Sneakers
+15
Marin
SnowWhite
Lien
Erin
Raindrop
Lieke128
Arwyn
Linnie1985
Zora
Zwerver
Rush
Atelier Madame
Zininzon
Minx
Bliss
19 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Sneakers
Wat vinden jullie van sneakers bij vrouwen?
Ik draag ze niet vaak, maar vind ze wel erg gaaf en kan echt een poos staan 'kwijlen' in een sneakerzaak. (Adidas en Nike zijn favoriet) Ben ik hierin de enige?
Ik heb nu namelijk een paar zilverkleurige Nikes op het oog, maar ben enigszins aan het twijfelen gebracht door Zusje en Joy, die niet houden van sneakers bij vrouwen (en zo zitten er hier nog veel meer, dat weet ik).
Ben even benieuwd naar jullie mening!
Ik draag ze niet vaak, maar vind ze wel erg gaaf en kan echt een poos staan 'kwijlen' in een sneakerzaak. (Adidas en Nike zijn favoriet) Ben ik hierin de enige?
Ik heb nu namelijk een paar zilverkleurige Nikes op het oog, maar ben enigszins aan het twijfelen gebracht door Zusje en Joy, die niet houden van sneakers bij vrouwen (en zo zitten er hier nog veel meer, dat weet ik).
Ben even benieuwd naar jullie mening!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Sneakers
Kan het heel leuk vinden . Moet die van mij nog even schoonmaken. Ik loop er zelf ook vrij veel op is met mijn stage en straks werk het handigst.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind sneakers erg leuk, maar moeten niet te lomp zijn!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Sneakers zijn toch gewoon sportschoenen? Of zijn het die specifieke hogere versies?
Ik vind ze zelf iig heel erg leuk, zeker bij een sportieve outfit! Onder een spijkerbroek kan je ze imo prima dragen. Ik heb ze zelf van adidas en asics.
Ik vind ze zelf iig heel erg leuk, zeker bij een sportieve outfit! Onder een spijkerbroek kan je ze imo prima dragen. Ik heb ze zelf van adidas en asics.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik heb een hele collectie, maar draag ze niet meer!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Sneakers zijn sportievere schoenen, maar zeker geen sportschoenen, tenzij je de behoefte hebt om je gewrichten om zeep te helpen .
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Haha idd Fairytale, ik heb laatst een paar keer gesport op mijn Adidas-sneakers: geen succes! Zit totaal geen vering in. Heb nu hele fijne nieuwe Puma-sportschoenen.
De sneakers die ik op het oog heb, zijn deze:
Bliss- Lady Post-a-lot
Wat zijn die gaaf!
Ik vind sneakers bij vrouwen helemaal niet lomp, vind dat het juist erg leuk kan staan.
Ik wissel mijn sneakers gewoon af met m'n laarzen of pumps.
Wel vind ik dat wat smallere modellen mooier staan, sowiezo bij mijzelf maar dat is omdat ik anders vind dat ik botsauto's aan mijn voeten heb.
Zoals de Sleek-modellen van Adidas, daar heb ik ik 3 paar van, en van Nike de Blazers.
Ik vind sneakers bij vrouwen helemaal niet lomp, vind dat het juist erg leuk kan staan.
Ik wissel mijn sneakers gewoon af met m'n laarzen of pumps.
Wel vind ik dat wat smallere modellen mooier staan, sowiezo bij mijzelf maar dat is omdat ik anders vind dat ik botsauto's aan mijn voeten heb.
Zoals de Sleek-modellen van Adidas, daar heb ik ik 3 paar van, en van Nike de Blazers.
Gast- Gast
Ja ik heb dus ook een paar Sleeks van Adidas. Hou ook niet van die hele brede dingen. Deze zijn volgens mij wel iets breder dan de Sleeks, maar heb ze van de week al gepast onder een grijze skinny en vond ze erg gaaf!
In de lente en zomer loop ik trouwens heel veel op All Stars, maar in de winter draag ik toch voornamelijk allerlei soorten laarzen meestal. Maar stiekem wil ik deze gewoon (al vind ik ze wel erg duur, 120 euro!)
Edit: moest ff kijken hoe ze eruit zagen, maar ik heb ook een paar Blazers van Nike Heb ze alleen al jaren niet aan gehad!
In de lente en zomer loop ik trouwens heel veel op All Stars, maar in de winter draag ik toch voornamelijk allerlei soorten laarzen meestal. Maar stiekem wil ik deze gewoon (al vind ik ze wel erg duur, 120 euro!)
Edit: moest ff kijken hoe ze eruit zagen, maar ik heb ook een paar Blazers van Nike Heb ze alleen al jaren niet aan gehad!
Laatst aangepast door Bliss op vr 9 dec 2011 - 10:25; in totaal 1 keer bewerkt
Bliss- Lady Post-a-lot
Ik vind het wel leuk maar je moet er wel een "type" voor zijn
Princess vind ik daar echt een type voor en dan vind ik het ook echt stoer!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Ik vind sneakers cool Dit soort hogere modellen koop ik eigenlijk niet meer omdat ze bij te veel gelegenheden niet kunnen, maar ik heb wel heel veel lage sneakers, maar dan ook een wat smaller model. Die draag ik wel gewoon naar mijn werk.
Deze zijn superleuk Bliss!
Deze zijn superleuk Bliss!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Ooh ze hebben ze ook in metallic blauw en die zijn nu afgeprijsd voor € 70
Ik kan ze trouwens prima naar mn werk aan, sta voor de klas en die kids vinden t alleen maar cool (ben stiekem ook op t idee gekomen om nieuwe sneakers te kopen door een kind uit mn klas dat vorige week met twee paar gave nieuwe sneakers aan kwam zetten )
Ik kan ze trouwens prima naar mn werk aan, sta voor de klas en die kids vinden t alleen maar cool (ben stiekem ook op t idee gekomen om nieuwe sneakers te kopen door een kind uit mn klas dat vorige week met twee paar gave nieuwe sneakers aan kwam zetten )
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:Haha idd Fairytale, ik heb laatst een paar keer gesport op mijn Adidas-sneakers: geen succes! Zit totaal geen vering in. Heb nu hele fijne nieuwe Puma-sportschoenen.
Ik vind ze wel vet, maja ik werk dan ook bij de Nike . Wij hebben nu een aantal leuke binnen gekregen
Ik mag volgende maand weer nieuwe Nikes en een joggingbroek uitzoeken
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Ooooh kun jij niet wat korting voor me regelen?
Bliss- Lady Post-a-lot
Ik loop eigenlijk alleen maar op sneakers
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Bliss schreef:Ooooh kun jij niet wat korting voor me regelen?
Ik mag iedere maand mensen die ik ken (en natuurlijk voor mezelf) tot 250 euro uitgeven met 30% korting.
Kom naar Rosada (ik werk alleen niet in het weekend) vraag naar Linda en dan komt iemand me halen, dan krijg jij korting
Linnie1985- Kletskop
Oee ik hou ook van sneakers! Ik vind het juist zo leuk om af te wisselen, altijd laarzen of altijd pumps wordt ook zo saai! Ik heb nu een paar van diesel, maar die zijn wit en dus niet leuk voor de winter (vind ik) en een paar van adidas, groene, supergaaf, maar die heb ik al vier jaar dus wordt wel eens tijd voor nieuwe!
Ik vind het ook wel leuk, als je subtiele sneakers hebt (dus idd geen botsauto's) om ze onder zo'n 'action-rokje' te dragen en vind het dan leuk om er bijvoorbeeld een colbert op te doen, stoere-chique combi!
Ow edit: Ik vind ze gaaf Bliss!
Ik vind het ook wel leuk, als je subtiele sneakers hebt (dus idd geen botsauto's) om ze onder zo'n 'action-rokje' te dragen en vind het dan leuk om er bijvoorbeeld een colbert op te doen, stoere-chique combi!
Ow edit: Ik vind ze gaaf Bliss!
Lieke128- Fluisteraar
- Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10
Oh wat een leuke sneakers!
Ik vind sneakers helemaal niet lomp bij vrouwen. Ik loop zelf ook graag op sneakers (en ook op pumps, ballerina's, laarzen etc.)
Ik vind sneakers helemaal niet lomp bij vrouwen. Ik loop zelf ook graag op sneakers (en ook op pumps, ballerina's, laarzen etc.)
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Hmm klinkt aantrekkelijk Linnie, maar denk dat jullie deze sneakers niet hebben, of wel? Vaak hebben ze bij Pro schoenen die ze nergens anders hebben, koop daar ook vaak mn All Stars, omdat die aparter zijn. Ik hou nou eenmaal van opvallende schoenen
Hoe dan ook, jullie hebben me overtuigd! Ik moet ze gewoon hebben en ga toevallig morgenmiddag nog de stad in...
Hoe dan ook, jullie hebben me overtuigd! Ik moet ze gewoon hebben en ga toevallig morgenmiddag nog de stad in...
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:Hmm klinkt aantrekkelijk Linnie, maar denk dat jullie deze sneakers niet hebben, of wel? Vaak hebben ze bij Pro schoenen die ze nergens anders hebben, koop daar ook vaak mn All Stars, omdat die aparter zijn. Ik hou nou eenmaal van opvallende schoenen
All Stars zit tegenover ons haha.
Wij zijn dan wel een outlet, maar alles is Nike, dus maybe krijgen wij ze nog.
Linnie1985- Kletskop
wc-eend schreef:Ik vind het wel leuk maar je moet er wel een "type" voor zijn
Haha ja? Wat leuk!
Bliss, leuk dat je ze gaat kopen!
Ik ga morgen even rotterdam is, nu wil ik ook even bij Foot Locker kijken of ze nog wat leuks hebben staan!
Gast- Gast
Hier kan je trouwens je eigen sneakers ontwerpen:
http://store.nike.com/nl/en_gb/product/dunk-high-id-shoe/
http://store.nike.com/nl/en_gb/product/dunk-high-id-shoe/
Linnie1985- Kletskop
I sneakers...
Ik hou zelf ook van Nikes, liefst dunks in alle mogelijk kleurtjes
Ik hou zelf ook van Nikes, liefst dunks in alle mogelijk kleurtjes
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ik vind zoiets echt grappig. Zal het zelf nooit zo dragen, maar de wat apartere sneaker vind ik wel leuk. (heb op het moment zelf alleen all stars, en dat vind ik niet echt een sneaker haha)
Gast- Gast
Ik vind sneakers ook goed kunnen bij vrouwen! Zelf ben ik meer van de laarzen enzo maar mijn zusje loopt altijd op sneakers! Onder een rokje draagt ze meestal haar vans, en bij haar staat het dan nog leuk ook haha!
Lien- Prater
- Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: