Huisje, Boompje, Barbie.
+41
ekjir@M
Sea of Trees
L!ND@
Ilovethe90s
Manderijn
Zonneschijn
Nyx
Bolleke
Printje
Willem
Davinia
smurfie
Chelle
Caribbeanlover
CCC
sanne-84
Laurientje
SarahKey
Parisienne
Caramba
Pandora
Japie
Laced
Just me
Twellie
ijsjemeisje
Lady Starstruck
Sushi
Sam
Rush
Guusje
Bliss
ExpressoB
Appeltje
Pannetoet
Linda
madam
Shy
Jeanette
Lejow
M@niek
45 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Huisje, Boompje, Barbie.
Ik heb Gucci niet meer gezien.
Ik volg het niet echt heel erg goed. Maar daar was opeens Prada en Gucci heb ik niet weer gezien? Ik dacht dat ze hem misschien heeft 'ingeruild'?
Ik volg het niet echt heel erg goed. Maar daar was opeens Prada en Gucci heb ik niet weer gezien? Ik dacht dat ze hem misschien heeft 'ingeruild'?
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Gucci is er nog gewoon, die zag je o.a. ook bij de dierenarts
Zonneschijn- Prater
- Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13
Ow! Haha
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
http://www.barbys-bar.nl/
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Ja ze heeft er nu 2! Niet verwonderlijk dat de nieuwe nu Prada heet!
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Manderijn schreef:Ja ze heeft er nu 2! Niet verwonderlijk dat de nieuwe nu Prada heet!
Na-aper
Wij hebben ook een Gucci en een Prada en over de naam Chanel hebben wij ook getwijfeld haha.
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Echt waar?? Hahah, ik vind dat zo geen hondennaam. Haha!
Maar goed, ik hoorde van de week iemand haar hond roepen, groot log beest, heet ze Thirza! Iedereen zijn smaak he!
Maar goed, ik hoorde van de week iemand haar hond roepen, groot log beest, heet ze Thirza! Iedereen zijn smaak he!
Manderijn- Kletskop
Bij ons zijn het 2 cavia's .
Ilovethe90s- Prater
Ilovethe90s schreef:Bij ons zijn het 2 cavia's .
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10
Ha ha, grappig!
Manderijn- Kletskop
Wat ik niet snap is dat ze zoveel jonge fans hebben. Ze stonden zelfs voor die sexshop die S en M kwamen openen en volgens mij schrokken S en M er beetje van.
Ze schelden, praten vulgair en dat horen die kids ook en nemen het wellicht over............goed voorbeeld......not!
Ze schelden, praten vulgair en dat horen die kids ook en nemen het wellicht over............goed voorbeeld......not!
Caribbeanlover- Ratel
Ik heb soms het idee dat ze zich nauwelijks met Angelina bezighouden...... Het gaat alleen maar om seks, borsten, ruzies, haargroei, wintersport, poepende en zieke honden, verhuizingen, etc. Ik dacht altijd dat als je net een kind had gekregen dat je daar dan 24/7 mee bezig was, maar dat valt dus reuze mee.
Gast- Gast
Denk maar niet dat alle ouders zoals Barbie zijnKimRosenberg85 schreef:Ik heb soms het idee dat ze zich nauwelijks met Angelina bezighouden...... Het gaat alleen maar om seks, borsten, ruzies, haargroei, wintersport, poepende en zieke honden, verhuizingen, etc. Ik dacht altijd dat als je net een kind had gekregen dat je daar dan 24/7 mee bezig was, maar dat valt dus reuze mee.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
KimRosenberg85 schreef:Ik heb soms het idee dat ze zich nauwelijks met Angelina bezighouden...... Het gaat alleen maar om seks, borsten, ruzies, haargroei, wintersport, poepende en zieke honden, verhuizingen, etc. Ik dacht altijd dat als je net een kind had gekregen dat je daar dan 24/7 mee bezig was, maar dat valt dus reuze mee.
Angelina mag van de kinderbescherming niet steeds gefilmd worden. Daarom kunnen ze ook niet laten zien dat ze steeds met Angelina bezig zijn.
ekjir@M- Prater
- Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10
ekjir@M schreef:KimRosenberg85 schreef:Ik heb soms het idee dat ze zich nauwelijks met Angelina bezighouden...... Het gaat alleen maar om seks, borsten, ruzies, haargroei, wintersport, poepende en zieke honden, verhuizingen, etc. Ik dacht altijd dat als je net een kind had gekregen dat je daar dan 24/7 mee bezig was, maar dat valt dus reuze mee.
Angelina mag van de kinderbescherming niet steeds gefilmd worden. Daarom kunnen ze ook niet laten zien dat ze steeds met Angelina bezig zijn.
Ik denk dat het kindje daar wel een goed leven heeft hoor.
Ze word op handen gedragen daar. Misschien qua opvoeding anders dan wij gewend zijn.
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
ijsjemeisje schreef:ekjir@M schreef:KimRosenberg85 schreef:Ik heb soms het idee dat ze zich nauwelijks met Angelina bezighouden...... Het gaat alleen maar om seks, borsten, ruzies, haargroei, wintersport, poepende en zieke honden, verhuizingen, etc. Ik dacht altijd dat als je net een kind had gekregen dat je daar dan 24/7 mee bezig was, maar dat valt dus reuze mee.
Ik denk dat het kindje daar wel een goed leven heeft hoor.
Ze word op handen gedragen daar. Misschien qua opvoeding anders dan wij gewend zijn.
Dat is ook een beetje wat ik probeer te zeggen. Er wordt gelijk geoordeeld dat ze zich nauwelijks met Angelina bezig houden maar van de kinderbescherming mogen ze ook niet laten zien wat ze wél met Angelina doen.
ekjir@M- Prater
Waarom mag dat niet van de kinderbescherming en waarom hebben zij zich blijkbaar bemoeid met hun? Ze doen niks verkeerd alleen idd wat anders dan de gemiddelde opvoeding wellicht.
Caribbeanlover- Ratel
Het is bij wet bepaald dat kinderen niet mogen werken. Uitgezonden worden op tv wordt gezien als werk.
ekjir@M- Prater
Ja precies, net als de kinderen bij GTST bijvoorbeeld..
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
Ohh wat grappig! Ik dacht dat het alleen met 'acteerkindjes' was
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Zou dit echt zijn? http://www.clubcherso.nl/
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
SDL schreef:Zou dit echt zijn? http://www.clubcherso.nl/
Ja, dat was toch een eenmalige actie? Ze had het netjes gehouden hoorde ik.
Ilovethe90s- Prater
Dat meen je niet!? Raar zeg dat wist ik niet, dat kind is toch geen folders aan het bezorgen ofzo en ze blijft op tv dus.ekjir@M schreef:Het is bij wet bepaald dat kinderen niet mogen werken. Uitgezonden worden op tv wordt gezien als werk.
Caribbeanlover- Ratel
http://www.clubcherso.nl/[/quote[/url]]SDL schreef:Zou dit echt zijn? [url=http://www.clubcherso.nl/
Dacht het wel, maar de baar heet ook al zo Oh oh Cherso bar..........lekker handig.
Caribbeanlover- Ratel
Ze kunnen beter de dierenbescherming op haar afsturen, want hoe zij met haar honden omgaat is best raar.
Wat ik niet snap is het volgende.
- Waarom zien we zijn ouders amper meer?
- Is hij met de moeder van zijn zoon getrouwd geweest, hoe zit dat verhaal?
- Wanneer gaan Priscila en Patrick trouwen? Zou me niks verbazen als zij hun eigen soap krijgen btw.
- Hoe heet hun dochter?
- Wat is de reden dat we Samantha's broer nooit zien en hoe heet hij? Denk dat hij er niks mee te maken wil hebben en zich schaamt ofzo.
- Gaan haar ouders echt naast haar wonen of iig in diezelfde straat wat ik hoorde?
Wat ik niet snap is het volgende.
- Waarom zien we zijn ouders amper meer?
- Is hij met de moeder van zijn zoon getrouwd geweest, hoe zit dat verhaal?
- Wanneer gaan Priscila en Patrick trouwen? Zou me niks verbazen als zij hun eigen soap krijgen btw.
- Hoe heet hun dochter?
- Wat is de reden dat we Samantha's broer nooit zien en hoe heet hij? Denk dat hij er niks mee te maken wil hebben en zich schaamt ofzo.
- Gaan haar ouders echt naast haar wonen of iig in diezelfde straat wat ik hoorde?
Caribbeanlover- Ratel
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Mooi boompje met bloemen
» Barbie's Bruiloft
» Barbie is getrouwd :)
» Barbie's baby
» Barbie en Ken feest
» Barbie's Bruiloft