Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vanaf welke leeftijd....

+11
Steep
Paper Crown
loesje
Parel
Pineco
Highway
Laurientje
Flower_L
Caroow
Lejow
slaatje
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Vanaf welke leeftijd.... - Pagina 2 Empty Re: Vanaf welke leeftijd....

Bericht  Gast ma 15 apr 2013 - 8:11

H annah slaapt nog steeds in de wagenbak of in de draagdoek. Ze heeft overdag nog nooit in haar bed geslapen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welke leeftijd.... - Pagina 2 Empty Re: Vanaf welke leeftijd....

Bericht  Luce ma 15 apr 2013 - 8:14

slaatje schreef:Vanaf welke leeftijd of met hoeveel weken/maanden legden jullie je kindje op bed voor een middagdutje?
M. is nu zes weken en we hebben nu een ritme wb voeding. Ook slaapt hij de nachten (redelijk) goed door. Overdag slaapt hij echter bijna niet tot helemaal niet. Tenzij ik hem op het grote bed leg, en er dan naast ga zitten. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik kom op deze manier gewoon niet aan het huishouden toe. Ik laat hem echt wel eve huilen als hij huilt omdat zijn speen uit zijn mond is gevallen, maar langer dan een minuut of 5 a 10 laat ik hem niet huilen. In de box slaapt hij helemaal niet, daar is het veel te druk voor hem. Ik heb hem net in zijn ledikantje gelegd, en de gordijnen dicht gedaan. Hij is nu in slaap gevallen. Weet natuurlijk niet voor hoelang, maar goed.
Vanaf wanneer legden jullie je kindje voor een middagdutje op bed en hoe lang lieten jullie je kindje liggen? Hij krijgt om half vier weer voeding, en ligt er vanaf half 1 in. Is het te lang om hem drie uur te laten liggen, of is dat juist goed?

Gewoon, wanneer hij moe was. De oudste sliep gerust na een uurtje spelen/knuffelen/voeden. De jongste sliep een uurtje op een dag. Nu nog. Tja, de ene baby is de andere niet.

Hier sliep de jongste in het begin veel in de draagdoek. Zou je ook kunnen proberen als het slapen moeilijk gaat. En inderdaad gewoon die gordijnen dicht gooien.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum