Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Snel gaten in spijkerbroeken Shoeby?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Snel gaten in spijkerbroeken Shoeby? Empty Snel gaten in spijkerbroeken Shoeby?

Bericht  Printje ma 15 apr 2013 - 9:11

Misschien ligt het aan mijn boef hoor maar het valt me op dat alle broeken vd Shoeby enorm snel gaten in de knieen hebben zeg maar. R heeft broeken van Hema, Name-it, Shoeby dus en de H&M en ze gaan allemaal erg lang mee behalve die vd Shoeby. Er was eind december een actie van 2 spijkerbroeken voor ??? maar die zijn dus nu al kapot terwijl broeken vd Hema ouder zijn en er beter uitzien en langer meegaan.

Herkennen jullie dit?

En welke spijkerbroeken vinden jullie het fijnste?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Snel gaten in spijkerbroeken Shoeby? Empty Re: Snel gaten in spijkerbroeken Shoeby?

Bericht  Tania ma 15 apr 2013 - 10:02

Ik ken de spijkerbroeken van Shoeby niet maar ik heb voor J. altijd die van WE. Die blijven mooi en ze gaan lang mee. Ze zitten ook mooi, veel andere spijkerbroeken vind ik veel te wijd om z'n middel.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Snel gaten in spijkerbroeken Shoeby? Empty Re: Snel gaten in spijkerbroeken Shoeby?

Bericht  Coco ma 15 apr 2013 - 10:04

Ik heb voor mijn zoon geen broeken van bovenstaande broeken. Maar van tumble and dry, vingino, cars en een van frendz volgens mij. Hij presteerdechet om in twee weken alle broeken kapot te vallen. Na een val een gat er in en dat voor broeken tussen de 30-70 euro. Twee weken terug vond ik er eindelijk eens 1 bij c&a die ik wel mooi vond. 12 euro en hij is er al zeker 10 keer mee gevallen en nog geen gat te bekennen. Vanmiddag alleen al ging hij vier keer voor de grond maar niets te zienaan die broek.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Snel gaten in spijkerbroeken Shoeby? Empty Re: Snel gaten in spijkerbroeken Shoeby?

Bericht  Annie24 ma 15 apr 2013 - 10:05

Ik vind de kleding van Shoeby sowieso niet goed van kwaliteit ten opzichte van de in mijn ogen veels te dure prijzen die ze er voor vragen.
Kan ook aan mijn waskwaliteiten liggen hoor, al is het dan wel raar dat ik het alleen met Shoeby kleding heb laughcry
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Snel gaten in spijkerbroeken Shoeby? Empty Re: Snel gaten in spijkerbroeken Shoeby?

Bericht  Printje ma 15 apr 2013 - 10:07

Bedankt voor de tips!!

Annie; nou dat viel me dus ook op... alleen de broeken van de Shoeby zijn dus enorm snel kapot, vooral wanneer ik het dus vergelijk met de andere broeken die hij al langer heeft.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Snel gaten in spijkerbroeken Shoeby? Empty Re: Snel gaten in spijkerbroeken Shoeby?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum