Overgeven
+3
Marin
Silver
Charles
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Overgeven
Lekker vraagje dit. Op google vind ik niks en mijn huisarts is niet bereikbaar. Dus vandaar dat ik het ff hier vraag. Ben sinds twee dagen niet echt fit. Vandaag wel iets beter. Nu heb ik al een paar keer overgegeven, ben echter helemaal niet misselijk. Zo raar! Heeft iemand dit wel eens gehad?
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Re: Overgeven
Misschien heb je iets verkeerds gegeten?
Enige keren dat ik kan bedenken dat ik spontaan ging overgeven was toen ik zwanger was.
Enige keren dat ik kan bedenken dat ik spontaan ging overgeven was toen ik zwanger was.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Dat ben ik dus in ieder geval niet.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Je bent wel gewoon verder ziek hè. Dus kan best, denk ik.
Ik heb t één keer gehad, dat ik wakker werd, opstond en toen echt naar de wc moest rennen omdat ik ineens moest overgeven, zonder misselijk of ziek te zijn.
Toen was ik wel heel blij dat ik daarna ongesteld werd ;-)
Ik heb t één keer gehad, dat ik wakker werd, opstond en toen echt naar de wc moest rennen omdat ik ineens moest overgeven, zonder misselijk of ziek te zijn.
Toen was ik wel heel blij dat ik daarna ongesteld werd ;-)
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ook weleens gehad. Ik voelde me niet fit, maar zeker niet misselijk. En hopla, ineens stond ik uit het niets de gootsteen vol te gooien. Dat was ook echt raar.
Gast- Gast
Dat wat Leaf zegt heb ik ook wel eens gehad. En laatst ook, dat ik me 's nachts lamlendig voelde, naar de wc geweest was en niet echt misselijk was, maar gewoon raar in m'n buik, dus ik had wel voor de zekerheid de emmer mee genomen naar bed. Vervolgens lig ik, lig nog te kletsen met m'n vriend, niks aan de hand, en wil rechtop gaan zitten om een slok water te pakken, en ineens komt álles eruit.
Gast- Gast
Ik heb het een tijdlang gehad toen ik veel stress ervaarde. Ik was toen elke ochtend misselijk en na het overgeven ging het dan beter. Dokter heeft toen nooit iets kunnen vinden wat het zou kunnen verklaren.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ik heb dat altijd voordat ik echt ziek word. Er is dan nog niks aan de hand, ben dan ook niet misselijk. Dan begin uit het niets te kotsen en daarna word ik pas echt ziek.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn vriend had dat net, zo uit het niets overgeven, niet misselijk etc.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Gelukkig geen ervaring mee, maar ik hoop dat je je snel weer beter voelt. Als mijn man ziek is, knapt hij meestal juist op nadat hij heeft overgegeven. Hoop dat dat voor jou ook het geval is!
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Soortgelijke onderwerpen
» overgeven....
» Overgeven
» yakult oid bij overgeven en diarree
» Overgeven na de 12 weken?
» hond overgeven....wat is dit?
» Overgeven
» yakult oid bij overgeven en diarree