Nachtcafé 2011
+16
Jordana
Sweety
meisjesmama
Merai
girli
Inge
Roze Roos
Chocolate Cookie
JD
Toet
Lotus
Zwerver
ExpressoB
Cheesegirl
Qiara
May
20 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Ik denk dat ze je bij DUO zelf niet eens kunnen helpen. Sommige AH's hebben van die punten.
Gast- Gast
Kutzooi zonder telefoon. Ik wil gewoon een werkende OV-kaart. Lunchen in een andere stad lukt nog wel maar echte regeldingen en naar loketten gaan is misschien nog iets te veel gevraagd. Alles wat moet er waar ik niet onderuit kan wordt een groot drama. Ook slapen lukt gewoon niet als het MOET, alleen als ik perongeluk omval.
Gast- Gast
Maar reizen kun je al?
Want dan kun je gewoon via een groot station gaan en t daar even vragen?
Gast- Gast
In bed...pfff irriteer me kapot..vriend zou alleen ff mail checken en ook naar bed gaan, tuuuurlijk niet dus! Nog steeds achter zn pc..kan ik zo slecht tegen, als je iets zegt, moet je het doen!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik ga jullie verlaten. Moet morgen nog te veel dingen regelen waar ik helemaal geen zin in heb
Zie jullie morgen weer. Ik hoop dat je lekker kunt koesen Smikkell! Trusten
Zie jullie morgen weer. Ik hoop dat je lekker kunt koesen Smikkell! Trusten
Gast- Gast
Nou met iemand reizen lukt door de afleiding en als ik iets ga door dat niet moet (ik zou dus naar huis kunnen gaan en weg kunnen lopen uit moeilijke situaties) dan lukt het. Maare het regelen van dingen, wachten (in rijden of wachtkamers) en aan balies staan is wel een groot probleem. Ik woon niet zo ver van het station hoor, daar zou ik wel heen kunnen fietsen.Dolores schreef:Maar reizen kun je al?
Gast- Gast
Het is nu vakantie, dat had ik helemaal niet door. Na de vakantie ga ik de vrijdagen een les volgen. Heb daar zin in.. hulp duurt allemaal zo lang en ik word hier simpel. Ben alleen wel een beetje bang dat als ik nu mijn leven weer ga oppakken ik straks de noodzaak van hulp niet meer inzie..Reva schreef:Vanaf wanneer ga je eigenlijk les volgen Smikkell? Ik vind je stoer.
Gast- Gast
Maar Smik, ik denk niet dat jij, als je een les gaat volgen, snel de noodzaak van hulp zult vergeten. Of deze vreselijke periode...
Gast- Gast
Smikkell: ik snap wel dat je zo denkt.. Voor mij is dat ook mijn maatstaf. Zolang ik 'gewoon kan/blijf functioneren zal t wel okee gaan blijkbaar'.
Gast- Gast
Maar ik weet hoe ik ben. Nu een les en daarna weer een avond werken (heb toch echt geld nodig) en dan komt het zonnetje en heb ik genoeg tijd gehad om uit te rusten en dan denk ik dat het allemaal wel weer gaat. En NU weet ik dat dat niet verstandig is en dat ik die hulp kan gebruiken, en als de hulp eenmaal is opgestart zal ik het blijven volgen tot zij zeggen dat het genoeg is (dus niet stoppen wanneer ik me beter voel..). Maar ik weet gewoon hoe ik ben en als ik over twee maanden nog geen hulp heb en ik voel me beter dan weet ik wat de valkuilen zijn..Dolores schreef:Maar Smik, ik denk niet dat jij, als je een les gaat volgen, snel de noodzaak van hulp zult vergeten. Of deze vreselijke periode...
Gast- Gast
Ik begrijp het....
Echt....
Maar misschien moet je voor jezelf ergens een briefje leggen, of een paar dingen die je hier wel eens hebt geschreven in een bestandje op je pc opslaan, zodat je weet wat de afgrond is, die steeds terugkomt als je er niks mee gaat doen....
Echt....
Maar misschien moet je voor jezelf ergens een briefje leggen, of een paar dingen die je hier wel eens hebt geschreven in een bestandje op je pc opslaan, zodat je weet wat de afgrond is, die steeds terugkomt als je er niks mee gaat doen....
Gast- Gast
Ik heb mijn valkuilen ook met mw besproken en ik zal ze ook neerleggen in het eerste gesprek straks bij PCDolores schreef:Ik begrijp het....
Echt....
Gast- Gast
Ja, ik heb jaren lang alles en iedereen in het O'tje genomen, ik ben er niets mee opgeschoten. Ik heb op de papieren ook precies ingevuld hoeveel ik drink. Ze zullen vast vragen of het niet een typfout is (Handgeschreven, maar toch)
Ik merk nu gewoon al dat ik er heel anders over denk omdat ik twee dagen achter elkaar heb geslapen, al weet ik dat ik er nu niet meteen ben. Ik denk vandaag wel dat ik de hele wereld aankan. De klap zal deze week heus wel weer komen als ik boodschappen moet doen of iets moet regelen.
Ik merk nu gewoon al dat ik er heel anders over denk omdat ik twee dagen achter elkaar heb geslapen, al weet ik dat ik er nu niet meteen ben. Ik denk vandaag wel dat ik de hele wereld aankan. De klap zal deze week heus wel weer komen als ik boodschappen moet doen of iets moet regelen.
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door Dolores op zo 20 feb 2011 - 14:57; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door Smikkell op zo 20 feb 2011 - 15:35; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door Dolores op zo 20 feb 2011 - 14:57; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door Smikkell op zo 20 feb 2011 - 15:36; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
*
Gast- Gast
Trusten dames!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: