Automaat of schakel
+29
Antibes
Tiara
dr_oupy
Rose
Blond
Marin
silly-one
Theeleut
Rush
Ragazza
Pineco
Nietjuuh
Fayebella
Fortissimo
Lies
Springflower
Caramba
Marsy28
Highway
Zora
Ella
Sarah1985
xxjojootjexx
JustMeDaan
Puggle
_Lacey_
Parisienne
Nyx
Minx
33 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Automaat of schakel
Arggggg heb je die keuze ook nog wat hebben jullie en wat is je voorkeur.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Automaat of schakel
Schakel. Ik wil iets te doen hebben.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Wij hebben schakel. Hadden dan ook geen keus hoor, daar niet van
Stel wij zouden een splinternieuwe auto uit mogen kiezen denk ik dat we wel voor automaat gaan. Heb er een keer in gereden en vond het wel 'chill'
Stel wij zouden een splinternieuwe auto uit mogen kiezen denk ik dat we wel voor automaat gaan. Heb er een keer in gereden en vond het wel 'chill'
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik rijd een automaat. Wil niet anders meer.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Even serieuze vraag van mij? Maar waarom is het chill en waarom zou je niets anders willen?
Ik vind het heerlijk om te schakelen. Heb het idee een spelletje te spelen in de auto. Ik heb ook weleens gereden in een automaat, maar dan begin ik me te vervelen. Cruise control is dan wel iets anders dan een automaat, maar dat vind ik ook oervervelend. Gevoel van blik op oneindig en gaan met die banaan. En daar houd ik dan weer niet van.
Ik vind het heerlijk om te schakelen. Heb het idee een spelletje te spelen in de auto. Ik heb ook weleens gereden in een automaat, maar dan begin ik me te vervelen. Cruise control is dan wel iets anders dan een automaat, maar dat vind ik ook oervervelend. Gevoel van blik op oneindig en gaan met die banaan. En daar houd ik dan weer niet van.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Ik had het idee dat ik wat relaxter en fijner kon zitten. Mijn houding voelde wat beter aan.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Zeker schakel! Vind dat gewoon leuk rijden.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ik heb in beide ervaring. Rij zelf in een schakel maar als ik kan kiezen, kies ik zonder twijfel voor automaat. Hoezo zou je niets te doen hebben? Er is genoeg verkeer om je heen om je aandacht aan te besteden en met muziek in de auto rij ik heerlijk. Ik begrijp dat hele verhaal rondom schakelen nooit zo. Alsof je niet echt rijdt als je niet schakelt... Ik rij net zo veel hoor, of ik nu schakel of niet.
Gast- Gast
Ik heb altijd gereden in een schakel, maar de auto die ik enorm graag wilde, en nu al 5 jaar rijd komt alleen in een automaat versie. En ik vind het heeeeeerlijk. Gewoon lekker auto rijden. Relaxed. Als ik in een schakel moet rijden geen probleem, maar liever een automaat.
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10
Wij hadden eerder een automaat, nu een schakel.
Ik vind het qua normaal rijden niet uit maken, al ben ik in een automaat wel sneller geneigd om andere dingen te gaan doen dan rijden, omdat ik die ene hand toch niet nodig heb.
We hebben nu weer schakel, en met het rijden met de aanhanger is dat echt vele malen fijner, maar dat hoef jij toch niet
Ik vind het qua normaal rijden niet uit maken, al ben ik in een automaat wel sneller geneigd om andere dingen te gaan doen dan rijden, omdat ik die ene hand toch niet nodig heb.
We hebben nu weer schakel, en met het rijden met de aanhanger is dat echt vele malen fijner, maar dat hoef jij toch niet
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Wij hadden in onze vorige auto automaat en zeiden toen niks anders meer toch hebben we nu schakel was niet anders op dat moment. Maar mijn man zou wel weer automaat willen. Hij rijd veel in de file dan is een automaat veel fijner
En ik heb vaak last van mijn rechter hand en dan is automaat ook fijner
Toen wij die met automaat kochten zeiden ze hij is duurder omdat het automaat is en toen we hem inleverden kregen we er minder voor omdat het automaat was
En ik heb vaak last van mijn rechter hand en dan is automaat ook fijner
Toen wij die met automaat kochten zeiden ze hij is duurder omdat het automaat is en toen we hem inleverden kregen we er minder voor omdat het automaat was
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Dat laatste klinkt wel raar Sarah... Maar volgens mij verkoopt het gewoon niet zo snel, misschien komt het daardoor?
Gast- Gast
Absoluut schakel.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Nyx schreef:Even serieuze vraag van mij? Maar waarom is het chill en waarom zou je niets anders willen?
Wij hebben een automaat, en rijden eigenlijk alleen maar lange stukken snelweg. Weinig in de stad. Als je eenmaal op de snelweg zit maakt het weinig meer uit of het schakel of automaat is, maar in de file is het echt geweldig! En idd, als je het idee hebt je te vervelen doe je toch iets niet helemaal goed
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Wij rijden schakel.
Ik heb ook geen ervaring met een automaat maar ik heb altijd het idee dat ik dan minder ga opletten en omdat ik minder hoef te doen. Maar dat zit wellicht tussen mijn oren.
Ik heb ook geen ervaring met een automaat maar ik heb altijd het idee dat ik dan minder ga opletten en omdat ik minder hoef te doen. Maar dat zit wellicht tussen mijn oren.
Gast- Gast
Ik rijd het liefst in een automaat, heerlijk relaxt rijden vind ik dat. Ik kan ook prima rijden met een schakelbak hoor maar als ik mag kiezen rij ik eenautomaat.
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Ik heb examen gedaan met een schakel auto en mijn vriend met een automaat. Nu hebben we een automaat, omdat dat gewoon heerlijk is met die constante heuvels, anders blijf je schakelen. Mijn vriend wilde wel schakelen leren en hoewel ik het in het platte Nederland heerlijk vind om te schakelen, vind ik het hier vooral vermoeiend. Dus heb ik mijn zin doorgedreven en hebben we nu een automaat, heerlijk! Moest er wel even aan wennen maar nu wil ik niet anders meer, hier. Maar als ik op vakantie ga naar Nederland wil ik het liefst lekker rijden en schakelen! Dus tja.. advies kan ik je niet geven haha.. het heeft beide zijn voordelen en ook nadelen!
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Ik heb (semi) automaat gereden, nooit meer. Ik moet echt iets te doen hebben. Automaat werd ik lui van. Heb nu soms dat ik door wil schakelen, maar er is niet meer dan in zijn 5.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik schakel liever zelf, heb vaak genoeg automaat gereden en dat rijdt heerlijk relaxt, maar toch vind ik zelf schakelen fijner.
Springflower- Fluisteraar
- Aantal berichten : 169
Punten : 171
Registratiedatum : 20-11-10
Ik heb in mijn eigen auto gewoon schakelen, en mijn vriend heeft een automaat.
Ik vind met een automaat heerlijk rijden! En ik wil ook zeker een automaat als ik een andere auto koop.
Ik vind met een automaat heerlijk rijden! En ik wil ook zeker een automaat als ik een andere auto koop.
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Doe mij maar schakelen. Zo als iemand anders zei; Het voelt een beetje als een spelletje. En heb ik tenminste wat te doen.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Automaat! Ik heb nu een schakel en mijn ouders een automaat. Maar ik rij echt veel liever in een automaat, ik heb best wel een hekel aan schakelen.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Automaat.
Ik zei altijd ik ga nooit in een automaat rijden omdat het voor luie mensen is, maar nu heb ik er zelf eentje en wil niet meer anders.
Ik zei altijd ik ga nooit in een automaat rijden omdat het voor luie mensen is, maar nu heb ik er zelf eentje en wil niet meer anders.
Nietjuuh- Fluisteraar
- Aantal berichten : 136
Punten : 252
Registratiedatum : 19-11-10
Nietjuuh schreef:Automaat.
Hier was het precies zo, nu we een automaat hebben, wil ik liefst geen schakelbak meer. Ik vind het echt ontspannen rijden.
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Ik heb gelest in een schakel. Toen ik mijn rijbewijs haalde hadden wijeen automaat en hier ben ik dus meteen in gaan rijden. Ik ruime jaar later stond de auto bij de garage en kreeg ik een schakel auto mee, man man, ik was het gevoel helemaal kwijt!
Ik wilde dus meteen weer een schakel rijden, want ik wilde gewoon ten alle tijden in elke auto weg kunnen rijden. Had niet voor niks mijn rijbewijs gehaald.
We hebben de de auto verkocht en een schakel er voor terug gekocht. Het was wel weer even wennen en spms zeer frustrerend, maar ik rijd in elke auto weg!
Ik rijd zelf al jaren schakel, maar we hebben ook twee automaat auto's waar ik ook zonder problemen in wegrijd.
Cruisecontrol vind ik ook niks, wat ik hier eerder las. Ik rijd nooit een contante snelheid, haal graag in enz. dus ik doe het liever zelf
Ik wilde dus meteen weer een schakel rijden, want ik wilde gewoon ten alle tijden in elke auto weg kunnen rijden. Had niet voor niks mijn rijbewijs gehaald.
We hebben de de auto verkocht en een schakel er voor terug gekocht. Het was wel weer even wennen en spms zeer frustrerend, maar ik rijd in elke auto weg!
Ik rijd zelf al jaren schakel, maar we hebben ook twee automaat auto's waar ik ook zonder problemen in wegrijd.
Cruisecontrol vind ik ook niks, wat ik hier eerder las. Ik rijd nooit een contante snelheid, haal graag in enz. dus ik doe het liever zelf
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: