Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat heeft jou kindje 's nachts aan?

+21
Snoes
Ella
Slakje
Shopaholic
Puggle
Zonneschijn
Tania
Theeleut
Happydobby
lente
Amber-
PiP
Clapperdie
_Lana_
Supertalentje
Caroow
Pink!
Sophiee
loesje
slaatje
Jezzie
25 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat heeft jou kindje 's nachts aan? Empty Wat heeft jou kindje 's nachts aan?

Bericht  Jezzie vr 26 apr 2013 - 0:05

Nu het weer wat warmer wordt twijfel ik of ik L soms niet te warm aankleed in bed!
Maar te koud is natuurlijk ook niet goed.
Ze nu steeds in korte mouwen romper met pyjamma aan in haar (niet hele dikke) winterslaapzak met mouwen en dan nog onder een dekentje en lakentje. Ik heb gisteren wel de mouwen eraf geritst.
Heb vandaag een zomerslaapzak gekocht. Die heeft ze nu(overdag) aan. met haar kleertjes nog aan.

Wat draagt jou kindje nu in bed?
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heeft jou kindje 's nachts aan? Empty Re: Wat heeft jou kindje 's nachts aan?

Bericht  slaatje vr 26 apr 2013 - 0:08

Ik heb hem inmiddels alleen een romper met lange mouwen liggen. In zijn slaapzak zonder mouwen, onder een lakentje en een dekentje. Als ik hem een romper met daaroverheen een pyama aantrek en dan in zijn slaapzak onder zijn lakentje en dekentje, gaat hij koken :-)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heeft jou kindje 's nachts aan? Empty Re: Wat heeft jou kindje 's nachts aan?

Bericht  loesje vr 26 apr 2013 - 0:08

pyjama, romper met een zomerslaapzakje
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heeft jou kindje 's nachts aan? Empty Re: Wat heeft jou kindje 's nachts aan?

Bericht  Sophiee vr 26 apr 2013 - 0:12

Hier n koukleum. We hebben nu pas een zomerpyjama aan gedaan. In een winterslaapzak onder een deken en lakentje. Als het warme weer aanblijft, gaan we over op een zomerslaapzak.
In de hitte van vorig jaar lag L. ook gewoon nog in slaapzak en onder een laken. Ze vindt het blijkbaar fijn.
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heeft jou kindje 's nachts aan? Empty Re: Wat heeft jou kindje 's nachts aan?

Bericht  Pink! vr 26 apr 2013 - 0:15

Als t warm is zoals gister dan heeft dochter alleen een romper aan. Als t kouder is dan ook een dun pyjamatje.
Zoon heeft altijd een pyjama aan, die heeft t sneller koud en dochter altijd warm.
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heeft jou kindje 's nachts aan? Empty Re: Wat heeft jou kindje 's nachts aan?

Bericht  Gast vr 26 apr 2013 - 0:17

Een W.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heeft jou kindje 's nachts aan? Empty Re: Wat heeft jou kindje 's nachts aan?

Bericht  Caroow vr 26 apr 2013 - 0:18

Hij ligt in zijn gewone kleding onder een deken en laken. Maar hij schuift vaak onder de deken vandaan, dus dan ligt hij in alleen zijn kleding. Hij voelt niet heel koud of warm, dus hij zal het wel lekker hebben.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heeft jou kindje 's nachts aan? Empty Re: Wat heeft jou kindje 's nachts aan?

Bericht  Jezzie vr 26 apr 2013 - 0:25

Okee....met zomerslaapzak aan kan je heel makkelijk op je buik draaien.
Ik hoorde haar net heel hard huilen, lag ze op haar buik met haar hoofd onder het dekentje!
Nu maar slapen zonder dekentje.
Met winterslaapzak heeft ze nog nooit gedraait als ze onder het dekentje ligt! Alleen zonder dekentje.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heeft jou kindje 's nachts aan? Empty Re: Wat heeft jou kindje 's nachts aan?

Bericht  Supertalentje vr 26 apr 2013 - 0:35

Hier lange mouw romper en herfst/lente slaapzak zonder mouwen.
Ik kan trouwens op de Alecto babyfoon zien hoeveel graden het is in zijn slaapkamer, misschien heb je die ook?

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heeft jou kindje 's nachts aan? Empty Re: Wat heeft jou kindje 's nachts aan?

Bericht  _Lana_ vr 26 apr 2013 - 0:38

Hier slapen ze 's nachts in hun pyama en een winterslaapzak zonder mouwen. De hele winter al op deze manier.
Overdag alleen de broekjes uit en in de winterslaapzak.

Als het warme weer aanhoudt, dan halen we zomerslaapzak uit de kast.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heeft jou kindje 's nachts aan? Empty Re: Wat heeft jou kindje 's nachts aan?

Bericht  Clapperdie vr 26 apr 2013 - 0:39

Jezzie schreef:Okee....met zomerslaapzak aan kan je heel makkelijk op je buik draaien.
Ik hoorde haar net heel hard huilen, lag ze op haar buik met haar hoofd onder het dekentje!
Nu maar slapen zonder dekentje.
Met winterslaapzak heeft ze nog nooit gedraait als ze onder het dekentje ligt! Alleen zonder dekentje.

Eng he! Dat heeft T ook een keer gehad sinds dien slaapt hij alleen nog in een slaapzak.

Nu draagt hij een romper met lange mouw met een pyama broek. Ik heb deze week de mouwen van de slaapzak geritst.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heeft jou kindje 's nachts aan? Empty Re: Wat heeft jou kindje 's nachts aan?

Bericht  PiP vr 26 apr 2013 - 0:40

romper met korte mouwen
Pyjama
slaapzak zonder mouwen
en een dekentje

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heeft jou kindje 's nachts aan? Empty Re: Wat heeft jou kindje 's nachts aan?

Bericht  Amber- vr 26 apr 2013 - 0:51

Romper met korte mouw, pyjama, zomerslaapzak zonder mouwen en een deken.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heeft jou kindje 's nachts aan? Empty Re: Wat heeft jou kindje 's nachts aan?

Bericht  lente vr 26 apr 2013 - 1:10

Jezzie schreef:
Ze slaapt nu steeds in korte mouwen romper met pyjamma aan in haar (niet hele dikke) winterslaapzak met mouwen en dan nog onder een dekentje en lakentje. Ik heb gisteren wel de mouwen eraf geritst.
Heb vandaag een zomerslaapzak gekocht. Die heeft ze nu(overdag) aan. met haar kleertjes nog aan.

Hetzelfde dus Wink . Al twijfel ik inderdaad ook als het weer warmer wordt.
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heeft jou kindje 's nachts aan? Empty Re: Wat heeft jou kindje 's nachts aan?

Bericht  Happydobby vr 26 apr 2013 - 1:13

Korte mouw romper plus pyjama maar het broekje trek ik niet aan in een winterslaapzak.
Voor de zomerslaapzak vind ik het nog iets te koud.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heeft jou kindje 's nachts aan? Empty Re: Wat heeft jou kindje 's nachts aan?

Bericht  Theeleut vr 26 apr 2013 - 1:18

's Nachts mouwloze romper, pyjama, zomer slaapzak onder zijn dekbed. Overdag zijn kleding zonder broek en sokken in zomer slaapzak onder een dekbed.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heeft jou kindje 's nachts aan? Empty Re: Wat heeft jou kindje 's nachts aan?

Bericht  Jezzie vr 26 apr 2013 - 1:34

Clapperdie schreef:
Jezzie schreef:Okee....met zomerslaapzak aan kan je heel makkelijk op je buik draaien.
Ik hoorde haar net heel hard huilen, lag ze op haar buik met haar hoofd onder het dekentje!
Nu maar slapen zonder dekentje.
Met winterslaapzak heeft ze nog nooit gedraait als ze onder het dekentje ligt! Alleen zonder dekentje.

Eng he! Dat heeft T ook een keer gehad sinds dien slaapt hij alleen nog in een slaapzak.

Nu draagt hij een romper met lange mouw met een pyama broek. Ik heb deze week de mouwen van de slaapzak geritst.

Ja pff ik schrok me rot! Ik laat haar ook altijd wel eventjes huilen...maar het klonk nu zo in paniek, maar goed dat ik er meteen heen gegaan ben!
Ik doe L trouwens als ze een lange mouwen romper aan heeft alleen een pyjamabroekje aan.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heeft jou kindje 's nachts aan? Empty Re: Wat heeft jou kindje 's nachts aan?

Bericht  Tania vr 26 apr 2013 - 1:44

Zoon ondergoed met een pyjama met korte of lange mouwen net wat hij zelf wil en een deken in een dekbedhoes.
Dochter een pyjama met lange mouwen met een rompertje en dan in de herfstslaapzak.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heeft jou kindje 's nachts aan? Empty Re: Wat heeft jou kindje 's nachts aan?

Bericht  Gast vr 26 apr 2013 - 1:45

Carrie schreef:Een W.
Van rompertje, toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heeft jou kindje 's nachts aan? Empty Re: Wat heeft jou kindje 's nachts aan?

Bericht  Zonneschijn vr 26 apr 2013 - 1:54

PiP schreef:romper met korte mouwen
Pyjama
slaapzak zonder mouwen
en een dekentje

+1, hier net zo!
Zonneschijn
Zonneschijn
Prater
Prater

Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heeft jou kindje 's nachts aan? Empty Re: Wat heeft jou kindje 's nachts aan?

Bericht  Puggle vr 26 apr 2013 - 2:13

Lange mouw romper met legging/broekje, sokken in een winterzak met mouwen en dan een gebreid dekentje er over. Maar dit is meer zodat ze niet omdraait in bed.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heeft jou kindje 's nachts aan? Empty Re: Wat heeft jou kindje 's nachts aan?

Bericht  Shopaholic vr 26 apr 2013 - 2:16

Y. heeft soms alleen aan ondergoed aan + dan nog wel het dubbele (4seizoenen) dekbed. En E. heeft pyamashirtje aan, slaapzak + deken.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heeft jou kindje 's nachts aan? Empty Re: Wat heeft jou kindje 's nachts aan?

Bericht  _Lana_ vr 26 apr 2013 - 2:17

Dat is schrikken hè Jezzie.
Dat is dus ook de reden dat wij het dekentje en lakentje uit het bed hebben gehaald. Ze lagen continue met hun hoofd bij het voeteneind.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heeft jou kindje 's nachts aan? Empty Re: Wat heeft jou kindje 's nachts aan?

Bericht  Slakje vr 26 apr 2013 - 2:20

Louise heeft enkel een romper met korte mouwen aan. Met een dekbed, maar daar ligt ze de laatste tijd op.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heeft jou kindje 's nachts aan? Empty Re: Wat heeft jou kindje 's nachts aan?

Bericht  Ella vr 26 apr 2013 - 3:58

en pyjama en een laken en 2 dekentjes. De 2de maar voor de helft.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heeft jou kindje 's nachts aan? Empty Re: Wat heeft jou kindje 's nachts aan?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum