Barbie en Ken feest
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Barbie en Ken feest
Met oud&nieuw heb ik een feestje bij iemand thuis met het thema Barbie en Ken.
Omdat ik daar maar een uurtje of 3 naar toe ga, wil ik het liefste niet te veel geld aan een outfit uit geven. Ik zit nu dus beetje internet af te speuren, maar verder dan een roze jurkje kom ik ook niet. En helaas zijn die al snel duur.
Nu zat ik op de site van Nelly en vond dit geweldige jurkje:
http://nelly.com/nl/kleding-voor-haar/kleding/feestjurken/honor-gold-937/amy-open-back-dress-120467-133/
Maar het heeft een open rug en dat is niet mooi met bh. En een vestje erover vind ik ook niet alles, denk ik.
Heeft er iemand nog een goedkope site voor mij of andere tips?
Omdat ik daar maar een uurtje of 3 naar toe ga, wil ik het liefste niet te veel geld aan een outfit uit geven. Ik zit nu dus beetje internet af te speuren, maar verder dan een roze jurkje kom ik ook niet. En helaas zijn die al snel duur.
Nu zat ik op de site van Nelly en vond dit geweldige jurkje:
http://nelly.com/nl/kleding-voor-haar/kleding/feestjurken/honor-gold-937/amy-open-back-dress-120467-133/
Maar het heeft een open rug en dat is niet mooi met bh. En een vestje erover vind ik ook niet alles, denk ik.
Heeft er iemand nog een goedkope site voor mij of andere tips?
Laatst aangepast door Davinia op zo 9 dec 2012 - 23:09; in totaal 1 keer bewerkt
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Re: Barbie en Ken feest
Ik kan het jurkje niet zien maar heb je niet gewoon iets roze in de kast hangen wat je aan kan trekken, of misschien kun je iets van iemand lenen?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Nee, ik draag eigenlijk nooit roze..
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Haha wat een geweldige thema trouwens. Je hebt toch ook verschillende barbies? Bijv een bad barbie een barbie die naar een feestje gaat een mama barbie. Misschien kan je daarop even googelen en inspiratie uit halen?
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Je hebt zoveel barbies dat je vast wel iets in je kadt hebt hangen wat een barbie aanheeft.
Gast- Gast
Dat is wel echt een barbiejurkje inderdaad. En goedkoop!
Maar dan doe je toch gewoon een tepelplakker op en gaan met die banaan. Of ben ik echt de enigste (Edit: enige.. sorry Chance/Blond ) op dit forum die zonder bh de deur uitdurft
Maar dan doe je toch gewoon een tepelplakker op en gaan met die banaan. Of ben ik echt de enigste (Edit: enige.. sorry Chance/Blond ) op dit forum die zonder bh de deur uitdurft
Gast- Gast
Gewoon een simpel roze jurkje zoals dit; http://www.hm.com/nl/product/96773?article=96773-K#shopOrigin=SA en dan je haar a la Amy Winehouse touperen en een foute roze haarband in doen en roze pumps.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou idd een thema-Barbie doen, iedereen is vast al in een roze jurkje
Anders dat roze jurkje van Nelly kopen en er zo'n kipfilet plak BH onder dragen.
Anders dat roze jurkje van Nelly kopen en er zo'n kipfilet plak BH onder dragen.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Barbie's baby
» Barbie's Bruiloft
» Barbie is getrouwd :)
» Huisje, Boompje, Barbie.
» Eng feest, hoe?
» Barbie's Bruiloft
» Barbie is getrouwd :)