Door de reclame vd Mac...
+31
Arwyn
Fortissimo
Alex
Lady Starstruck
Snoes
*Lookie*
Razz
Mermaid
Sissi
Paper Crown
Marin
Caroow
Davinia
Ragazza
Blond
minoessepoes
ekjir@M
Fayebella
Sanne
Lejow
PiP
Nyx
Caribbeanlover
Saga
Tamagotchi
sanne-84
Summerlovin
CCC
Rush
Twellie
Printje
35 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Door de reclame vd Mac...
Ik snap die liefde voor MacDonalds totaal niet. Eigenlijk zijn het toch gewoon ranzige, smaakloze hamburgers op een veel te zoet en chemisch broodje? Als ik zelf hamburgers maak, dan maak ik ze 10x lekkerder! Met goede verse kruiden door het gehakt, gebakken uitjes en champignons erbij en een zacht wit broodje met sesamzaad. Dát is pas lekker. Niet die meuk van de Mac. Heb misschien 5x in mijn leven bij de Mac gegeten en dat was noodgedwongen (in de auto langs de kant van de weg, zonder alternatief), maar nee, begrijp al die ophef nooit zo....
Gast- Gast
Hulde voor jou Kim. Had ook niet verwacht dat je wel van de mac zou houden trouwens, past natuurlijk niet in jouw plaatje.
Ik de mac.
Ik de mac.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
O heerlijk af en toe. Ik heb vorige week zo'n mc chicken honing mosterd gegeten. Daar ga ik zelf echt de moeite niet voor doen.
Gast- Gast
Heerlijk af en toe, zo'n baggervette burger
Saga- Prater
- Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13
Ik heb vrijdag voor het eerst in mijn leven een Mc Flurry gegeten en dat was wel voor herhaling vatbaar. De rest vind ik niet zo lekker, dan haal ik liever wat bij een gewone snackbar. (Oh nee... ik maak thuis zelf hamburgers met verse kruiden enzo... Zo 'hoort' 't toch?)
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Oh ik krijg ook zin in mac door dit topic. Heerlijk! De reclame van de mcflurry snickers zag ik ook, nu moet ik wel binnenkort naar de mac
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Dat is dus eigenlijk gewoon een sundae zoals ik die wel eens neem, nootje en chocosaus alleen zit er nu caramel bij.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Lejow schreef:Hulde voor jou Kim. Had ook niet verwacht dat je wel van de mac zou houden trouwens, past natuurlijk niet in jouw plaatje.
Ik de mac.
Gelukkig zijn mensen niet allemaal zo fantastisch als Kim. Anders waren de rijen bij de Mac helemaal niet meer te houden ;-)
Die reclames op de radio zijn het ergst... Ik rij dan altijd nét voor de afrit Mac Donalds...
ekjir@M- Prater
- Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10
Dat je je McFlurry niet zelf maakt, is natuurlijk ook een schande.Sanne schreef:Ik heb vrijdag voor het eerst in mijn leven een Mc Flurry gegeten en dat was wel voor herhaling vatbaar. De rest vind ik niet zo lekker, dan haal ik liever wat bij een gewone snackbar. (Oh nee... ik maak thuis zelf hamburgers met verse kruiden enzo... Zo 'hoort' 't toch?)
Gast- Gast
Ik vind het niet fantastisch van mezelf, vind een eigen gemaakte hamburger gewoon velen malen lekkerder en zou niet weten waarom ik iets zou eten, dat én slecht voor me is én ook nog eens niet lekker... Is dat zo gek?
Gast- Gast
Oh, ik hou van de McKroket En ik was pas geleden in het buitenland en daar hadden ze een superlekker broodje met kip, ruccola, parmezaanse kaas en tomaat. Echt heel erg lekker! Verder kom ik eigenlijk nooit bij de McDonalds, want de Mc die het dichtste bij is, is 2 uur rijden
Gast- Gast
Soms is het gewoon even lekker en kan je er enorm zin in hebben. Maar als je het gewoon al niet lekker vindt, ja dan snap ik dat je dit topic niet zo begrijpt haha.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik vind MacDonalds ook niet lekker, wij eten het denk ik ook maximaal 1 keer in het jaar (Burger King meegerekend) uit gemak.
Ik maak meestal ook zelf hamburgers veel gezonder en lekkerder inderdaad, maar dat maakt me niet heilig hoor, ik ben wel weer gek op een broodje doner of een Turkse pizza met Doner en alles met overdaad aan knoflooksaus uiteraard
Ik maak meestal ook zelf hamburgers veel gezonder en lekkerder inderdaad, maar dat maakt me niet heilig hoor, ik ben wel weer gek op een broodje doner of een Turkse pizza met Doner en alles met overdaad aan knoflooksaus uiteraard
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Hamburgers van de Mac mogen ze van mij ook houden, het enige wat ik wel eens eet is een McFlurry. Maar als ik dan zo'n McFlurry Magnum almond heb geprobeerd vind ik het ook weer prima voor de komende maanden.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Had ik maar genoeg aan 4 McFlurry`s per jaar.Blond schreef:Hamburgers van de Mac mogen ze van mij ook houden, het enige wat ik wel eens eet is een McFlurry. Maar als ik dan zo'n McFlurry Magnum almond heb geprobeerd vind ik het ook weer prima voor de komende maanden.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik maak ook geregeld een broodje hamburger thuis, wat inderdaad veel gezonder (en goedkoper) is.
Maar zo af en toe een keertje naar de Mac kan ik erg lekker vinden. (Als ik er 5 of 6 keer per jaar kom is het al veel. Meestal is het tijdens een motorrit, dat we met motorrijders uit het hele land bij een MacDonalds afspreken om te starten, en dan even snel een burgertje daar eten)
Maar zo af en toe een keertje naar de Mac kan ik erg lekker vinden. (Als ik er 5 of 6 keer per jaar kom is het al veel. Meestal is het tijdens een motorrit, dat we met motorrijders uit het hele land bij een MacDonalds afspreken om te starten, en dan even snel een burgertje daar eten)
Saga- Prater
- Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13
Oh ik eet er trouwens wel eens iets anders dan een McFlurry. Als ik naar een concert ga in het Gelredome eet ik er altijd een frietje en een McKroket. En als ik naar Guus Meeuwis ga ook (want mijn hotel zit naast de Mac).
Frietsaus van de Mac vind ik trouwens wel heel lekker
Frietsaus van de Mac vind ik trouwens wel heel lekker
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik ga maar een paar keer per jaar naar de mac en dat is meestal op een luchthaven of langs de snelweg onderweg naar of van vakantie. Ik vind een chicken sensation echt zalig!
Ragazza- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13
Ja, precies. Ik eet ook echt wel eens iets 'slechts', maar die hype rondom de MacDonalds heb ik nooit begrepen. Ik kan me nog goed herinneren dat vriendinnetjes op de basisschool al opgewonden praatten over MacDonalds en dat ik daar nieuwsgierig van werd. Toen ik op mijn 14e eindelijk eens bij de Mac ging eten viel het me zwáár tegen, was hier nou al die ophef over? Slappe friet, zure mayonaise, zoete kleffe chemische broodjes, smaakloos vlees en glazige niet voldoende doorbakken groentes. Na die tijd krijg ik ook steevast last van mijn maag en ik krijg er een energie-dip van.
Maar ik ben echt niet heilig hoor, op z'n tijd eet ik zo een bak Ben & Jerry's leeg in één keer, maar dat is iets wat ik dan wel écht lekker vind.
Maar ik ben echt niet heilig hoor, op z'n tijd eet ik zo een bak Ben & Jerry's leeg in één keer, maar dat is iets wat ik dan wel écht lekker vind.
Gast- Gast
KimRosenberg85 schreef: Na die tijd krijg ik ook steevast last van mijn maag en ik krijg er een energie-dip van.
Het vetgedrukte heb ik ook. Maar dat heb ik standaard na iedere vette hap... Maar soms is de verleiding te sterk!
Ragazza- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13
Het ligt er ook aan wat je krijgt. Ik vind een verse (niet 1 die al 10 minuten ligt) McKroket gewoon echt lekker, terwijl de hamburgers wel minder zijn. Kipnuggets van de Mc zijn een stuk lekkerder dan die van de Burger King. Speciale broodjes zoals die met kip die ik laatst had, zijn ook een stuk lekkerder dan de standaard hamburgers.
Gast- Gast
Het is dus iets persoonlijks... Mij maak je dus ècht niet blij met een bak ben en Jerry's
Gast- Gast
Ik krijg ook buikpijn en darm-troubles van Mac food, daarom eet ik het ook vrijwel nooit, maar een of twee keer per jaar zwicht ik voor de McChicken. . In Canada deden ze losse zakjes McChicken saus bij de McChicken en dat was zoveel en zo lekker!!
Rush- Lady Post-a-lot
Jip83 schreef:Het is dus iets persoonlijks... Mij maak je dus ècht niet blij met een bak ben en Jerry's
Mij ook niet..
Die met cookie dough.. blegh..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik hou echt van de Mac Niet alle broodjes, maar sommige wel en de ijsjes vind ik ook erg lekker! Ik krijg er ook buikpijn van, dus kom er niet zo vaak. Maar als ik er ben, kan ik er wel echt van genieten!
De Ben&Jerry's hype heb ik nog nooit begrepen helaas. Ken ik toch veel lekkerder ijs.
De Ben&Jerry's hype heb ik nog nooit begrepen helaas. Ken ik toch veel lekkerder ijs.
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Geld afgeschreven door Nationaal Spaarfonds door fout
» Ruzie ontploft door, tja door wat eigenlijk.
» reclame van de plus
» Reclame H & M.
» Ik zoek een reclame...
» Ruzie ontploft door, tja door wat eigenlijk.
» reclame van de plus
» Reclame H & M.
» Ik zoek een reclame...
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: