Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wensenlijstje voor jouw huis

+7
Bliss
Lindsya
Kreeftje
Ugly Betty
Kaboutertje
Zonnetje
Mida4you
11 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wensenlijstje voor jouw huis Empty Wensenlijstje voor jouw huis

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 9:12

Eigenlijk geef ik pas sinds een paar maanden echt iets om mijn huis. Maar nu ik eenmaal bezig ben met het aanpassen en inrichten van mijn woning, wil ik alleen maar meer. Maar nu lijkt er gewoon geen eind te komen aan mijn wensen. Hebben jullie dat ook?

Wat ik momenteel nog wil?
*Nieuwe eetkamertafel
*Nieuw bed/Boxspring
*Hoekbank
*Stoel
*Kussens (Roze en grijs metalic)
*Orchidee in grote glazen vaas van de Jumbo
*Grijs vloerkleed

Edit; Tekst voor op mijn slaapkamermuur. Mijn hele slaapkamer moet eigenlijk nog aangepakt worden. :P

Het meeste heb ik nu wel gekocht (vitrage, rolgordijnen, televisie, spiegel, eetkamertafellampen, verf). Er moeten zelfs nog voldoende dingen opgehangen worden. Maar dit lijkt wel een verslaving. Een gezonde verslaving weliswaar, maar toch. smile


Laatst aangepast door Angel Blue Eyes op di 17 mei 2011 - 9:21; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wensenlijstje voor jouw huis Empty Re: Wensenlijstje voor jouw huis

Bericht  Mida4you di 17 mei 2011 - 9:19

Wij hebben zelf ook nog veel wensen maar we willen niet veel meer investeren in dit huis ( flatje ) We willen binnen nu en een jaar verhuizen en dan willen we ons hele huis inrichten in beach style smile En daar zijn we nog genoeg voor nodig.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wensenlijstje voor jouw huis Empty Re: Wensenlijstje voor jouw huis

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 9:24

Genoeg te wensen en ik koop elke maand een staatslot maar tot nu toe nog geen prijs :-)

* nieuw bed
* toilet verbouwen
* kunstof kozijnen
* achtertuin opnieuw inrichten en bestraten
* voortuin opnieuw inrichten en bestraten
* leuke dingen aan de muur
* leuke decoratie voor op tafel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wensenlijstje voor jouw huis Empty Re: Wensenlijstje voor jouw huis

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 9:25

Dat klinkt leuk, Mirjam4you. smile

Momenteel ben ik natuurlijk alleenstaand en ik weet niet wat er binnen nu en een paar maanden zal gaan gebeuren qua liefde en huisvesting (Dubbele inboedel e.d.). Maar als ik het laat zoals het nu is, dan wacht ik eigenlijk op iets anders en dat terwijl ik hier ook erg thuis ben. Dus ik kan beter in mezelf investeren, eerst, dan dat ik dat doe in iets wat wellicht de komende jaren nog niet staat te gebeuren.

Een andere situatie, maar ik snap wel waarom je de inrichting voor het nieuwe huis uitstelt. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wensenlijstje voor jouw huis Empty Re: Wensenlijstje voor jouw huis

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 9:27

Ik vind 't zo leuk om te horen dat jouw huis steeds meer thuis wordt. Dat doet me echt goed om dat te horen van je, zeker omdat ik weet hoe belangrijk dat is smile

Mijn grootste wens is op dit moment een wasmachine, en als het goed is komt die over een week of twee smile

Ook wil ik graag nog mijn mooie vissersfoto boven m'n bed hangen, maar eigenlijk is de rust ook wel mooi boven m'n bed (al straalt de foto ook rust uit), en het is zo'n grote aankoop.

Verder wil ik met name meer ruimte, zodat ik nog meer kwijt kan smile M'n muren hangen al behoorlijk vol maar ik zou nog veel meer op kunnen hangen als ik zou willen.

Oh en echt een mooie grote chill bank zou ook niet verkeerd zijn, maar daar heb ik de ruimte niet voor.



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wensenlijstje voor jouw huis Empty Re: Wensenlijstje voor jouw huis

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 9:28

Birgit schreef:Genoeg te wensen en ik koop elke maand een staatslot maar tot nu toe nog geen prijs :-)

Daar moet ik ook nodig eens mee beginnen.

Jullie zijn ook nog veel van plan. En ook niet kosteloos te noemen.

Ik hoop mijn dingen binnen nu en een jaar te hebben gerealiseerd. Maar zoals ik zovaak roep op mijn werk eerst "Loonsverhoging!"

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wensenlijstje voor jouw huis Empty Re: Wensenlijstje voor jouw huis

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 9:31

Het bed is waarschijnlijk als 1e aan de beurt, maar dat komt pas na de bruiloft :-)
Zal wel meteen een hele nieuwe slaapkamer worden want beuken meubels staan daar niet leuk bij.

We zijn niet van plan te verhuizen dus we willen dit graag allemaal aanpakken zodat echt alles naar onze zin is.

Ja, loonsverhoging is ook altijd meegenomen natuurlijk Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wensenlijstje voor jouw huis Empty Re: Wensenlijstje voor jouw huis

Bericht  Zonnetje di 17 mei 2011 - 9:32

Wij willen ons appartement te koop gaan zetten, dus we gaan nog wat kleine dingetjes opknappen, maar geen grote dingen meer doen. Wat we nog willen gaan doen:
- de handvaten van de keukenkastjes verven
- misschien de hele deurtjes van de keukenkastjes verven
- de badkamer grondig schoonmaken
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Wensenlijstje voor jouw huis Empty Re: Wensenlijstje voor jouw huis

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 9:37

Marin - Natuurlijk heb ik een vrij moeilijke start gemaakt in deze woning. Maar nu ik een vast maandelijks inkomen heb, waarvan ik hoop dat het nog maanden/jaren doorzet, durf ik vooruit te kijken. Ik ben natuurlijk van zwart naar wit gegaan, qua meubelen, en had weinig idee van wat ik nu eigenlijk wilde (Ik had een dak boven mijn hoofd en het was wel goed zo), komen er dagelijks nieuwe ideeen voor mijn huis.

Zoals de domme Orchidee van de Jumbo. Deze heeft een roze knop. Wat staat roze eigenlijk goed bij de grijze muur. En zo bouw ik door. Het is net als toen ik vroeg om de kleur van mijn fauteuil en mensen roze zeiden, dacht ik eerst:"Ze houden me voor de gek", maar nee, dat is inderdaad heel erg mooi. En misschien woon ik hier nog een jaar en misschien nog jaren, maar dan moet het wel naar mijn smaak zijn. Very Happy

En een thuis is inderdaad belangrijk. Het is niet alleen dat dakje boven je hoofd, maar ook je eigen rust. Het is een moment van thuiskomen als je de deur binnenstapt.

Je blijft in DH wonen? Want dat heb ik niet helemaal meegekregen. Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wensenlijstje voor jouw huis Empty Re: Wensenlijstje voor jouw huis

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 9:40

Haha oh boy heb je dat ook al gemist? Ja, de loterij is niet doorgegaan. Dus voorlopig blijf ik maar hier.

En je zegt het heel goed, over een thuis. Mijn huis is ook mijn haven, mijn veilige baken. Daarom is het nu (nu ik dus eigenlijk zou emigreren en dan ineens weer niet), des te belangrijker dat dat ook zo blijft. Zo voelt het, en zo moet het ook blijven voelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wensenlijstje voor jouw huis Empty Re: Wensenlijstje voor jouw huis

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 9:44

Het niet door gaan van het emigreren, althans dat het een valse loting was, dat heb ik meegekregen. Maar omdat er ook andere plannen waren, ook al lagen deze samen met het emigreren, vroeg ik me even af hoever je al was met plannen. Je wilde toch op kamers om extra te kunnen sparen e.d.? Maar fijn dat het niet doorgaat, althans het op kamers wonen, niet het emigratieverhaal, want dat vind ik echt balen voor je. Wellicht een kans om toch iets van rust te creeeren in je eigen woning in ons koud kikkerlandje? Geen nadeel heb zo zijn voordeel. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wensenlijstje voor jouw huis Empty Re: Wensenlijstje voor jouw huis

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 9:46

Op kamers zou echt alleen zijn om geld te besparen voor de emigratie. En ik zou echt met pijn in m'n hart afscheid hebben genomen van m'n fijne huisje. Ik heb het in m'n huisje heerlijk en hoef hier in principe ook echt niet weg. En precies, dan maar hier het prettig houden, en wie weet wat er verder nog op m'n pad komt.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wensenlijstje voor jouw huis Empty Re: Wensenlijstje voor jouw huis

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 9:50

Marin schreef:En precies, dan maar hier het prettig houden, en wie weet wat er verder nog op m'n pad komt.


Misschien zeg ik nu wel allemaal de typerende dooddoeners, maar wie weet zit je nog bij de volgende loting? Of misschien wil je straks helemaal niet weg, omdat je het prinsje op die witte ezel bent tegengekomen. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wensenlijstje voor jouw huis Empty Re: Wensenlijstje voor jouw huis

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 9:52

Nou die prins verwacht ik niet en heb ik momenteel ook totaal geen behoefte aan, maar loting zou fijn zijn. Maar goed, tot die tijd maak ik het hier gewoon fijn inderdaad smile


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wensenlijstje voor jouw huis Empty Re: Wensenlijstje voor jouw huis

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 10:07

Ik wil gewoon een heel ander huis smile

We wonen nu in een mooi nieuwbouw appartement van 111 vierkante meter. De omgeving is ook erg mooi maar nu we een zoon hebben lijkt ons appartement af en toe echt te klein. En ik wil straks gewoon een tuintje voor mijn keine man en meer ruimte voor de hobby van mijn vriend. Zelf heb ik als enige eis dat ik dan 3 slaapkamers wil en een zolder. En daarna wil ik een keer andere meubeltjes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wensenlijstje voor jouw huis Empty Re: Wensenlijstje voor jouw huis

Bericht  Kaboutertje di 17 mei 2011 - 11:02

Pff ik wil zoveel Laughing
Eigenlijk heb ik "alles" wat ik nodig heb, maar er zijn nog wel dingen die ik wil verbeteren/mooier maken.

Plus dat mijn huisje te klein is voor alles wat ik nog wil hebben haha :P
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Wensenlijstje voor jouw huis Empty Re: Wensenlijstje voor jouw huis

Bericht  Ugly Betty wo 18 mei 2011 - 1:48

Wij wonen nu een half jaar in ons huis en er moeten nog een paar dingen gebeuren:
- Gordijnen moeten gemaakt worden, de stof ligt al thuis
- Nieuwe lijst kopen voor een schilderij en dan ophangen
- Schilderijtjes/ foto's ophangen op de overloop, in het trapgat e.d.

Ik vind het altijd heerlijk om met zulke dingen bezig te gaan, maar het is wel duur, daarom doen we ook niet alles tegelijk!
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wensenlijstje voor jouw huis Empty Re: Wensenlijstje voor jouw huis

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 1:51

Kunststof kozijnen+dubbel glas
Nieuwe eetkamerstoelen
Nieuwe gordijnen smile en dat was t wel zo een beetje denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wensenlijstje voor jouw huis Empty Re: Wensenlijstje voor jouw huis

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 1:58

Een boxspring!
Ons bed kraakt al jaren als je je omdraait. Heeel irritant!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wensenlijstje voor jouw huis Empty Re: Wensenlijstje voor jouw huis

Bericht  Kreeftje wo 18 mei 2011 - 2:03

Ik heb dat ook! Wil altijd nog iets meer voor in huis...

Wij wonen nu ruim een half jaar in ons geweldige huis, en wat nog op mijn ´lijstje´ staat;

* het toilet maken in dezelfde stijl als de badkamer (wc is prima, maar dat lijkt me mooier Very Happy )
* de tuin afmaken, betekent nieuwe parasol, mooie kussens voor op de stoelen, de schutting beitsen in grijs, en een mooie veranda...
* iets moois voor aan de muren boven de bank en boven de eettafel
* op den duur een nieuwe keuken met alles erop en eraan!
* een mooie houten vloer
* oh ja en een trapje voor in de kelder, je moet nu zeg maar naar beneden 'springen', halve meter, maar toch. mijn vriend zou die zelf gaan maken, maar is er nog niet van gekomen...
Kreeftje
Kreeftje
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : noord-brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wensenlijstje voor jouw huis Empty Re: Wensenlijstje voor jouw huis

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 3:16

Ik ben op het moment met mijn kapotte duim (zit 1 hechting in laughcry ) de muren aan het schilderen.. niet zo slim.. maar goed.. ik wil dus een nieuwe kleur op de muur!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wensenlijstje voor jouw huis Empty Re: Wensenlijstje voor jouw huis

Bericht  Lindsya wo 18 mei 2011 - 5:52

We zijn langzaam bezig alles naar onze wensen te doen. Na de zomervakantie, de achtertuin helemaal betegelen met een loungeset en onze slaapkamer vernieuwen met een boxspring, gordijnen en een dressoir. En dan na een tijdje een nieuwe inbouwkeuken en in de toekomst een vaste trap naar de zolder maken. Dan is alles naar onze wens, want we hebben al nieuwe meubels en bankstel dus alles beneden is klaar.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wensenlijstje voor jouw huis Empty Re: Wensenlijstje voor jouw huis

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 6:24

* toilet verbouwen
* kunstof kozijnen
* keuken verbouwen
* badkamer verbouwen..

Eigenlijk grote dingen dus, het is verder allemaal wel netjes en schoon, maar niet modern, oudbollig dus!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wensenlijstje voor jouw huis Empty Re: Wensenlijstje voor jouw huis

Bericht  Bliss wo 18 mei 2011 - 8:09

Ik ga dus bijna verhuizen en heb nog een hoop op mn lijstje staan! In elk geval:
- tv
- tv-meubel
- bed
- matras
- boekenkast (Billy)
- vernieuwde badkamer (wordt over 2,5 aan begonnen als het goed is)
- bank (al besteld)
- fauteuil (al besteld)
- ook nog wel een keer een nieuwe eettafel + stoelen
- gordijnen (maar daar ga ik als ik er woon maar eens over nadenken, weet nog niet wat ik precies wil)
- leuke accessoires (memobord, mooie poster/schilderij, planten, kaarsen, boeddha etc.)

Enzovoort smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wensenlijstje voor jouw huis Empty Re: Wensenlijstje voor jouw huis

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 19:45

Wij zijn druk bezig om te bedenken wat we allemaal willen in het nieuwe huis, het is een nieuwbouw woning, dus alles moet gedaan worden.
Dus aan het bedenken wat we op de muren beneden willen, boven willen, wat voor gordijnen, badkamer, keuken, vloer enz enz. Hartstikke leuk om te doen natuurlijk, maar af en toe wel vermoeiend Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wensenlijstje voor jouw huis Empty Re: Wensenlijstje voor jouw huis

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum