Huisje, Boompje, Barbie.
+41
ekjir@M
Sea of Trees
L!ND@
Ilovethe90s
Manderijn
Zonneschijn
Nyx
Bolleke
Printje
Willem
Davinia
smurfie
Chelle
Caribbeanlover
CCC
sanne-84
Laurientje
SarahKey
Parisienne
Caramba
Pandora
Japie
Laced
Just me
Twellie
ijsjemeisje
Lady Starstruck
Sushi
Sam
Rush
Guusje
Bliss
ExpressoB
Appeltje
Pannetoet
Linda
madam
Shy
Jeanette
Lejow
M@niek
45 plaatsers
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Huisje, Boompje, Barbie.
Ik begrijp niet dat die hond nog steeds niet is opgevoed.
Waarom neem je een hond als je hem niet uitlaat? Alleen maar omdat het een chiwawa is, en je hem leuk vind als accessoire?
Daar kan ik echt boos om worden.
Waarom neem je een hond als je hem niet uitlaat? Alleen maar omdat het een chiwawa is, en je hem leuk vind als accessoire?
Daar kan ik echt boos om worden.
- Spoiler:
- Wie denk dat ze zwanger is? In de volgende aflevering gaat ze een zwangerschapstest doen
madam- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11
Het stel zou eigenlijk geen hond en kind mogen moeten hebben, en dan praat ze over een twee dan heeft ze een Barbie en een Ken
Verschrikkelijk
Verschrikkelijk
Just me- Fluisteraar
- Aantal berichten : 35
Punten : 38
Registratiedatum : 31-01-13
Waarom ben jij van mening dat ze geen kind mogen hebben Justme? Ik vind het nogal een uitspraak. Zoals ze op mij overkomen (is natuurlijk ook maar een momentopname via de televisie), zitten ze vol met liefde voor hun dochter en hebben ze het beste met haar voor.
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
Volgens mij ontbreekt het dat kleine meisje echt aan niets hoor. Maar ik vind het voor die hond wel echt zielig. Ze liet 'm al niet eens uit toen ze nog geen kind hadden.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
ijsjemeisje schreef:Als ik heel eerlijk ben vind ik die Micheal nog niet zo verkeerd.
Het is niet mijn type vent maar ik vind dat hij het vaak wel bij het rechte eind heeft wat ik er van zie.
Vind ik ook!
Appeltje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 275
Registratiedatum : 07-09-12
Die twee gaan echt niet scheiden. Is een mooie eerste aflevering om weer hoge kijkcijfers te krijgen. Want iedereen was natuurlijk benieuwd hoe het zou gaan. Ik ga het ook weer kijken. Lekker een uurtje leedvermaak
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Rush schreef:Volgens mij ontbreekt het dat kleine meisje echt aan niets hoor. Maar ik vind het voor die hond wel echt zielig. Ze liet 'm al niet eens uit toen ze nog geen kind hadden.
Nou inderdaad, volgens mij gaan ze wel door het vuur voor Angelina, dus ik zou niet weten waarom zij geen kinderen zouden mogen hebben omdat ze wat anders zijn dan anderen. En over Gucci, ja, dat vind ik zielig en die verdienen ze eigenlijk niet.
Maar scheiden geloof ik niet, en het zwanger zijn van een tweede ook niet, dat lijkt me puur voor de kijkcijfers allemaal.
Gast- Gast
Ze mogen niet scheiden van RTL, dat staat in hun contract.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Ze mogen niet scheiden van RTL, dat staat in hun contract.
Welk contract, voor deze serie?
Gast- Gast
Jup, was vanochtend op de radio. Ze kunnen in deze serie niet scheiden, dat mag niet van RTL. Of het nou in scene gezet was of niet, dat wisten ze niet zeker.Pippa schreef:Rush schreef:Ze mogen niet scheiden van RTL, dat staat in hun contract.
Welk contract, voor deze serie?
Maar dat denk ik wel. Lekker veel kijkers trekken de eerste 2 afleveringen.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik heb echt het idee dat alles, maar dan ook gewoon alles in scene gezet is....
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Van de scheiding geloofde ik ook niks van.
madam- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11
Ik geloof ook helemaal niks van dat scheiden. Alsof je dan uber vrolijk binnen komt lopen waar vrienden bij zitten en dan met een big smile zeggen en hebben jullie het al gehoord...wij gaan scheiden!
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
En dan dat "leuk he" er achter aan.
Ik vind het ook zielig voor het beestje. Altijd maar dat geschreeuw op elkaar, dat is ook niet goed voor een dier.
En vind haar vies bruin. Ik zag hoe ze Angelina in haar armen had en dacht, zo wit ben jij ooit ook geweest. Kan me dat niet meer voorstellen. Echt vies Vies bruin.
Ik vind het ook zielig voor het beestje. Altijd maar dat geschreeuw op elkaar, dat is ook niet goed voor een dier.
En vind haar vies bruin. Ik zag hoe ze Angelina in haar armen had en dacht, zo wit ben jij ooit ook geweest. Kan me dat niet meer voorstellen. Echt vies Vies bruin.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Wat een aflevering weer gisteren haha.
Angelina heeft nu al oorbellen...
Appeltje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 275
Registratiedatum : 07-09-12
Pandora schreef:Ik heb echt het idee dat alles, maar dan ook gewoon alles in scene gezet is....
Volgens mij is dat ook hoor. Ze krijgen er waarschijnlijk toch bakken met geld voor.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Appeltje schreef:Wat een aflevering weer gisteren haha.
Ja dat zag ik dus ook. Vreselijk!!!
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Oorbelletjes was wel te verwachten toch? Daar schrik ik echt niet van.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik zag het stel gisteren bij carlo&irene in de show. Het kleintje droeg eerst knopjes en nu ringetjes met steentjes. Irene Moors begreep het ook niet.
Het woordje scheiden viel wel maar kreeg ook niet echt hoogte ervan of het 'spel' was. De vakantie uiteraard wel haha. Ik zou ook echt ruzie krijgen met Barbie haar houding op die hotel kamer, heerlijk dat die vader even uit zijn plaat ging haha aanpakken
Het woordje scheiden viel wel maar kreeg ook niet echt hoogte ervan of het 'spel' was. De vakantie uiteraard wel haha. Ik zou ook echt ruzie krijgen met Barbie haar houding op die hotel kamer, heerlijk dat die vader even uit zijn plaat ging haha aanpakken
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik snap al die ophef (met name ook op Facebook) over die oorbellen niet. Er zijn zoveel mensen die dat laten doen bij baby's, zelfs bij nog veel jongere baby's. Laat hen lekker.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Mijn man vind Angelina net de mini versie van suger lee hooper.
Ik vind Barbie steeds negatiever worden, ze leuke spontane meid van oh oh cherso is ze echt niet meer, zo jammer
Ik vind Barbie steeds negatiever worden, ze leuke spontane meid van oh oh cherso is ze echt niet meer, zo jammer
Angelina lijkt veel op Mike, haha, flinke baby
Ik vind Barbie echt veel veranderd kwa uiterlijk na oh oh Cherso
Ik vind Barbie echt veel veranderd kwa uiterlijk na oh oh Cherso
Laurientje- Prater
- Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13
Haar nepwimpers zaten deze week totaal niet
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Geef hem nog gelijk ook haha!SarahKey schreef:Mijn man vind Angelina net de mini versie van suger lee hooper.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
chococupcake schreef:Geef hem nog gelijk ook haha!SarahKey schreef:Mijn man vind Angelina net de mini versie van suger lee hooper.
Hahaha idd, ik heb wel eens knappere baby's gezien geloof ik Ik denk dat het een reïncarnatie is van Sugar Lee!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Mooi boompje met bloemen
» Barbie's Bruiloft
» Barbie is getrouwd :)
» Barbie's baby
» Barbie en Ken feest
» Barbie's Bruiloft