Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jouw huis - vragenlijstje

+79
Eliesje
Printje
Ooh La La!
Lady Starstruck
Saga
Pien
Merel
Zininzon
Shopaholic
Fayebella
Aimee
Suus
Sophiee
_Lacey_
Caramba
Winegum
Sure
M-G
Capt'n Zero
Blond
Lady4
Jeanette
Arwyn
Razz
Alex
_Lana_
kajaka88
Pompoen
Charles
Oasis
SarahKey
madam
Kreeftje
vliegeraar
Pineco
JD
Urban Naked
Thunder
Coccinelle
Japie
Bisq
Sam
Taeda
Middleme
Mizz_S
Bosjesvrouw
Bruintje Beer
Nyx
Sarah1985
Kamperseboekenwurm
Rose
Bolleke
Linda
Sushi
Tinkebell
Shisha
Zonnetje
Silver
minoessepoes
RioolSpook
Reeza
Slakje
Chelle
Caresses
Ragazza
Marsy28
*Lookie*
Didi
Carra
Katrien
Char1
Parisienne
Elliot
Paper Crown
Fortissimo
Highway
Caroow
rapa nui
Marin
83 plaatsers

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje - Pagina 2 Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Ragazza di 16 apr 2013 - 1:02

Wat voor soort huis heb je? Ik woon in een tussenwoning
- Met wie woon je daar? Samen met mijn vriend
- Toen je dit huis kocht/huurde, waar viel je toen voor? Wat vond je fijn aan dit huis waardoor je er voor gekozen hebt? We hebben er voor gekozen om de ruimte en de mogelijkheden
- En nu je er woont, wat vind je nu fijn? De ruimte, ligging
- Wat vind je niet fijn aan dit huis en zou je graag anders zien? Ik zou graag wat kleur aanbrengen, ben een beetje heel erg uitgekeken op die witte kale muren, maar mijn vriend ziet dat helaas niet zitten. En verder zou ik graag eens een rondje door het huis gaan om de puntjes op de i te zetten wat betreft klussen die allemaal allang af zijn, maar wat bijv. nog moet worden afgewerkt. Mijn vriend is daar heel laks in, zo is het bij ons heel normaal dat 1 kaminaatplint jaren wacht om geplaatst te worden. Nu heb ik zelf ook geen actie ondernomen, maar dat moet binnenkort anders. Op een dag dat ik vrij ben zal ik eens een slag door het huis maken. Ik ben absoluut geen klusser, maar een plintje moet zo geplaatst zijn.

- Hoe lang denk je er nog te wonen? Nog wel een aantal jaar.
- Wat is het fijnste plekje in je huis? Aan de eettafel.
- Is dit je droomhuis? Nee, dat is het niet, maar het voldoet.
- Zo nee, wat voor huis is dan je droomhuis? Een vrijstaand huis ergens in een buitengebied. Liefst een woonboerderijtje met flink wat ruimte om het huis heen, waar ik ook wat beestjes kwijt kan.
- Wat vind jij belangrijk aan een huis? Dat het je het gevoel geeft dat je er thuis bent. En dat het een tuin heeft.
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje - Pagina 2 Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Caresses di 16 apr 2013 - 1:05

- Wat voor soort huis heb je?
Appartement
- Met wie woon je daar?
Mijn vriend
- Toen je dit huis kocht/huurde, waar viel je toen voor? Wat vond je fijn aan dit huis waardoor je er voor gekozen hebt?
Locatie (centrum maar toch rustig en uitzicht op groen).
- En nu je er woont, wat vind je nu fijn?
Nog steeds de locatie en het uitzicht. Ook vind ik het fijn dat alles op dezelfde verdieping zit.
- Wat vind je niet fijn aan dit huis en zou je graag anders zien?
We hebben aan een kant van het huis altijd zon (als hij schijnt natuurlijk), de woonkamer zit net aan de andere kant waardoor het niet zo licht is als ik zou willen.
- Hoe lang denk je er nog te wonen?
Ligt eraan hoelang het duurt voor we straks 2 kindjes hebben, dan willen we verhuizen. Ik hoop nog zo'n 3 jaar.
- Wat is het fijnste plekje in je huis?
Moeilijk, de woonkamer vind ik het fijnst, maar zodra de zon schijnt ben ik veel in de keuken te vinden omdat daar veel zon is. Maar over de keuken zelf ben ik niet heel tevreden. Die krijg ik maar moeilijk sfeervol.
- Is dit je droomhuis?
Nee
- Zo nee, wat voor huis is dan je droomhuis?
Een huis dat in een buitenwijk van een leuke stad is, met tuin en 2 toiletten. Het liefst ook ramen die beginnen vanaf de vloer. En niet te vergeten: een lichte woonkamer.
- Wat vind jij belangrijk aan een huis?
Dat hij niet te gehorig is. Dat er cv in zit. Dat er genoeg bergruimte is. Een goede waterdruk. En dat hij licht is van binnen.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje - Pagina 2 Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Chelle di 16 apr 2013 - 1:19

Marin schreef:Wat vraagjes over jouw huis! Plaatjes mogen! smile

- Wat voor soort huis heb je? Een hoekwoning
- Met wie woon je daar? Met mijn man en dochter
- Toen je dit huis kocht/huurde, waar viel je toen voor? Wat vond je fijn aan dit huis waardoor je er voor gekozen hebt? Rustige buurt (dorp). Wij kwamen uit de stad.
- En nu je er woont, wat vind je nu fijn? Ruime tuin en geen auto's die langs rijden. We hebben een leuk (groot) plein voor de deur waar kinderen kunnen spelen op de pas geplaatste speeltoestellen.
- Wat vind je niet fijn aan dit huis en zou je graag anders zien? Het is een oud huis. Wij kwamen van nieuwbouw dus dat is wel wennen. Er moet ook nog een hoop gebeuren. Ik wil heel graag een nieuwe keuken en badkamer.
- Hoe lang denk je er nog te wonen? Heel lang. Als de huizenmarkt beter zou gaan dan zouden we wel eerder gaan verhuizen naar een huis wat meer "klaar" was. Maar zie het niet voor me dat we ons huis kunnen verkopen voor minimaal de prijs die we ervoor betaald hebbn.
- Wat is het fijnste plekje in je huis? Onze nieuwe hoekbank (in de woonkamer)
- Is dit je droomhuis? Nee
- Zo nee, wat voor huis is dan je droomhuis? Een nieuwer huis wat helemaal naar mijn zin is en rustige buren (het liefst eigenlijk vrijstaand maar dat is financieel niet haalbaar). Ben eigenlijk nog niet eens zo veeleisend. Ik moet me er gewoon thuis voelen.
- Wat vind jij belangrijk aan een huis? Dat ik me er thuis voel. En een tuin. Ben heeeeel blij met mijn tuin.
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje - Pagina 2 Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Slakje di 16 apr 2013 - 1:20

- Wat voor soort huis heb je? Appartement
- Met wie woon je daar? Mijn vriend en dochter
- Toen je dit huis kocht/huurde, waar viel je toen voor? Wat vond je fijn aan dit huis waardoor je er voor gekozen hebt? Eigenlijk niets, maar het zag er toen degelijk en ruim genoeg uit. Het was het enige wat we konden krijgen.
- En nu je er woont, wat vind je nu fijn? Niets
- Wat vind je niet fijn aan dit huis en zou je graag anders zien? Wel euhm; ik wil een groot terras, een open keuken, een mooie badkamer, 3 slaapkamers, een garage en een washok en een berging.
- Hoe lang denk je er nog te wonen? Max. 1 jaar
- Wat is het fijnste plekje in je huis? De keuken
- Is dit je droomhuis? Nee, absoluut niet
- Zo nee, wat voor huis is dan je droomhuis? Een halfopen bebouwing, aan de rand van de stad.
- Wat vind jij belangrijk aan een huis? Dat ik me hier goed voel en dat ik zonder ergernissen door mijn huis kan wandelen.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje - Pagina 2 Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Reeza di 16 apr 2013 - 1:20

- Wat voor soort huis heb je? 2-kamer appartement
- Met wie woon je daar? Met mijn vriend
- Toen je dit huis kocht/huurde, waar viel je toen voor? Wat vond je fijn aan dit huis waardoor je er voor gekozen hebt? Goede buurt, mooi uitzicht (9 hoog met uitzicht op weilanden), goede zonkant (westen).
- En nu je er woont, wat vind je nu fijn? Hetzelfde als toen ik het kocht, goede koop dus!
- Wat vind je niet fijn aan dit huis en zou je graag anders zien? Weinig ruimte/geen extra slaapkamer.
- Hoe lang denk je er nog te wonen? Maximaal 2 jaar, liever minder.
- Wat is het fijnste plekje in je huis? Mn heerlijke bank met sofa.
- Is dit je droomhuis? Nee.
- Zo nee, wat voor huis is dan je droomhuis? Groter met een lekkere tuin, liefst nieuwbouwhuis.
- Wat vind jij belangrijk aan een huis? Goede ligging, mooi huis (ik hou niet van 100 dezelfde huizen in een buurt), lekkere tuin.
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje - Pagina 2 Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Gast di 16 apr 2013 - 1:23

Blond schreef:- Wat voor soort huis heb je? Een 2 kamer appartement
- Met wie woon je daar? Alleen
- Toen je dit huis kocht/huurde, waar viel je toen voor? Wat vond je fijn aan dit huis waardoor je er voor gekozen hebt? Het terras van bijna 30 m2! En verder de lichte ruimtes.
- En nu je er woont, wat vind je nu fijn? Mijn ruime woonkamer en keuken
- Wat vind je niet fijn aan dit huis en zou je graag anders zien? Ik heb geen deur van de woonkamer naar de hal, en ik heb een hele kleine badkamer.
- Hoe lang denk je er nog te wonen? Minimaal anderhalf jaar, zolang loopt mijn huurovereenkomst. En daarna zien we wel weer verder.
- Wat is het fijnste plekje in je huis? Mijn bank
- Is dit je droomhuis? Voor nu wel ja.
- Zo nee, wat voor huis is dan je droomhuis? Voor "later" zou ik graag een eengezinswoning willen met een mooie, diepe tuin met veel zon.
- Wat vind jij belangrijk aan een huis? Dat ik me er thuis voel. Dat ik echt naar mijn thuis ga Jouw huis - vragenlijstje - Pagina 2 561177
Is jouw huis verhuurd op grond van de leegstandswet? Want anders mogen ze na afloop van een huurovk van bepaalde tijd alsnog je ovk niet beeindigen, tenzij er een grond tot ontbinden is. Maar ik gok zomaar dat ik je iets vertel wat jij al wel weet gezien je bij een makelaar werkt haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje - Pagina 2 Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  RioolSpook di 16 apr 2013 - 1:25

-
-


Laatst aangepast door RioolSpook op zo 1 sep 2013 - 23:12; in totaal 1 keer bewerkt
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje - Pagina 2 Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  minoessepoes di 16 apr 2013 - 1:26

- Wat voor soort huis heb je? Nieuwbouw appartement

- Met wie woon je daar? Met mijn man.


- Toen je dit huis kocht/huurde, waar viel je toen voor? Wat vond je fijn aan dit huis waardoor je er voor gekozen hebt? De bouwstijl, de grootte, de buurt en het feit dat het nieuwbouw was en we het dus helemaal naar smaak konden inrichten maar het niet in een nieuwbouwwijk staat.


- En nu je er woont, wat vind je nu fijn? Dat ik op loop afstand van de winkels zit, de ruimte en het balkon.


- Wat vind je niet fijn aan dit huis en zou je graag anders zien? In de slaapkamer horen we onze bovenburen veel stampen


- Hoe lang denk je er nog te wonen? We wonen er net 2.5 week dus ik hoop nog wel een aantal jaar, ik verwacht zo'n 7 tot 10 jaar.


- Wat is het fijnste plekje in je huis? Het hoekje van de hoekbank


- Is dit je droomhuis? Nee, maar dat is Amsterdam voorlopig niet haalbaar met ons budget.


- Zo nee, wat voor huis is dan je droomhuis? Een jaren 30 huis met ensuite deuren, glas en lood en een granietenvloer en een tuin.


- Wat vind jij belangrijk aan een huis? Dat het voelt als thuis
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje - Pagina 2 Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Gast di 16 apr 2013 - 1:29

Wat voor soort huis heb je? Een herenhuis (rijksmonument) in een straatje in Amsterdam.
- Met wie woon je daar? Met mijn vriendje en in de studio in ons pand woont een vriend van ons.
- Toen je dit huis kocht/huurde, waar viel je toen voor? Wat vond je fijn aan dit huis waardoor je er voor gekozen hebt? Haha we wonen anti-kraak dus het was niet echt hier voor kiezen, maar de locatie is helemaal fantastisch en het feit dat het een autovrije, brede straat is is ook super. Net alsof we aan een pleintje wonen, lekker met zijn allen buiten zitten!
- En nu je er woont, wat vind je nu fijn? Ons woonkeukentje en inloopkast.
- Wat vind je niet fijn aan dit huis en zou je graag anders zien? De indeling is heel onhandig. Wij hebben de beganegrond, dan komt de studio er tussen en de tweede verdieping is ook van ons. Dat kon niet anders, maar het zou handiger zijng eweest als de studio helemaal boven zat.
- Hoe lang denk je er nog te wonen? Een maand, misschien iets langer.
- Wat is het fijnste plekje in je huis? De keuken en ons bed.
- Is dit je droomhuis? Nou als het huis van mij zou zijn geweest en ik het geld had om het helemaal te verbouwen wel haha! Al heeft het geen tuin, dan zou het helemaal fantastisch zijn.
- Zo nee, wat voor huis is dan je droomhuis? Een ruim huis in de binnenstad van Amsterdam met een ruim buiten, het liefst een tuin.
- Wat vind jij belangrijk aan een huis? Ik woon al jaren anti-kraak dus ik ben niet zo veeleisend. Als ik mijn spulletjes maar heb en mijn vriendje. Ik merk wel dat ik alles op 1 verdieping toch wel heel fijn vond. Ons vorige huis was huge, maar wel op één verdieping, heerlijK!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje - Pagina 2 Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Marin di 16 apr 2013 - 1:36

Jeetje ga je al zo snel er weer uit, Harrison? Of wil je dat gewoon? Heb je al iets anders?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje - Pagina 2 Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Fortissimo di 16 apr 2013 - 1:42

Marin, inderdaad jamer.. Gaat zo snel! Maar kijk er ook wel naar uit om in iets groters te gaan wonen. Alleen wil ik eigenlijk niet weg uit de stad. Jouw huis - vragenlijstje - Pagina 2 394967
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje - Pagina 2 Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Silver di 16 apr 2013 - 1:43

Wat vraagjes over jouw huis! Plaatjes mogen! Jouw huis - vragenlijstje - Pagina 2 561177

- Wat voor soort huis heb je? 2 onder 1 kap geschakelde woning
- Met wie woon je daar? Met mijn vriend
- Toen je dit huis kocht/huurde, waar viel je toen voor? Wat vond je fijn aan dit huis waardoor je er voor gekozen hebt? Mijn vriend heeft het zelf gebouwd ik ben er gewoon bij ingetrokken
- En nu je er woont, wat vind je nu fijn? De ruimte! Ik kom zelf van een boederij af, en nu gewoon land achter huis vind ik geweldig!
- Wat vind je niet fijn aan dit huis en zou je graag anders zien? Doordat het nieuwbouw is loopt het salpeterzuur op na een regenbui van de gevel na beneden, waardoor er hele rare strepen op de ramen zitten die er niet af kunnen. En door het bouwplan kon er geen vaste trap van de 1e verdieping naar de zolder, dat is wel een nadeel voor de toekomst.
- Hoe lang denk je er nog te wonen? Ik denk nog wel 10 jaar.
- Wat is het fijnste plekje in je huis? De woonkamer op de bank
- Is dit je droomhuis? Ja helemaal, alles helemaal naar ons eigen zin. I love you
- Zo nee, wat voor huis is dan je droomhuis? Oké als de portomonee het toelaat is een vrijstaande woning met (nog) meer tuin natuurlijk nog fijner.
- Wat vind jij belangrijk aan een huis? Dat je je er thuis kan voelen.

Jouw huis - vragenlijstje - Pagina 2 Huisje
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje - Pagina 2 Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Gast di 16 apr 2013 - 1:47

Marin schreef:Jeetje ga je al zo snel er weer uit, Harrison? Of wil je dat gewoon? Heb je al iets anders?
Haha, nou, het was niet de bedoeling. Het huis is onder voorbehoud verkocht..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje - Pagina 2 Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Marin di 16 apr 2013 - 1:49

Oh wat jammer Harri! Hopelijk vind je weer net zo'n fijn plekje.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje - Pagina 2 Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Gast di 16 apr 2013 - 1:52

Marin schreef:Wat vraagjes over jouw huis! Plaatjes mogen! smile

- Wat voor soort huis heb je? een appartement van 70m3
- Met wie woon je daar? met mijn man
- Toen je dit huis kocht/huurde, waar viel je toen voor? Wat vond je fijn aan dit huis waardoor je er voor gekozen hebt?het huis was van mijn zus en daardoor kon ik het een jaar van haar huren voor ik het over ging kopen. Zo kon ik dat jaar mooi mijn studie afronden en hoefde ik daarna niet meer opzoek naar een woning. Daarbij staat het huis n de stad waar ik ook werk. Daarnaast vond ik het een mooi huis voor de komende jaren met alle ruimte die ik nodig had in een ideale wijk.
- En nu je er woont, wat vind je nu fijn? ik vind het fijn dat het huis lekker licht is en dat ik nog steeds dichtbij mijn werk woon.
- Wat vind je niet fijn aan dit huis en zou je graag anders zien? nu we hier samen wonen merk je toch dat de opbergruimtes wel aardig vol gaan zitten. Daarnaast is de badkamer prima maar wel erg klein voor ons samen.
- Hoe lang denk je er nog te wonen? ik denk dat we hier nog 1-2 jaar wonen. We willem ongeveer volgend jaar gaan kijken voor een ander/groter huis
- Wat is het fijnste plekje in je huis? mijn hoekje op de bank of lekker voor de open haard hangen
- Is dit je droomhuis? nee, maar wel een heerlijk huis voor de eerste jaren
- Zo nee, wat voor huis is dan je droomhuis? een mooie twee onder een kap of een vrijstaand huis, maar dat kunnen we niet betalen
- Wat vind jij belangrijk aan een huis?dat ik me er thuis voel en dat het een plek is waar je kan ontspannen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje - Pagina 2 Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Zonnetje di 16 apr 2013 - 2:03

- Wat voor soort huis heb je? Een drie-onder-een-kap en wij wonen op de hoek.
- Met wie woon je daar? Met mijn vriend.
- Toen je dit huis kocht/huurde, waar viel je toen voor? Wat vond je fijn aan dit huis waardoor je er voor gekozen hebt? Waar vielen we niet voor? De wijk is erg leuk, het huis zag er gezellig en mooi uit, het huis is heel praktisch, het heeft een lekker grote woonkamer, het huis was netjes afgewerkt en zag er modern uit, de keuken, badkamer en vloer waren naar onze smaak, de deuren zouden we zelf precies dezelfde uitgezocht hebben, het heeft 4 slaapkamers, een tuin op het zuiden, een oprit voor het huis, etc.
- En nu je er woont, wat vind je nu fijn? Het is een lekker rustige straat, de supermarkt (en boekenwinkel, apotheek, drogist) zitten om de hoek, het is inderdaad lekker ruim en modern. We zijn er nog steeds heel blij mee.
- Wat vind je niet fijn aan dit huis en zou je graag anders zien? Het is wel jammer dat we geen garage hebben, want de schuur in de tuin is vrij klein.
- Hoe lang denk je er nog te wonen? Nog 10 jaar zeker en misschien wel heel ons leven. We hebben het in ieder geval op de toekomst gekocht.
- Wat is het fijnste plekje in je huis? Op de bank in de woonkamer.
- Is dit je droomhuis? Voor nu wel.
- Zo nee, wat voor huis is dan je droomhuis? Ik heb niet echt een droomhuis.
- Wat vind jij belangrijk aan een huis? Dat je jezelf er fijn en goed voelt, dat het echt een thuis is, dat je genoeg ruimte hebt en dat het er netjes uitziet.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje - Pagina 2 Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Shisha di 16 apr 2013 - 2:14

- Wat voor soort huis heb je?
Een hoekhuis.

- Met wie woon je daar?
Met mijn man (over een paar weken onze zoon) en onze 2 katten.

- Toen je dit huis kocht/huurde, waar viel je toen voor? Wat vond je fijn aan dit huis waardoor je er voor gekozen hebt?
We zochten een klushuis waar veel aan moest gebeuren zodat we alles gelijk onze smaak konden maken. Verder vonden we de omgeving met het oog op de toekomst ook erg belangrijk. Ons huis ligt tegenover een parkje waardoor we vrij uitzicht hebben. In de directe omgeving zitten meerdere scholen, supermarken, veel groen en een station en met de bus ben ik met 15 min in het centrum.

- En nu je er woont, wat vind je nu fijn?
Het is een rustige omgeving en we hebben een heerlijk ruim huis.

- Wat vind je niet fijn aan dit huis en zou je graag anders zien?
De tuin. Deze is op het noorden (maar omdat het een hoekhuis is hebben we gelukkig wel zon) en niet rechthoekig maar heeft allerlei rare hoeken en afmetingen waardoor deze lastig in te delen is.

- Hoe lang denk je er nog te wonen?
Totdat we oud zijn en de kinderen de deur uit zijn.

- Wat is het fijnste plekje in je huis?
De bank, het bad en het bed. Denk dat ik op die plekken de meeste tijd doorbreng.

- Is dit je droomhuis?
Niet helemaal. Maar voor wat voor ons mogelijk is wel.

- Zo nee, wat voor huis is dan je droomhuis?
Iets landelijks.
Jouw huis - vragenlijstje - Pagina 2 Landelijk_huis_rieten_dak

- Wat vind jij belangrijk aan een huis?
Dat wij ons er thuis in voelen.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje - Pagina 2 Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Tinkebell di 16 apr 2013 - 2:55

- Wat voor soort huis heb je? Drive inn woning
- Met wie woon je daar? Mijn vriend
- Toen je dit huis kocht/huurde, waar viel je toen voor? Wat vond je fijn aan dit huis waardoor je er voor gekozen hebt? Mijn vriend woonde er al, ik ben bij hem in gaan wonen
- En nu je er woont, wat vind je nu fijn? De ruimte buiten (we hebben een oprit, achtertuin en 3 balkons)
- Wat vind je niet fijn aan dit huis en zou je graag anders zien? Steeds de trap op en af
- Hoe lang denk je er nog te wonen? Een paar jaar
- Wat is het fijnste plekje in je huis? De keuken, die hebben we pas verbouwd en is nu lekker groot en licht
- Is dit je droomhuis? Nee
- Zo nee, wat voor huis is dan je droomhuis? Een oud boerderijtje, of juist een nieuwbouw woning.
- Wat vind jij belangrijk aan een huis? Ruimte
Tinkebell
Tinkebell
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 49
Punten : 49
Registratiedatum : 19-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje - Pagina 2 Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Sushi di 16 apr 2013 - 3:12

- Wat voor soort huis heb je?
Ik woon in een appartementje (2 kamers).

- Met wie woon je daar?
Alleen.

- Toen je dit huis kocht/huurde, waar viel je toen voor? Wat vond je fijn aan dit huis waardoor je er voor gekozen hebt?
Het is een huurwoning. Ik vond het fijn dat het niet midden in het centrum is, maar dat ik maar tien minuutjes hoef te fietsen om in het centrum te komen. Het is een rustige buurt en ik heb een balkon!

- En nu je er woont, wat vind je nu fijn?
Nog steeds hetzelfde als bovenstaande. Ik vind het fijn dat ik overal zo ben (stad, station, winkelcentrum met veel winkels (3 supermarkten, 2 drogisterijen, Blokker, Hema en nog meer). Wanneer de zon schijnt heb ik die de hele dag op mijn balkon dus ook dat vind ik heerlijk.

- Wat vind je niet fijn aan dit huis en zou je graag anders zien?
Het is een poppenhuisje. En dat vind ik meestal prima hoor (ben nooit superlang met schoonmaken bezig en omdat het niet zo groot is voelt het altijd knus en gezellig aan). Maar ik ben wel eens "jaloers" op vriendinnen die een groter huis/appartement hebben. Het is soms frustrerend dat ik er niks bij kan kopen omdat ik het niet kwijt ben. Ben ik bijvoorbeeld in de kringloopwinkel en zie ik een superleuk kastje dat makkelijk op te knappen is, maar ja, ik kan het nergens kwijt.

- Hoe lang denk je er nog te wonen?
Nog wel een aantal jaar. Maar hoe lang precies weet ik niet. Ik kan hier over 2 jaar weggaan, maar ik kan hier ook nog best 5 jaar blijven wonen.

- Wat is het fijnste plekje in je huis?
De bank, en dan in het hoekje aan de kant van het raam.

- Is dit je droomhuis?
Voor nu wel. Maar ik hoop wel dat mijn volgende huis wat groter is. Verder vind ik het vooral belangrijk dat ik me thuis voel en mijn huis(je) voelt wel echt als thuis!

- Zo nee, wat voor huis is dan je droomhuis?
Ik ben altijd een beetje verliefd op de huizen in Desperate Housewives. Lekker Amerikaans.

Jouw huis - vragenlijstje - Pagina 2 2518001689_a9ca1c532e
Jouw huis - vragenlijstje - Pagina 2 Bree's_house


- Wat vind jij belangrijk aan een huis?
Dat ik me er thuis voel en dat het er netjes/schoon is.
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje - Pagina 2 Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Blond di 16 apr 2013 - 3:26

Harrison schreef:
Blond schreef:- Wat voor soort huis heb je? Een 2 kamer appartement
- Met wie woon je daar? Alleen
- Toen je dit huis kocht/huurde, waar viel je toen voor? Wat vond je fijn aan dit huis waardoor je er voor gekozen hebt? Het terras van bijna 30 m2! En verder de lichte ruimtes.
- En nu je er woont, wat vind je nu fijn? Mijn ruime woonkamer en keuken
- Wat vind je niet fijn aan dit huis en zou je graag anders zien? Ik heb geen deur van de woonkamer naar de hal, en ik heb een hele kleine badkamer.
- Hoe lang denk je er nog te wonen? Minimaal anderhalf jaar, zolang loopt mijn huurovereenkomst. En daarna zien we wel weer verder.
- Wat is het fijnste plekje in je huis? Mijn bank
- Is dit je droomhuis? Voor nu wel ja.
- Zo nee, wat voor huis is dan je droomhuis? Voor "later" zou ik graag een eengezinswoning willen met een mooie, diepe tuin met veel zon.
- Wat vind jij belangrijk aan een huis? Dat ik me er thuis voel. Dat ik echt naar mijn thuis ga Jouw huis - vragenlijstje - Pagina 2 561177
Is jouw huis verhuurd op grond van de leegstandswet? Want anders mogen ze na afloop van een huurovk van bepaalde tijd alsnog je ovk niet beeindigen, tenzij er een grond tot ontbinden is. Maar ik gok zomaar dat ik je iets vertel wat jij al wel weet gezien je bij een makelaar werkt haha!

Haha ja dat weet ik idd Jouw huis - vragenlijstje - Pagina 2 3079029344
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje - Pagina 2 Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Linda di 16 apr 2013 - 3:30

- Wat voor soort huis heb je?
Rijtjeshuis.

- Met wie woon je daar?
Met mijn man en 2 kinderen.


- Toen je dit huis kocht, waar viel je toen voor? Wat vond je fijn aan dit huis waardoor je er voor gekozen hebt?
Dit was binnen ons budget en er hoefde weinig aan te gebeuren. De keuken en badkamer zagen er prima uit, we hadden geen zin om te klussen.
We hebben 4 huizen bekeken en deze kwam als beste uit de bus.

- En nu je er woont, wat vind je nu fijn?
Dichtbij de supermarkt. En de oppervlakte is voor ons precies goed.
Ook vind ik het prettig dat je vanuit de woonkamer zo de keuken in loopt. Ik kan tijdens het koken goed dochter in de gaten houden.

- Wat vind je niet fijn aan dit huis en zou je graag anders zien?
De zolder en de tuin moeten hoognodig aangepakt worden. Maar het komt er steeds niet van en dat irriteert me mateloos.

- Hoe lang denk je er nog te wonen?
Tot we oud zijn. Tenzij we opeens veel geld hebben, dan wil ik wel verhuizen.

- Wat is het fijnste plekje in je huis?
Het bad.

- Is dit je droomhuis?
Nee, ik heb niet echt een droomhuis. In ieder geval niet 1 die haalbaar is.

- Zo nee, wat voor huis is dan je droomhuis?
Geen idee.

- Wat vind jij belangrijk aan een huis?
Dat ik me er prettig voel. Maar dat heb ik eigenlijk al snel. Ik vind een huid niet zo super belangrijk, ik kan overal wel aarden.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje - Pagina 2 Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Gast di 16 apr 2013 - 3:35

- Wat voor soort huis heb je?
Een eengezinswoning
- Met wie woon je daar?
Mijn vriend
- Toen je dit huis kocht/huurde, waar viel je toen voor? Wat vond je fijn
aan dit huis waardoor je er voor gekozen hebt?
De grote tuin, de
fijne badkamer/keuken, schuifpui en dat het 3 etage ’s heeft
- En nu je er woont,
wat vind je nu fijn?
Nog steeds de ruimte
en onze grote tuin
- Wat vind je niet fijn aan dit huis en zou je graag anders zien?
Kan zo niks bedenken,
we zijn net een jaar verhuisd dus alles is nog nieuw en mooi
- Hoe lang denk je er nog te wonen?
Denk de komende 5 a 10
jaar sowieso wel
- Wat is het fijnste plekje in je huis?
De tuin, huiskamer,
onze zolder waar we slapen, het ligbad
- Is dit je droomhuis?
Nee zou wel een nog
groter huis willen, maar dit komt zeker in de buurt hoor, als ik kijk naar wat
haalbaar is qua kosten is dit wel mijn droomhuis. We hebben genoeg ruimte, het
staat in een ontzettend leuke wijk, het huis straalt rust uit, en het is
helemaal ingericht naar mijn (onze haha) smaak
- Zo nee, wat voor
huis is dan je droomhuis?
- Wat vind jij belangrijk aan een huis?
Dat er veel daglicht
naar binnen komt, en de tuin vind ik ook wel erg belangrijk. En dat het groot
genoeg is voor ons en 3 kinderen


Laatst aangepast door Carrie op di 16 apr 2013 - 3:39; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje - Pagina 2 Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Marin di 16 apr 2013 - 3:38

Willen jullie 3 kinderen, als alles goed gaat, Carrie? I love you Ik ben zo benieuwd naar de buitenkant van jullie huis. Van binnen zag het er zo leuk uit (tenminste, heb wel eens wat fotootjes van de woonkamer gezien). Het klinkt allemaal heel leuk! En een slaapzolder, gaaf! Heb je daar dan ook een badkamer of moet je daarvoor naar beneden?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje - Pagina 2 Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Bolleke di 16 apr 2013 - 3:45

Marin schreef:Wat vraagjes over jouw huis! Plaatjes mogen! Jouw huis - vragenlijstje - Pagina 2 561177

- Wat voor soort huis heb je? Een hoekhuis uit de jaren '80
- Met wie woon je daar? Met mijn zoon
- Toen je dit huis kocht/huurde, waar viel je toen voor? Wat vond je fijn aan dit huis waardoor je er voor gekozen hebt? De ruimte viel op, ik kwam uit een superleuk maar klein huisje, en dit huis is echt groot en dat vonden we (ex toen nog) heel fijn.
- En nu je er woont, wat vind je nu fijn? Nog steeds de ruimte, ik heb een hele verdieping "over", ik heb geen zolder maar echt twee verdiepingen met op elke verdieping een gang en twee slaapkamers. De bovenste word later helemaal voor C. Dan heeft hij dus twee kamers. Verder vind ik het fijn dat ik overal dichtbij ben.
- Wat vind je niet fijn aan dit huis en zou je graag anders zien? Ik zou graag een nieuwe vloer willen, en een vernieuwde tuin.
- Hoe lang denk je er nog te wonen? Ik denk sowieso nog wel 6 jaar.
- Wat is het fijnste plekje in je huis? Ik zit het liefst in de woonkamer op de bank, maar ik vind de eerste verdieping heel leuk, met de lange gang en kamers lijkt het een beetje zoals je wel eens in de film ziet smile
- Is dit je droomhuis? Nee dat absoluut niet, maar dit is wel veel beter dan ik ooit had durven dromen toen ik alleen kwam te staan met mijn zoon.
- Zo nee, wat voor huis is dan je droomhuis? Een mooi en groot landelijk gelegen huis, of woonboerderij.
- Wat vind jij belangrijk aan een huis? Dat ik mij er thuis voel als ik binnen kom, en dat heb ik hier.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje - Pagina 2 Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Rose di 16 apr 2013 - 3:55

- Wat voor soort huis heb je? 2 onder 1 kap, 1gezinswoning
- Met wie woon je daar? Vriend, kat en de rest van de beestjes Jouw huis - vragenlijstje - Pagina 2 561177
- Toen je dit huis kocht/huurde, waar viel je toen voor? Wat vond je fijn aan dit huis waardoor je er voor gekozen hebt? De locatie, aan het water.
- En nu je er woont, wat vind je nu fijn? Dat het echt ons huisje is. Hier is het echt thuis komen.
- Wat vind je niet fijn aan dit huis en zou je graag anders zien? De boiler, oude wc en douche. maja huur..
- Hoe lang denk je er nog te wonen? max. 2/3 jaar
- Wat is het fijnste plekje in je huis? Slaapkamer met uitzicht over de haven en het bos.
- Is dit je droomhuis? Nee
- Zo nee, wat voor huis is dan je droomhuis? Een huis buiten uit, maar niet te ver van de 'winkels' en met een grote tuin.
- Wat vind jij belangrijk aan een huis? Dat het echt als een thuis voelt en natuurlijk een tuin vol zon Laughing
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje - Pagina 2 Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum