billen afslanken
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
billen afslanken
Sinds ik ben begonnen met sporten zijn mijn billen (kont dus ) veel ronder geworden. Ik sport dus voor een beter figuur maar mijn billen zijn echt veel groter geworden.. Wie heeft de ultime tip??
vlinder-2011- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11
Re: billen afslanken
Ik geloof dat deze oefening heel goed is voor een strakke kont.
Met handen en knieën op de grond, en dan je been naar achteren strekken. Aantal keer herhalen en dan je andere been. En dat paar keer afwisselen. Ik heb ooit eens een app gedownload met allerlei oefeningen, waaronder ook voor je billen, dus misschien kan je dat ook nog doen.
Met handen en knieën op de grond, en dan je been naar achteren strekken. Aantal keer herhalen en dan je andere been. En dat paar keer afwisselen. Ik heb ooit eens een app gedownload met allerlei oefeningen, waaronder ook voor je billen, dus misschien kan je dat ook nog doen.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Bedankt voor de oefening! ga vanavond meteen proberen...
Ik vind ronde billen niet mooi:P tenminste niet bij mij, ben gewend om een klein kontje te hebben En vind het niet passen bij de rest van mijn lichaam..
Ik vind ronde billen niet mooi:P tenminste niet bij mij, ben gewend om een klein kontje te hebben En vind het niet passen bij de rest van mijn lichaam..
Dan moet je die oefening die genoemd wordt niet doen hoor. Want dan train je juist je bilspieren. Als je vind dat je billen te rond zijn kun je ze beter gewoon een tijdje overslaan of lichter trainen.
Al snap ik ook niet dat je dat wilt haha. Ronde billen zijn sexy en helemaal als ze strak zijn.
Al snap ik ook niet dat je dat wilt haha. Ronde billen zijn sexy en helemaal als ze strak zijn.
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
uhm ok..
Wil niet minder trainen, gaat net zo goed met het sporten.. Tsjah dan moet ik die partij billen maar voor lief nemen..
Wil niet minder trainen, gaat net zo goed met het sporten.. Tsjah dan moet ik die partij billen maar voor lief nemen..
Soortgelijke onderwerpen
» Luier en billen
» Op de billen slaan..
» ineens kapotte billen
» Eigen billen afvegen, hoe?
» Rode, open billen
» Op de billen slaan..
» ineens kapotte billen