Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Huisje, Boompje, Barbie.

+41
ekjir@M
Sea of Trees
L!ND@
Ilovethe90s
Manderijn
Zonneschijn
Nyx
Bolleke
Printje
Willem
Davinia
smurfie
Chelle
Caribbeanlover
CCC
sanne-84
Laurientje
SarahKey
Parisienne
Caramba
Pandora
Japie
Laced
Just me
Twellie
ijsjemeisje
Lady Starstruck
Sushi
Sam
Rush
Guusje
Bliss
ExpressoB
Appeltje
Pannetoet
Linda
madam
Shy
Jeanette
Lejow
M@niek
45 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Huisje, Boompje, Barbie. - Pagina 3 Empty Re: Huisje, Boompje, Barbie.

Bericht  Lady Starstruck wo 27 maa 2013 - 5:25

Laurientje schreef:Angelina lijkt veel op Mike, haha, flinke baby Huisje, Boompje, Barbie. - Pagina 3 561177

Ik vind Barbie echt veel veranderd kwa uiterlijk na oh oh Cherso

Jaa dat vind ik ook al. Ik zie exact het gezicht erin van Mike.

En dat laatste vond ik ook al. Ze laten nu weer afleveringen zien van Oh Oh cherso. Maar ik vind Barbie er nu wel beter uitzien eigenlijk.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Huisje, Boompje, Barbie. - Pagina 3 Empty Huisje, Boompje, Barbie.

Bericht  Caribbeanlover di 16 apr 2013 - 21:47

Wie kijkt het eigenlijk?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Chelle di 16 apr 2013 - 21:52

Caribbeanlover schreef:Wie kijkt het eigenlijk?

Ik ben stiekem wel een trouwe kijker.
Moet wel zeggen dat het totaal niet mijn slag mensen zijn maar moet er wel altijd om lachen.
Hoewel ik me gister wel voor het eerst een beetje "geërgerd" heb aan barbie.

Ze heeft echt mazzel met die Mike. Hij draagt haar op handen en zorgt goed voor haar maar vind dat ze wel wat normaler kan doen.
Geen interesse tonen na zijn operatie. Zomaar een hond kopen, en heel slim haar operatie precies tijdens de verhuizing plannen...

Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caribbeanlover di 16 apr 2013 - 22:20

Ik kijk ook, zo ook met die andere versies. Vind ze een raar stel, maar ik vind reality tv nou eenmaal leuk. Ja echt dom he van die hond en dan heeft ze haar ook nog eens van Marktplaats da's al helemaal dom!
Dat beestje is ziek, duidelijk van zo'n broodfokker of iig iemand die er niets om geeft. Ja ze mag Mike wel prijzen idd.
Ik begrijp niet waarom ze een 2e wil hebben. Gucci laat ze amper uit en ze zeiken beide alleen maar tegen dat arme dier. Nu heeft ze een 2e, nou daar gaat het precies zo mee. Ze werdt boos dat ze op het kleed had gekakt, gek he met een pup.

Vorige week zei hij dat ze het druk hebben en niet werken. Verdienen die bar en de snabbels dan zoveel? Vraag me af hoe ze aan dat geld komen om die bar te openen.
Ze zitten 24/7 bij elkaar, moet er niet aan denken zeg! Ik dacht dat dat nieuwe huis ook een boven verdieping had, vind het er wel vreemd uit zien zo alles in een gang. Lijkt me ook best riskant om je kind voor te laten slapen waar iedere gek zo het raampje in kan slaan.
Wat ik zo raar vind is dat ze de bank achter hebben en de eettafel voor, dat zie je niet vaak.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Chelle di 16 apr 2013 - 22:48

Ik denk dat ze wel een bak met geld verdienen aan dit programma en de vorige programma's.
Misschien dat ze de borstvergroting en haarinplantaten ook hebben gekregen van rtl5 zodat er nog een leuk verhaal is. Meestal gaat dat wel zo.
Misschien zelfs nog geld voor onderhoud omdat ze nu beiden niet werken.

Op de inrichting heb ik niet echt gelet eigenlijk.
Vind het alleen wel sneu voor het kindje dat ze altijd tussen die discussies zit. En ze geeft het flesje in de stoel terwijl het kindje 30cm van een mega beeldscherm af zit. Dat kind moet toch echt wel adhd krijgen met zo'n leefomgeving. laughcry
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868

Bericht  Caribbeanlover di 16 apr 2013 - 23:23

Dat viel me ook al op dat ze volgens mij een nieuwe tv hebben en dat het zo fel was tijdens dat kinderfilmpje. Die memmen krijgt ze denk ik ook net als veel anderen dingen. Ik wil ook een 2e hond, maar mijn man zegt dat dat niet kan ivm de kosten. Jammer, maar ik ga er echt geen eens zomaar nemen ook al als hij dat beloofd heeft zoals bij B en M.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  smurfie di 16 apr 2013 - 23:28

Caribbeanlover schreef:Ik kijk ook, zo ook met die andere versies. Vind ze een raar stel, maar ik vind reality tv nou eenmaal leuk. Ja echt dom he van die hond en dan heeft ze haar ook nog eens van Marktplaats da's al helemaal dom!
Dat beestje is ziek, duidelijk van zo'n broodfokker of iig iemand die er niets om geeft. Ja ze mag Mike wel prijzen idd.
Ik begrijp niet waarom ze een 2e wil hebben. Gucci laat ze amper uit en ze zeiken beide alleen maar tegen dat arme dier. Nu heeft ze een 2e, nou daar gaat het precies zo mee. Ze werdt boos dat ze op het kleed had gekakt, gek he met een pup.

Vorige week zei hij dat ze het druk hebben en niet werken. Verdienen die bar en de snabbels dan zoveel? Vraag me af hoe ze aan dat geld komen om die bar te openen.
Ze zitten 24/7 bij elkaar, moet er niet aan denken zeg! Ik dacht dat dat nieuwe huis ook een boven verdieping had, vind het er wel vreemd uit zien zo alles in een gang. Lijkt me ook best riskant om je kind voor te laten slapen waar iedere gek zo het raampje in kan slaan.
Wat ik zo raar vind is dat ze de bank achter hebben en de eettafel voor, dat zie je niet vaak.

Dat heb ik ook in huis en met mij meer mensen hier in de straat. Niks raars aan vind ik zelf.

Verder heb ik de uitzending van gister niet gezien ga het vanmiddag even terug kijken dus kan daar niet zoveel over zeggen. Maar ik denk wel dat de programma's en snabbels aardig wat verdienen.
smurfie
smurfie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Caribbeanlover di 16 apr 2013 - 23:38

Ik bedoelde meer dat je het niet vaak ziet, want op die manier kijkt men zo op je bord en zien ze wat je eet. Ik vind dat minder erg, dan als ik op de bank zit aangezien dat lager is.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover di 16 apr 2013 - 23:59

Ze is zo dom dat ze niet eens doorheeft hoe erg het is dat ze bont draagt en zoveel jassen ermee heeft incl. die van A.
Vervolgens neemt ze een hond en diens soortgenoten zitten aan haar jas!Rolling Eyes
Ik begrijp dat niet dat mensen die bont dragen een huisdier hebben.
Ze kan geen eens met 1 hond omgaan, laat staan 2 en dat kind voed ze ook wel apart op.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover wo 17 apr 2013 - 7:30

Huisje, Boompje, Barbie. - Pagina 3 6954_view Barbie als ze ouder is.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover wo 17 apr 2013 - 7:33

Huisje, Boompje, Barbie. - Pagina 3 Old-paris-hilton Of zo

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Davinia vr 19 apr 2013 - 1:20

Ik kijk ook, ik vind het stiekem toch wel een erg leuk programma. Heerlijk leedvermaak en kan zo om hun lachen. Vooral om die vader van Barbie.
Dat 2e hondje vind ik erg zielig. Van marktplaats en ziek, ik vermoed parvo. Maar we zullen volgende week zien. Leeft het hondje nog wel of weet niemand dat?
Ik geloof niet dat mijn vriend het had geaccepteerd als ik alsmaar bleef slapen tijdens de verhuizing en dan ook nog eens chagrijnig zou doen als hij me wakker kwam maken Huisje, Boompje, Barbie. - Pagina 3 394967
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Bericht  Willem vr 19 apr 2013 - 4:39

Er is vandaag op facebook door het stel nog een foto geplaatst van het hondje, dus dat zal wel goed zijn afgelopen.
Willem
Willem
Prater
Prater

Aantal berichten : 655
Punten : 690
Registratiedatum : 03-12-12

Bericht  M@niek vr 19 apr 2013 - 8:05

Ik kijk ook altijd. Zag voor de volgende aflevering dat ze al klachten kregen van de buren. Ben weer benieuwd naar de nieuwe aflevering.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Caribbeanlover vr 19 apr 2013 - 11:30

Davinia schreef:Ik kijk ook, ik vind het stiekem toch wel een erg leuk programma. Heerlijk leedvermaak en kan zo om hun lachen. Vooral om die vader van Barbie.
Dat 2e hondje vind ik erg zielig. Van marktplaats en ziek, ik vermoed parvo. Maar we zullen volgende week zien. Leeft het hondje nog wel of weet niemand dat?
Ik geloof niet dat mijn vriend het had geaccepteerd als ik alsmaar bleef slapen tijdens de verhuizing en dan ook nog eens chagrijnig zou doen als hij me wakker kwam maken Huisje, Boompje, Barbie. - Pagina 3 394967

Het hondje is er nog, want laatst bij Boulevard waren ze bij haar thuis en zag je de hond op de achtergrond. Ze denk niet na, koopt een hond van MP wat sowieso al dom is en dan niet snappen waarom die ziek is! Ze kan die andere hond geen eens aan en nu heeft ze een 2e. Nou wil ze ook nog een konijn, geit en schaap ofzo en die laatste 2 mogen daar toch niet komen neem ik aan van de woningbouw.

Vraag me echt af of ze echt zoveel verdienen met die snabbels, hun cafe etc. Nieuwe memmen, huisje opknappen, baby die van alles nodig heeft, 2 honden etc.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Pannetoet za 20 apr 2013 - 6:31

Ja ze verdienen behoorlijk wat..
In het verleden toen 'oh oh' er nog op was kregen ze €500,- pér aflevering..reken maar uit :P En een eigen real-life soap zal nog wel meer verdienen. Tel daar de schnabbels bij op (dat zal ook wel aardig wat zijn) en ze hebben een aardig inkomen maar daarbij krijgen ze heel veel gesponsort. In hun vorige real-life soap (ben even de naam kwijt haha) vertelden ze wat ze allemaal 'gratis' kregen; alles wat barbie bij zichzelf doet (nagels, wimpers, extensions) hoeft zij niets voor te betalen. En zo zullen er nog wel veel meer dingen zijn.. best slim geregeld!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  Printje za 20 apr 2013 - 8:54

Ik kan zulke programma's echt niet langer kijken dan een paar sec. Ik kijk helemaal niet van die hoogstaande dingen ofzo maar dit en dat nieuwe temptation island wat een zooi op tv.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Caribbeanlover za 20 apr 2013 - 10:04

Pannetoet schreef:Ja ze verdienen behoorlijk wat..
In het verleden toen 'oh oh' er nog op was kregen ze €500,- pér aflevering..reken maar uit Huisje, Boompje, Barbie. - Pagina 3 253468018 En een eigen real-life soap zal nog wel meer verdienen. Tel daar de schnabbels bij op (dat zal ook wel aardig wat zijn) en ze hebben een aardig inkomen maar daarbij krijgen ze heel veel gesponsort. In hun vorige real-life soap (ben even de naam kwijt haha) vertelden ze wat ze allemaal 'gratis' kregen; alles wat barbie bij zichzelf doet (nagels, wimpers, extensions) hoeft zij niets voor te betalen. En zo zullen er nog wel veel meer dingen zijn.. best slim geregeld!
Die tieten ook? Hoe zit het met die bar? Mijn man zei laatst dat ze alleen in merkkleding lopen en ik zei dat ze dat vast krijgen. Ik zou in dat geval gaan werken eventueel vrijwilligerswerk, want 24/7 op elkaars lip zitten lijkt me ook niet goed zie de ruzies steeds bij hun.
Maar ja nu is het even leuk, want over een tijdje zijn ze toch weer vergeten en zullen ze toch echt wel ''gewoon'' werk moeten doen denk ik. Kijk maar de mensen van Big Brother etc daar hoor je ook niks/amper wat van.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Pannetoet ma 22 apr 2013 - 8:14

De bar hebben ze wel echt zelf opgezet, tenminste daar heb ik niets over gehoord.. En haar borstvergroting betaald ze gewoon zelf neem ik aan :P Dat ze niet apart van elkaar werken is hun zaak, niet mijn probleem haha .. het probleem met hun is vooral dat ze niet gewoon kunnen praten en dat alles in ruzie uitmond maar ook dat is niet mijn probleem haha

Nee klopt! Mona kwam laatst voor in 'vier handen op één buik' haar dochter is tienermoeder. En waar ze verder allemaal uithangen? Geen idee.. Maar het kán wel. Ik bedoel kijk naar Pauline (Echte gooische meisjes), zij heeft een weblog, doet verschillende programma's. Michella en Britt zie je ook regelmatig voorbij komen.. Gio (Oh oh) heeft een eigen dansschool.. Renee (Echte gooische meisjes) is nu plussize model bij Knipmode. En dan nog Ymke die een talkshow had met Britt haha. Kiki en Kim (In love with sterretje) die zie je ook voorbij komen op tv.. Kiki bij TakeMeOut en Kim bij Echte meisjes op de prairie.. En verder weet ik het niet haha!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  Caribbeanlover di 23 apr 2013 - 10:13

Werken? B en M werken niet, die snabbelen.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Bolleke di 23 apr 2013 - 18:25

Ik schnabbel ook maar dan ben ik toch echt aan het werk. Wat B en M doen is geen regulier werk, en ik zou het zelf zo ook niet noemen maar in feite doen ze dat wel.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Caribbeanlover di 23 apr 2013 - 22:08

Ik vind het zo zielig voor dat hondje en zooo ontzettend dom van haar. Haar vader snapt het heel goed en een normaal mens vraagt bij een pup om papieren en dat je de ouders wilt zien. Ook gaat een normaal mens direct naar de DA voor een check up en daarom begrijp ik Michael ook niet omdat hij dat eerder heeft meegemaakt.

Ik begrijp niet dat ze die mensen niet aangeeft!
Bij Gucci ging ze niet op cursus en bij deze hond wel. G. rende ze die scooter achterna en dan zegt ze dat het een domme hond is ofzo. Nee, niet de hond, zij is dom! Dat beestje weet niet beter en gaat zijn instinct achterna. Met Gucci is ze ook niet gelijk naar de DA geweest toen ze die kreeg, maar pas toen hij naar het pension moest.
Ik begrijp ook niet hoe iemand het in zijn kop kan halen om met een bontjas naar een DA te gaan. Ik zag die assistente echt kijken ''WTF''.
Toen ze Diva zo tegen haar aan hield en zei dat ze het zo zielig vond dacht ik alleen maar ''mens kijk eens naar al die walgelijke jassen die je dochter ook draagt en nu knuffel je je hondje die je tegen een vacht houdt van een soortgenoot''.
Ik begrijp niet dat mensen bont dragen en een dier ''liefhebben''.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  madam di 23 apr 2013 - 22:48

Heet het hondje nou Diva of Prada?
Ze noemen m elke keer anders.
madam
madam
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11

Bericht  Nyx di 23 apr 2013 - 22:54

Het laatste wat ik heb gehoord is Prada haha.

Wat is er trouwens met Guci gebeurd?
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Bericht  Zonneschijn di 23 apr 2013 - 23:13

Ja het hondje heet idd Prada wat ik begrijp. Hoezo moet er iets met Gucci zijn?
Zonneschijn
Zonneschijn
Prater
Prater

Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: