Afvallen voor meer salaris
+16
Slakje
Rovine
Nyx
Printje
Jeanette
Bazinga
Marsy28
Antibes
ellibre
Stranger
Taeda
mzcharlotte
Zora
Sea of Trees
Minx
girli
20 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Afvallen voor meer salaris
Ik vind het echt mensen belonen omdat ze ongezond hebben geleefd. Of ze nu daarvoor willen afvallen of niet. Leuk dat ze het probleem willen aanpakken; maar doe dat dan anders door gratis fruit op de werkvloer of onder de middag gratis kunnen gaan sporten, voor iedereen.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Dat zou zo zijn, mits gewicht niet gerelateerd was aan gezondheidsproblemen. Maar dat is het dus wel. Overgewicht verhoogt het risico op enorm veel aandoeningen, wat leidt tot verzuim, wat de baas dus geld kost. Bovendien kan het in sommige banen ook leiden tot verminderde arbeidsproductiviteit/minder goed functioneren. Een werkgever heeft simpelweg baat bij gezonde en fitte werknemers.Printje schreef:Eigenlijk gaat het een baas echt totaal niets aan wat en hoe ik eet toch, zolang je je werk goed doet en niet vaak ziek bent. Ik vind dit niet aan een bedrijf om te bepalen eigenlijk, je bent volwassen en al at ik iedere dag Mac dat is toch mijn probleem niet dat van hun.
Het stimuleren van beweging lijkt me ook een beter idee, maar inderdaad niet in de vorm van een sportschoolabonnement.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
SuperGrover schreef:Dat zou zo zijn, mits gewicht niet gerelateerd was aan gezondheidsproblemen. Maar dat is het dus wel. Overgewicht verhoogt het risico op enorm veel aandoeningen, wat leidt tot verzuim, wat de baas dus geld kost. Bovendien kan het in sommige banen ook leiden tot verminderde arbeidsproductiviteit/minder goed functioneren. Een werkgever heeft simpelweg baat bij gezonde en fitte werknemers.Printje schreef:Eigenlijk gaat het een baas echt totaal niets aan wat en hoe ik eet toch, zolang je je werk goed doet en niet vaak ziek bent. Ik vind dit niet aan een bedrijf om te bepalen eigenlijk, je bent volwassen en al at ik iedere dag Mac dat is toch mijn probleem niet dat van hun.
Het stimuleren van beweging lijkt me ook een beter idee, maar inderdaad niet in de vorm van een sportschoolabonnement.
Maar dat zei ik ook he, het gaat ze totaal niets aan wat ik wel/ niet eet zolang ik gewoon functioneer en niet te vaak ziek ben. Zolang het werk er niet onder lijdt vind ik dat ze er helemaal niets over te zeggen hebben. Zou eruit zien als je werk je zulke dingen gaat opleggen.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Dus ik ben slank omdat ik veel sport en gezond eet en krijg dan minder salaris dan een dik iemand diee een keer een maandje gaat sporten? Als ik meer geld zou willen zou ik dan dus de ene maand me helemaal tonnetje rond vreten en de volgende alles weer afvallen en dan extra geld krijgen?
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Redelijk debiel maar ach ik kan zeker nog 25 kilo missen dus ik zou wel mijn best doen
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Highway schreef:Redelijk debiel maar ach ik kan zeker nog 25 kilo missen dus ik zou wel mijn best doen
Haha ik kan ook wel wat missen door maar niet wanneer mijn baas dat bepaalt, kom op zeg haha. Een abbo op de sportschool dank u, ik zou hem verkopen
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Bacio schreef:Dus ik ben slank omdat ik veel sport en gezond eet en krijg dan minder salaris dan een dik iemand diee een keer een maandje gaat sporten? Als ik meer geld zou willen zou ik dan dus de ene maand me helemaal tonnetje rond vreten en de volgende alles weer afvallen en dan extra geld krijgen?
Of ze moeten per persoon vaststellen wat een gezond gewicht is. Zit je daar al op dan krijg je een bonus. Zit je daar niet op, maar ben je door afvallen alsnog op een gezond gewicht gekomen, dan krijg je ook een bonus. Het moet inderdaad niet zo zijn dat wanneer je al aan de 'vereisten' voldoet, je achter het net vist.
Ragazza- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13
Printje schreef:Highway schreef:Redelijk debiel maar ach ik kan zeker nog 25 kilo missen dus ik zou wel mijn best doen
Haha ik kan ook wel wat missen door maar niet wanneer mijn baas dat bepaalt, kom op zeg haha. Een abbo op de sportschool dank u, ik zou hem verkopen
Nee bepalen doet de baas niet maar ik ben toch bezig dus makkelijk meegenomen toch
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen
» en nog meer hoera voor Sunprinces!
» Kiezen voor hoger salaris of leuke collega's?
» Voor de dames met 2 of meer katten..
» Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen)
» en nog meer hoera voor Sunprinces!
» Kiezen voor hoger salaris of leuke collega's?
» Voor de dames met 2 of meer katten..
» Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen)
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: