Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

converse kids sneakers

+32
Steep
maiadebij
Marin
Susan
Liadan
Fortissimo
Luce
Pink!
TukTuk
Sanne
Laced
Theeleut
Rush
Spring
piene1983
Sterrin_
litllejoy
Tiara
Lonely Goatherd
Floor
SarahKey
Bolleke
Diese
Fearie
iloverose
PapillonRose
Darius
Pien
NoMercy
Parel
Flip Fluitketel
studiebol
36 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

converse kids sneakers - Pagina 2 Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  Tiara di 23 apr 2013 - 19:35

Lonely Goatherd schreef:
Floor schreef:Ik vraag me dan af, trek je daarna de schoentjes dan uit ofzo? Onze zoon loopt de hele dag op zijn schoenen, 's morgens en 's avonds sloffen als in hij pyama is maar met kleren aan heeft hij zijn schoenen aan en dat blijft de hele dag zo.
Mijn zoon loopt de hele dag op sokken of blootsvoets, zijn schoenen draagt hij echt alleen als we naar buiten gaan.

Hier ook ja, binnen draagt ze nooit schoenen.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers - Pagina 2 Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  litllejoy di 23 apr 2013 - 19:43

De dochter van mn vriend heeft ze ook.
Normaal heeft ze 24/ 25 maar in deze schoenen heeft ze 23 zag ik.
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers - Pagina 2 Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  Darius di 23 apr 2013 - 20:13

AngelNyn schreef:Wel grappig om te zien dat er vervolgens niet meer gereageerd wordt, als je doorvraagt waarom mensen toch perse slechte schoentjes willen aanschaffen onder het mom van "ze dragen ze toch niet zovaak".
Natuurlijk moet men het zelf weten maar ben toch wel benieuwd waarom iemand ondanks de kennis dat het geen goede schoentjes zijn ze toch kopen, gaat het dan puur om de looks?

Ik krijg echt kriebels van jouw reactie. Mensen moeten toch zelf weten wat ze kopen en wat ze hun kinderen aan trekken? Ik ben heel blij dat je een tip geeft dat deze schoenen nou niet optimaal zijn voor dagelijks gebruik, omdat het 'slechte' schoenen zijn. Daarnaast geven anderen ook de tip om ze niet te kopen omdat ze lastig aan te trekken zijn. Wat mensen met deze informatie doen, moeten ze zelf weten.

Mijn kinderen hebben ook regenlaarzen, maar die zullen vast ook slecht voor de voetjes zijn. Maar als het regent, dan trek ik ze wel laarzen aan. En toen ik ging trouwen, droeg ik ook hakken. Zullen ook wel niet goed voor mijn voeten zijn, maar dat zijn dus schoenen puur voor de 'looks'. En als hier moeders zijn die All Stars (al dan niet de neppe variant) willen kopen voor de 'looks', dan moeten ze dat zelf weten.

Nogmaals, ik ben erg blij dat je je kennis over schoenen en voetjes deelt met ons, maar ga nou alsjeblieft niet de betweter uithangen.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers - Pagina 2 Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  Bolleke di 23 apr 2013 - 20:29

Ja thuis heeft C.meestal zijn schoenen uit, vooral toen hij kleiner was. Hij vind het zelf niet fijn om met schoenen binnen te lopen.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers - Pagina 2 Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  Sterrin_ di 23 apr 2013 - 20:45

Lonely Goatherd schreef:
Floor schreef:Ik vraag me dan af, trek je daarna de schoentjes dan uit ofzo? Onze zoon loopt de hele dag op zijn schoenen, 's morgens en 's avonds sloffen als in hij pyama is maar met kleren aan heeft hij zijn schoenen aan en dat blijft de hele dag zo.
Mijn zoon loopt de hele dag op sokken of blootsvoets, zijn schoenen draagt hij echt alleen als we naar buiten gaan.

Hier ook zo. Binnen hebben ze altijd de schoenen uit, wij ook trouwens. Vind ik ook veel prettiger. Ik heb dan zelf slippers aan binnen.

Ik heb voor mijn zoontje de versie van de h&m, verder loopt hij dus ook zonder schoenen.

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers - Pagina 2 Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  piene1983 di 23 apr 2013 - 21:40

Eens met Darius, mooi verwoord.
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers - Pagina 2 Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  SarahKey di 23 apr 2013 - 21:56

Lonely Goatherd schreef:
Floor schreef:Ik vraag me dan af, trek je daarna de schoentjes dan uit ofzo? Onze zoon loopt de hele dag op zijn schoenen, 's morgens en 's avonds sloffen als in hij pyama is maar met kleren aan heeft hij zijn schoenen aan en dat blijft de hele dag zo.
Mijn zoon loopt de hele dag op sokken of blootsvoets, zijn schoenen draagt hij echt alleen als we naar buiten gaan.

Hier ook. Zelf hebben wij ook alleen de schoenen buiten aan.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers - Pagina 2 Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  studiebol di 23 apr 2013 - 21:58

AngelNyn schreef:Wel grappig om te zien dat er vervolgens niet meer gereageerd wordt, als je doorvraagt waarom mensen toch perse slechte schoentjes willen aanschaffen onder het mom van "ze dragen ze toch niet zovaak".
Natuurlijk moet men het zelf weten maar ben toch wel benieuwd waarom iemand ondanks de kennis dat het geen goede schoentjes zijn ze toch kopen, gaat het dan puur om de looks?

Ik reageer niet op jou... omdat ik toen ik dit topic opende al wist dat jij zou reageren. En ik wist ook eigenlijk al dat het niet positief zou zijn. Dus ik had me van te voren voorgenomen daar niet op te reageren. Niet omdat ik vind dat je geen negatieve reactie mag geven, maar je komt ze bemoeierig over.

En nee niet omdat ik een slechte moeder ben die slechte schoenen voor haar kind koopt of weet ik wat. Maar gewoon omdat ik me aan je irriteer en daarom heb besloten gewoon niet te reageren.

Nou eigenlijk gewoon wat Darius zegt... daar sluit ik me ook bij aan.


Laatst aangepast door studiebol op di 23 apr 2013 - 22:02; in totaal 1 keer bewerkt
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers - Pagina 2 Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  studiebol di 23 apr 2013 - 22:01

Floor schreef:
Bolleke schreef:C. heeft ze ook gehad maar niemand kreeg ze fatsoenlijk aan dus die komen er voor hem niet meer.
Over de stand van de voetjes, natuurlijk is het belangrijk maar ik neem aan dat de kinderen er niet 12 uur op lopen, ik denk dat een uurtje als je naar buite gaat niet zo'n probleem is.

Ik vraag me dan af, trek je daarna de schoentjes dan uit ofzo? Onze zoon loopt de hele dag op zijn schoenen, 's morgens en 's avonds sloffen als in hij pyama is maar met kleren aan heeft hij zijn schoenen aan en dat blijft de hele dag zo.

Hier binnen hebben ze ook geen schoenen aan, vaak als we binnen zijn trek ik ze gewoon weer uit en gaan we dan weer naar buiten dan doen we ze weer aan. Binnen lopen ze dus vaak op sokken of blote voeten.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers - Pagina 2 Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  Spring di 23 apr 2013 - 22:05

Ik moet zeggen dat ik AngelNyn goed begrijp.

Maar AngelNyn, je bedoelingen zijn goed maar ongevraagd advies is niet altijd gewild advies.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers - Pagina 2 Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  Rush di 23 apr 2013 - 22:09

Spring schreef:Ik moet zeggen dat ik AngelNyn goed begrijp.

Maar AngelNyn, je bedoelingen zijn goed maar ongevraagd advies is niet altijd gewild advies.
Maar AN hoeft er toch niet zo`n reactie achter aan te geven? Ze legt uit wat er 'mis' is met All Stars en vervolgens kunnen de moeders daar toch mee doen wat ze willen? Net als met het advies over het uit en aantrekken idd.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers - Pagina 2 Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  studiebol di 23 apr 2013 - 22:12

Spring schreef:Ik moet zeggen dat ik AngelNyn goed begrijp.

Maar AngelNyn, je bedoelingen zijn goed maar ongevraagd advies is niet altijd gewild advies.

Ze mag advies geven wat ze wil, maar als er dan vervolgens niet op gereageerd wordt omdat iedereen hier gewoon zijn eigen keuzes maakt moet ze niet achteraf zo'n opmerking maken, die is echt niet nodig. En dat staat los van of het advies gewild is of niet.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers - Pagina 2 Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  Spring di 23 apr 2013 - 22:15

Dat ben ik weer met jullie eens. Very Happy

Vandaar dat ik ook aangeef dat advies niet altijd gewild is. En dan heeft het inderdaad zeker geen nut om er op door te gaan vragen.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers - Pagina 2 Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  Floor di 23 apr 2013 - 22:29

Bedankt voor jullie reacties op mijn vraag.
Onze zoon heeft wel de hele dag zijn schoenen aan vandaar dus mijn vraag. Hij kan op sokken niet lopen (glijdt hij uit en valt hij veel) en blote voeten is het te koud voor.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers - Pagina 2 Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  Theeleut di 23 apr 2013 - 22:39

Ik heb deze voor mijn zoon en ze zijn gemakkelijk aan en uit te trekken!
converse kids sneakers - Pagina 2 900c5d300b5046e70e3627c18d8ace74_zps1352b7e7

Ze hebben zulke vadt ook in meisjes variant.

Edit: en hij draagt ze als we naar buiten gaan, Ă©lke dag! Niet dat ik wist dat ze schijnbaar slecht zijn voor de voetjes.. Ze zitten heel stevig, hij zit nog vaak in de wagen en binnenshuis loopt hij op sokken.




Laatst aangepast door Theeleut op di 23 apr 2013 - 22:44; in totaal 1 keer bewerkt
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers - Pagina 2 Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  Luce di 23 apr 2013 - 22:42

Spring schreef:Dat ben ik weer met jullie eens. Very Happy

Vandaar dat ik ook aangeef dat advies niet altijd gewild is. En dan heeft het inderdaad zeker geen nut om er op door te gaan vragen.

Nou ja, advies wel. Maar niet van dat betweterige advies altijd.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers - Pagina 2 Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  Laced di 23 apr 2013 - 22:44

theeleut; Die heb ik ook! alleen dan in de bruine variant.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers - Pagina 2 Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  Sanne di 23 apr 2013 - 22:51

Ik weet niet of het echt zo'n vaart loopt als AN zegt. Mij lijkt dat een kindje best af en toe op slechtere schoenen kan lopen.
Zelf zou ik het overigens niet doen, maar dat komt omdat mijn moeder bij mijn broer nog hele goede schoentjes kocht en bij mijn zus en mij dacht dat 't onzin was en goedkope gympen ook wel kon. En mijn broer heeft prima voeten en mijn zus en ik dus niet. Ik weet niet of ik met goede schoenen ook vervelende voeten had gekregen, want het kan vast ook aanleg zijn, maar om het zekere voor het onzekere te nemen, denk ik dat ik straks voor mijn dochter goede schoenen aanschaf.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers - Pagina 2 Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  PapillonRose di 23 apr 2013 - 23:04

Ik vind het advies van AN wel waardevol eigenlijk. Maar ik snap ook dat het niet altijd wordt gewaardeerd en het hoeft ook niet altijd zo negatief gebracht te worden.

Op dingen als kaplaarzen na koop ik zelf voor de zekerheid tot dusver alleen maar schoentjes die verantwoord zijn, zou het sneu vinden als zij later iets heeft aan haar voeten of houding en het komt door mijn schoenkeuze. Nu heb ik zelf ook voetproblemen, vandaar dat ik er misschien wat streng in ben, in de hoop dat ik kan beperken wat er te beperken is.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers - Pagina 2 Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  studiebol di 23 apr 2013 - 23:12

[quote="PapillonRose"]Ik vind het advies van AN wel waardevol eigenlijk. Maar ik snap ook dat het niet altijd wordt gewaardeerd en het hoeft ook niet altijd zo negatief gebracht te worden.

quote]

Maar volgens mij zegt niemand dat ze het niet waardevol vinden of niet waarderen. Ik lees, en ik zeg dat zelf ook, dat ik vind dat zij zo negatief en bemoeierig/betweterig overkomt.

Dat staat los van het feit of ik haar advies waardevol vind of niet. En daarom geef ik dan zelf ook aan dat ik dit van te voren wel van haar verwacht had en er bewust voor kies om daar dus niet op te reageren.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers - Pagina 2 Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  PapillonRose di 23 apr 2013 - 23:34

Dat kan ik me ook voorstellen hoor Studiebol, en ik ben het wel met je eens dat de toon van het advies niet zo prettig is. En ik neem trouwens ook aan dat de mama's hier op het forum over het algemeen heus wel verder kijken dan naar alleen het uiterlijk van schoentjes smile
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers - Pagina 2 Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  Parel wo 24 apr 2013 - 3:11

Floor, wij hebben deze (trekken we gewoon over haar sokken aan)
converse kids sneakers - Pagina 2 S_65927
Mega anti slip, heel lekker warm, en ze kunnen er supergoed in bewegen.
Ze zijn ook niet zo duur, 7 of 8 euro. Hele dagen op schoenen lijkt me niet zo lekker spelen ook, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Ben hier in ieder geval superblij mee!
Voor de rest eens met Studie.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers - Pagina 2 Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  Floor wo 24 apr 2013 - 3:31

Parel schreef:Floor, wij hebben deze (trekken we gewoon over haar sokken aan)
converse kids sneakers - Pagina 2 S_65927
Mega anti slip, heel lekker warm, en ze kunnen er supergoed in bewegen.
Ze zijn ook niet zo duur, 7 of 8 euro. Hele dagen op schoenen lijkt me niet zo lekker spelen ook, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Ben hier in ieder geval superblij mee!
Voor de rest eens met Studie.

ik had het inderdaad al eens gevraagd aan je.
Ik ben nog steeds op zoek naar leuke daarvan, ze hadden leuke met sterren zag ik maar die kon ik niet vinden. misschien moet ik dan toch maar wat neutraals nemen.
Bedankt!
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers - Pagina 2 Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  TukTuk do 25 apr 2013 - 18:10

.


Laatst aangepast door AngelNyn op vr 26 apr 2013 - 8:27; in totaal 1 keer bewerkt
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers - Pagina 2 Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  Bolleke do 25 apr 2013 - 18:27

AN je bedoelt het vast goed, dat merk ik aan je reactie maar ik vind het toch overdreven. Natuurlijk is het niet heel goed voor de voetjes maar een boel dingen zijn niet goed. Daarbij komt nog, als ik voor mezelf spreek dat schoenen gewoon heel duur zijn, daarom heb ik altijd een paar goede schoenen, en een paar gympen die misschien niet zo goed voor zijn voetjes zijn.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

converse kids sneakers - Pagina 2 Empty Re: converse kids sneakers

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum