Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jouw huis - vragenlijstje

+79
Eliesje
Printje
Ooh La La!
Lady Starstruck
Saga
Pien
Merel
Zininzon
Shopaholic
Fayebella
Aimee
Suus
Sophiee
_Lacey_
Caramba
Winegum
Sure
M-G
Capt'n Zero
Blond
Lady4
Jeanette
Arwyn
Razz
Alex
_Lana_
kajaka88
Pompoen
Charles
Oasis
SarahKey
madam
Kreeftje
vliegeraar
Pineco
JD
Urban Naked
Thunder
Coccinelle
Japie
Bisq
Sam
Taeda
Middleme
Mizz_S
Bosjesvrouw
Bruintje Beer
Nyx
Sarah1985
Kamperseboekenwurm
Rose
Bolleke
Linda
Sushi
Tinkebell
Shisha
Zonnetje
Silver
minoessepoes
RioolSpook
Reeza
Slakje
Chelle
Caresses
Ragazza
Marsy28
*Lookie*
Didi
Carra
Katrien
Char1
Parisienne
Elliot
Paper Crown
Fortissimo
Highway
Caroow
rapa nui
Marin
83 plaatsers

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje - Pagina 5 Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Pineco wo 17 apr 2013 - 8:53

Elliot schreef:
Marin schreef:
SarahKey schreef:Dit bedoel ik:
Jouw huis - vragenlijstje - Pagina 5 15593

Ja dat zijn ook echt twee stijlen door elkaar heen. Dat is niet mooi inderdaad.

Ik vind dit ook niet mooi, maar ik snap niet zo goed wat dit met het topic of het huis van Pineco te maken heeft? Het is niet zo dat je dit soort huizen op elke straathoek tegenkomt, en het lijkt ook niet op Pineco's huis.

Elliot, ik woon inderdaad in België, niet ver van de grens. Het is op zo'n 10 minuutjes van Maastricht en ik kom oorspronkelijk ook uit deze streek, maar dan aan de Nederlandse kant van de grens.

En ik snap SarahKeys reactie wel hoor, wij vinden de voorkant zelf ook het lelijkste van ons huis. Het was vroeger een heel mooi geheel, maar vlak na WO II is het gedeelte rechts van de poort afgebrand en opnieuw opgebouwd. De stijl van dit nieuwere deel, met die grote ramen, vinden wij absoluut niet passen bij dit huis. Het hele rechter gedeelte zouden we het liefst herstellen. Met kleinere raampartijen met natuursteen eromheen, net als bij het poortgebouw en net zoals het vroeger was. Maar het lijkt er vooralsnog op dat we dat niet rondkrijgen bij de gemeente. Zij willen het aanzicht van het kerkplein niet veranderen. We hebben er nu sowieso het geld niet voor, wellicht ooit nog een keer.
@de rest, bedankt voor de enthousiaste reacties. Blijft een leuk topic dit!
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje - Pagina 5 Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Marin wo 17 apr 2013 - 9:10

Het was mij nog niet eens opgevallen dat er een aanbouw aan zat. Haha sorry :P

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje - Pagina 5 Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Gast wo 17 apr 2013 - 9:10

Marin schreef:Wat vraagjes over jouw huis! Plaatjes mogen! smile

- Wat voor soort huis heb je? Een tussenwoning
- Met wie woon je daar? Man en 2 kinderen
- Toen je dit huis kocht/huurde, waar viel je toen voor? Wat vond je fijn aan dit huis waardoor je er voor gekozen hebt? Mijn man woonde hier al en ik ben hier ook komen wonen.
- En nu je er woont, wat vind je nu fijn? De ruimte en de tuin op het zuiden
- Wat vind je niet fijn aan dit huis en zou je graag anders zien? Eigenlijk niets
- Hoe lang denk je er nog te wonen? We gaan hier niet weg denk ik
- Wat is het fijnste plekje in je huis? De woonkamer en de tuin
- Is dit je droomhuis? Realistisch gezien wel, maar als we ineens heel veel geld op onze rekening krijgen niet....
- Zo nee, wat voor huis is dan je droomhuis? Een groot vrijstaand huis met rieten kap. Met veel ramen en een grote tuin rondom. Met een grote woonkeuken en een speelzolder voor de kinderen.
- Wat vind jij belangrijk aan een huis? Dat je je er thuis voelt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje - Pagina 5 Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  JD wo 17 apr 2013 - 11:19

Ohhh Pineco, de binnenkant met al die balken enzo....wow!! I love you

Ik hoop hier binnenkort een andere omschrijving te kunnen geven dan nu, heb me net ingeschreven voor een superleuke benedenwoning die direct beschikbaar is! Jaren 30, erkertje, glas in lood....helemaal mijn smaak, en 400 euro goedkopere huur dan nu! duim duim duim!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje - Pagina 5 Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Gast wo 17 apr 2013 - 18:35

- Wat voor soort huis heb je?
een half vrijstaande woning op het platteland.
- Met wie woon je daar?
met mijn man en twee dochters.
- Toen je dit huis kocht/huurde, waar viel je toen voor? Wat vond je fijn aan dit huis
waardoor je er voor gekozen hebt?

de locatie, de ruimte, het vrije wonen. Het feit dat we het konden verbouwen zoals we zelf wilden.
- En nu je er woont, wat vind je nu fijn?
de ruimte binnen en buiten, het buitenaf wonen.
- Wat vind je niet fijn aan dit huis en zou je graag anders zien?
de plaats waar hij staat. Het liefst zou ik in onze oude woonplaats wonen.
- Hoe lang denk je er nog te wonen?
hopelijk ons hele leven nog. Of in ieder geval tot we naar het bejaardenhuis gaan.
- Wat is het fijnste plekje in je huis?
de woonkamer. lekker licht en ruim.
- Is dit je droomhuis?
komt aardig in de richting.
- Wat vind jij belangrijk aan een huis?
dat we ons thuis voelen en de ruimte hebben om te leven.

Jouw huis - vragenlijstje - Pagina 5 34ec303


Laatst aangepast door Rejoy. op wo 17 apr 2013 - 18:50; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje - Pagina 5 Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Pineco wo 17 apr 2013 - 18:45

Rejoy, jullie wonen echt prachtig! Ik heb je verbouwtopic bijgehouden, lijkt me een heerlijke plek om te wonen.

En JD, dat klinkt als een mooie kans, ik duim voor je!
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje - Pagina 5 Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Gast wo 17 apr 2013 - 18:52

Pineco schreef:Rejoy, jullie wonen echt prachtig! Ik heb je verbouwtopic bijgehouden, lijkt me een heerlijke plek om te wonen.

En JD, dat klinkt als een mooie kans, ik duim voor je!

ik ben er zelf ook nog steeds heel blij mee. Helemaal nu we druk zijn met de tuin en alles wat meer af lijkt. Ik vind jullie huis ook echt prachtig, al is jullie stijl echt tegenovergesteld aan die van ons, haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje - Pagina 5 Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Paper Crown wo 17 apr 2013 - 20:13

Rejoy ik lees wel vaker van jou 'half vrijstaand huis' maar ik vind eigenlijk dat je gewoon vrijstaand woont hoor Very Happy
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje - Pagina 5 Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Gast wo 17 apr 2013 - 20:19

Paper Crown schreef:Rejoy ik lees wel vaker van jou 'half vrijstaand huis' maar ik vind eigenlijk dat je gewoon vrijstaand woont hoor Very Happy

Haha, ik weet niet zo goed hoe ik t moet noemen, aangezien mijn ouders onder dezelfde kap wonen. Dan is het toch niet echt helemaal vrijstaand.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje - Pagina 5 Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Lady4 wo 17 apr 2013 - 20:28

Marin schreef:Wat vraagjes over jouw huis! Plaatjes mogen! smile

- Wat voor soort huis heb je? Een jaren '30 woning, twee onder een kap
- Met wie woon je daar? Sinds een half jaar met mijn vriend en stiefzoontje I love you
- Toen je dit huis kocht/huurde, waar viel je toen voor? Wat vond je fijn aan dit huis waardoor je er voor gekozen hebt? De ligging, een tuin met zon, alles was recent verbouwd en opgeknapt, mooie keuken en badkamer, glas in lood ramen, erker en mogelijkheid om tuindeuren te plaatsen (is gebeurd)
- En nu je er woont, wat vind je nu fijn? Het is een fijn, mooi en knus huis. Dichtbij werk en maar een paar minuten fietsen naar het centrum van de stad, maar toch in een rustige en nette buurt.
- Wat vind je niet fijn aan dit huis en zou je graag anders zien? Nu we er met ons drieën wonen missen we toch wel (berg)ruimte. Daarnaast zou ik graag een grotere tuin willen.
- Hoe lang denk je er nog te wonen? Maximaal twee jaar
- Wat is het fijnste plekje in je huis? De woonkamer
- Is dit je droomhuis? Nee
- Zo nee, wat voor huis is dan je droomhuis? Een groter (nieuwbouw) huis, goed geïsoleerd en met een grote tuin op het zuiden.
- Wat vind jij belangrijk aan een huis?
Dat het als thuis voelt en dat doet het!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje - Pagina 5 Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Paper Crown wo 17 apr 2013 - 20:29

Rejoy. schreef:
Paper Crown schreef:Rejoy ik lees wel vaker van jou 'half vrijstaand huis' maar ik vind eigenlijk dat je gewoon vrijstaand woont hoor Very Happy

Haha, ik weet niet zo goed hoe ik t moet noemen, aangezien mijn ouders onder dezelfde kap wonen. Dan is het toch niet echt helemaal vrijstaand.

Maar, aan het type huis veranderd er toch niets? Dan zeg je ik woon vrijstaand (want dat klopt!) en mijn ouders wonen onder dezelfde kap. Ik vind vrij halfstaand niet zoveel eer doen aan jullie mooie huis.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje - Pagina 5 Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Parisienne wo 17 apr 2013 - 21:21

Rejoy, welke kant/welk deel is nu precies van jullie op dat plaatje?
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje - Pagina 5 Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Blond wo 17 apr 2013 - 21:50

Rejoy, wat een prachtige woning zeg! Mochten je ouders ooit weggaan, willen jullie dan ook de rest kopen?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje - Pagina 5 Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Capt'n Zero wo 17 apr 2013 - 22:31



- Wat voor soort huis heb je? anti kraak woning - 4 kamer appartement met tuin
- Met wie woon je daar? Ginny de kat
- Toen je dit huis kocht/huurde, waar viel je toen voor? Wat vond je fijn aan dit huis waardoor je er voor gekozen hebt? Ik heb dat gedeelte over geslagen. Ik hoorde dat er vlak bij mij in de buurt woningen anti-kraak kwamen, dus ik schreef me in en binnen 3 dagen kreeg ik de sleutel. Ik was toen niet eens thuis, dus ik kreeg later pas te zien hoe mijn woning er uit zag.
- En nu je er woont, wat vind je nu fijn? Ik vind het fijn voor de kat dat er een tuin is en ik ben erg blij met de ruimte, ik heb heel veel ruimte voor 1 persoon
- Wat vind je niet fijn aan dit huis en zou je graag anders zien? Ik zou geen bovenburen meer willen, je hoort toch alles. Verder is een deel van de inhoud natuurlijk ook niet helemaal mijn smaak, maar als ik het zou kopen zou ik dat veranderen natuurlijk
- Hoe lang denk je er nog te wonen? Zo lang als het kan
- Wat is het fijnste plekje in je huis? de zithoek, daar zit ik altijd met de kat en een boek of een serie te kijken
- Is dit je droomhuis? Nee absoluut niet. Maar het voldoet prima voor mijn huidige status/levensstijl
- Zo nee, wat voor huis is dan je droomhuis? Ik vind zoveel huizen mooi. Ik zou het liefst een vrijstaand huisje met tuin hebben als ik aan een gezin zou beginnen, maar ik heb nog niet echt hoge eisen
- Wat vind jij belangrijk aan een huis? kleur, ik kan niet in een kleurloos huis wonen.
Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Woonplaats : Noord Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje - Pagina 5 Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Gast do 18 apr 2013 - 3:52

PC: nu je het op deze manier bekijkt klopt het inderdaad wat je zegt. Het is in principe ook één huis en zeker vrijstaand.

Parisienne: ons deel is tot aan t kleine raampje in t midden van de voorkant ongeveer en dan het deel aan deze kant van de foto.

Blond: ik hoop dat uiteindelijk één van onze kinderen in het deel van mijn ouders willen gaan wonen. Als ze dat niet willen, willen wij dan inderdaad dat deel erbij kopen, zodat wij zeggenschap hebben over wat met dat deel gaat gebeuren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje - Pagina 5 Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  M-G do 18 apr 2013 - 10:54

- Wat voor soort huis heb je?
Een hoekwoning
- Met wie woon je daar?
Met mijn vriend en onze zoon
- Toen je dit huis kocht/huurde, waar viel je toen voor? Wat vond je fijn aan dit huis waardoor je er voor gekozen hebt?
Voor de ruime tuin op het zuiden, voor de wijk waar hij in staat (rustige omgeving en een park naast de deur) en vergeleken met ons vorige appartement met 3 slaapkamers, is dit wel een stukje groter.
- En nu je er woont, wat vind je nu fijn?
De ruime tuin op het zuiden, ruimte in huis en de buren!
- Wat vind je niet fijn aan dit huis en zou je graag anders zien?
Het schuurtje staat eigenlijk in de weg in de tuin, die zou ik het liefst naast het huis zien dan kunnen we de achtertuin beter benutten (nu zit er ook nog een stuk tuin aan de zijkant van het schuurtje waardoor je om het schuurtje heen moet lopen om daar te komen, die schuur staat dus eigenlijk gewoon in de weg) en de badkamer moet ooit nog verbouwd worden en helaas hebben de vorige bewoners gekozen voor een vrij kleine keuken met weinig kastruimte.
- Hoe lang denk je er nog te wonen?
Zolang ik leef
- Wat is het fijnste plekje in je huis?
De tuin! Ow nee die is niet in huis... eeuhm de woonkamer is toch wel mijn plekje.
- Is dit je droomhuis?
Gezien hetgeen dat haalbaar is: ja! Mocht ik ooit veel te veel geld hebben dan heb ik toch echt iets anders in gedachten.
- Zo nee, wat voor huis is dan je droomhuis? '
Een vrijstaande villa met eigen zwembad (droom, droom). Er staat hier in de buurt een heel mooi huis maar helaas kan ik daar geen foto van vinden.
- Wat vind jij belangrijk aan een huis?
Dat het als thuis voelt, een plek waar ik mij veilig voel en volledig mijzelf kan zijn en dat er een tuin op het zuiden is.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje - Pagina 5 Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Sarah1985 do 18 apr 2013 - 22:59

Alex schreef:- Wat voor soort huis heb je? Rijtjeshuis
- Met wie woon je daar? Met man en dochter
- Toen je dit huis kocht/huurde, waar viel je toen voor? Wat vond je fijn aan dit huis waardoor je er voor gekozen hebt? De grote tuin, ruime woonkamer, slaapkamers en ruime zolder.
- En nu je er woont, wat vind je nu fijn? De keuken.
- Wat vind je niet fijn aan dit huis en zou je graag anders zien? Eigenlijk is niks fijn aan dit huis. Ik heb nog nooit het gevoel gehad dat ik echt 'thuis' kwam. Daarbij is het een oude woning dus is er veel onderhoud aan en daar hebben we geen tijd/geld voor.
- Hoe lang denk je er nog te wonen? Hopelijk tot en met 30 juni 2013.
- Wat is het fijnste plekje in je huis? Geen specifieke plek.
- Is dit je droomhuis? Nee, absoluut niet.
- Zo nee, wat voor huis is dan je droomhuis? Zoiets (lekker groot, sorry Jouw huis - vragenlijstje - Pagina 5 827601):

- Wat vind jij belangrijk aan een huis? Uitstraling, het gevoel hebben echt thuis te komen, ruimte.

is jullie huis al verkocht omdat je zegt hopelijk tot 30 juni 2013
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje - Pagina 5 Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Sure vr 19 apr 2013 - 2:00

- Wat voor soort huis heb je? Een tweekapper.
- Met wie woon je daar? Alleen.
- Toen je dit huis kocht/huurde, waar viel je toen voor? Wat vond je fijn aan dit huis waardoor je er voor gekozen hebt? De rustige maar sfeervolle buurt, de potentie van het huis en de locatie.
- En nu je er woont, wat vind je nu fijn? De grote tuin, de buurt(genoten) en het vele daglicht dat binnen valt.
- Wat vind je niet fijn aan dit huis en zou je graag anders zien? Niets eigenlijk!
- Hoe lang denk je er nog te wonen? Nog een hele tijd, het huis is ruim genoeg om een gezin in te stichten.
- Wat is het fijnste plekje in je huis? De keuken.
- Is dit je droomhuis? Nee.
- Zo nee, wat voor huis is dan je droomhuis? Een woonboerderij.
- Wat vind jij belangrijk aan een huis? Dat het goed geïsoleerd en onderhouden is en vooral dat ik me er thuis voel.
Sure
Sure
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 78
Punten : 76
Registratiedatum : 14-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje - Pagina 5 Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Winegum vr 19 apr 2013 - 2:27

- Wat voor soort huis heb je?een appartement op de vijfde verdieping. We wonen met 4 eigenaren op 1 verdieping. Midden in het centrum.
- Met wie woon je daar?samen met mijn vriend
- Toen je dit huis kocht/huurde, waar viel je toen voor? Wat vond je fijn aan dit huis waardoor je er voor gekozen hebt?
we voelde eigenlijk direct dat dit het huis was. Het is vrij licht in de woonkamer, dat vind ik fijn. En verder hebben we een half open koken wat heel gezellig is tijdens het koken.
- En nu je er woont, wat vind je nu fijn?
eigenlijk vind ik nog steeds alles fijn. Vooral de ligging vind ik heerlijk. Lekker dicht in de stad, zonder dat we echt overlast hebben. Er had wat mij betreft nog wel 1 slaapkamer bij gemogen, maar voor nu is het nog wel prima.
- Wat vind je niet fijn aan dit huis en zou je graag anders zien?
iets meer bergruimte. En als ik veel boodschappen of dingen in de auto heb liggen baal ik er weleens van dat ik mijn auto niet naast de voordeur kan parkeren. Waardoor je zo moet sjouwen.
- Hoe lang denk je er nog te wonen? Hopelijk nog maar een jaar of 2. Dan is de huizenmarkt hopelijk wat aangetrokken. Want er staan nog best wel wat huizen hier te koop. Ik ben bijna afgestudeerd. Dan willen we eerst flink gaan sparen en daarna op zoek naar een groter huis voor de komende tig jaar.
- Wat is het fijnste plekje in je huis?
De badkamer! Ik ben er nog steeds heel erg blij mee met hoe het is geworden. En verder ben ik veel te vinden in de woonkamer. Die vind ik ook erg fijn.
- Is dit je droomhuis?Nee, geen droomhuis. Maar wel een heel fijn en leuk startershuisje.
- Zo nee, wat voor huis is dan je droomhuis?
Een groter, wellicht landelijker huis. Geen doorsnee rijtjeswoning. In een niet al te drukke stad, met veel groen in de buurt.
- Wat vind jij belangrijk aan een huis?Dat ik me er veilig en fijn voel. Dat het licht is binnen. Wat meer kamers, minimaal 3/4 zou ik wel erg fijn vinden.

@ Rejoy: mooi huis! Wat ik me afvraag, hebben jullie beide dezelfde ingang die jullie gebruiken? of zijn er 2 ingangen? En is het huis in verbinding met elkaar, of hebben jullie echt 2 aparte huizen en kun je niet vanuit het ene huis naar het andere huis lopen binnendoor?

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje - Pagina 5 Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Caramba vr 19 apr 2013 - 3:17

- Wat voor soort huis heb je? Dit was vroeger een boerderij. Van de stallen hebben ze 2 woningen gemaakt waarvan wij in 1 ervan wonen.
- Met wie woon je daar? Ik woon hier samen met mijn vriend en de kat.
- Toen je dit huis kocht/huurde, waar viel je toen voor? Wat vond je fijn aan dit huis waardoor je er voor gekozen hebt? Mijn vriend heeft dit huis gekocht. Na 2 jaar ben ik bij hem ingetrokken. Mijn vriend zijn reden was, mooi klein huisje voor mij alleen.
- En nu je er woont, wat vind je nu fijn? Het is een lekker knus (klein) huisje. Dit vond ik in het begin geen probleem.
- Wat vind je niet fijn aan dit huis en zou je graag anders zien? Omdat wij toch wel een kinderwens hebben, is dit huis gewoon veels te klein, het heeft maar 1 slaapkamer. Leuk voor een starter, niet voor een gezin.
- Hoe lang denk je er nog te wonen? Wij hopen toch wel binnen een jaar iets anders te hebben.
- Wat is het fijnste plekje in je huis? Toch wel de hele woning. Omdat het klein is, heb je alles in hand bereik.
- Is dit je droomhuis? Zoals je al kon lezen, nee.
- Zo nee, wat voor huis is dan je droomhuis? Een vrijstaande woning, 3 slaapkamers. Grote garage bij huis, dit voor mijn vriend. Zodat hij lekker kan hobbyen.
- Wat vind jij belangrijk aan een huis? Dat ik mij er fijn en thuis voel. Het idee ik ben en kom thuis. Dit had ik in het begin niet toen ik bij mijn vriend introk, ik zei altijd tegen hem, ik ben bij jou thuis. Het heeft een halfjaar geduurd toen ik zei ik ben thuis.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje - Pagina 5 Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  _Lacey_ vr 19 apr 2013 - 3:23

Marin schreef:Wat vraagjes over jouw huis! Plaatjes mogen! smile

- Wat voor soort huis heb je?Een appartement.
- Met wie woon je daar? Alleen (met kat).
- Toen je dit huis kocht/huurde, waar viel je toen voor? Wat vond je fijn aan dit huis waardoor je er voor gekozen hebt?De grootte van de woonkamer.
- En nu je er woont, wat vind je nu fijn?Nog steeds die enorme woonkamer.
- Wat vind je niet fijn aan dit huis en zou je graag anders zien?Dat het aan een doorgaande weg ligt waar ik toch meer kast van heb dan gedacht.
- Hoe lang denk je er nog te wonen?Ik wil dolgraag weg hier, maar dan moet eerst de huizenmarkt weer wat aantrekken.
- Wat is het fijnste plekje in je huis?De woonkamer.
- Is dit je droomhuis?Nee!
- Zo nee, wat voor huis is dan je droomhuis? Niet zo over nagedacht.
- Wat vind jij belangrijk aan een huis?Dat het ook echt een thuis is.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje - Pagina 5 Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Sophiee za 20 apr 2013 - 20:08

Wat vraagjes over jouw huis! Plaatjes mogen! Jouw huis - vragenlijstje - Pagina 5 561177

- Wat voor soort huis heb je? We verhuizen deze zomer naar ons eerste koophuis. Een twee-onder-een-kapwoning.
- Met wie woon je daar? Vriend en dochter.
- Toen je dit huis kocht/huurde, waar viel je toen voor? Wat vond je fijn aan dit huis waardoor je er voor gekozen hebt? De authentieke sfeer, de ruimte en de locatie.
- En nu je er woont, wat vind je nu fijn? Daar moeten we nog achter komen!
- Wat vind je niet fijn aan dit huis en zou je graag anders zien? Het huis ligt aan een drukkere weg dan dat we in eerste instantie wilden. Maar of we dat straks echt als vervelend gaan ervaren, weet ik niet.
- Hoe lang denk je er nog te wonen? In ieder geval 20 jaar!
- Wat is het fijnste plekje in je huis? Ik verwacht de woonkamer.
- Is dit je droomhuis? Ja!
- Zo nee, wat voor huis is dan je droomhuis? -
- Wat vind jij belangrijk aan een huis? Dat de sfeer goed is.
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje - Pagina 5 Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Suus za 20 apr 2013 - 23:30

- Wat voor soort huis heb je? Een appartement met drie slaapkamers en balkon.
- Met wie woon je daar? Mijn man en twee katten.
- Toen je dit huis kocht/huurde, waar viel je toen voor? Wat vond je fijn aan dit huis waardoor je er voor gekozen hebt? De ruime kamers, lekker licht en groot balkon.
- En nu je er woont, wat vind je nu fijn? Dat het goed geisoleerd is, we betalen erg weinig aan energie, en nog steeds de ruimte.
- Wat vind je niet fijn aan dit huis en zou je graag anders zien? Ik zou graag een tuintje willen en een raam in de badkamer.
- Hoe lang denk je er nog te wonen? Een jaar of twee?
- Wat is het fijnste plekje in je huis? De woonkamer.
- Is dit je droomhuis? Nee.
- Zo nee, wat voor huis is dan je droomhuis? Een huis met tuin.
- Wat vind jij belangrijk aan een huis? Dat ik me er thuis voel.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje - Pagina 5 Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Aimee zo 21 apr 2013 - 1:22

Marin schreef:
- Wat voor soort huis heb je?
een rijtjeshuis
- Met wie woon je daar?
Vriend en kind
- Toen je dit huis kocht/huurde, waar viel je toen voor? Wat vond je fijn aan dit huis waardoor je er voor gekozen hebt?
Het ligt pal aan een recreatiegebied. De tuin staat op het zuiden. En het voelde gewoon goed, ik zag mogelijkheden smile
- En nu je er woont, wat vind je nu fijn?
Nog precies dezelfde punten
- Wat vind je niet fijn aan dit huis en zou je graag anders zien?
We hebben maar 2 verdiepingen, een zolder zou wel prettig zijn. En de badkamer moet aangepakt worden.
- Hoe lang denk je er nog te wonen?
Hééél lang
- Wat is het fijnste plekje in je huis?
De woonkamer
- Is dit je droomhuis?
Ja en nee. Voor wat we nu kunnen betalen is dit wel echt mijn droomhuis. Als we de staatsloterij winnen, dan zou ik toch een straat verder verhuizen waar 2 onder 1 kap woningen staan.
- Zo nee, wat voor huis is dan je droomhuis?
zie hierboven smile
- Wat vind jij belangrijk aan een huis?
Dat het voelt als thuis
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje - Pagina 5 Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Fayebella zo 21 apr 2013 - 3:18

- Wat voor soort huis heb je? Tussenwoning, nieuwbouw uit december 2011. Het is een huurhuis.
- Met wie woon je daar? Alleen
- Toen je dit huis kocht/huurde, waar viel je toen voor? Wat vond je fijn aan dit huis waardoor je er voor gekozen hebt? Nieuwbouw en ik wilde graag een "huis" en geen appartement meer.
- En nu je er woont, wat vind je nu fijn? Begane grond en mijn tuintje.
- Wat vind je niet fijn aan dit huis en zou je graag anders zien? Het huis zelf had wel een meter of 2 langer mogen zijn.
- Hoe lang denk je er nog te wonen? Ligt er een beetje aan, als ik vrijgezel blijf nog wel jaren tot ik dichterbij het centrum wil wonen. Krijg ik wel een relatie dan nog een paar jaar. Hier kun je niet echt met kinderen wonen (al is het wel een eengezinswoning, ik vind het erg klein voor een gezin met 2 kinderen)
- Wat is het fijnste plekje in je huis? Woonkamer
- Is dit je droomhuis? Nee
- Zo nee, wat voor huis is dan je droomhuis? Een 2-onder-1 kap, of een vrijstaande woning met een grote woonkamer en leefkeuken.
- Wat vind jij belangrijk aan een huis? Dat is me er thuis voel, en eigen tuin met veel planten en bloemen.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje - Pagina 5 Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum