Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dreiging van suïcidale man in Den Haag

2 plaatsers

Ga naar beneden

Dreiging van suïcidale man in Den Haag Empty Dreiging van suïcidale man in Den Haag

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 7:31

AMSTERDAM - In Den Haag dreigt een suïcidale man zichzelf iets aan te doen in zijn woning aan de Weimarstraat. Dat bevestigt een woordvoerster tegenover NU.nl. Volgens omroep West wil de man zichzelf opblazen.

Of er nog meer mensen aanwezig zijn in de woning is onbekend.
De buurt is afgezet. Omwonenden mogen hun huizen niet meer in of uit. Hulpdiensten zijn ter plaatse.

De Weimarstraat is een drukke winkelstraat in de buurt van het Regentesseplein. De winkels zijn inmiddels gesloten. Het personeel zit binnen vast.


Weer een idioot! Er lopen er meer buiten de inrichting dan er binnen blijkt maar weer....
http://www.nu.nl/binnenland/2491567/dreiging-van-suicidale-man-in-haag.html

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dreiging van suïcidale man in Den Haag Empty Re: Dreiging van suïcidale man in Den Haag

Bericht  yvonneh wo 13 apr 2011 - 7:33

de link doet het niet??


Laatst aangepast door yvonneh op wo 13 apr 2011 - 8:23; in totaal 1 keer bewerkt
yvonneh
yvonneh
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 19
Punten : 27
Registratiedatum : 31-12-10
Woonplaats : Schildwolde

Terug naar boven Ga naar beneden

Dreiging van suïcidale man in Den Haag Empty Re: Dreiging van suïcidale man in Den Haag

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 7:34

Ik krijg een beetje een hype gevoel. Er gebeurd iets verschrikkelijks en gelijk weer mensen die moeten gaan dreigen of andere gekke dingen gaan doen :S

Zo maak je mensen alleen maar meer banger!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dreiging van suïcidale man in Den Haag Empty Re: Dreiging van suïcidale man in Den Haag

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 7:35

Eigenlijk vraag ik me altijd af wat er dan allemaal gebeurd oet zijn in het leven van zo'n persoon, dat je zó ver heen bent. 't Zal vast niet zomaar ineens een gewetenloze gek zijn, daar zit ongetwijfeld een hele geschiedenis aan vast.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dreiging van suïcidale man in Den Haag Empty Re: Dreiging van suïcidale man in Den Haag

Bericht  yvonneh wo 13 apr 2011 - 7:35

er was op de nacht van zaterdag op zondag ook weer iemand aangehouden in A a/d R volgensmij
yvonneh
yvonneh
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 19
Punten : 27
Registratiedatum : 31-12-10
Woonplaats : Schildwolde

Terug naar boven Ga naar beneden

Dreiging van suïcidale man in Den Haag Empty Re: Dreiging van suïcidale man in Den Haag

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 7:37

yvonneh schreef:er was op de nacht van zaterdag op zondag ook weer iemand aangehouden in A a/d R volgensmij
Een verwarde man die zijn moeder bij de slachtpartij verloren heeft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dreiging van suïcidale man in Den Haag Empty Re: Dreiging van suïcidale man in Den Haag

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 7:37

Hier stond net wel het nieuws, maar blijkbaar is het er nu af? Geen idee, of er volgt zo een update?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dreiging van suïcidale man in Den Haag Empty Re: Dreiging van suïcidale man in Den Haag

Bericht  yvonneh wo 13 apr 2011 - 7:38

okee heel begrijpelijk smile
yvonneh
yvonneh
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 19
Punten : 27
Registratiedatum : 31-12-10
Woonplaats : Schildwolde

Terug naar boven Ga naar beneden

Dreiging van suïcidale man in Den Haag Empty Re: Dreiging van suïcidale man in Den Haag

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 7:39

yvonneh schreef:er was op de nacht van zaterdag op zondag ook weer iemand aangehouden in A a/d R volgensmij
Zondag op maandag. De zoon van één van de overledne vrouwen. Mijn schoonmoeder kent de verhalen over hem, hij was sowieso al psychisch niet helemaal meer in orde vóórdat zijn moeder overleed, en denk dat de kans bestaat dat hj nu helemaal van het padje af raakt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dreiging van suïcidale man in Den Haag Empty Re: Dreiging van suïcidale man in Den Haag

Bericht  Bliss wo 13 apr 2011 - 7:40

Aaaaaaahh dat is hier om de hoek! :affraid: Ik blijf maar eens binnen geloof ik...

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dreiging van suïcidale man in Den Haag Empty Re: Dreiging van suïcidale man in Den Haag

Bericht  yvonneh wo 13 apr 2011 - 7:41

En dat is allemaal veroorzaakt door 1 %*#%^&#
yvonneh
yvonneh
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 19
Punten : 27
Registratiedatum : 31-12-10
Woonplaats : Schildwolde

Terug naar boven Ga naar beneden

Dreiging van suïcidale man in Den Haag Empty Re: Dreiging van suïcidale man in Den Haag

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 7:42

Maple schreef:
yvonneh schreef:er was op de nacht van zaterdag op zondag ook weer iemand aangehouden in A a/d R volgensmij
Zondag op maandag. De zoon van één van de overledne vrouwen. Mijn schoonmoeder kent de verhalen over hem, hij was sowieso al psychisch niet helemaal meer in orde vóórdat zijn moeder overleed, en denk dat de kans bestaat dat hj nu helemaal van het padje af raakt.
Heel sneu! Ik kan al buiten zinnen raken laat staan dat je je moeder verliest door zo'n hufter.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dreiging van suïcidale man in Den Haag Empty Re: Dreiging van suïcidale man in Den Haag

Bericht  Bliss wo 13 apr 2011 - 7:45

Hmm ik vond deze tekst, loos alarm dus:

Man dreigt woning op te blazen in Den Haag
DEN HAAG – Vanmiddag werd de Weimarstraat in Den Haag langdurig afgesloten, nadat een man via de telefoon gedreigd zou hebben zijn woning op te blazen. De man in kwestie zou suicidaal zijn. Later bleek het om een valse melding te gaan.

Tussen de Regentesselaan en Beeklaan mocht niemand meer de straat in of op en mensen die in de omgeving woonden werd geadviseerd binnen te blijven en uit de buurt van de ramen te blijven.
Veel hulpdiensten waren ter plekke.

In de woning van de verwarde man werd door een arrestatieteam met een politiehond een inval gedaan, maar de persoon bleek niet thuis te zijn.
Even later kon de verdachte in de nabije omgeving worden aangehouden en ging mee naar het politiebureau voor beoordeling crisisdienst en juridische afhandeling.


Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dreiging van suïcidale man in Den Haag Empty Re: Dreiging van suïcidale man in Den Haag

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 8:02

Dat verklaart ook waarom het zo snel van nu.nl is afgehaald!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dreiging van suïcidale man in Den Haag Empty Re: Dreiging van suïcidale man in Den Haag

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 8:03

Om die man nou gelijk een idioot te noemen...zoals Maple zegt, ik vind het eigenlijk alleen dieptriest voor die man dat hij blijkbaar geen uitweg meer ziet en zo vast zit met zichzelf. Ik kan eigenlijk alleen maar medelijden hebben met dat soort mensen.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dreiging van suïcidale man in Den Haag Empty Re: Dreiging van suïcidale man in Den Haag

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 8:43

Ik vind het ook alleen maar heel heel triest.

Met het woord 'idioot' hoef je nu echt even niet bij me aan te komen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dreiging van suïcidale man in Den Haag Empty Re: Dreiging van suïcidale man in Den Haag

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 8:56

Gaat 't allemaal nog een beetje, Leaf?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dreiging van suïcidale man in Den Haag Empty Re: Dreiging van suïcidale man in Den Haag

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum