ik heb vrijdag voor het eerst in mijn leven een Mc Flurry gegeten en dat was wel voor herhaling vatbaar. De rest vind ik niet zo lekker, dan haal ik liever wat bij een gewone snackbar. (Oh nee... ik maak thuis zelf hamburgers met verse kruiden enzo... Zo 'hoort' 't toch?) Laughing

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 2 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Fayebella zo 28 apr 2013 - 9:46

Oh ik krijg ook zin in mac door dit topic. Heerlijk! De reclame van de mcflurry snickers zag ik ook, nu moet ik wel binnenkort naar de mac Wink
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 2 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Caribbeanlover zo 28 apr 2013 - 9:53

Dat is dus eigenlijk gewoon een sundae zoals ik die wel eens neem, nootje en chocosaus alleen zit er nu caramel bij.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 2 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  ekjir@M zo 28 apr 2013 - 10:12

Lejow schreef:Hulde voor jou Kim. Had ook niet verwacht dat je wel van de mac zou houden trouwens, past natuurlijk niet in jouw plaatje.

Ik :cheering: :cheering: de mac.


Gelukkig zijn mensen niet allemaal zo fantastisch als Kim. Anders waren de rijen bij de Mac helemaal niet meer te houden ;-)

Die reclames op de radio zijn het ergst... Ik rij dan altijd nét voor de afrit Mac Donalds...

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 2 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Gast zo 28 apr 2013 - 10:37

Sanne schreef:Ik heb vrijdag voor het eerst in mijn leven een Mc Flurry gegeten en dat was wel voor herhaling vatbaar. De rest vind ik niet zo lekker, dan haal ik liever wat bij een gewone snackbar. (Oh nee... ik maak thuis zelf hamburgers met verse kruiden enzo... Zo 'hoort' 't toch?) Laughing
Dat je je McFlurry niet zelf maakt, is natuurlijk ook een schande.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 2 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Gast ma 29 apr 2013 - 0:07

Ik vind het niet fantastisch van mezelf, vind een eigen gemaakte hamburger gewoon velen malen lekkerder en zou niet weten waarom ik iets zou eten, dat én slecht voor me is én ook nog eens niet lekker... Is dat zo gek? confused

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 2 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Gast ma 29 apr 2013 - 0:21

Oh, ik hou van de McKroket I love you En ik was pas geleden in het buitenland en daar hadden ze een superlekker broodje met kip, ruccola, parmezaanse kaas en tomaat. Echt heel erg lekker! Verder kom ik eigenlijk nooit bij de McDonalds, want de Mc die het dichtste bij is, is 2 uur rijden Door de reclame vd Mac... - Pagina 2 1371890812

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 2 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Rush ma 29 apr 2013 - 0:22

Soms is het gewoon even lekker en kan je er enorm zin in hebben. Maar als je het gewoon al niet lekker vindt, ja dan snap ik dat je dit topic niet zo begrijpt haha.Laughing
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 2 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  minoessepoes ma 29 apr 2013 - 0:24

Ik vind MacDonalds ook niet lekker, wij eten het denk ik ook maximaal 1 keer in het jaar (Burger King meegerekend) uit gemak.

Ik maak meestal ook zelf hamburgers veel gezonder en lekkerder inderdaad, maar dat maakt me niet heilig hoor, ik ben wel weer gek op een broodje doner of een Turkse pizza met Doner en alles met overdaad aan knoflooksaus uiteraard Door de reclame vd Mac... - Pagina 2 281626781
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 2 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Blond ma 29 apr 2013 - 0:27

Hamburgers van de Mac mogen ze van mij ook houden, het enige wat ik wel eens eet is een McFlurry. Maar als ik dan zo'n McFlurry Magnum almond heb geprobeerd vind ik het ook weer prima voor de komende maanden.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 2 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Rush ma 29 apr 2013 - 0:28

Blond schreef:Hamburgers van de Mac mogen ze van mij ook houden, het enige wat ik wel eens eet is een McFlurry. Maar als ik dan zo'n McFlurry Magnum almond heb geprobeerd vind ik het ook weer prima voor de komende maanden.
Had ik maar genoeg aan 4 McFlurry`s per jaar. Door de reclame vd Mac... - Pagina 2 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 2 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Saga ma 29 apr 2013 - 0:28

Ik maak ook geregeld een broodje hamburger thuis, wat inderdaad veel gezonder (en goedkoper) is.
Maar zo af en toe een keertje naar de Mac kan ik erg lekker vinden. (Als ik er 5 of 6 keer per jaar kom is het al veel. Meestal is het tijdens een motorrit, dat we met motorrijders uit het hele land bij een MacDonalds afspreken om te starten, en dan even snel een burgertje daar eten)
Saga
Saga
Prater
Prater

Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 2 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Blond ma 29 apr 2013 - 0:30

Oh ik eet er trouwens wel eens iets anders dan een McFlurry. Als ik naar een concert ga in het Gelredome eet ik er altijd een frietje en een McKroket. En als ik naar Guus Meeuwis ga ook (want mijn hotel zit naast de Mac).

Frietsaus van de Mac vind ik trouwens wel heel lekker Door de reclame vd Mac... - Pagina 2 561177
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 2 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Ragazza ma 29 apr 2013 - 0:31

Ik ga maar een paar keer per jaar naar de mac en dat is meestal op een luchthaven of langs de snelweg onderweg naar of van vakantie. Ik vind een chicken sensation echt zalig!
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 2 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Gast ma 29 apr 2013 - 0:31

Ja, precies. Ik eet ook echt wel eens iets 'slechts', maar die hype rondom de MacDonalds heb ik nooit begrepen. Ik kan me nog goed herinneren dat vriendinnetjes op de basisschool al opgewonden praatten over MacDonalds en dat ik daar nieuwsgierig van werd. Toen ik op mijn 14e eindelijk eens bij de Mac ging eten viel het me zwáár tegen, was hier nou al die ophef over? Slappe friet, zure mayonaise, zoete kleffe chemische broodjes, smaakloos vlees en glazige niet voldoende doorbakken groentes. Na die tijd krijg ik ook steevast last van mijn maag en ik krijg er een energie-dip van.

Maar ik ben echt niet heilig hoor, op z'n tijd eet ik zo een bak Ben & Jerry's leeg in één keer, maar dat is iets wat ik dan wel écht lekker vind.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 2 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Ragazza ma 29 apr 2013 - 0:33

KimRosenberg85 schreef: Na die tijd krijg ik ook steevast last van mijn maag en ik krijg er een energie-dip van.

Maar ik ben echt niet heilig hoor, op z'n tijd eet ik zo een bak Ben & Jerry's leeg in één keer, maar dat is iets wat ik dan wel écht lekker vind.


Het vetgedrukte heb ik ook. Maar dat heb ik standaard na iedere vette hap... Maar soms is de verleiding te sterk!
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 2 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Gast ma 29 apr 2013 - 0:35

Het ligt er ook aan wat je krijgt. Ik vind een verse (niet 1 die al 10 minuten ligt) McKroket gewoon echt lekker, terwijl de hamburgers wel minder zijn. Kipnuggets van de Mc zijn een stuk lekkerder dan die van de Burger King. Speciale broodjes zoals die met kip die ik laatst had, zijn ook een stuk lekkerder dan de standaard hamburgers.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 2 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Gast ma 29 apr 2013 - 0:35

Het is dus iets persoonlijks... Mij maak je dus ècht niet blij met een bak ben en Jerry's

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 2 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Rush ma 29 apr 2013 - 0:36

Ik krijg ook buikpijn en darm-troubles van Mac food, daarom eet ik het ook vrijwel nooit, maar een of twee keer per jaar zwicht ik voor de McChicken. Door de reclame vd Mac... - Pagina 2 3079029344. In Canada deden ze losse zakjes McChicken saus bij de McChicken en dat was zoveel en zo lekker!!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 2 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Lejow ma 29 apr 2013 - 0:44

Jip83 schreef:Het is dus iets persoonlijks... Mij maak je dus ècht niet blij met een bak ben en Jerry's

Mij ook niet..
Die met cookie dough.. blegh..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 2 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Davinia ma 29 apr 2013 - 0:47

Ik hou echt van de Mac Door de reclame vd Mac... - Pagina 2 2970661624 Niet alle broodjes, maar sommige wel en de ijsjes vind ik ook erg lekker! Ik krijg er ook buikpijn van, dus kom er niet zo vaak. Maar als ik er ben, kan ik er wel echt van genieten!

De Ben&Jerry's hype heb ik nog nooit begrepen helaas. Ken ik toch veel lekkerder ijs.
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Door de reclame vd Mac... - Pagina 2 Empty Re: Door de reclame vd Mac...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum