Pffff geschrokken...knuffel nodig
+8
Raindrop
Puggle
Sorella
Shisha
Tabbert
kajaka88
FireButterfly
Monte
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Pffff geschrokken...knuffel nodig
Kon ik vroeger nog zo nuchter reageren, nu lukt dat echt niet meer. Sinds ruim een half jaar woont ons gezinshondje bij mij, was bedoeld als troost maar ik kan geen afscheid meer nemen.
Net had hij een kleine aanvaring met een jack russel, tsja Nerootje is best fel dus dat gebeurd wel vaker. Maar blijkbaar heeft dit hondje hem toch goed geraakt. Nero gaf geen kik, terwijl hij het normaalgesproken zou uitgillen als hij pijn had. Het hondje stond buiten bij de AH, dus geen eigenaar in de buurt. Ik Nerootje vastgezet, boodschappen gedaan, kom ik terug, zie ik allemaal bloed uit zijn oogje lopen....
Je kon me opvegen. Meteen weer die angst, straks gaat ie dood. Hij is 11, al best oud. Huilend mijn moeder gebeld en naar huis gegaan, daar zijn oogje bekeken en de dierenarts gebeld, gelukkig is het een gesprongen bloedvaatje in zijn onderste ooglid en inmiddels is het dicht, maar hij huilde dus bloedtranen aan een kant.
En nu zit ik op de bank en komt het echt even aan, mijn lieve kleine etterbakje.
Net had hij een kleine aanvaring met een jack russel, tsja Nerootje is best fel dus dat gebeurd wel vaker. Maar blijkbaar heeft dit hondje hem toch goed geraakt. Nero gaf geen kik, terwijl hij het normaalgesproken zou uitgillen als hij pijn had. Het hondje stond buiten bij de AH, dus geen eigenaar in de buurt. Ik Nerootje vastgezet, boodschappen gedaan, kom ik terug, zie ik allemaal bloed uit zijn oogje lopen....
Je kon me opvegen. Meteen weer die angst, straks gaat ie dood. Hij is 11, al best oud. Huilend mijn moeder gebeld en naar huis gegaan, daar zijn oogje bekeken en de dierenarts gebeld, gelukkig is het een gesprongen bloedvaatje in zijn onderste ooglid en inmiddels is het dicht, maar hij huilde dus bloedtranen aan een kant.
En nu zit ik op de bank en komt het echt even aan, mijn lieve kleine etterbakje.
Gast- Gast
Re: Pffff geschrokken...knuffel nodig
He jeetje ik kan me voorstellen dat het schrikken was, maar wat fijn dat het niets ernstigs is. Wat is het voor hondje?
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Het is een Shih Tzu...
Gelukkig heeft hij ook geen last van zijn oogje ofzo, maar als het dik wordt moet ik morgen even bij de dierenarts langs.
Gelukkig heeft hij ook geen last van zijn oogje ofzo, maar als het dik wordt moet ik morgen even bij de dierenarts langs.
Gast- Gast
Ach GOS! Ik kan me heel goed voorstellen dat je, je rotschrikt en dat het er in hakt.
Onze Yndra kreeg een half jaar geleden een check up en er werden bijgeluiden op haar longen gehoord. Dan komt ineens het besef dat er een keer afscheid genomen moet worden.
Onze Yndra kreeg een half jaar geleden een check up en er werden bijgeluiden op haar longen gehoord. Dan komt ineens het besef dat er een keer afscheid genomen moet worden.
Gast- Gast
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Aaahh wat sneu!
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Ik kan mij voorstellen dat je er van schrikt!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Geluukig dat het niet zo ernstig is! Maar begrijpelijk dat je je rot schrikt
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ik kan me voorstellen dat je zo geschrokken bent! Gelukkig is het goed afgelopen
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
_Leaf_ schreef:Kon ik vroeger nog zo nuchter reageren, nu lukt dat echt niet meer. Sinds ruim een half jaar woont ons gezinshondje bij mij, was bedoeld als troost maar ik kan geen afscheid meer nemen.
En nu zit ik op de bank en komt het echt even aan, mijn lieve kleine etterbakje. :(
Hoe bedoel je was als troost?! Je hebt hem toch niet aangeschaft met de bedoeling hem dan weer weg te doen als je verdriet over zou zijn?
Sterkte iig.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Lezen, meis. Ons gezinshondje...ik heb dus helemaal niks aangeschaft, het beestje is al 9 van zijn 11 jaren bij ons en woont nu bij mij, eerst bij mijn moeder, maar uit troost is hij bij mij gekomen.
Gast- Gast
Shih Tzu's zijn lieeeeeffff!!! Heb er zelf ook eentje!
Maar wat erg! Ik zou ook compleet over de zeik zijn!
Maar wat erg! Ik zou ook compleet over de zeik zijn!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
CBL : L.E.Z.E.N was het toch?
Hoe ist nu, Leaf?
Hoe ist nu, Leaf?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Caribbeanlover schreef:_Leaf_ schreef:Kon ik vroeger nog zo nuchter reageren, nu lukt dat echt niet meer. Sinds ruim een half jaar woont ons gezinshondje bij mij, was bedoeld als troost maar ik kan geen afscheid meer nemen.
Hoe bedoel je was als troost?! Je hebt hem toch niet aangeschaft met de bedoeling hem dan weer weg te doen als je verdriet over zou zijn?
Sterkte iig.
Zo lees ik het eigenlijk ook.. Oké, het woord 'aangeschaft' dan vervangen door 'in huis genomen', maar verder hetzelfde.
Gast- Gast
Dit hondje is al 9 jaar bij ons gezin. We kregen hem dus toen ik 16 was. Inmiddels is ons hele gezin uit elkaar gevallen en heb ik hem in september in huis genomen, eerst als logee voor een weekje, daarna voor langere tijd. Ik zeg helemaal nergens dat ik hem weer wegdoe. En als ik dat al doe, dan gaat hij terug naar mijn moeder die hem vreselijk mist.
Wat is daar zo vreselijk aan???!!!
Hiervoor woonde hij dus idd bij mijn moeder, die hem aan mij meegegeven heeft om te kunnen troosten. Er wordt heel goed voor dit hondje gezorgd, hij gaat overal mee naartoe en hij is nog geen dag alleen. Logeer nu bij een vriendin en dan is hij ook gewoon mee.
Mocht ik weer gaan werken en mocht hij dan alleen komen te zitten, ja dan is hij misschien weer beter af bij mijn moeder, die meer tijd voor hem heeft.
Wat is daar zo vreselijk aan???!!!
Hiervoor woonde hij dus idd bij mijn moeder, die hem aan mij meegegeven heeft om te kunnen troosten. Er wordt heel goed voor dit hondje gezorgd, hij gaat overal mee naartoe en hij is nog geen dag alleen. Logeer nu bij een vriendin en dan is hij ook gewoon mee.
Mocht ik weer gaan werken en mocht hij dan alleen komen te zitten, ja dan is hij misschien weer beter af bij mijn moeder, die meer tijd voor hem heeft.
Gast- Gast
Ik las het als volgt: het hondje ging tijdelijk naar jou toe, als troost, daarna gaat het terug naar je ouders.
Toen rees bij mij de vraag: 'Wanneer gaat hij dan terug? Wanneer is je verdriet 'over'?'
Het lijkt me voor jou moeilijk om afstand te doen van het hondje en het lijkt me voor het hondje moeilijk om deze wisselingen van woonplaats en gewoontes te kunnen bolwerken.
Dit bedoel ik niet verkeerd, Leaf. Ik weet hoe lastig je het hebt en ik wens je ten allen tijde het beste toe. Ik vroeg het me alleen af, omdat ik het zo interpreteerde zoals hierboven uitgelegd.
Toen rees bij mij de vraag: 'Wanneer gaat hij dan terug? Wanneer is je verdriet 'over'?'
Het lijkt me voor jou moeilijk om afstand te doen van het hondje en het lijkt me voor het hondje moeilijk om deze wisselingen van woonplaats en gewoontes te kunnen bolwerken.
Dit bedoel ik niet verkeerd, Leaf. Ik weet hoe lastig je het hebt en ik wens je ten allen tijde het beste toe. Ik vroeg het me alleen af, omdat ik het zo interpreteerde zoals hierboven uitgelegd.
Gast- Gast
Ik denk niet dat het hondje daarmee zit hoor
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Het is een hondje wat zich heel makkelijk kan aanpassen, gelukkig. Was dit niet zo geweest, had ik dit ook nooit gedaan. Mijn verdriet zal idd nooit helemaal over zijn en de kans is sowieso groot dat hij gewoon bij mij blijft. We zien wel hoe het loopt.
Gast- Gast
Antibes schreef:Ik denk niet dat het hondje daarmee zit hoor
Dat denk ik eerlijk gezegd ook niet, het is toch niet dat hij constant wisselt? Hij blijft langere tijd en hij kent Leaf toch ook goed?
Hoe gaat het nu met hem?
Gast- Gast
Eline schreef:Antibes schreef:Ik denk niet dat het hondje daarmee zit hoor
Dat denk ik eerlijk gezegd ook niet, het is toch niet dat hij constant wisselt? Hij blijft langere tijd en hij kent Leaf toch ook goed?
Hoe gaat het nu met hem?
Nee en ja. Ik vind het ook echt onzin dat er nu gegooid wordt met termen als "wegdoen". Ze hebben die hond al jaren binnen hun gezin. Leaf heeft verdriet en huisdieren kunnen enorm veel troost bieden. Dat is fijn en dus woont hij nu tijdelijk bij haar. Het maakt het hondje echt niet uit waar hij zit en hij wordt op beide plekken gewoon supergoed verzorgd.
Ik kan er létterlijk niets verkeerds in vinden.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Antibes schreef:Eline schreef:Antibes schreef:Ik denk niet dat het hondje daarmee zit hoor
Hoe gaat het nu met hem?
Nee en ja. Ik vind het ook echt onzin dat er nu gegooid wordt met termen als "wegdoen". Ze hebben die hond al jaren binnen hun gezin. Leaf heeft verdriet en huisdieren kunnen enorm veel troost bieden. Dat is fijn en dus woont hij nu tijdelijk bij haar. Het maakt het hondje echt niet uit waar hij zit en hij wordt op beide plekken gewoon supergoed verzorgd.
Ik kan er létterlijk niets verkeerds in vinden.
Ik ook niet.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Pffff hoe moet ik hier mee omgaan?
» Pffff... Opdrachten
» Pffff even een dipje....
» Pffff is dat even schrikken..
» Gezin met 12 kinderen.. pffff...
» Pffff... Opdrachten
» Pffff even een dipje....
» Pffff is dat even schrikken..
» Gezin met 12 kinderen.. pffff...