zwarte auto
+13
Floor
Caramba
Jeanette
Sam
Shopaholic
ThinkPink
JustMeDaan
Zonnetje
xxjojootjexx
Nyx
Rush
Ibbeltje
Flower_L
17 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
zwarte auto
voor diegene die een zwarte auto hebben, zouden jullie een volgende keer weer die kleur kiezen?
Wij hebben pas voor het eerst een zwarte auto gekocht. Je ziet er echt alles op...elke kras en veeg. Vandaag door de wasstraat gereden en dan zie je de krasjes ineens weer.
Heb best beetje spijt dat we voor deze kleur hebben gekozen. Volgende keer wordt het metallic grijs/zilver ofzo.
Wij hebben pas voor het eerst een zwarte auto gekocht. Je ziet er echt alles op...elke kras en veeg. Vandaag door de wasstraat gereden en dan zie je de krasjes ineens weer.
Heb best beetje spijt dat we voor deze kleur hebben gekozen. Volgende keer wordt het metallic grijs/zilver ofzo.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Re: zwarte auto
Ik heb een zwarte auto en ja zou zo weer zwart kopen als het om die redenen is.Heb er niet zo'n last van. Ja wel vies, maar had ik ook met een blauwe auto of groene. Ik maak mij er niet zo druk om eigenlijk hahah. Maar volgende keer wil ik gewoon weer een kleurtje. Is wat vrolijker, meer mij
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik heb 2x een zwarte auto gehad en de volgende wordt ook weer zwart. Ik heb nu metallic groen en ik heb ook donkerblauw gehad, maar het maakt voor mij geen verschil. Mijn vriend heeft nu zilvergrijs, maar die wil graag weer terug naar zwart omdat hij dat veel mooier vindt.
Ik heb 1 auto gehad met veel krasjes en dat vond ik verschrikkelijk. Eerste waar ik naar kijk als ik een nieuwe auto koop.
Ik heb 1 auto gehad met veel krasjes en dat vond ik verschrikkelijk. Eerste waar ik naar kijk als ik een nieuwe auto koop.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Nee. Ik heb geen nadelen aan mijn zwarte auto, maar ik heb het na 9 jaar wel met de kleur gehad. Ik zou wel een helblauwe kleur willen. Zelfs rood begint aan te trekken.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Niet door de wasstraat gaan en zelf poetsen. Dat doen mijn broers met beide een zwarte auto.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
Doen wij ook allemaal.xxjojootjexx schreef:Niet door de wasstraat gaan en zelf poetsen. Dat doen mijn broers met beide een zwarte auto.
Tegenwoordig heb je wasstraten met rubberen 'borstels', dat is al wel beter dan die anderen, maar no way dat ik door de wasstraat ga haha.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik heb een zwarte auto en vind het erg meevallen met de krasjes. Hij is wel snel vies, maar dat heb je ook met andere donkere en witte auto's.
Het allerliefste had ik een felblauwe auto gehad, omdat ik dat een heel mooie kleur vind.
Het allerliefste had ik een felblauwe auto gehad, omdat ik dat een heel mooie kleur vind.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb een zwarte, tweedehands dus er zaten al wat krasjes en kleine deukjes in. Ik kan er me totaal niet aan storen.
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10
Ik heb een zwarte auto gehad, voor mij nooit meer. Je ziet er inderdaad alles op. Als je er vogelpoep afhaalde dan zag je er al krassen op.
Heb nu een parelmoer witte, veel beter
Heb nu een parelmoer witte, veel beter
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
Ja hoor wij zouden weer een zwarte auto kopen, gewoon omdat we dat beiden een mooie kleur vinden. Dit jaar gaat de auto naar zo'n polijst bedrijf en man wil dit zonodig eens in de zoveel tijd herhalen of zelf doen. (dat kan daar dan voor vrienden prijsje).
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Zwart of donkerblauw.
Ik vind zilvergrijs echt een 'boomer' kleur voor een auto.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Ik heb ook een zwarte auto, maar heb er geen last van. Was mijn auto daarnaast ook altijd zelf.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Een watte kleur?Sam schreef:Zwart of donkerblauw.
Rush- Lady Post-a-lot
Mijn vader heeft een zwarte auto, die wil alleen maar zwart.
En wij hebben zilvergrijs. Dan maar volgens Sam een "boomer" kleur, geen idee wat het is. Maar ook hier zie je alles op.
En wij hebben zilvergrijs. Dan maar volgens Sam een "boomer" kleur, geen idee wat het is. Maar ook hier zie je alles op.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik vind zilvergrijs en wit/parelmoer wit vaak een kleur die je bij leaseauto's ziet of mjah zonder het vervelend te bedoelen, mensen die op kantoor oid zitten. Wit verkoopt niet zo heel goed. Dat zijn echt 2 kleuren die ikzelf nooit zou nemen/willen.
JustMeDaan- Prater
Wit verkoopt tegenwoordig prima.
Rush- Lady Post-a-lot
Haha, ik zit niet op kantoor en mijn vriend ook nietJustMeDaan schreef:Ik vind zilvergrijs en wit/parelmoer wit vaak een kleur die je bij leaseauto's ziet of mjah zonder het vervelend te bedoelen, mensen die op kantoor oid zitten. Wit verkoopt niet zo heel goed. Dat zijn echt 2 kleuren die ikzelf nooit zou nemen/willen.
Volgende auto zal wel weer een andere kleur hebben. Sowieso geen rood!
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Rush schreef:Een watte kleur?Sam schreef:Zwart of donkerblauw.
een kleur die babyboomers kiezen voor hun auto...
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
hahaha echt, ik vind het een bejaardenkleur, saai zilvergrijs
Ik heb een donkerblauw, hiervoor donkergrijs, zwart, groen, wit.
Donkerblauw vond ik gewoon mooi.
Ik heb een donkerblauw, hiervoor donkergrijs, zwart, groen, wit.
Donkerblauw vond ik gewoon mooi.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Ik had hiervoor zwart. Nu metallic blauw, dat vind ik echt mooi.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Mijn man heeft zwart gekozen (lease) en ik heb een donkergrijze auto. Ik vind het allebei mooie kleuren, maar die van mij net wat leuker natuurlijk
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Atelier Madame schreef:Ik had hiervoor zwart. Nu metallic blauw, dat vind ik echt mooi.
metallic blauw is ook supermooi! vind eigenlijk de mooiste kleur...maar dan voor sportieve auto's.
ik vind wit ook lang niet altijd mooi...bij sommige typen staat een bepaalde kleur gewoon niet.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Rush schreef:Wit verkoopt tegenwoordig prima.
Je ziet de nieuwe Ford Ka in parelmoer wit veel rijden hoor. Ik ben ook nog steeds blij met mijn parelmoer witte. Is geen leaseauto trouwens (las dat ergens hierboven), helemaal zelf gekocht
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
Wij hebben een zwart auto en dat vind ik echt prima!
Eigenlijk wilden we hem in een andere kleur (beetje taupe/grijs achtig), maar we kon in die kleur niet echt een goede vinden in onze prijsklasse.
Zelf zou ik nooit een witte auto willen. Liefst zwart, donkerblauw of donkergrijs.
Hoewel ik voor een Mini knalblauw dan wel weer erg leuk vind
Eigenlijk wilden we hem in een andere kleur (beetje taupe/grijs achtig), maar we kon in die kleur niet echt een goede vinden in onze prijsklasse.
Zelf zou ik nooit een witte auto willen. Liefst zwart, donkerblauw of donkergrijs.
Hoewel ik voor een Mini knalblauw dan wel weer erg leuk vind
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
De auto waar ik in rijd, nou ja de nieuwere versie ervan zie ik enorm veel in parelmoer wit, maar dat is ook veelal(op een forum van dat betreffende model waar ik op zit zeker) lease. Het is op zich wel mooi om te zien, dan inderdaad wel bij een auto waarbij het staat. Maar ik zou hem zelf echt niet willen, je ziet er alles op.
JustMeDaan- Prater
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: