Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Oorbelletjes voor baby meisjes..

+23
Thunder
shadow
Merai
snoezel
Rainbow
VeryCherry
Coccinelle
schuddebuikje
Bruintje Beer
Jeanette
Flip Fluitketel
meisjesmama
Teddyaapje
LotteK
Gizmo
smooch
Tania
Mamsie
smurfie
Susan
Pussycat
Liadan
Koeboe82
27 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Oorbelletjes voor baby meisjes..  - Pagina 2 Empty Re: Oorbelletjes voor baby meisjes..

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 11:09

Ik vind het echt niet mooi bij baby's of hele jonge kinderen. Als ik kinderen zou hebben die oorbellen willen, zou ik 't ook (zelf) met een naald doen. Die schietdingen vind ik maar sadistisch.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oorbelletjes voor baby meisjes..  - Pagina 2 Empty Re: Oorbelletjes voor baby meisjes..

Bericht  Mamsie di 30 nov 2010 - 12:05

Dijn82 schreef:Ik vind het echt niet mooi bij baby's of hele jonge kinderen. Als ik kinderen zou hebben die oorbellen willen, zou ik 't ook (zelf) met een naald doen. Die schietdingen vind ik maar sadistisch.

Jaa nare dingen zijn dat idd. Bij onze nichtjes is het ook allemaal met een naald gedaan.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oorbelletjes voor baby meisjes..  - Pagina 2 Empty Re: Oorbelletjes voor baby meisjes..

Bericht  Jeanette di 30 nov 2010 - 12:17

Ik vind het verschrikkelijk. Vind het dan net een 'tsjappie'. Ik had zelf oorbellen vanaf mijn vierde, vanaf die leeftijd vind ik het kunnen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oorbelletjes voor baby meisjes..  - Pagina 2 Empty Re: Oorbelletjes voor baby meisjes..

Bericht  Bruintje Beer di 30 nov 2010 - 13:21

Ik vind het geen gezicht bij baby's!!
Hier krijgt ze ze pas als ze hetzelf wilt.

Ikzelf was pas 10 jaar toen ik oorbellen wilde
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oorbelletjes voor baby meisjes..  - Pagina 2 Empty Re: Oorbelletjes voor baby meisjes..

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 20:28

Ik vind het ook niks, mijn toekomstige dochter mag het pas vanaf een jaar of acht ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oorbelletjes voor baby meisjes..  - Pagina 2 Empty Re: Oorbelletjes voor baby meisjes..

Bericht  schuddebuikje di 30 nov 2010 - 21:06

vorige keer in de juwelier was er een heel klein meisje met haar moeder die gaatjes ging laten schieten.... kind helemaal overstuur en krijzen.... ik ben bijna huilend die zaak uitgelopen. zo zielig. ze kon niet eens praten. en mamma hield haar in de houdgreep
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oorbelletjes voor baby meisjes..  - Pagina 2 Empty Re: Oorbelletjes voor baby meisjes..

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 21:19

Mamsie schreef:
Dijn82 schreef:Ik vind het echt niet mooi bij baby's of hele jonge kinderen. Als ik kinderen zou hebben die oorbellen willen, zou ik 't ook (zelf) met een naald doen. Die schietdingen vind ik maar sadistisch.

Jaa nare dingen zijn dat idd. Bij onze nichtjes is het ook allemaal met een naald gedaan.

Die echte schietpistolen mogen ook allang niet meer. Je hebt tegenwoordig een druk pistooltje. Gaat nog steeds snel, maar geeft niet zo`n klap/hard geluid en dus geen schrikreactie.. En anders gewoon piercen inderdaad..

Dijn, ben wel benieuwd hoe je dat zelf zou doen, aangezien ook vrijwel iedereen dat 'verkeerd' doet..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oorbelletjes voor baby meisjes..  - Pagina 2 Empty Re: Oorbelletjes voor baby meisjes..

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 21:20

Ik heb oorbellen gekregen toen ik een halfjaar oud was. Tsja, ik weet er nu niets meer van. Vroeger was dat vrij normaal, maar als ik een dochter zou krijgen dan laat ik echt nog geen oorbellen schieten bij haar. Bij jongetjes vind ik het helemáál geen gezicht.

Vriendin van me woonde een tijdje in de Domincaanse republiek, haar dochtertje is even oud als mijn zoon en zij heeft al wel oorbellen, al heel vroeg gekregen. Daar was dat ook heel normaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oorbelletjes voor baby meisjes..  - Pagina 2 Empty Re: Oorbelletjes voor baby meisjes..

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 21:23

Storm schreef:Ik heb oorbellen gekregen toen ik een halfjaar oud was. Tsja, ik weet er nu niets meer van. Vroeger was dat vrij normaal, maar als ik een dochter zou krijgen dan laat ik echt nog geen oorbellen schieten bij haar. Bij jongetjes vind ik het helemáál geen gezicht.

Vriendin van me woonde een tijdje in de Domincaanse republiek, haar dochtertje is even oud als mijn zoon en zij heeft al wel oorbellen, al heel vroeg gekregen. Daar was dat ook heel normaal.

Dikgedrukte herken ik niet. Ik ken echt niemand in mijn omgeving die op jonge leeftijd oorbellen heeft gekregen, al mijn vriendinnetjes waren een jaar of acht. Misschien wel in bepaalde culturen inderdaad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oorbelletjes voor baby meisjes..  - Pagina 2 Empty Re: Oorbelletjes voor baby meisjes..

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 21:25

_Donnaa schreef:
Mamsie schreef:
Dijn82 schreef:Ik vind het echt niet mooi bij baby's of hele jonge kinderen. Als ik kinderen zou hebben die oorbellen willen, zou ik 't ook (zelf) met een naald doen. Die schietdingen vind ik maar sadistisch.

Jaa nare dingen zijn dat idd. Bij onze nichtjes is het ook allemaal met een naald gedaan.

Die echte schietpistolen mogen ook allang niet meer. Je hebt tegenwoordig een druk pistooltje. Gaat nog steeds snel, maar geeft niet zo`n klap/hard geluid en dus geen schrikreactie.. En anders gewoon piercen inderdaad..

Dijn, ben wel benieuwd hoe je dat zelf zou doen, aangezien ook vrijwel iedereen dat 'verkeerd' doet..

Ik heb oorbellen gekregen toen ik een jaar of 4 was, maar door de schrikreactie zat één van die oorbellen behoorlijk scheef. Ik heb 'm later opnieuw laten schieten, maar dan in het midden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oorbelletjes voor baby meisjes..  - Pagina 2 Empty Re: Oorbelletjes voor baby meisjes..

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 21:34

Mamsie schreef:
Dijn82 schreef:Ik vind het echt niet mooi bij baby's of hele jonge kinderen. Als ik kinderen zou hebben die oorbellen willen, zou ik 't ook (zelf) met een naald doen. Die schietdingen vind ik maar sadistisch.

Jaa nare dingen zijn dat idd. Bij onze nichtjes is het ook allemaal met een naald gedaan.
Maar bedenk wel dat 't met een naald veel pijnlijker kan zijn (niet in één keer door durven/kunnen drukken etc, verkeerd drukken, en 't gata sowieso veel langzamer en dus pijnlijker dan met ee schietpistool) en je uiteindelijk veel verder van huis kunt zijn (otstoken oren door verkeerd gebruik of niet gebruik van een naald die niet steriel genoeg was) dan bij een juwleier met een schietpistool. Ik geloof dat ik 't niet op mijn geweten zou willen hebben dat mijn kind met ontstoken oorlelletjes rondloopt.
Die schietdingen zien er misschien eng uit, maar 't is wel de minst pijnlijke én de meest steriele manier.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oorbelletjes voor baby meisjes..  - Pagina 2 Empty Re: Oorbelletjes voor baby meisjes..

Bericht  Coccinelle di 30 nov 2010 - 21:55

Ik vind oorbellen bij baby's niet mooi. Ik hoorde laatst van familie dat ze voor hun dochter bij een juwelier waren die geen oorbellen schoot bij kinderen onder de 6 jaar.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oorbelletjes voor baby meisjes..  - Pagina 2 Empty Re: Oorbelletjes voor baby meisjes..

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 21:57

Coccinelle schreef:Ik vind oorbellen bij baby's niet mooi. Ik hoorde laatst van familie dat ze voor hun dochter bij een juwelier waren die geen oorbellen schoot bij kinderen onder de 6 jaar.

Dit zie ik inderdaad vaker bij juweliers staan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oorbelletjes voor baby meisjes..  - Pagina 2 Empty Re: Oorbelletjes voor baby meisjes..

Bericht  VeryCherry di 30 nov 2010 - 22:48

Ik vind het vreselijk! En dat is nog zacht uitgedrukt, vanaf mijn 15e zit ik onder de piercings, maar gaatjes in mijn oren had ik pas op mijn 19e Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oorbelletjes voor baby meisjes..  - Pagina 2 Empty Re: Oorbelletjes voor baby meisjes..

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 23:20

Nou, kan heel lief staan hoor.. mijn nichtje heeft ze ook en dat vind ik schattig.
Ik had ookal snel oorbellen. Mijn oma heeft ze gewoon door mijn oor gejast! Scheef.. haha! Toen nog een keer geprobeerd.. die zaten wel goed. Kreeg trouwens touwtjes in die gaatjes, blauwe! Zodat het niet zou ontsteken.
Ik weet ook niet wat ze dachten..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oorbelletjes voor baby meisjes..  - Pagina 2 Empty Re: Oorbelletjes voor baby meisjes..

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 23:40

Ik vind het vreselijk zielig, dat ten eerste en ten tweede vind ik het afschuwelijk lelijk. En bij iedere baby in elk geval. Ik vind het niet schattig staan ik vind het lelijk. Als ik een dochter zou hebben dan zou ze pas oorbellen krijgen als ze het zelf zou willen en pas vanaf 5 jaar!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oorbelletjes voor baby meisjes..  - Pagina 2 Empty Re: Oorbelletjes voor baby meisjes..

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 23:43

Ik vind het ook heel erg lelijk..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oorbelletjes voor baby meisjes..  - Pagina 2 Empty Re: Oorbelletjes voor baby meisjes..

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 3:28

Ik vind het geen gezicht bij kleine kinderen. Ze hebben er dan niet eens zelf voor gekozen maar de mama. Ik laat mijn kinderen later zelf beslissen of ze gaatjes willen of niet. Vanaf 8 jaar vind ik ook een mooie leeftijd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oorbelletjes voor baby meisjes..  - Pagina 2 Empty Re: Oorbelletjes voor baby meisjes..

Bericht  Rainbow wo 1 dec 2010 - 3:42

Ik vind het ook niet mooi en zou het zelf ook nooit laten doen bij m'n (denkbeeldige) dochter. Afschuwelijk vind ik het nou ook weer niet.
Rainbow
Rainbow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 17
Punten : 19
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oorbelletjes voor baby meisjes..  - Pagina 2 Empty Re: Oorbelletjes voor baby meisjes..

Bericht  snoezel wo 1 dec 2010 - 3:54

Ik vind het niks.. Mijn dochtertje mag oorbellen als ze dat ZELF wil... Dus de komende jaren gaan ze er nog niet in Wink
En een vriendin van me heeft haar zoontje een oorbel gegeven toen hij net 1 was :shock: Nee, sorry... Ik vind het ook gewoon niet mooi bij van die kleine kindjes.. Maar goed, moet ieder voor zich weten, ik ga het niet doen in ieder geval...
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oorbelletjes voor baby meisjes..  - Pagina 2 Empty Re: Oorbelletjes voor baby meisjes..

Bericht  Mamsie wo 1 dec 2010 - 7:46

CKC schreef:Nou, kan heel lief staan hoor.. mijn nichtje heeft ze ook en dat vind ik schattig.
Ik had ookal snel oorbellen. Mijn oma heeft ze gewoon door mijn oor gejast! Scheef.. haha! Toen nog een keer geprobeerd.. die zaten wel goed. Kreeg trouwens touwtjes in die gaatjes, blauwe! Zodat het niet zou ontsteken.
Ik weet ook niet wat ze dachten..

Klopt ja hier in de familie ( Antilliaanse ) doen ze er ook draadjes in.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oorbelletjes voor baby meisjes..  - Pagina 2 Empty Re: Oorbelletjes voor baby meisjes..

Bericht  Merai wo 1 dec 2010 - 7:56

Ik vind het eerlijk gezegd altijd een beetje ordinair bij die kleintjes. Zelf kreeg ik mijn oorbellen toen ik zes werd, ik wilde ze toen al wel een tijdje maar mocht ze niet eerder. Achteraf wel prima, ik denk dat ik het later ook zo zou doen.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Oorbelletjes voor baby meisjes..  - Pagina 2 Empty Re: Oorbelletjes voor baby meisjes..

Bericht  shadow wo 1 dec 2010 - 8:22

Ik vind het zelf ook niks voor zulke kleintjes. Lijkt me niet erg comfortabel ook.
Verder heb ik zelf ook geen oorbellen dus misschien beinvloed dat mijn mening

shadow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 244
Punten : 268
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oorbelletjes voor baby meisjes..  - Pagina 2 Empty Re: Oorbelletjes voor baby meisjes..

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 8:47

Mamsie schreef:
Dijn82 schreef:Ik vind het echt niet mooi bij baby's of hele jonge kinderen. Als ik kinderen zou hebben die oorbellen willen, zou ik 't ook (zelf) met een naald doen. Die schietdingen vind ik maar sadistisch.

Jaa nare dingen zijn dat idd. Bij onze nichtjes is het ook allemaal met een naald gedaan.

De eerste keer heb ik ze laten schieten en ik heb echt zitten gillen van de pijn in die winkel. Die gaatjes heb ik ook dicht laten groeien. M'n moeder heeft daarna bij m'n zusje gaatjes geprikt met een naald en die voelde er helemaal niks van, dus toen heb ik dat ook laten doen. Van het prikken zelf voel je niks, ik vroeg steeds of de naald er al doorheen was, alleen als de oorbel erdoorheen moet is het even vervelend, maar lang niet zo erg als gaatjes schieten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oorbelletjes voor baby meisjes..  - Pagina 2 Empty Re: Oorbelletjes voor baby meisjes..

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 8:52

_Donnaa schreef:
Mamsie schreef:
Dijn82 schreef:Ik vind het echt niet mooi bij baby's of hele jonge kinderen. Als ik kinderen zou hebben die oorbellen willen, zou ik 't ook (zelf) met een naald doen. Die schietdingen vind ik maar sadistisch.

Jaa nare dingen zijn dat idd. Bij onze nichtjes is het ook allemaal met een naald gedaan.

Die echte schietpistolen mogen ook allang niet meer. Je hebt tegenwoordig een druk pistooltje. Gaat nog steeds snel, maar geeft niet zo`n klap/hard geluid en dus geen schrikreactie.. En anders gewoon piercen inderdaad..

Dijn, ben wel benieuwd hoe je dat zelf zou doen, aangezien ook vrijwel iedereen dat 'verkeerd' doet..

Bij die pistolen doet 't zo'n pijn omdat zweerknopjes een hele botte achterkant hebben en er dus veel kracht aan te pas moet komen om de oorbel door je oor te krijgen.

Mijn oma prikte altijd gaatjes met een naald, daar heeft m'n moeder het van geleerd en zo weet ik weer hoe het moet. Eerst de oorlel ontsmetten en dan eventueel iets hards voor je oor houden (mijn oma gebruikte altijd een kurk), dan de opzuignaald erdoor en aan de voorkant van de naald de (ontsmette) oorbel tegen de opening van de naald houden en mee naar achter halen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oorbelletjes voor baby meisjes..  - Pagina 2 Empty Re: Oorbelletjes voor baby meisjes..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum