Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

converse kids sneakers

+32
Steep
maiadebij
Marin
Susan
Liadan
Fortissimo
Luce
Pink!
TukTuk
Sanne
Laced
Theeleut
Rush
Spring
piene1983
Sterrin_
litllejoy
Tiara
Lonely Goatherd
Floor
SarahKey
Bolleke
Diese
Fearie
iloverose
PapillonRose
Darius
Pien
NoMercy
Parel
Flip Fluitketel
studiebol
36 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

converse kids sneakers Empty converse kids sneakers

Bericht  studiebol ma 22 apr 2013 - 7:19

converse kids sneakers Converse-as-core-hi-infant-7j234

Ik heb mijn oog laten vallen op die leuke converse sneakers voor de meiden. Maar nu ik wat op internet aan het zoeken ben waar ze het goedkoopst zijn, las ik ergens dat ze een maat groter vallen dan normaal en dat er geadviseerd wordt ze een maat kleiner te bestellen.

Iemand van jullie daar ervaring mee? Vallen ze echt kleiner, of valt het wel mee?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  Flip Fluitketel ma 22 apr 2013 - 7:21

t. Hier een maat kleiner gekocht dan haar werkelijke schoenmaat. Dit werd geadviseerd door 2 schoenenwinkels.


Laatst aangepast door Flip Fluitketel op ma 22 apr 2013 - 7:24; in totaal 1 keer bewerkt
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  Parel ma 22 apr 2013 - 7:22

Allereerst, het is een crime om die dingen aan te doen, dus ik zou ze een maat groter nemen. L. droeg maat 20, en wij gingen haar voeten opmeten en toen had ze maat 21. Vallen dus idd iets groter als je het zo zou zeggen, maar L. had er geen last van.

Ik wil ze in principe ook, maar ik ben zo bang dat ze niet genoeg steun geven..
Kijk anders eens op mp, of zalando als je een kortingscode hebt?
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  Flip Fluitketel ma 22 apr 2013 - 7:26

Ik wilde ze trouwens verleden jaar al kopen, maar omdat ze toen pas een paar maanden goed liep nog even een jaar gewacht zodat ze ook meer steun heeft en nu zitten ze goed en loopt ze er goed op. Bij smalle voetjes zou ik er wel zooltjes indoen, hebben wij ook gedaan.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  studiebol ma 22 apr 2013 - 7:32

Ik denk dat mijn tactiek wordt passen in de winkel, dan ga ik er nog even over nadenken, en bestel ik ze idd via zalando want daar heb ik een kortingscode van converse kids sneakers 561177

Parel waarom een crime om aan te doen dan? Stug? Of omdat je alle veters helemaal open moet maken?

Ik had ze idd al eerder gezien maar toen nog niet gedaan ivm met het steunbieden en omdat een van de twee nog niet zo lang liep. Maar ze lopen zo goed, en ik wissel ze dan af met de schoenen die ze nu hebben.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  Parel ma 22 apr 2013 - 7:33

studiebol schreef:Ik denk dat mijn tactiek wordt passen in de winkel, dan ga ik er nog even over nadenken, en bestel ik ze idd via zalando want daar heb ik een kortingscode van converse kids sneakers 561177

Parel waarom een crime om aan te doen dan? Stug? Of omdat je alle veters helemaal open moet maken?

Ik had ze idd al eerder gezien maar toen nog niet gedaan ivm met het steunbieden en omdat een van de twee nog niet zo lang liep. Maar ze lopen zo goed, en ik wissel ze dan af met de schoenen die ze nu hebben.
Je moet idd alle veters goed los doen, en er is weinig ruimte om ze echt over de hiel te trekken, het is natuurlijk maar een slap stukje stof. Vind ze wel erg leuk!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  NoMercy ma 22 apr 2013 - 7:34

Ze vallen inderdaad wat ruim! Ik vind ze ook niet heel makkelijk aantrekken, maar zoontje heeft wel de voorkeur voor zijn allstars!
NoMercy
NoMercy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 229
Punten : 224
Registratiedatum : 01-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  TukTuk ma 22 apr 2013 - 7:35

.


Laatst aangepast door AngelNyn op vr 26 apr 2013 - 8:26; in totaal 2 keer bewerkt
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  Pien ma 22 apr 2013 - 7:36

Parel schreef:Ik wil ze in principe ook, maar ik ben zo bang dat ze niet genoeg steun geven..

het zijn idd echt slechte schoenen.... helemaal voor kleine voetjes. Een schoen moet vooral om het hieltje veel stevigheid geven en om de voet stevigheid geven dat het voetje niet alle kanten op kan. All stars hebben dat helaas echt niet!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  Darius ma 22 apr 2013 - 7:39

Ik vind het ook hele leuke schoenen, maar ik zou ze voor 'erbij' kopen. (helaas is daar de prijs niet naar!) Het is heus geen drama als ze op deze schoenen lopen, als ze dat maar niet dag in, dag uit doen. En daarbij zou ik schoenen met klittenband kopen voor als je snel weg moet. In jouw geval moet je ook nog twee kinderen schoenen aandoen. Nou, in een slechte bui zou ik het voor 1 kind al verschrikkelijk vinden.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  TukTuk ma 22 apr 2013 - 7:42

.


Laatst aangepast door AngelNyn op vr 26 apr 2013 - 8:27; in totaal 1 keer bewerkt
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  Gast ma 22 apr 2013 - 7:54

Oh help, dat zijn echt dramatische schoenen om aan te trekken, bij één kindje al, laat staan als je een tweeling hebt. Ze zijn ook heel slecht voor de voetjes, ik zie geregeld jonge kinderen voorbij komen die half naast de zolen lopen. Ze zijn erg mooi, maar ik zou het geld er niet voor over hebben.

Laat ik het zo zeggen: als ik op m'n werk een kindje tref met Allstars, dan trek ik ze na het slapen al niet eens meer aan, tenzij ze naar buiten gaan. Anders mogen papa of mama het lekker doen, veel succes ermee smile

Maar nogmaals, mooi zijn ze wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  PapillonRose ma 22 apr 2013 - 8:00

Hier hebben we ze gehad toen ze nog niet liep, omdat ik ze zo schattig vond en weet dat je ze beter niet kunt kopen wanneer ze al lopen. Maar ik vond het een drama om ze aan te trekken! Qua voetmaat vallen ze geloof ik wel wat groter. Heb zelf trouwens ook een maatje kleiner van deze schoenen dan dat ik normaal draag.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  studiebol ma 22 apr 2013 - 8:05

Haha wat lief dat je zo mee denken in het feit dat ze slecht aan te trekken zijn en dan ook nog dat ik er twee moet doen. Tot nu toe zijn ze helemaal door het dolle als ik zeg dat we schoenen aan gaan doen en zitten ze heel geduldig, dus ik vind dat ze dat dan ook doen als ik ze die schoenen aantrek.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  iloverose ma 22 apr 2013 - 8:17

Ik heb de zelfde voor a maar ze zijn haar helaas nog te groot.Heb bij de s.cappino paar donker blauwe met sterretjes gekocht en daar zit aan de zijkant een rits maar dan nog is het moeilijk om even snel aan te doen .ik krijg ze ook alleen maar aan dat ze op de tafel staatom ze dan aan te doen.
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  Fearie ma 22 apr 2013 - 8:36

Ik heb de zwarte 'leren' variant voor D gekocht, die gaat met klitteband aan de zijkant open en heeft elastiek als veters. Voor D zijn ze nog te groot, we hebben ze voor erbij gekocht. Ze waren maar €30 dus kon ze niet laten liggen.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  Diese ma 22 apr 2013 - 8:43

Misschien is het een idee om de 'neppers' van de H&M voor erbij te kopen? Volgens mij zijn die niet veel minder stevig dan de echte Converse. Bovendien gaan ze veel gemakkelijker aan omdat er elastiek in zit (zitten nepveters in), ideaal! En 10 euro is nog eens een leuke prijs.
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  TukTuk di 23 apr 2013 - 17:53

.


Laatst aangepast door AngelNyn op vr 26 apr 2013 - 8:27; in totaal 1 keer bewerkt
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  Gast di 23 apr 2013 - 18:00

AN: jij draagt geen slippers in de zomer?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  TukTuk di 23 apr 2013 - 18:14

.


Laatst aangepast door AngelNyn op vr 26 apr 2013 - 8:27; in totaal 1 keer bewerkt
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  Bolleke di 23 apr 2013 - 18:23

C. heeft ze ook gehad maar niemand kreeg ze fatsoenlijk aan dus die komen er voor hem niet meer.
Over de stand van de voetjes, natuurlijk is het belangrijk maar ik neem aan dat de kinderen er niet 12 uur op lopen, ik denk dat een uurtje als je naar buite gaat niet zo'n probleem is.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  SarahKey di 23 apr 2013 - 18:39

Action heeft ze ook, naja niet het echte merk natuurlijk, maar wel een nep variant. Voor erbij een leuk prijsje, 6,95.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  Floor di 23 apr 2013 - 19:17

Bolleke schreef:C. heeft ze ook gehad maar niemand kreeg ze fatsoenlijk aan dus die komen er voor hem niet meer.
Over de stand van de voetjes, natuurlijk is het belangrijk maar ik neem aan dat de kinderen er niet 12 uur op lopen, ik denk dat een uurtje als je naar buite gaat niet zo'n probleem is.

Ik vraag me dan af, trek je daarna de schoentjes dan uit ofzo? Onze zoon loopt de hele dag op zijn schoenen, 's morgens en 's avonds sloffen als in hij pyama is maar met kleren aan heeft hij zijn schoenen aan en dat blijft de hele dag zo.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  Luce di 23 apr 2013 - 19:19

L. heeft de lage variant voor erbij. En die zijn gewoon makkelijk om aan te doen hoor.

AN: wat wil je er verder over horen dan? Ik zal ze nooit meer kopen?
Het zullen vast niet de beste schoenen zijn, maar dat ze alleen maar vreselijk slecht zijn geloof ik ook niet. Mijn zoon loopt soms ook de hele dag op laarzen als hij buiten aam het spelen is. Bega ik nu een nog grotere zonde?
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  Lonely Goatherd di 23 apr 2013 - 19:26

Floor schreef:Ik vraag me dan af, trek je daarna de schoentjes dan uit ofzo? Onze zoon loopt de hele dag op zijn schoenen, 's morgens en 's avonds sloffen als in hij pyama is maar met kleren aan heeft hij zijn schoenen aan en dat blijft de hele dag zo.
Mijn zoon loopt de hele dag op sokken of blootsvoets, zijn schoenen draagt hij echt alleen als we naar buiten gaan.
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum