Nacontrole gynaecoloog
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Nacontrole gynaecoloog
Wie heeft er ervaring met het volgende?
Vanmorgen bij de gynaecoloog geweest als nacontrole van mijn bevalling van bijna zes weken geleden. Ik wilde graag direct een Mirena spiraal laten plaatsen en daarom heeft ze een inwendige echo gemaakt om te zien of de baarmoeder schoon was. Helaas is dit niet zo... Er zit nog "iets" van 1 bij 1 cm en dat kan weefsel van de placenta of een stolsel zijn maar dat kon ze niet goed zien. Maandag gaan ze poliklinisch kijken of het weg te spoelen is met water en anders moet ik geopereerd worden. Is er iemand die dit heeft meegemaakt? Wat kan ik verwachten? Ik heb wel iets gehoord natuurlijk maar ik zou zo graag nog meer weten. Ik baal er ontzettend van, ook dit nog tijdens mijn verlof...
Vanmorgen bij de gynaecoloog geweest als nacontrole van mijn bevalling van bijna zes weken geleden. Ik wilde graag direct een Mirena spiraal laten plaatsen en daarom heeft ze een inwendige echo gemaakt om te zien of de baarmoeder schoon was. Helaas is dit niet zo... Er zit nog "iets" van 1 bij 1 cm en dat kan weefsel van de placenta of een stolsel zijn maar dat kon ze niet goed zien. Maandag gaan ze poliklinisch kijken of het weg te spoelen is met water en anders moet ik geopereerd worden. Is er iemand die dit heeft meegemaakt? Wat kan ik verwachten? Ik heb wel iets gehoord natuurlijk maar ik zou zo graag nog meer weten. Ik baal er ontzettend van, ook dit nog tijdens mijn verlof...
piene1983- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11
Re: Nacontrole gynaecoloog
Ik heb er zelf geen eraring mee, maar een vriendin heeft ook nog 'iets' in haar baarmoeder zitten. Ze wachten tot haar eerste menstruatie geweest is (ze geeft geen bv, dus die zit er al aan te komen) en dan kijken ze of het mee naar buiten is gekomen met vloeien. Als dat niet zo is moet ze een curettage.
Gast- Gast
Re: Nacontrole gynaecoloog
Ik heb het de dag na mijn bevalling gehad. Ik bleef maar vloeien als een gek en had continu naweeen. De volgende dag een echo gehad en er waren nog 2 grote stukken weefsel te zien van 8-10cm. Ik heb toen zonder verdoving een curretage gehad terwijl ik meer dan 40 hechtingen had en bont en blauw was. Geen aanrader zonder verdoving kan ik je vertellen, maar de rest zal ik je besparen
Succes maandag!
Succes maandag!
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Geen nacontrole vk
» Nacontrole gyneacoloog
» doorverwijzing gynaecoloog
» nacontrole Haemato-oncoloog niet vergoed?
» Werk en bezoek gynaecoloog
» Nacontrole gyneacoloog
» doorverwijzing gynaecoloog
» nacontrole Haemato-oncoloog niet vergoed?
» Werk en bezoek gynaecoloog
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: