Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Samenwonen, trouwen en kinderen krijgen.. Druk van buitenaf!

+7
Nyx
Monte
Bacio
marjoleinnn
Marsy28
Marin
snowflakes
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Samenwonen, trouwen en kinderen krijgen.. Druk van buitenaf! - Pagina 2 Empty Re: Samenwonen, trouwen en kinderen krijgen.. Druk van buitenaf!

Bericht  Gast zo 21 apr 2013 - 3:08

Urban Naked schreef:
KimRosenberg85 schreef:Ik heb vrienden die gescheiden zijn, single zijn, net moeder zijn geworden, of net samenwonen, net weduwe zijn geworden, jarenlang rondreizen, flexibel thuiswerken, enorm carrière aan t maken zijn, of werkloos zijn. Eigenlijk is er zoveel variatie dat ik me helemaal geen zorgen maak over mijn eigen situatie. Ik waardeer andere mensen gewoon om wie ze zijn, en zij mij, niet om de levensfase waarin we wel of niet zitten.
Ik ben helemaal in de war. Volgens mij heb ik deze tekst een paar weken geleden gelezen maar dan geschreven door Artemis. Of ik ben gek geworden en dan neem ik m'n woorden terug.
Artemis heeft kinderen en is getrouwd. Misschien dat ze ooit iets soortgelijks heeft geplaatst, maar dat zal nooit in deze context geweest zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Samenwonen, trouwen en kinderen krijgen.. Druk van buitenaf! - Pagina 2 Empty Re: Samenwonen, trouwen en kinderen krijgen.. Druk van buitenaf!

Bericht  Urban Naked zo 21 apr 2013 - 3:09

Artemis schreef:Maakt het uit dan? Ik heb in mijn omgeving mensen (allemaal tussen de 30 en 35) waarvan de een een koophuis met twee kinderen heeft, de ander net zijn eerste normale huis heeft gehuurd ipv een antikraak woning en vrijgezel is, iemand die alweer weduwe is en net weer aan het daten, een die net zijn eerste vriendinnetje heeft op z'n 33e, mensen die net aan hun eerste baan zijn begonnen en mensen die al jaren bezig zijn met werken. Mensen die net uit een relatie komen en mensen die al 15 jaar samen zijn. Daar zit zoveel verschil in...
Oh hallo, zelfde topic zefs. En ik maar zoeken.
Niet exact hetzelfde maar dezelfde strekking, voila, opgelost.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Samenwonen, trouwen en kinderen krijgen.. Druk van buitenaf! - Pagina 2 Empty Re: Samenwonen, trouwen en kinderen krijgen.. Druk van buitenaf!

Bericht  Urban Naked zo 21 apr 2013 - 3:09

Lennox schreef:Artemis heeft kinderen en is getrouwd. Misschien dat ze ooit iets soortgelijks heeft geplaatst, maar dat zal nooit in deze context geweest zijn.
Lol, ik ken mijn Artemissen smile
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Samenwonen, trouwen en kinderen krijgen.. Druk van buitenaf! - Pagina 2 Empty Re: Samenwonen, trouwen en kinderen krijgen.. Druk van buitenaf!

Bericht  Gast zo 21 apr 2013 - 7:39

Urban Naked schreef:
Lennox schreef:Artemis heeft kinderen en is getrouwd. Misschien dat ze ooit iets soortgelijks heeft geplaatst, maar dat zal nooit in deze context geweest zijn.
Lol, ik ken mijn Artemissen smile
En ik zeg voortdurend memorabele dingen ook.

angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Samenwonen, trouwen en kinderen krijgen.. Druk van buitenaf! - Pagina 2 Empty Re: Samenwonen, trouwen en kinderen krijgen.. Druk van buitenaf!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum