Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Werk en bezoek gynaecoloog

3 plaatsers

Ga naar beneden

Werk en bezoek gynaecoloog Empty Werk en bezoek gynaecoloog

Bericht  ShallY di 23 apr 2013 - 19:24

Vorig jaar september, toen ik mijn eerste bezoek had gehad bij de gynaecoloog, en waar uit kwam dat ik waarschijnlijk pcos zou hebben en door middel van medicijnen zwanger zou kunnen worden, heb ik dit direct tegen mijn bazin verteld. Dit zou namelijk betekenen dat ik regelmatig later op het werk zou zijn of eerder weg zou moeten vanwege een bezoek aan het ziekenhuis.
Mijn bazin had alle begrip en vertelde, dat als het nodig zou zijn, ze alle medewerking zou verlenen.

Nu zijn we in middels 8 maanden verder, en ben ik sinds maart bezig met clomid. Dit kwam wel goed uit dat ik er toen mee ben begonnen aangezien ik sinds februari tijdelijk in de ww kwam te zitten.
Nu is bekend dat ik over 3 weken weer terug mag komen bij mijn werk en nu weet ik niet zo goed hoe ik het volgende moet aanpakken..

Waarschijnlijk wordt deze ronde clomid vrijdag afgebroken, als er op de echo niks te zien is. Ik heb een beetje uitgerekend dat als ik met provera begin, ongeveer weet wanneer ik ongesteld wordt (tussen 3e en 5e dag) dat ik dan precies in de eerste week dat ik weer moet werken naar het ziekenhuis moet.
Aan de ene kant vind ik het lullig om dan gelijk te moeten zeggen dat ik niet kan werken, of later ben of eerder weg moet maar aan de andere kant, 7 mei krijg ik pas te horen wat mijn werkdagen wordt en ik wil ook niet tot dan pas wachten om met de volgende ronde te gaan beginnen.

Wat is wijsheid?!

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Werk en bezoek gynaecoloog Empty Re: Werk en bezoek gynaecoloog

Bericht  Pien di 23 apr 2013 - 19:38

Vrijdag als je weet dat deze ronde af wordt gebroken, je bazin bellen en haar het verhaal uitleggen. Misschien kan ze rekening houden met plannen.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Werk en bezoek gynaecoloog Empty Re: Werk en bezoek gynaecoloog

Bericht  Slakje di 23 apr 2013 - 22:53

Ik zou ook even bellen en het uitleggen.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Werk en bezoek gynaecoloog Empty Re: Werk en bezoek gynaecoloog

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum