Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vanaf welke leeftijd (baby)koek, snoep e.d.?

+21
Aimee
Sophiee
PapillonRose
SarahKey
Razz
meisjesmama
loesje
M@niek
Lejow
Linda
Puggle
Annemie
Purpleflower
Steep
Parel
Slakje
Pineco
Twellie
Flower_L
_Lana_
studiebol
25 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Vanaf welke leeftijd (baby)koek, snoep e.d.? Empty Vanaf welke leeftijd (baby)koek, snoep e.d.?

Bericht  Gast za 27 apr 2013 - 9:08

Mijn dochter is nu 9 maanden en heeft nog nooit (baby)koek, snoep, diksap, kant-en-klaar-papjes, smakenpapjes e.d. gehad. Ze krijgt 3 hoofdmaaltijden op een dag en tussendoortjes zijn tot nu toe nog gewoon een rijstwafel, soepstengel of fruit. Drinken is water of thee.
Maar... ik voel me soms bijna een ontaarde moeder dat ik haar hiervan weerhoud, omdat de supermarktschappen vol liggen met 'lekkere' babydingen. Sommige dingen zelfs al vanaf 4 maand. Ik zie er op dit moment nog niet de meerwaarde van in om haar dit te geven. Ik vraag me af wanneer jullie zijn begonnen met het geven van dingen zoals diksap, koekjes (Nijntje/Liga) enz. en waarom?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welke leeftijd (baby)koek, snoep e.d.? Empty Re: Vanaf welke leeftijd (baby)koek, snoep e.d.?

Bericht  studiebol za 27 apr 2013 - 9:11

Nou hier kregen ze dat ook niet hoor.
Ben niet zo strikt dat ik het perse niet wil hebben maat ik dacht er gewoon niet aan.

En nu zijn ze nog steeds heel blij met een soepstengel en rozijnen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welke leeftijd (baby)koek, snoep e.d.? Empty Re: Vanaf welke leeftijd (baby)koek, snoep e.d.?

Bericht  Gast za 27 apr 2013 - 9:16

studiebol schreef:Nou hier kregen ze dat ook niet hoor.
Ben niet zo strikt dat ik het perse niet wil hebben maat ik dacht er gewoon niet aan.

En nu zijn ze nog steeds heel blij met een soepstengel en rozijnen.

Ik ben ook niet heel strikt, maar ik geef het liever niet i.v.m. suikers en kleurstoffen die er in zitten. Als ik voor zo'n schap sta vraag ik me ook af wanneer ik het zou moeten geven, want op dit momenten missen we het beide niet. Daarom ben ik ook benieuwd naar de mensen die het wel geven; wanneer je dat dan doet en waarom je daarvoor kiest. Ik kan me wel voorstellen dat het vanaf een bepaalde leeftijd er toch wel insluipt en je je kind ook meer 'lekkere' dingen gaat geven. Vanaf welke leeftijd werd dit bij jullie meer?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welke leeftijd (baby)koek, snoep e.d.? Empty Re: Vanaf welke leeftijd (baby)koek, snoep e.d.?

Bericht  studiebol za 27 apr 2013 - 9:21

Na een jaar. Toen gingen ze met de pot mee eten en kregen ze wel is een biscuitje. En op een verjaardag wel eens hapje van de taart die ik had. En soms krijgen ze wel eens een paar chipjes.

Als we nu op visite zijn hebben ze door dat wij wat snacken dan mogen ze van mij ook wel wat.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welke leeftijd (baby)koek, snoep e.d.? Empty Re: Vanaf welke leeftijd (baby)koek, snoep e.d.?

Bericht  _Lana_ za 27 apr 2013 - 9:24

Hier krijgen ze nog steeds geen snoep hoor. En sinds kort pas echt een tussendoortje, behalve fruit, dat krijgen ze natuurlijk al heel lang.
Ze wilden het gewoon niet.
Nu krijgen ze een soepstengel, rijstwafeltje of een nijntje koekje of iets.
En dat eten ze eigenlijk ook nooit echt helemaal op.
Ik vind het wel prima zo.
En 9 maanden vind ik wel heel erg jong.

Oja en ik voel me ook wel eens een ´truttige´ moeder, maar mijn kinderen vinden het allemaal prima.
Ze drinken ook alleen maar melk, karnemelk en water. Heerlijk vinden ze het.

Er wordt in hun verdere leventje nog genoeg gesnoept, haha.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welke leeftijd (baby)koek, snoep e.d.? Empty Re: Vanaf welke leeftijd (baby)koek, snoep e.d.?

Bericht  _Lana_ za 27 apr 2013 - 9:26

Maar wat voor snoep zie je dan in de schappen liggen voor zo´n kleintje?
Ik zie alleen maar liga´s enz liggen.


Je doet het toch hartstikke goed, die kleurstoffen is ook helemaal niet nodig.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welke leeftijd (baby)koek, snoep e.d.? Empty Re: Vanaf welke leeftijd (baby)koek, snoep e.d.?

Bericht  Gast za 27 apr 2013 - 9:35

Dochter krijgt ook nog geen snoep hoor. Tussendoortjes zijn hier rozijntjes, soepstengels, crackers, rijstewafels, dat soort dingen.
Ik vind snoep nog onnodig en wil daarnaast vooral niet dat ze nu al zoveel zout en suiker binnen krijgt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welke leeftijd (baby)koek, snoep e.d.? Empty Re: Vanaf welke leeftijd (baby)koek, snoep e.d.?

Bericht  Flower_L za 27 apr 2013 - 9:55

Die rare papjes nooit gegeven...droompap of weet ik hoe het heet. Tussendoortjes zijn hier alles behalve spannend thuis. L geniet ook echt wel van een bijvoorbeeld softijsje zomers hoor....of stukje taart op verjaardagen. Maar vandaag deed hij ook een dansje omdat hij een droge cracotte kreeg haha smile

L heeft tot bijna 2 jaar brood enkel met boter gegeten op kdv op ons verzoek..maar thuis ook veel tot die leeftijd. en nu eet hij nog geregeld kaftjes met enkel beetje boter. Het is maar net wat je een kind aanwent. Ook krijgt hij nu veelal water op kdv. Met J doen we net zo.....het kdv vindt het maar raar volgens mij. Bij intake j noemde ze nog van die boterhammen...of we dat weer zo wilden.

Ik vind het niet nodig al die rare koekjes en spul. Mijn ervaring is dat wanneer je zo basic mogelijk aanhoudt qua tussendoortjes, het kind ook sneller tevreden is.

Het is vaak de ouder die het zo fijn vindt om het kind te verwennen met een koekje of snoepje...alsof een kind van een paar maanden daar echt besef van heeft.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welke leeftijd (baby)koek, snoep e.d.? Empty Re: Vanaf welke leeftijd (baby)koek, snoep e.d.?

Bericht  Twellie za 27 apr 2013 - 10:21

Mijn dochter van zestien maanden krijgt dat ook nog nauwelijks, alleen heel soms een Liga of Sultana.

Als 'snoep' kun je ook gedroogd fruit geven, vinden kinderen vaak heel lekker.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welke leeftijd (baby)koek, snoep e.d.? Empty Re: Vanaf welke leeftijd (baby)koek, snoep e.d.?

Bericht  Pineco za 27 apr 2013 - 10:30

Hier begonnen we bij de oudste met 18 maanden iets soepeler te worden, van tevoren bleef het ook bij een rijstwafel of soepstengel. Ze had daar ook geen problemen mee, maar vanaf anderhalf jaar vond ik het niet meer zo erg als ze op een verjaardag of op visite eens iets meesnoepte. Echt snoep, chips en chocola kreeg ze vanaf 2 jaar, maar in principe nooit thuis. Helaas is ze sinds haar derde bezig met een flinke inhaalslag en zou ze het liefst leven op chips, ijs en chocola Vanaf welke leeftijd (baby)koek, snoep e.d.? 1270000679

De jongste krijgt nog niks van dit alles, ook geen speciale babykoekjes. Ik vind het niet nodig en ze mist het ook niet.
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welke leeftijd (baby)koek, snoep e.d.? Empty Re: Vanaf welke leeftijd (baby)koek, snoep e.d.?

Bericht  Gast za 27 apr 2013 - 10:41

C.iske heb ik tot een jaar of twee snoepvrij gehouden. Hij kreeg gewoon fruit, rozijnen, groenten of een soepstengel. Hij is nu gek op chocola en ijsjes, maar laatst hadden we een barbeque met allerlei lekkere dingen en dan stopt hij zich vol met paprika en komkommer.

Bij J.anneman heb ik het tot 1, 5 volgehouden. Bij hem vond ik het toch moeilijker omdat hij wilde hebben wat C.iske had.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welke leeftijd (baby)koek, snoep e.d.? Empty Re: Vanaf welke leeftijd (baby)koek, snoep e.d.?

Bericht  Pineco za 27 apr 2013 - 10:53

Dat kan ik me voorstellen Sunprincess, dat het bij een tweede moeilijker is. Ik ben benieuwd hoe dat hier gaat straks.
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welke leeftijd (baby)koek, snoep e.d.? Empty Re: Vanaf welke leeftijd (baby)koek, snoep e.d.?

Bericht  Slakje za 27 apr 2013 - 11:24

Ik houd me daar niet zo mee bezig.

Ze eet haar 3 hoofdmaaltijden + fruit + kwark/yoghurt als tussendoortje. Op het kdv krijgt ze dan rijstwafel of een cracotte als tussendoor. Thuis (ze is ongeveer 3 keer per week een hele dag thuis) vervang ik het laatste wel eens door een Plopkoek of een ontbijtkoek. Verder drinkt ze wel altijd water tenzij we weg gaan, dan mag ze chocomelk/fristi drinken en mijn koekje van de koffie.

Met pasen mocht ze 1 paaseitje per dag eten.

Als we ergens op bezoek gaan en er staan chips/zoute snacks op tafel, dan mag ze daar ook van eten (maar niet teveel, ze neemt dat meestal ook niet zelf uit de schaal, ze wacht tot wij haar toestemming geven, dan kijkt ze met grote, vragende ogen naar ons en wijst ze op de schaaltjes, gevolgd door "Ja?")
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welke leeftijd (baby)koek, snoep e.d.? Empty Re: Vanaf welke leeftijd (baby)koek, snoep e.d.?

Bericht  Parel za 27 apr 2013 - 11:37

Hier eet ze vanaf haar 1ste verjaardag praktisch alles mee, van patat tot tumtum bij de kassa in de supermarkt. Thuis drinkt ze yoki of diksap, of melk met diksap. Als we weggaan mag ze fristi, maar meestal neem ik gewoon haar tuit mee met sap. Ze krijgt kaakjes, Nijntje koeken of Dora koekjes, en het enige fruit dat ze eet is banaan. Zijn we op de voetbal, eten we soms wel eens patat als avondeten (eens in de 3 maanden bijv), vindt ze heerlijk.

Het is ook maar net wat je zelf gewend bent, wij zijn snoepers, dus dat krijgt ze wel wat mee al proberen we te snoepen als ze er niet bij is.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welke leeftijd (baby)koek, snoep e.d.? Empty Re: Vanaf welke leeftijd (baby)koek, snoep e.d.?

Bericht  Steep za 27 apr 2013 - 18:22

Parel schreef:Hier eet ze vanaf haar 1ste verjaardag praktisch alles mee, van patat tot tumtum bij de kassa in de supermarkt. Thuis drinkt ze yoki of diksap, of melk met diksap. Als we weggaan mag ze fristi, maar meestal neem ik gewoon haar tuit mee met sap. Ze krijgt kaakjes, Nijntje koeken of Dora koekjes, en het enige fruit dat ze eet is banaan. Zijn we op de voetbal, eten we soms wel eens patat als avondeten (eens in de 3 maanden bijv), vindt ze heerlijk.

Het is ook maar net wat je zelf gewend bent, wij zijn snoepers, dus dat krijgt ze wel wat mee al proberen we te snoepen als ze er niet bij is.


Haha dit dus. Alleen hebben wij geen voetbal maar een wel eens in de zoveel tijd friet.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welke leeftijd (baby)koek, snoep e.d.? Empty Re: Vanaf welke leeftijd (baby)koek, snoep e.d.?

Bericht  Purpleflower za 27 apr 2013 - 18:58

Ik word ook wel eens raar aangeken..
Ze krijgt tussen door, biscuitjes, soepstengels, fruit, tomaatjes, komkommer, rozijntjes, crackers.

Ze neemt wel vaak een hapje van mijn koekje. Maar een hele gevuldekoek ofzo.. Echt.niet!
Een hapje taart met verjaardag prima.
Maar echt geen zakje.chips wat andere kindjes van 2 wel lopen te eten.
Ze eet af en toe vlokken op brood en 1 keer per week eten we patatjes/pizza(lust ze niet) of shoarma.
Ze.krijgt dan altijd groenten bij de patat.

Ze is nu 2,5
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welke leeftijd (baby)koek, snoep e.d.? Empty Re: Vanaf welke leeftijd (baby)koek, snoep e.d.?

Bericht  Annemie za 27 apr 2013 - 19:00

Parel schreef:Hier eet hij vanaf zijn 1ste verjaardag praktisch alles mee, van patat tot tumtum bij de kassa in de supermarkt. Thuis drinkt ze yoki of diksap, of melk met diksap. Als we weggaan mag ze fristi, maar meestal neem ik gewoon haar tuit mee met sap. Ze krijgt kaakjes, Nijntje koeken of Dora koekjes, en het enige fruit dat ze eet is banaan. Zijn we op de voetbal, eten we soms wel eens patat als avondeten (eens in de 3 maanden bijv), vindt ze heerlijk.

Het is ook maar net wat je zelf gewend bent, wij zijn snoepers, dus dat krijgt ze wel wat mee al proberen we te snoepen als ze er niet bij is.

+1, wij hebben deze week 2 avonden friet gegeten Embarassed
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welke leeftijd (baby)koek, snoep e.d.? Empty Re: Vanaf welke leeftijd (baby)koek, snoep e.d.?

Bericht  Puggle za 27 apr 2013 - 19:01

Ik heb rijstwafeltjes, liga vanaf 10 maanden en Nijntje koekjes in huis. Af en toe krijgt ze er 1. Ze eet het meestal niet helemaal op.
Ik bied haar van alles van drinken aan. Maar ze moet er niet veel van weten. Soms drinkt ze een paar slokken diksap.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welke leeftijd (baby)koek, snoep e.d.? Empty Re: Vanaf welke leeftijd (baby)koek, snoep e.d.?

Bericht  Linda za 27 apr 2013 - 19:39

Tot 2 jaar heeft dochter geen suiker en andere slechte dingen gekregen. Mede omdat ik het belangrijk vond om haar pure dingen te laten proeven en daarnaast ook vanwege haar allergien toen.

Vanaf 2 jaar, toen ze ook over haal allergie heen was, eet ze alles. Ze eet nu rustig een gevulde koek weg. Niet iedere dag natuurlijk, maar zo af en toe maak ik daar geen probleem van. Wij snoepen zelf graag ook, dus ik ga dat haar niet verbieden. Ze vindt een simpel biscuitje overigens ook lekker. Gister at ze een hele bak blauwe bessen op, dat vindt ze op zo'n moment nog lekkerder.
Dus zolang er gewoon gevarieerd gegeten wordt, dan maakt het me echt niet uit.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welke leeftijd (baby)koek, snoep e.d.? Empty Re: Vanaf welke leeftijd (baby)koek, snoep e.d.?

Bericht  Lejow za 27 apr 2013 - 19:54

Eens met de laatste zin van Linda.

B krijgt en eet van alles. Ze is gek op fruit en groente en eet daarvan praktisch alles.
Soms eten we patat en dan eet ze met ons mee, meestal maak ik er voor haar dan nog wat groenten bij. En ook als we naar de mac gaan eet ze lekker mee, ze kan daar echt van genieten en is gek op de kip nuggets.
Snoep krijgt ze nog niet, op soms een hapje taart/cake na van ons.
Verder krijgt ze als koek ontbijtkoek, goodies koekjes, nijntje koekjes, cracotte of liga.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welke leeftijd (baby)koek, snoep e.d.? Empty Re: Vanaf welke leeftijd (baby)koek, snoep e.d.?

Bericht  M@niek za 27 apr 2013 - 20:04

Vanaf 2 jaar eet ze praktisch alles eigenlijk. Bij het avondeten houdt ik wel rekening. Als we hele pittige dingen eten dan zorg ik ervoor (bv bij bami) dat ik vantevoren haar eten apart heb gezet. Maar als we friet eten, ja dan eet ze dat gewoon mee +een fricandel of kroket!
Als tussendoortje krijgt ze meestal een nijntjekoek of berenkoek en fruit. Andere snoep hebben wij niet in huis. Maar als ik een roze koek eet mag zij daar ook van happen hoor of met verjaardagen dan eet ze ook gewoon chipjes.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welke leeftijd (baby)koek, snoep e.d.? Empty Re: Vanaf welke leeftijd (baby)koek, snoep e.d.?

Bericht  loesje za 27 apr 2013 - 21:20

Linda schreef:Tot 2 jaar heeft dochter geen suiker en andere slechte dingen gekregen. Mede omdat ik het belangrijk vond om haar pure dingen te laten proeven en daarnaast ook vanwege haar allergien toen.

Vanaf 2 jaar, toen ze ook over haal allergie heen was, eet ze alles. Ze eet nu rustig een gevulde koek weg. Niet iedere dag natuurlijk, maar zo af en toe maak ik daar geen probleem van. Wij snoepen zelf graag ook, dus ik ga dat haar niet verbieden. Ze vindt een simpel biscuitje overigens ook lekker. Gister at ze een hele bak blauwe bessen op, dat vindt ze op zo'n moment nog lekkerder.
Dus zolang er gewoon gevarieerd gegeten wordt, dan maakt het me echt niet uit.

+1 zo is het hier ook gegaan.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welke leeftijd (baby)koek, snoep e.d.? Empty Re: Vanaf welke leeftijd (baby)koek, snoep e.d.?

Bericht  meisjesmama za 27 apr 2013 - 21:27

Hier vanaf 1,5 ook met mate alles geïntroduceerd.
Als er op een verjaardag chips op tafel staan of komkommer en kaas.
Eten ze toch vaak het gezonde omdat ze dat nou eenmaal lekker vinden.
Als ze mogen kiezen tussen met avondeten doordeweeks kiezen ze voor gekookte aardappelen en groente met vlees.
Terwijl hier de kasten soms best veel snoep in zit (ik werk in de snoepbranche) merk ik dat ze er zelf heel verstandig mee omgaan.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welke leeftijd (baby)koek, snoep e.d.? Empty Re: Vanaf welke leeftijd (baby)koek, snoep e.d.?

Bericht  Razz za 27 apr 2013 - 22:45

Hier ben ik tot de 2 jaar ook heel selectief geweest en hij kreeg zo min mogelijk snoep en vette dingen. Na 2 jaar mag hij iedere dag een snoepje kiezen uit de snoeppot. Dit kan een spekje zijn of zo'n schatkistje. Ook krijgt hij iedere dag een koekje. Een speculaasje, nizza koekje of een halve stroopwafel. Net wat we in huis hebben. Chips en gebak krijgt hij alleen maar met verjaardagen of als we bezoek hebben. En qua drinken krijgt hij meestal ranja en soms een bekertje sap bijv. Dubbel Fris. Voor de rest eet en drinkt hij ook gewoon gezonde dingen zoals fruit en hij eet goed zijn groente bij het avondeten.

Net als Linda vind ik gevarieerd eten het belangrijkste. En daar past dus ook een keer een snoepje of een speculaasje tussen.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welke leeftijd (baby)koek, snoep e.d.? Empty Re: Vanaf welke leeftijd (baby)koek, snoep e.d.?

Bericht  SarahKey za 27 apr 2013 - 23:11

Ik ben ook best een tut daarin. S krijgt absoluut nog geen snoep, chips of ander meuk. Ook al is zijn papa wel een snoeperd en lust ik zelf ook graag chips. Betekend nog niet dat S dat automatisch ook krijgt. Enige wat hij al wel snel kreeg is liga of een nijntje koek. Vanaf een maand of 9 kreeg hij dat zo'n enkele keer. Rijstwafel blieft meneer niet. Soepstengel en rozijntjes vind hij wel erg lekker. Hij krijgt bijna elke dag wel een doosje met rozijntjes en als we weggaan een liga/nijntje koek. Dat is dan 1 tussendoortje, het andere is dan gewoon fruit. Als we op verjaardag zijn mag hij wel een plakje worst of komkommer. Kaas lust hij niet.
Ik wil zo lang mogelijk wachten met andere tussendoortjes.

Diksap krijgt hij wel, ook vanaf een maand of 9. Met het eten drinkt hij melk of water, diksap is voor tussendoor. Ander drinken krijgt hij niet. Ap
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welke leeftijd (baby)koek, snoep e.d.? Empty Re: Vanaf welke leeftijd (baby)koek, snoep e.d.?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum