Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Overdracht aan gynaecoloog i.v.m. geplande keizersnee

4 plaatsers

Ga naar beneden

Overdracht aan gynaecoloog i.v.m. geplande keizersnee Empty Overdracht aan gynaecoloog i.v.m. geplande keizersnee

Bericht  Pandora zo 23 sep 2012 - 20:21

Ik ben nu 36 weken zwanger en vanaf vandaag val ik onder de "zorg" van de gyn. Vanmiddag heb ik mijn intake (heb haar al wel eerder ontmoet maar toen viel ik nog onder de zorg van de verloskundigen) en ben zooooo benieuwd wat ik hier van kan/moet verwachten. Ik hoop zo dat ze met een datum voor de geplande ks komt. Kregen jullie bij een geplande ks meteen de datum te horen tijdens het de eerste controle/intake? En hadden jullie zelf ook nog inspraak of stond de datum vast?
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Overdracht aan gynaecoloog i.v.m. geplande keizersnee Empty Re: Overdracht aan gynaecoloog i.v.m. geplande keizersnee

Bericht  Star007 zo 23 sep 2012 - 20:25

Spannend! Ik denk wel dat jullie vandaag dan een datum plannen, aangezien je nu al 36 weken bent Very Happy
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Overdracht aan gynaecoloog i.v.m. geplande keizersnee Empty Re: Overdracht aan gynaecoloog i.v.m. geplande keizersnee

Bericht  Pandora zo 23 sep 2012 - 20:31

Star007 schreef:Spannend! Ik denk wel dat jullie vandaag dan een datum plannen, aangezien je nu al 36 weken bent Very Happy
Ik hoop het zo! Ben zo benieuwd wanneer we ons kindje in onze armen mogen sluiten....
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Bericht  Viva ma 24 sep 2012 - 0:44

Spannend, op je vraag weet ik het antwoord niet, hoop het wel voor je.
Lijkt me fijn om te weten welke datum dé datum wordt! Kan je er echt naartoe leven!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Star007 ma 24 sep 2012 - 0:45

Jammer dat het geen 10-11-'12 kan worden Wink Volgens mij halen ze kindjes bij een geplande ks toch uiterlijk met 39 weken? Dan zou jullie kindje er al binnen 3 weken zijn !Overdracht aan gynaecoloog i.v.m. geplande keizersnee 281626781
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Bericht  Happydobby ma 24 sep 2012 - 1:32

Star007 schreef:Jammer dat het geen 10-11-'12 kan worden Wink Volgens mij halen ze kindjes bij een geplande ks toch uiterlijk met 39 weken? Dan zou jullie kindje er al binnen 3 weken zijn !Overdracht aan gynaecoloog i.v.m. geplande keizersnee 281626781

Behalve als het kindje te klein lijkt, bij een nicht van mij is de datum een week verplaatst vanwege de grote. En ze hoopten dat ze in de buik nog iets zou groeien.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pandora ma 24 sep 2012 - 4:07

Jaaaa..... ik weet dé datum! Overdracht aan gynaecoloog i.v.m. geplande keizersnee 281626781
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 24 sep 2012 - 4:14

Pandora schreef:Jaaaa..... ik weet dé datum! Overdracht aan gynaecoloog i.v.m. geplande keizersnee 281626781

Oeh spannend!!! Lijkt me zo vreemd om nu al te weten wanneer je je kleintje in je armen hebt...

Gast
Gast

Bericht  Star007 ma 24 sep 2012 - 6:03

Leuk dat jullie het nu weten! Dat worden nog laaaange dagen, nu je weet naar welke datum je uit kunt kijken. Succes Wink
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: