Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welk boekje met eigen naam is leuk?

+3
NoMercy
Pommes
loesje
7 plaatsers

Ga naar beneden

Welk boekje met eigen naam is leuk? Empty Welk boekje met eigen naam is leuk?

Bericht  Gast vr 12 apr 2013 - 3:33

Ik belde vanmiddag mijn schoonzusje wat mijn neefje voor zijn verjaardag wil hebben, nu kwam ze met een boekje met zijn naam erin verwerkt, maar welke is leuk?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk boekje met eigen naam is leuk? Empty Re: Welk boekje met eigen naam is leuk?

Bericht  loesje vr 12 apr 2013 - 3:34

wij hebben een boekje van bert en ernie met a zijn naam erin en hij vind het boekje nu nog leuk!
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk boekje met eigen naam is leuk? Empty Re: Welk boekje met eigen naam is leuk?

Bericht  Pommes vr 12 apr 2013 - 3:38

Ik vind die van woezel en pip en hun nieuwe vriendje .... leuk. Primera heeft er een hele hoop:
http://www.primera.nl/boeken/kinderboek-met-naam/
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk boekje met eigen naam is leuk? Empty Re: Welk boekje met eigen naam is leuk?

Bericht  NoMercy vr 12 apr 2013 - 3:51

Wij hebben woezel en pip en hun nieuwe vriendje en dikkie dik is jarig en .... viert meer.

Voor het dochtertje van mijn zus heb ik het Dora boekje (avonturen met dora ofzo) met kerst gegeven en deze is ook erg leuk!
NoMercy
NoMercy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 229
Punten : 224
Registratiedatum : 01-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk boekje met eigen naam is leuk? Empty Re: Welk boekje met eigen naam is leuk?

Bericht  Snoes vr 12 apr 2013 - 3:52

Pommes schreef:Ik vind die van woezel en pip en hun nieuwe vriendje .... leuk. Primera heeft er een hele hoop:
http://www.primera.nl/boeken/kinderboek-met-naam/
Deze! Yes

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk boekje met eigen naam is leuk? Empty Re: Welk boekje met eigen naam is leuk?

Bericht  Fiwen vr 12 apr 2013 - 3:55

Wij hebben er twee van Woezel en Pip en een van de Efteling. Die van de Efteling vind ze helemaal geweldig en lees ik al sinds Sinterklaas elke avond voor. Maar dat is wel een boekje dat gaat over dat J een dagje in de Efteling is geweest, titel is ook: J.uultje in de Efteling.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk boekje met eigen naam is leuk? Empty Re: Welk boekje met eigen naam is leuk?

Bericht  M@niek vr 12 apr 2013 - 3:58

Fiwen schreef:Wij hebben er twee van Woezel en Pip en een van de Efteling. Die van de Efteling vind ze helemaal geweldig en lees ik al sinds Sinterklaas elke avond voor. Maar dat is wel een boekje dat gaat over dat J een dagje in de Efteling is geweest, titel is ook: J.uultje in de Efteling.
oo dat is leuk!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk boekje met eigen naam is leuk? Empty Re: Welk boekje met eigen naam is leuk?

Bericht  Angela_1986 vr 12 apr 2013 - 3:59

Snoes schreef:
Pommes schreef:Ik vind die van woezel en pip en hun nieuwe vriendje .... leuk. Primera heeft er een hele hoop:
http://www.primera.nl/boeken/kinderboek-met-naam/
Deze! Yes

Ik heb die van Woezel & Pip en hun nieuwe vriendje ook via primera bestelt, ze hebben daar idd veel leuke boekjes! Ik vond het boekje van Woezel & Pip zelf erg leuk en volgens mij de ontvangers ook smile
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk boekje met eigen naam is leuk? Empty Re: Welk boekje met eigen naam is leuk?

Bericht  Fiwen vr 12 apr 2013 - 4:00

Ze hebben volgens mij ook veel van dat soort boekjes bij de Hema
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk boekje met eigen naam is leuk? Empty Re: Welk boekje met eigen naam is leuk?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum