Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

converse kids sneakers

+32
Steep
maiadebij
Marin
Susan
Liadan
Fortissimo
Luce
Pink!
TukTuk
Sanne
Laced
Theeleut
Rush
Spring
piene1983
Sterrin_
litllejoy
Tiara
Lonely Goatherd
Floor
SarahKey
Bolleke
Diese
Fearie
iloverose
PapillonRose
Darius
Pien
NoMercy
Parel
Flip Fluitketel
studiebol
36 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

converse kids sneakers - Pagina 3 Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  TukTuk do 25 apr 2013 - 18:32

.


Laatst aangepast door AngelNyn op vr 26 apr 2013 - 8:28; in totaal 1 keer bewerkt
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers - Pagina 3 Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  Bolleke do 25 apr 2013 - 18:38

Nee maar ik bedoel de neppies smile Echte allstars koop ik niet voor hem want hij groeit zo uit zijn schoenen en dat vind ik zonde.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers - Pagina 3 Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  Gast do 25 apr 2013 - 19:16

Waarom zou je snoep kopen? Is ook alleen maar slecht voor kinderen. Dat krijgen kinderen ook meestal, waarom kiezen ouders daar in vredesnaam voor, is ook alleen maar duur.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers - Pagina 3 Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  TukTuk do 25 apr 2013 - 19:18

.


Laatst aangepast door AngelNyn op vr 26 apr 2013 - 8:28; in totaal 1 keer bewerkt
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers - Pagina 3 Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  Gast do 25 apr 2013 - 19:23

AngelNyn schreef:
Rejoy. schreef:Waarom zou je snoep kopen? Is ook alleen maar slecht voor kinderen. Dat krijgen kinderen ook meestal, waarom kiezen ouders daar in vredesnaam voor, is ook alleen maar duur.

Die discussie ga ik niet eens aan, hopelijk snap je zelf ook wel hoe dom het overkomt.

dat is toch in feite hetzelfde? Ouders doen wel vaker dingen die niet altijd het beste zijn voor het kind.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers - Pagina 3 Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  Gast do 25 apr 2013 - 19:26

Rejoy. schreef:
AngelNyn schreef:
Rejoy. schreef:Waarom zou je snoep kopen? Is ook alleen maar slecht voor kinderen. Dat krijgen kinderen ook meestal, waarom kiezen ouders daar in vredesnaam voor, is ook alleen maar duur.

Die discussie ga ik niet eens aan, hopelijk snap je zelf ook wel hoe dom het overkomt.

dat is toch in feite hetzelfde? Ouders doen wel vaker dingen die niet altijd het beste zijn voor het kind.

Eens. AN, het is prima dat je je mening hebt en ook heel lief en prettig dat je de moeders hier wilt waarschuwen voor slechte schoenen, maar uiteindelijk mag iedereen prima zelf beslissen welke schoenen er gekocht worden. Die discussie zou ik dus niet aan proberen te gaan. Laat het los, niet jouw probleem, jij hebt je zegje gedaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers - Pagina 3 Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  TukTuk do 25 apr 2013 - 19:30

.


Laatst aangepast door AngelNyn op vr 26 apr 2013 - 8:28; in totaal 1 keer bewerkt
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers - Pagina 3 Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  TukTuk do 25 apr 2013 - 19:31

.


Laatst aangepast door AngelNyn op vr 26 apr 2013 - 8:28; in totaal 1 keer bewerkt
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers - Pagina 3 Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  Gast do 25 apr 2013 - 19:35

AngelNyn schreef:
Rejoy. schreef:
AngelNyn schreef:
Rejoy. schreef:Waarom zou je snoep kopen? Is ook alleen maar slecht voor kinderen. Dat krijgen kinderen ook meestal, waarom kiezen ouders daar in vredesnaam voor, is ook alleen maar duur.

Die discussie ga ik niet eens aan, hopelijk snap je zelf ook wel hoe dom het overkomt.

dat is toch in feite hetzelfde? Ouders doen wel vaker dingen die niet altijd het beste zijn voor het kind.

Ok als jij denkt dat het hetzelfde is, dan heeft het ook geen zin om die discussie aan te gaan converse kids sneakers - Pagina 3 561177

Ik hou niet zo van dat belerende toontje van je an..

Als je t dan zo goed weet, discussier dan op een normale manier met me en vertel dan wat er in de essentie zo anders is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers - Pagina 3 Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  Gast do 25 apr 2013 - 19:38

En ik hoop dat je snapt dat je je eigen glazen in gooit op deze manier. Als je zo'n toontje aanslaat m.b.t dit onderwerp, zullen moeder als bij voorbaat met de ogen gaan rollen als ze zien dat jij hier hebt gereageerd. Hiermee bereik je het tegenovergestelde, steeds minder mensen gaan je adviezen aannemen, omdat de manier waarop je dit doet nogal irritant is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers - Pagina 3 Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  Gast do 25 apr 2013 - 19:42

AngelNyn schreef:
Lennox schreef:
Rejoy. schreef:
AngelNyn schreef:
Rejoy. schreef:Waarom zou je snoep kopen? Is ook alleen maar slecht voor kinderen. Dat krijgen kinderen ook meestal, waarom kiezen ouders daar in vredesnaam voor, is ook alleen maar duur.

Die discussie ga ik niet eens aan, hopelijk snap je zelf ook wel hoe dom het overkomt.

dat is toch in feite hetzelfde? Ouders doen wel vaker dingen die niet altijd het beste zijn voor het kind.

Eens. AN, het is prima dat je je mening hebt en ook heel lief en prettig dat je de moeders hier wilt waarschuwen voor slechte schoenen, maar uiteindelijk mag iedereen prima zelf beslissen welke schoenen er gekocht worden. Die discussie zou ik dus niet aan proberen te gaan. Laat het los, niet jouw probleem, jij hebt je zegje gedaan.

Ik zeg ook telkens, je moet het zelf weten, het ging me er gewoon om dat ik het idee heb dat mensen het onderschatten, en soms niet verder dan de looks kijken.
Maarja misschien moet ik ook maar denken "Allemaal potentiële klanten" Rolling Eyes
Je zégt wel dat ze het zelf moeten weten, maar je manier waarop je alles hier verwoord en hoe je erop in blijft hakken hier, doet niet overkomen alsof je vindt dat ze het maar zelf moeten weten. Jij bent bezig om mensen te overtuigen, daar is niets mis mee, maar kennelijk hebben de moeders hier je boodschap voor ontvangen aangenomen, en tsja, daarmee is het voor jou klaar. Laat het rusten.

En die laatste opmerking vind ik gewoon denigrerend. Als verkoopster zou je in de winkel je bezwaren kunnen uitleggen, maar zelfs dán geldt, als ouders converse verkiezen boven een goed kinderschoenenmerk, dan is dat volledig hun eigen keuze.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers - Pagina 3 Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  TukTuk do 25 apr 2013 - 19:57

.


Laatst aangepast door AngelNyn op vr 26 apr 2013 - 8:28; in totaal 1 keer bewerkt
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers - Pagina 3 Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  TukTuk do 25 apr 2013 - 19:59

.


Laatst aangepast door AngelNyn op vr 26 apr 2013 - 8:29; in totaal 1 keer bewerkt
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers - Pagina 3 Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  Pink! do 25 apr 2013 - 20:02

Ik vind de adviezen van AN wel waardevol. Ik wist dat helemaal niet maar nu wel en houd daar wel rekening mee.

AN, is er misschien ook een site ofzo waar die info opstaat?
Mijn vriend vroeg laatst wat er precies dan slecht aan is maar kon t even niet zo goed ver woorden smile
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers - Pagina 3 Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  Luce do 25 apr 2013 - 20:06

Rejoy. schreef:En ik hoop dat je snapt dat je je eigen glazen in gooit op deze manier. Als je zo'n toontje aanslaat m.b.t dit onderwerp, zullen moeder als bij voorbaat met de ogen gaan rollen als ze zien dat jij hier hebt gereageerd. Hiermee bereik je het tegenovergestelde, steeds minder mensen gaan je adviezen aannemen, omdat de manier waarop je dit doet nogal irritant is.

Nou, inderdaad zeg.. Ik krijg er spontaan jeuk van.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers - Pagina 3 Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  Fortissimo do 25 apr 2013 - 20:10

Nou en of Luce. Ik reageer niet heel vaak in topics in deze pijler, maar vond dit wel interessant. Het was inderdaad wachten op het moment dat AN hiermee aankwam. Hoewel ik haar zeker wel begrijp, is haar manier onwijs onhandig. Als ik zo'n verkoopster in de winkel tegenover mij had staan, werd er sowieso niks gekocht. Wat irritant zeg. Laat mensen lekker hun eigen keuze maken. Ik begrijp wel dat wanneer je een paar dure schoenen hebt, je iets koopt voor er bij. Als je ziet hoe ruig sommige kids zijn...
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers - Pagina 3 Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  TukTuk do 25 apr 2013 - 20:10

.


Laatst aangepast door AngelNyn op vr 26 apr 2013 - 8:29; in totaal 1 keer bewerkt
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers - Pagina 3 Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  Gast do 25 apr 2013 - 20:12

Je adviezen zijn ook wel waardevol, je manier waarop je die adviezen geeft, niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers - Pagina 3 Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  Gast do 25 apr 2013 - 20:15

AN: je punt is duidelijk en ik snap 'm, ik ben niet dom.. Ik zeg alleen dat ouders er wel vaker voor kiezen om iets te kiezen/doen dat niet altijd in het volle belang van het kind is. Jij hebt je info gegeven. Ouders kiezen er wel vaker voor om dingen te doen die klachten op de langere termijn kunnen geven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers - Pagina 3 Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  TukTuk do 25 apr 2013 - 20:15

.


Laatst aangepast door AngelNyn op vr 26 apr 2013 - 8:29; in totaal 1 keer bewerkt
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers - Pagina 3 Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  Gast do 25 apr 2013 - 20:19

AngelNyn schreef:
Lennox schreef:Je adviezen zijn ook wel waardevol, je manier waarop je die adviezen geeft, niet.

Ach dat is iets wat ook 2 kanten op werkt.
Prima, dan niet. Als jij niks met onze feedback doet, waarom zouden de moeders hier dan wel wat met die van jou doen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers - Pagina 3 Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  Luce do 25 apr 2013 - 20:20

AngelNyn schreef:Het is niet betweterig bedoelt, ik vraag me gewoon serieus af waarom mensen zulke schoenen kopen ondanks dat ze weten dat ze niet goed zijn. En dan kan er maar 1 conclusie zijn, looks. Nouja prima, zou mijn keuze niet zijn, maar geef dat dan eerlijk toe, dat je soms de looks belangrijker vind dan de risico's, ipv met een bullshit antwoord te komen van "och ze dragen ze niet zo vaak, dus dat zal geen kwaad kunnen". Vind het eerder betweterig om zulke dingen te zeggen als je er geen verstand van hebt.


Waarom moet dit zo gezegd worden? Jij snapt niet dat mensen daar de kriebels van krijgen? Waarom zo denigrerend?
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers - Pagina 3 Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  Liadan do 25 apr 2013 - 20:26

Lennox schreef:Je adviezen zijn ook wel waardevol, je manier waarop je die adviezen geeft, niet.
Hier ben ik het mee eens.
Ik heb wel wat aan je adviezen gehad maar krijg echt de kriebels bij je reacties in dit topic.

En ik heb voor mijn dochter ook foute schoenen gekocht, namelijk skechers met lampjes. Ik heb ze voor mijn dochter voor erbij gekocht en zeker niet voor de looks want ik vindt ze zelf erg lelijk. Maar na 4 schoenwinkels gehad te hebben waar ze alleen lage schoenen zonder veters verkochten voor minstens 100 euro heb ik toch voor deze gekozen. Mijn dochter vindt ze prachtig en draagt ze vandaag omdat het te warm is voor laarzen en te nat voor haar zomerschoenen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers - Pagina 3 Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  Gast do 25 apr 2013 - 20:29

Liadan schreef:

En ik heb voor mijn dochter ook foute schoenen gekocht, namelijk skechers met lampjes.


hahaha, jij ook al? Mijn dochter is ook verliefd op haar skechers met lampjes. Mijn man heeft ze gekocht en ik vind ze nog lelijker dan lelijk. Volgens mij zijn dat ook geen goede schoenen trouwens als ik zo naar het voetbed kijk. Staat jouw dochter ook regelmatig in de wc de lampjes te bekijken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers - Pagina 3 Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  TukTuk do 25 apr 2013 - 20:33

.


Laatst aangepast door AngelNyn op vr 26 apr 2013 - 8:29; in totaal 1 keer bewerkt
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers - Pagina 3 Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum