Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pffff even een dipje....

4 plaatsers

Ga naar beneden

Pffff even een dipje.... Empty Pffff even een dipje....

Bericht  duckie ma 22 apr 2013 - 5:43

Ik heb al een tijd last van angst en dwang klachten en ben hiervoor ook in therapie en gebruik hier medicatie voor. Op zich ben ik al behoorlijk uit m'n dal gekomen alleen nu heb ik gewoon even dat ik het even niet meer weet. Misschien komt het ook wel omdat ik al een poosje slechter slaap en nu ook nog niet helemaal fit ben door een flinke verkoudheid of iets maar heb er nu gewoon even de balen van... Voel me weer iets onzekerder, iets meer angst klachten.... Gewoon zin om een potje te gaan huilen en alles even d'r uit te gooien (alleen lukt het niet). Zie weer wat meer tegen bepaalde dingen op en krijg weer iets meer spanning in m'n nek. Cry probeer het Allemaal al wat rustiger aan te doen maar dat lukt niet altijd want wil ook weer alles tegelijk en niet zoveel laten merken dat het gewoon even weer iets minder gaat. Moet donderdag weer naar therapie en ga het daar ook even bespreken maar moet het gewoon even van me af schrijven. K geniet wel gewoon van m'n dochter en nu van het lekkere weer maar ben ook niet vooruit te branden enzo... Is dit gewoon een dip(je) omdat het niet in 1 stijgende lijn kan gaan maar toch met ups en downs of word de stijgende lijn steeds minder hard stijgend... Werkt de medicatie niet genoeg meer? Of wat....
Iemand nog wat tips/ideeën om even m'n hoofd weer wat rust te geven oid? Of een idee?
Sorry voor de hele lap tekst....
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pffff even een dipje.... Empty Re: Pffff even een dipje....

Bericht  Lejow ma 22 apr 2013 - 19:52

Geen tips, wel een knuffel!!
Ik denk wel dat het erbij hoort, twee stapjes vooruit en eentje terug.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Marin ma 22 apr 2013 - 21:46

Klote Duckie.

Slecht slapen kan zo veel voor je doen, of eigenlijk tegen je. Dat je je echt een stuk slechter kan voelen dan dat je je normaal zou voelen. Kan je achterhalen waardoor je slecht slaapt? Slaap je slecht in? Word je 's nachts wakker? Lig je te malen en te stressen? Houd je dochter je wakker? Misschien kan je proberen er achter te komen waar het door komt, en dan proberen dat op te lossen (bijv je dochter even uit logeren een nachtje, zodat je zelf iig 1 goede nacht hebt).
En overdag misschien wat dingen ondernemen, samen met je dochter, zodat je lekker de deur uit gaat en jezelf bezig houdt. Ik denk dat het inderdaad wel normaal is om af en toe een dip te hebben, ook als je eerst in een stijgende lijn ging. Maar probeer de dip zo klein mogelijk te houden door wel leuke dingen nog te gaan doen, zodat je misschien niet te veel op je rot gevoelens focust.

Sterkte!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  duckie di 23 apr 2013 - 3:54

Bedankt voor jullie berichtjes..... Het slechte slapen komt niet door A., nu komt het omdat ik erg verkouden ben en daarvoor denk ik dat k te druk in m'n hoofd ben ofzo niet echt een goeie verklaring voor. Snachts moeten plassen tegen half 6 en dan om 7 uur de wekker is ook niet bevorderlijk want dan val ik weer te diep in slaap ofzo... Ik ga inderdaad maar proberen om me er niet zo op te focussen want dan blijf ik er misschien ook wel in hangen, en proberen meer te ondernemen ofzo. En ook meer te kijken naar wat al wel gelukt is en wat wel goed is. ( bijv wel een contractverlenging gehad ondanks dit alles, zelf al angstsituaties opzoeken voordat ze van therapie aan de beurt zijn en dus al weer zelf gedaan) maar het blijft zo lastig want ik wil alleen maar omhoog maar helaas dat is dus niet reëel denk ik... en de stapjes worden nu ook steeds kleiner denk ik dan omdat ik al aardig wat overwonnen heb en nu de moeilijkste dingen nog moeten komen.
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  sterremaan di 23 apr 2013 - 11:17

He Ducky

Wat onwijs vervelend,. Ik weet niet of je het al doet, of geprobeerd hebt. Maar een lekkere douche met eucalyptus nemen voor het slapen gaan. En zorgen dat je wat meer in een zithouding probeert te slapen. Ik weet niet of je, je hoofdeind van het bed omhoog kunt zetten, anders met een extra kussen. Voor meer lucht in de nacht, en niet steeds wakker worden omdat je benauwd word van het hoesten. Veel meer tips kan ik niet echt geven. Alleen een dikke knuffel. En dat de verkoudheid snel over gaat dat je snel wat beter slaapt om het allemaal een beetje beter aan te kunnen. Ik, vind het echt heel erg naar voor je.

Mega virtuele Knuffel
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: