kerstkaart (waarvan dierbaar familielid is overleden)
+6
Raven
Angela_1986
peach
Aziraphale
Mari
SleepingBeauty
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
kerstkaart (waarvan dierbaar familielid is overleden)
Ik wil graag toch een kaart sturen, maar ik vind dan prettige kerstdagen zo dom klinken...
Of kan dat wel?
Zoals mijn collega zijn vrouw die vorige week is overleden, lijkt me niet dat je dan denk van laten we een prettig kerst gaan vieren...
Mja op alle kaarten staat het bijna!
En zou je er nog iets speciaal inzetten ofzo?
Of kan dat wel?
Zoals mijn collega zijn vrouw die vorige week is overleden, lijkt me niet dat je dan denk van laten we een prettig kerst gaan vieren...
Mja op alle kaarten staat het bijna!
En zou je er nog iets speciaal inzetten ofzo?
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Re: kerstkaart (waarvan dierbaar familielid is overleden)
Ik zou erin zetten dat je hoopt dat diegene toch fijne dagen zal hebben, ondanks de moeilijke tijd. En het beste voor 2013. Ik zou dan gewoon een kaart met alleen een plaatje erop sturen, zonder voorgedrukte tekst aan de binnenkant.
Gast- Gast
Pippa schreef:Ik zou erin zetten dat je hoopt dat diegene toch fijne dagen zal hebben, ondanks de moeilijke tijd. En het beste voor 2013. Ik zou dan gewoon een kaart met alleen een plaatje erop sturen, zonder voorgedrukte tekst aan de binnenkant.
Dat zou ik ook doen, niet sturen is ook zo erg, dan zou ik me nog eenzamer voelen.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Mari schreef:Pippa schreef:Ik zou erin zetten dat je hoopt dat diegene toch fijne dagen zal hebben, ondanks de moeilijke tijd. En het beste voor 2013. Ik zou dan gewoon een kaart met alleen een plaatje erop sturen, zonder voorgedrukte tekst aan de binnenkant.
Dat zou ik ook doen, niet sturen is ook zo erg, dan zou ik me nog eenzamer voelen.
Ja, zou het rot vinden dat mensen het niet 'durven'. Het is moeilijk, zeker, maar kan iemand wel kracht geven om door te gaan met leven, een kaart met lief gebaar/tekst erin.
Gast- Gast
Ik heb ooit een collega die net gescheiden was een kerstkaart via Hallmark.nl verstuurd met daarop een andere tekst dan 'Prettige Feestdagen'. Weet even de tekst niet meer, was voor gedrukt in ieder geval en toepasselijk maar niet super emotioneel. Zoiets kun je ook doen. Of een mooie, effen, Unicef (oid) kaart met een lieve tekst dat je aan ze denkt tijdens de feestdagen.
Laatst aangepast door Aziraphale op vr 14 dec 2012 - 1:17; in totaal 1 keer bewerkt
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Mag ik even gebruik maken van je topic?
Wat kan ik op een kerstkaart zetten,voor iemand die kanker heeft en niet meer beter word. Ik hoop sowieso dat die zou genieten van de kerstdagen,maar gelukkig nieuwjaar vind ik niet gepast..
Wat kan ik op een kerstkaart zetten,voor iemand die kanker heeft en niet meer beter word. Ik hoop sowieso dat die zou genieten van de kerstdagen,maar gelukkig nieuwjaar vind ik niet gepast..
peach- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11
peach schreef:Mag ik even gebruik maken van je topic?
Ik wens je hele fijne kerstdagen, en geniet van alle mooie dagen van 2013
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Ik heb deze tekst ooit op 'n kerstkaart gekregen, vond ik toen erg fijn!
Tijdens de kerst kan het best eens moeilijk zijn.
Je mag dan weten dat je niet wordt vergeten.
Heel veel mensen hadden namelijk wel 'n kaartje met de standaard tekst 'Prettige/fijne feestdagen en 'n gelukkig/gezond/goed/mooi **** gewenst'. En vooral bij de eerste kaartjes dacht ik 'Fijne feestdagen?! Ik denk dat ze niet zo fijn gaan zijn! ' Maar ja, snap ook wel dat lastig is om iets passends op een kaartje te zetten en denk ook niet dat iedereen er heel erg bij stil staat.
Tijdens de kerst kan het best eens moeilijk zijn.
Je mag dan weten dat je niet wordt vergeten.
Heel veel mensen hadden namelijk wel 'n kaartje met de standaard tekst 'Prettige/fijne feestdagen en 'n gelukkig/gezond/goed/mooi **** gewenst'. En vooral bij de eerste kaartjes dacht ik 'Fijne feestdagen?! Ik denk dat ze niet zo fijn gaan zijn! ' Maar ja, snap ook wel dat lastig is om iets passends op een kaartje te zetten en denk ook niet dat iedereen er heel erg bij stil staat.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Een aangepaste tekst is erg mooi natuurlijk.
Zoals sommige hier al weten ben zijn wij op 4 december ons dochtertje verloren.
En ik heb zelf wel kerstkaarten verstuurd naar iedereen waa fijne dagen opstaat.
Ik heb er al twee ontvangen waar er op een wel fijne dagen staat maar binnen in de kaart een mooie tekst. Je weet wel dat er mensen zijn die aan je denken.
We hebben ook besloten dat we met kerst gewoon lekker gaan eten bij familie, maar we willen geen kadootjes uitpakken dat vinden we gewoon nog te moeilijk. Daarom gaan we op kerstavond gourmetten met goede vrienden van ons.
Zoals sommige hier al weten ben zijn wij op 4 december ons dochtertje verloren.
En ik heb zelf wel kerstkaarten verstuurd naar iedereen waa fijne dagen opstaat.
Ik heb er al twee ontvangen waar er op een wel fijne dagen staat maar binnen in de kaart een mooie tekst. Je weet wel dat er mensen zijn die aan je denken.
We hebben ook besloten dat we met kerst gewoon lekker gaan eten bij familie, maar we willen geen kadootjes uitpakken dat vinden we gewoon nog te moeilijk. Daarom gaan we op kerstavond gourmetten met goede vrienden van ons.
Raven- Fluisteraar
- Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11
Ik denk zelf dat als er op de voorkant een stasndaard tekst staat van prettig feestdagen en gelukkig nieuwjaar niet zo'n probleem is, maar dat je aan de binnenkant dan idd wel iets anders kan schrijven
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Bij de betere boekhandels heb je wel een mooie en bijzondere kaarten. Met van die speciale teksten.
En idd iets in de trant van; ondanks alles wensen wij/ik jullie mooie feestdagen en dat jullie mooie dagen in 2013 mogen hebben
En idd iets in de trant van; ondanks alles wensen wij/ik jullie mooie feestdagen en dat jullie mooie dagen in 2013 mogen hebben
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb zelf wel eens iets erop geschreven van dat het afgelopen jaar voor hun een moeilijk jaar is geweest en dat ik daarom ook in deze periode waarin het gemis misschien nog wel meer gevoeld wordt aan hun denk en dat ik hoop dat het volgende jaar beter mag worden.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Ik krijg nu ook aardig wat kaartjes binnen met lieve teksten erin, vanwege het overlijden van mijn opa een paar weken terug.
In de meeste staat gewoon "Ik denk aan jullie" of "Ondanks het gemis" .... zoiets.
In de meeste staat gewoon "Ik denk aan jullie" of "Ondanks het gemis" .... zoiets.
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Kado familielid
» Als een familielid je verjaardag vergeet...
» Kerstkaart
» Schoonouders kerstkaart.
» Wat schrijf je op een kerstkaart?
» Als een familielid je verjaardag vergeet...
» Kerstkaart
» Schoonouders kerstkaart.
» Wat schrijf je op een kerstkaart?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: