Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jouw huis - vragenlijstje

+79
Eliesje
Printje
Ooh La La!
Lady Starstruck
Saga
Pien
Merel
Zininzon
Shopaholic
Fayebella
Aimee
Suus
Sophiee
_Lacey_
Caramba
Winegum
Sure
M-G
Capt'n Zero
Blond
Lady4
Jeanette
Arwyn
Razz
Alex
_Lana_
kajaka88
Pompoen
Charles
Oasis
SarahKey
madam
Kreeftje
vliegeraar
Pineco
JD
Urban Naked
Thunder
Coccinelle
Japie
Bisq
Sam
Taeda
Middleme
Mizz_S
Bosjesvrouw
Bruintje Beer
Nyx
Sarah1985
Kamperseboekenwurm
Rose
Bolleke
Linda
Sushi
Tinkebell
Shisha
Zonnetje
Silver
minoessepoes
RioolSpook
Reeza
Slakje
Chelle
Caresses
Ragazza
Marsy28
*Lookie*
Didi
Carra
Katrien
Char1
Parisienne
Elliot
Paper Crown
Fortissimo
Highway
Caroow
rapa nui
Marin
83 plaatsers

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje Empty Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Marin ma 15 apr 2013 - 23:15

Wat vraagjes over jouw huis! Plaatjes mogen! smile

- Wat voor soort huis heb je?
- Met wie woon je daar?
- Toen je dit huis kocht/huurde, waar viel je toen voor? Wat vond je fijn aan dit huis waardoor je er voor gekozen hebt?
- En nu je er woont, wat vind je nu fijn?
- Wat vind je niet fijn aan dit huis en zou je graag anders zien?
- Hoe lang denk je er nog te wonen?
- Wat is het fijnste plekje in je huis?
- Is dit je droomhuis?
- Zo nee, wat voor huis is dan je droomhuis?
- Wat vind jij belangrijk aan een huis?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  rapa nui ma 15 apr 2013 - 23:22

- Wat voor soort huis heb je? tussenwoning van nu ca. 4 jaar oud
- Met wie woon je daar? alleen
- Toen je dit huis kocht/huurde, waar viel je toen voor? Wat vond je fijn aan dit huis waardoor je er voor gekozen hebt? Er werd niet zoveel nieuwbouw gebouwd dat voor mij betaalbaar was, dus dit was zo'n beetje de enige die in aanmerking kwam, was voor mij zo'n beetje de enige mogelijkheid.
- En nu je er woont, wat vind je nu fijn? Dat het centraal ligt, vlak bij mijn werk, winkels etc en dat het nog vrij nieuw is
- Wat vind je niet fijn aan dit huis en zou je graag anders zien? Ik moet erg wennen aan een tussenwoning dat je buren zo dicht bij hebt vooral in de zomer als je buiten zit
- Hoe lang denk je er nog te wonen? heel lang
- Wat is het fijnste plekje in je huis? de tuin bij mooi weer en anders de woonkamer
- Is dit je droomhuis? nee
- Zo nee, wat voor huis is dan je droomhuis? een vrijstaande woning, hoeft niet groot maar met een leuke tuin erom heen met privacy
- Wat vind jij belangrijk aan een huis? Dat het als thuis voelt
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Gast ma 15 apr 2013 - 23:29

- Wat voor soort huis heb je? tussenwoning.
- Met wie woon je daar? Vriend en kids.
- Toen je dit huis kocht/huurde, waar viel je toen voor? Wat vond je fijn aan dit huis waardoor je er voor gekozen hebt? Nieuwbouw en de ruimte.
- En nu je er woont, wat vind je nu fijn? Ik ben blij met de ruimte die we hebben.
- Wat vind je niet fijn aan dit huis en zou je graag anders zien? Het is nog niet klaar, maar dat komt wel goed.
- Hoe lang denk je er nog te wonen? Voorlopig nog wel een tijd, of Gaston moet opeens op de stoep staan.
- Wat is het fijnste plekje in je huis? Ik zit eigenlijk altijd aan de eettafel.
- Is dit je droomhuis? Nee
- Zo nee, wat voor huis is dan je droomhuis? Ik wil heel graag in een stolpboerderij willen wonen.
- Wat vind jij belangrijk aan een huis? Dat het als thuis voelt en ik vind de tuinligging heel erg belangrijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Marin ma 15 apr 2013 - 23:31

Zazou, heb jij ook zo'n grote eettafel met al je kinderen? En je hebt een open keuken hè? Dat lijkt me echt het summum.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Caroow ma 15 apr 2013 - 23:34

Marin schreef:Wat vraagjes over jouw huis! Plaatjes mogen! smile

- Wat voor soort huis heb je?
Een nieuwbouw appartement
- Met wie woon je daar?
Met vriend en zooon
- Toen je dit huis kocht/huurde, waar viel je toen voor? Wat vond je fijn aan dit huis waardoor je er voor gekozen hebt?
Mijn vriend had het uitgezocht om alleen te wonen maar tijdens de bouw besloten we er samen te gaan wonen. Ik viel er dus voor dat mijn vriend er zou wonen smile
- En nu je er woont, wat vind je nu fijn?
Het is erg licht en best ruim
- Wat vind je niet fijn aan dit huis en zou je graag anders zien?
Een derde slaapkamer zou ik fijn vinden. En ik had graag gezien dat het in een andere buurt was gebouwd.
- Hoe lang denk je er nog te wonen?
Maximaal 4 jaar. Voordat R naar de basisschool gaat willen we hier weg zijn.
- Wat is het fijnste plekje in je huis?
Gewoon, de woonkamer denk ik.
- Is dit je droomhuis?
Nee
- Zo nee, wat voor huis is dan je droomhuis?
Echt droom of realistisch droom? In het eerste geval een vrijstaande nieuwbouwwoning met hoogte verschil in de woonkamer, aan het water. Realistisch, een rijtjeswoning met ruime tuin en 4 slaapkamers.
- Wat vind jij belangrijk aan een huis?
Dat er geleefd mag worden.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Highway ma 15 apr 2013 - 23:34

Marin schreef:Wat vraagjes over jouw huis! Plaatjes mogen! smile

- Wat voor soort huis heb je? nieuwbouw, tussenwoning
- Met wie woon je daar? met mijn man en dochtertje
- Toen je dit huis kocht/huurde, waar viel je toen voor? Wat vond je fijn aan dit huis waardoor je er voor gekozen hebt? de indeling, ligging en de prijs
- En nu je er woont, wat vind je nu fijn? alles, het is een heel prettig huis
- Wat vind je niet fijn aan dit huis en zou je graag anders zien? niks, alles is fijn
- Hoe lang denk je er nog te wonen? geen idee, kan best lang zijn, het ligt eraan wat er op ons pad komt
- Wat is het fijnste plekje in je huis? de woonkamer, veel licht met de uitbouw en lichtkoepels erin. en de keuken, die is helemaal naar mijn smaak.
- Is dit je droomhuis? ja binnen ons financiele bereik wel, anders niet.
- Zo nee, wat voor huis is dan je droomhuis? dan zou ik wel een villa met zwembad willen en een grote woonkeuken
- Wat vind jij belangrijk aan een huis?ruimtelijkheid, logische indeling
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Gast ma 15 apr 2013 - 23:36

Mijn eettafel is niet heel groot hoor, er kunnen 8 stoelen aan mocht het nodig zijn en heb inderdaad een open keuken, de eettafel staat ook in het verlengde van de keuken.
Zo, dus.

Jouw huis - vragenlijstje 481962_3797895658190_1978062078_n

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Fortissimo ma 15 apr 2013 - 23:38

Marin schreef:Wat vraagjes over jouw huis! Plaatjes mogen! Jouw huis - vragenlijstje 561177

- Wat voor soort huis heb je? Appartement
- Met wie woon je daar? Mijn vriend
- Toen je dit huis kocht/huurde, waar viel je toen voor? Wat vond je fijn aan dit huis waardoor je er voor gekozen hebt? Het was zo mooi licht en netjes, heerlijk balkon en zag ons er wel wonen!
- En nu je er woont, wat vind je nu fijn? Het feit dat we op de bovenste verdieping, op de hoek wonen. We hebben de zon vanaf 14u tot hij ondergaat aan de voorkant. Echt heerlijk.
- Wat vind je niet fijn aan dit huis en zou je graag anders zien? Een extra kamer. Maar liever nog dat we hier kunnen blijven wonen.. maar dat gebeurd niet.
- Hoe lang denk je er nog te wonen? Max. 8 maanden.
- Wat is het fijnste plekje in je huis? Onze bank of buiten op het balkon.
- Is dit je droomhuis? Nee
- Zo nee, wat voor huis is dan je droomhuis? Een vrijstaand huis met een tuintje. Maar niet te groot, gewoon knus.
- Wat vind jij belangrijk aan een huis? Dat ik me er thuis voel.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Blond ma 15 apr 2013 - 23:38

- Wat voor soort huis heb je? Een 2 kamer appartement
- Met wie woon je daar? Alleen
- Toen je dit huis kocht/huurde, waar viel je toen voor? Wat vond je fijn aan dit huis waardoor je er voor gekozen hebt? Het terras van bijna 30 m2! En verder de lichte ruimtes.
- En nu je er woont, wat vind je nu fijn? Mijn ruime woonkamer en keuken
- Wat vind je niet fijn aan dit huis en zou je graag anders zien? Ik heb geen deur van de woonkamer naar de hal, en ik heb een hele kleine badkamer.
- Hoe lang denk je er nog te wonen? Minimaal anderhalf jaar, zolang loopt mijn huurovereenkomst. En daarna zien we wel weer verder.
- Wat is het fijnste plekje in je huis? Mijn bank
- Is dit je droomhuis? Voor nu wel ja.
- Zo nee, wat voor huis is dan je droomhuis? Voor "later" zou ik graag een eengezinswoning willen met een mooie, diepe tuin met veel zon.
- Wat vind jij belangrijk aan een huis? Dat ik me er thuis voel. Dat ik echt naar mijn thuis ga Jouw huis - vragenlijstje 561177
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Paper Crown ma 15 apr 2013 - 23:41

Wat vraagjes over jouw huis! Plaatjes mogen!

- Wat voor soort huis heb je? Wij wonen in een twee onder een kap woning
- Met wie woon je daar? Met mijn man en zoon
- Toen je dit huis kocht/huurde, waar viel je toen voor? Wat vond je fijn aan dit huis waardoor je er voor gekozen hebt? Tuin, vet groot en op 't zuiden..
- En nu je er woont, wat vind je nu fijn? Onze prachtige ruime ruimtes, maar ik hou van mijn woonkamer.
- Wat vind je niet fijn aan dit huis en zou je graag anders zien? Hmm, de opentrap had ik graag dicht gezien met een kast eronder, ik mis de ruimte eronder maar ik ben doodsbang dat als Julian loopt toch tussen de treden door valt. We gaan waarschijnlijk een dichtentrap laten bouwen..
- Hoe lang denk je er nog te wonen? We gaan denk ik nooit meer weg
- Wat is het fijnste plekje in je huis? De douch, elke ochtend heb ik 't idee dat ik me
in een hotel douch..
- Is dit je droomhuis? Realistisch gezien wel, maar ik droom van een Yali in Istanbul die op de bosporusbrug kijkt.
- Zo nee, wat voor huis is dan je droomhuis? Zie hierboven
- Wat vind jij belangrijk aan een huis? De buurt, de voorzieningen (ik zou t niet leuk vinden als de enige bushalte/ziekenhuis/winkelcentrum op 20kilometer afstand is.

__________________________________
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Marin ma 15 apr 2013 - 23:43

Oh dat vind ik echt heel erg gezellig er uit zien Zazou. Echt een thuis.

En fijn om te lezen dat het er zo goed bevalt, Fortissimo. Jammer dat je er al weer 'bijna' uit moet hè. Maar je moet maar denken: Dit was/is jullie eerste huisje samen, dus dat blijft altijd bijzonder!

Blond, ook leuk om te lezen dat het jou zo goed bevalt en het echt je thuis is smile

Ik ga 'm zelf ook even invullen Very Happy
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Elliot ma 15 apr 2013 - 23:46

- Wat voor soort huis heb je?
Ik weet nooit zo goed wat ik op deze vraag moet antwoorden haha. Ik woon in een appartement op de begane grond van een hoekwoning. Dus is het dan een appartement, een benedenwoning of een hoekwoning? Nja, dat dus Wink


- Met wie woon je daar?
Met mijn vriend


- Toen je dit huis kocht, waar viel je toen voor? Wat vond je fijn aan dit huis waardoor je er voor gekozen hebt?
Het is een nieuwbouwwoning, dus alles was nieuw en naar smaak in te vullen. Ook is het uiterlijk van ons huis echt heel mooi, zeker voor een appartement. Het grootste pluspunt vond ik de in verhouding grote tuin en de grote schuur/berging.


- En nu je er woont, wat vind je nu fijn?
De tuin, de openslaande deuren en de ruime, lichte woonkamer.


- Wat vind je niet fijn aan dit huis en zou je graag anders zien?
We hebben maar één slaapkamer, geen apart toilet (toilet zit in de badkamer) en geen gang, wel een halletje waar we binnenkomen. Maar de deur van de badkamer, het rommelhokje waar de CV hangt en de deur van de slaapkamer komen allemaal in de woonkamer uit zegmaar. Oh en we hebben geen bad en dat mis ik echt bijna iedere dag.


- Hoe lang denk je er nog te wonen?
We hebben plannen om het te koop te zetten binnen nu en een x aantal weken. Afhankelijk van hoe snel het verkoopt hoop ik toch wel binnen nu en een jaar verhuisd te zijn naar een eengezinswoning.


- Wat is het fijnste plekje in je huis?
De bank, en met mooi weer de tuin.


- Is dit je droomhuis?
Nee


- Zo nee, wat voor huis is dan je droomhuis?
Een mooie ruime eengezinswoning met 3 - 4 grote slaapkamers en een grote badkamer met ligbad en aparte douche. En een grote keuken!


- Wat vind jij belangrijk aan een huis?
Licht, ruimte, goed sanitair en dat het een tuin heeft.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Parisienne ma 15 apr 2013 - 23:47

- Wat voor soort huis heb je? Bovenwoning/etagewoning
- Met wie woon je daar? Vriend en dochter
- Toen je dit huis kocht/huurde, waar viel je toen voor? Wat vond je fijn aan dit huis waardoor je er voor gekozen hebt? We waren blij dat we überhaupt een huisje hadden. De ruimte was toen prima voor vriend en mij samen. Het huisje ligt schuin boven mijn vriend's toenmalige werk, dat was toen ook makkelijk
- En nu je er woont, wat vind je nu fijn? Dat onze dochter in ieder geval een eigen kamertje heeft. Daarnaast ben ik verliefd geworden op de buurt, ik zou hier zo graag willen blijven wonen! I love you
- Wat vind je niet fijn aan dit huis en zou je graag anders zien? De ruimte. Het wordt echt te klein. De woonkamer is qua formaat op zich prima, echter is N.'s kamer veel te klein en missen we erg veel opbergruimte. Nu ga ik me ook ergeren aan de kleine keuken. Ook missen we een tuin.
- Hoe lang denk je er nog te wonen? Maximaal een paar jaar, zodra we iets anders vinden gaan we hier weg
- Wat is het fijnste plekje in je huis? De bank en het balkon
- Is dit je droomhuis? Nee
- Zo nee, wat voor huis is dan je droomhuis? Een eengezinswoning, liefst vrijstaand
- Wat vind jij belangrijk aan een huis? Ruimte, genoeg kamers en genoeg opbergruimte. Daarnaast een tuin en een mooie grote (leef)keuken.

Dit is onze keuken (links zie je net nog een klein stukje van de koelkast met daarnaast de wasmachine en droger op elkaar):
Jouw huis - vragenlijstje 2636_59443022219_4696248_n

Noa's kleine kamertje:
Jouw huis - vragenlijstje 150100_10151559420997220_822057089_n

Onze woonkamer op dit moment (met links buiten beeld nog een boekenkast, eettafel met 4 stoelen en een grote schuifwandkast):
Jouw huis - vragenlijstje DSC_0390_zps6dd51368
Rechts, tussen het dressoir en de bank in, zit de deur naar N.'s slaapkamer. Op de foto gelijk rechts, voor het dressoir, zit de 'voordeur'. Onze slaapkamer zit achter mij op de foto, evenals de keuken en badkamer.


Laatst aangepast door Parisienne op ma 15 apr 2013 - 23:53; in totaal 2 keer bewerkt
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Char1 ma 15 apr 2013 - 23:48


- Wat voor soort huis heb je? Tussenwoning in een rijtje van vijf
- Met wie woon je daar? Alleen
- Toen je dit huis kocht/huurde, waar viel je toen voor? Wat vond je fijn aan dit huis waardoor je er voor gekozen hebt? Vooral de grote woonkamer en rustige buurt.
- En nu je er woont, wat vind je nu fijn? Nog steeds die dingen
- Wat vind je niet fijn aan dit huis en zou je graag anders zien? Een iets grotere tuin
- Hoe lang denk je er nog te wonen? Hangt af van of ik een relatie en kinderen krijg. Dan wordt het misschien wel wat klein.
- Wat is het fijnste plekje in je huis? Nu de douche, sinds een verbouwing
- Is dit je droomhuis? Nee, maar voor dit moment prima.
- Zo nee, wat voor huis is dan je droomhuis? Vrijstaand en een grotere tuin
- Wat vind jij belangrijk aan een huis? Ruimte beneden, fijne buurt, licht

Char1
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 464
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Overijssel

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Marin ma 15 apr 2013 - 23:50

- Wat voor soort huis heb je? Een appartement, oudbouw (zo'n jaren 60)
- Met wie woon je daar? Met m'n vriend
- Toen je dit huis kocht/huurde, waar viel je toen voor? Wat vond je fijn aan dit huis waardoor je er voor gekozen hebt? Hij heeft het gekocht nog voordat we een relatie hadden. Ik ging er dus heen omdat hij er woonde.
- En nu je er woont, wat vind je nu fijn? Ik vind het fijn dat het heel licht is, vooral de woonkamer. De vorm van de woonkamer vind ik ook fijn, met een extra eethoek. Grote slaapkamer is ook fijn.
- Wat vind je niet fijn aan dit huis en zou je graag anders zien? RUIMTE. Ik mis de ruimte! We hebben geen goede bergruimte, dus alles wordt in de studeerkamer opgeborgen, maar omdat ik daar ook dagelijks werk begint me dat een beetje op te breken. Ook zijn we de buurt een beetje zat. En de keuken.. Die veel te kleine keuken.
- Hoe lang denk je er nog te wonen? Nog 1 a 2 jaar. We willen steeds liever verhuizen en het gebrek aan ruimte begint steeds meer te irriteren, dus we hebben het er steeds meer over, maar het kan helaas nog niet.
- Wat is het fijnste plekje in je huis? De woonkamer, met gezellige eethoek en zithoek.
- Is dit je droomhuis? Nee, absoluut niet. Wel vind ik het leuk om niet direct je droomhuis te hebben, je moet iets te wensen over laten.
- Zo nee, wat voor huis is dan je droomhuis? Een jaren 30 woning, twee onder een kap, in leuke plaats/buurt, met voldoende leefruimte en ik droom van een open keuken en woonkamer met grote eettafel. Genoeg slaapkamers voor kinderen en nog een grote studeerkamer met twee werkplekken voor ons beiden. En een lekkere tuin, het liefst met een echte boom! smile
- Wat vind jij belangrijk aan een huis? Dat het echt als thuis voelt en je je eigen spulletjes er in terug ziet. Het moet iets persoonlijks hebben, niet uit een catalogus komen. Je huis is een reflectie van je leven, in mijn ogen.


Laatst aangepast door Marin op ma 15 apr 2013 - 23:56; in totaal 1 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Marin ma 15 apr 2013 - 23:52

Spannend Elliott. Op zoek naar een eengezinswoning mét bad! (Dat wil ik ook, trouwens!)

Parisienne, leuke foto's. Leuk speelhoekje ook voor je dochter. Maar ik kan me voorstellen dat je toe bent aan meer ruimte!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Katrien ma 15 apr 2013 - 23:53

- Wat voor soort huis heb je? Een tussenwoning
- Met wie woon je daar? Mijn man
- Toen je dit huis kocht/huurde, waar viel je toen voor? Wat vond je fijn aan dit huis waardoor je er voor gekozen hebt? De ligging, we wonen in een nieuwbouwwijk, maar zowel voor als achter ons huis is alles vrij. De badkamer en de keuken.
- En nu je er woont, wat vind je nu fijn? De ligging, woonkamer.
- Wat vind je niet fijn aan dit huis en zou je graag anders zien? Grotere tuin en we zouden graag een garage willen.
- Hoe lang denk je er nog te wonen? Vast nog wel een paar jaar. Het is voor ons nu niet verstandig om ons huis te koop te zetten, anders hadden we dat waarschijnlijk wel gedaan omdat we graag die grotere tuin en die garage willen.
- Wat is het fijnste plekje in je huis? De woonkamer.
- Is dit je droomhuis? Nee.
- Zo nee, wat voor huis is dan je droomhuis? Een oud huis, met een grote tuin en een grote garage. (We hebben ooit eens bij een oude brugwachterswoning gekeken, zoiets vind ik prachtig).
- Wat vind jij belangrijk aan een huis? Dat het een thuis is.
Katrien
Katrien
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Elliot ma 15 apr 2013 - 23:56

Oh en omdat ik zo trots ben op m'n huisje toch nog een paar fotootjes smile
Jouw huis - vragenlijstje 307015_2204717409522_24641297_n
Dit was nog tijdens de bouw.

Jouw huis - vragenlijstje 487165_3599170829986_1235673634_n
Sfeerimpressie van de tuin Wink
Jouw huis - vragenlijstje 545389_3726779900133_1979123733_n
Tuin aan de zijkant van het huis.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Elliot ma 15 apr 2013 - 23:57

Marin schreef:Spannend Elliott. Op zoek naar een eengezinswoning mét bad! (Dat wil ik ook, trouwens!)


Jaa heel spannend. Er staat in de buurt waar wij heen willen veel te koop, dus dat komt vast goed! smile
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Marin ma 15 apr 2013 - 23:57

Ziet er wel heel mooi uit Elliott! En dan wonen er dus andere mensen boven jullie?
Willen jullie in dezelfde plaats blijven?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Elliot ma 15 apr 2013 - 23:59

Ja klopt, de bovenste twee verdiepingen zijn een maisonettewoning, dus we hebben bovenburen. Maar we hebben allebei een aparte voordeur, dus we hebben eigenlijk niets met elkaar te maken. Behalve dan dat we een vereniging van eigenaren vormen samen.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Carra di 16 apr 2013 - 0:23

Wat voor soort huis heb je? 3 kamer appartement
- Met wie woon je daar? Alleen
- Toen je dit huis kocht/huurde, waar viel je toen voor? Wat vond je fijn aan dit huis waardoor je er voor gekozen hebt? Niet een specifiek iets. Ik kon het betalen, en het leek alsof ik niet veel onderhoud hoefde te verrichten. Ik wilde eigenlijk liever huren, maar dat bleek vrij onmogelijk.
- En nu je er woont, wat vind je nu fijn? Ik ben blij dat ik mijn eigen plek heb kunnen maken waar ik me thuis voel.
- Wat vind je niet fijn aan dit huis en zou je graag anders zien? De buren en hun stampende kleuter. Een balkon wat meer in de zon ligt. (nu het oosten)
- Hoe lang denk je er nog te wonen? Een paar jaar. Het hangt er vanaf wanneer ik de liefde van mijn leven ga vinden en hoe hij woont.
- Wat is het fijnste plekje in je huis? De woonkamer.
- Is dit je droomhuis? Nee.
- Zo nee, wat voor huis is dan je droomhuis? Dat maakt me niet zoveel uit. Ruimte en licht vind ik wel belangrijk.
- Wat vind jij belangrijk aan een huis? Dat je je veilig voelt.


Laatst aangepast door Carra op di 16 apr 2013 - 0:30; in totaal 1 keer bewerkt
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Didi di 16 apr 2013 - 0:27

- Wat voor soort huis heb je? Vrijstaand.
- Met wie woon je daar? Met mijn vriend en mijn zoon.
- Toen je dit huis kocht/huurde, waar viel je toen voor? Wat vond je fijn aan dit huis waardoor je er voor gekozen hebt? Lekker ruim, fijne tuin met veel privacy.
- En nu je er woont, wat vind je nu fijn? Ruime woonkamer en keuken, en een fijne tuin.
- Wat vind je niet fijn aan dit huis en zou je graag anders zien? De badkamer is niet zo groot. Willen we graag verbouwen en een dakkapel laten plaatsen.
- Hoe lang denk je er nog te wonen? Ik denk dat we hier blijven.
- Wat is het fijnste plekje in je huis? De bank en in de zomer de tuin.
- Is dit je droomhuis? Ja op zich wel, behalve als we de staatsloterij oid winnen. Dan zouden we een nieuw huis laten bouwen.
- Zo nee, wat voor huis is dan je droomhuis? Een beetje groter als wat we nu hebben. Met een ruime badkamer en het liefste 4 of 5 slaapkamers. Een kamer voor vriend en mij, eentje voor zoontje en eentje voor hopelijk nog een kindje, en dan een grote kamer waar de kleidingkasten e.d in kunnen en een studeerkamer.
- Wat vind jij belangrijk aan een huis? Dat ik me er thuis en veilig voel.
Didi
Didi
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  *Lookie* di 16 apr 2013 - 0:35



- Wat voor soort huis heb je? Hoekwoning, we gaan straks naar vrijstaand
- Met wie woon je daar? Vriend en ons zoontje
- Toen je dit huis kocht/huurde, waar viel je toen voor? Wat vond je fijn aan dit huis waardoor je er voor gekozen hebt? De woonplaats, veel lichtinval (geldt voor beide huizen), ruimte (nieuwe huis)
- En nu je er woont, wat vind je nu fijn? Het licht, de tuin, de sfeer
- Wat vind je niet fijn aan dit huis en zou je graag anders zien? de badkamer (klein), de bijkeuken
- Hoe lang denk je er nog te wonen?Nog 4 maandjes, dan gaan we verhuizen
- Wat is het fijnste plekje in je huis? de eettafel en de bank
- Is dit je droomhuis? Nee, maar ons nieuwe huis komt behoorlijk in de buurt
- Zo nee, wat voor huis is dan je droomhuis? Een wat ouder, karakterisitiek huis met ligbad, veel licht, veel ruimte
- Wat vind jij belangrijk aan een huis? Veel licht, ruimte (maar het moet nog wel gezellig blijven), dat het goed leefbaar is, en het moet ook mooi zijn
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Marsy28 di 16 apr 2013 - 0:46

- Wat voor soort huis heb je?
Wij hebben een en suite kamer (kamer met eigen badkamer en grote inloopkast) in een huis met nog allemaal andere kamers, maar dan voor volwassenen.
- Met wie woon je daar?
Mijn vriend en nog 7 anderen, die we overigens vrijwel nooit zien
- Toen je dit huis kocht/huurde, waar viel je toen voor? Wat vond je fijn aan dit huis waardoor je er voor gekozen hebt?
De stilte en de ruimte die je hebt, wonen heel centraal en goedkoop
- En nu je er woont, wat vind je nu fijn?
De stilte en dat we dicht bij vrienden wonen
- Wat vind je niet fijn aan dit huis en zou je graag anders zien?
Soms vind ik het vervelend dat ik in een shared house woon op mijn 30ste maar dat schud ik snel weer van me af.
- Hoe lang denk je er nog te wonen?
Half jaartje, in elk geval tot mijn de facto visum rond is
- Wat is het fijnste plekje in je huis?
de douche, wij hebben een echt geweldige douche
- Is dit je droomhuis?
Hahahaha, nee
- Zo nee, wat voor huis is dan je droomhuis?
Een groot appartement met groot balkon
- Wat vind jij belangrijk aan een huis?[/quote]
Dat ik me er thuis voel, dat het gezellig is en een plek waar mensen graag over de vloer komen. Dat het schoon en nieuwig is en een fijne badkamer en keuken.
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw huis - vragenlijstje Empty Re: Jouw huis - vragenlijstje

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum